mel83

Mel83 : 23 december 2010 : Dr. Plovier: BeClinic

Recommended Posts

Fijn dat je consult mee viel...

hoeveel cc adviseerde hij?

haha je ticker is ook gelukt zie ik !

Super zoon consult..Is toch erg belangrijk.

Vervelend is dat he.Soms komt het er niet van!!

Druk druk druk.Probeer toch altijd elke dag een kijkje te nemen hier.

Is moeilijk te zeggen of je 1 en 2jan kan werken.

Is per persoon verschillend.

Adviseer je wel om uit te kijken met zware dingen tillen.

Gaat het onder of boven je borstspier?

Dat scheelt natuurlijk ook met je herstel.

Groetjes misse

Hey, het is onder de spier. Dus ik zal inderdaad moeten uitkijken op het werk. We zullen wel zien zeker.

Ja die ticker is gelukt maar komt die dan automatisch elke keer onder je post of moet je die dan eerst ergens in je profiel plaatsen?

Hoi Mel .. Leuk dat je kan aftellen nu hé . Ik heb mijn bv sinds afgelopen vrijdag , dus 5 dagen en alles verloopt beter dan ik had verwacht . Ik heb praktisch geen pijn meer ,

alleen nog gevoelig en de hechtingen gaan er maandag ook uit .

Ik heb momenteel een 85C kreeg 300cc achter de borstspier en kwam van kleine 80/85B . Dus ik twijfel niet dat jij een C cup haalt met 350cc .

Hey emotion,

Had je de eerste dagen heel erge pijn of viel dit ook goed mee? Waar heb jij de bv laten doen?

Zou je maat niet nog wat veranderen? Het is toch nog maar 5 dagen geleden hé.

Ik hoop toch op een c tje, maar nu ook weer niet te groot want heb schrik dat dat nie zou passen bij men lichaam.

hoi mel..

gefeliceteerd met je datum 23 dec dat is al snel he?...aftellen dus...ikzelf word 29 dec geopereerd dooor dr plovier een klein weekje later dus... nou meid je hebt ze in ieder geval lekkker voor de kerst....Hoe was je consult bij plovier?

Idd goed uit kijken!!!

Je voelt snel genoeg wat je wel en niet kan....

Je lichaam zegt vanzelf STOP.

Groetjes MissE

Hallo,

Ikzelf ben ook na 1 week terug beginnen werken, en dat ging maar niet zo snel en soepel als gewoonlijk, heb me aangepast en bepaalde zaken op een iets andere manier uitgevoerd om pijn te vermijden, je zal wel zelf voelen hoe ver je kan gaan, na een 4 dagen had ik geen pijn meer, maar werken is toch nog iets anders hé, ik deed dan wel thuis niks in het huishouden om zoveel mogelijk te kunnen rusten (wat wel nodig was)het zou wel makkelijker zijn als je collega's het weten dan kunnen ze daar rekening mee houden.

Ben nu drie en een halve week PO en ben het al zo gewoon om boobies te hebben, ze behoren volledig bij mij, heb alleen nog soms last s'avonds waar het sneetje is, omdat mijn sport BH daar wat snijd.

Wens je veel succes en nog een beetje geduld tot je grote fantastische dag.

liefs

xxx

Amai als ik dit hier allemaal lees kan ik al bijna niet meer wachten tot ik ook eindelijk borsten heb.

@ Yin, wat voor werk doe jij?

Hey Mel,

Als je je ticker onder elk postje wilt zien terugkomen, moet je hem plakken in je handtekening. Ga bovenaan naar je profiel en klik daar op 'bewerk mijn profiel' (bovenaan rechts), kies dan 'wijzig handtekening' en daar plak je dan de BB-code van je ticker! Succes!

Liefs,

Hoi Mel .. De eerste dag was de pijn het ergst en slapen ging wel moeilijk . Maar ik stel hier vast op het forum , dat iedereen het anders ervaart (de pijn)

Ik had de tweede dag al heel wat minder pijn en daarna bijna geen meer ,wel blijft alles nog heel gevoelig . Als je herstel goed verloopt en beter dan verwacht ;

ben je ook geneigd om meer dingen te doen . Komt ook omdat ik single ben en voor mezelf moet zorgen .

Ik heb mijn BV bij dokter Damen Wellness kliniek ondergaan

Maar ben best tevreden over mijn BV .

Had een kleine slappe B en nu een stevige C . Las hier dat na een aantal weken de omvang van je borsten nog verandert .. dus ik wacht af en kijk uit naar hoe het

allemaal verder verloopt (6 dagen nu )

Liefs

Ik werk als kapster, heb dus constant mijn armen nodig, maar viel uiteindelijk best mee hoor.

Je zal zo blij zijn met je boobies, voel me nu echt op en top vrouw en krijg alleen positieve reacties.

xxx

Hoi,

Ik word 6 januari geopereerd door Dr Plovier! Heb nu een slappe 75c, hij wil 350cc erbij gaan doen, dus ben benieuwd waar ik dan op uitkom. Waarschijnlijk een grote C of kleine D.

Ik vind het wel spannend naarmate de dag dichterbij komt.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

Groetjes Tally

Hey,

Ik denk dat je met dat aantal cc toch zeker op een D zal komen. Allé volgens dat ik hier al allemaal op het forum gelezen en gezien heb toch.

Het is gewoon spannend. Ik kijk er al een jaar naar uit, maar kon niet vroeger omwille van tijdsgebrek en we waren ons huisje aan het bouwen.

Nu gaan we binnen 2 weken verhuizen. Een klein weekje voor de operatie... hoop dat ik alles op zijn plaats krijg tegen de 23ste dat ik op mijn gemak ben nadien.

Groetjes