Ga naar inhoud

Past het wel/ rekt je huid zo makkelijk?


Hoera

Aanbevolen berichten

Hoi! ik ben nieuw hier en ga ergens begin volgend jaar een borstvergroting krijgen. Ik heb zelf 75aa ofwel niets en krijg dan ook een volledige vergoeding uit de verzekering. Tijdens het consult werd mij aangeraden te kiezen tussen 320 of 360cc. Een vriendin van mij heeft een borstamputatie gehad en draagt nu expanders om de huid op te rekken en plaats te maken voor de protheses. Zelf ik nauwelijks borstweefsel en mijn vraag is dan ook of het allemaal wel zal passen? Rekt je huid zo makkelijk mee? Gaat dat niet enorm op spanning staan? Ik lees hier weinig over maar ben erg benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken een transgender vrouw met een heel brede borstkas. Die heeft nooit hormonen genomen, is iets van een 40 jaar oud en heeft 600 CC laten zetten. Oftewel enorme meloenen. Het ziet er echt goed uit en helemaal niet nep. Ik was echt verwonderd. Die had nul komma nul borstgroei en heeft nu echt een vrouwelijke boezem. Voor jou als biologische vrouw zou het dus nog gemakkelijker moeten zijn want jij hebt geen brede mannelijke schouders zoals haar. Je zou verwonderd zijn van wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Als je bijna geen borstweefsel hebt zetten ze het implantaat onder je spier. Daar zie je de ribbels niet. De huid rekt goed. 

 

Groetjes,

Elissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

ik onderga 19dec een borstvergroting en zat stiekem met dezelfde gedachte ja.

echter ik ben nu 25, 2x zwanger geweest in 2jr tijd en heb dus wel vel, maar geen inhoud meer.. 

Ik ben zelf dus niet zo bang dat het niet past of mijn huid het niet aan kan, maar ben wel benieuwd naar de reacties!

 

Alvast veel voorplezier en succes bij je operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

De huid gaat zeker onder spanning staan maar wanneer het vocht afneemt worden de borsten soepeler.  Na 2 weken mogen de borsten zachtjes gemasseerd worden, je zult versteld staan van wat er mogelijk is. Ik was ook plat/plat en ben met 450cc naar een F 75 gegaan zonder complicaties. Een goede arts weet prima in te schatten wat de mogelijkheden zijn. Daarna is het nog aan jou wat je persoonlijke voorkeur is. Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deevoted1981

Hi @Ank ik denk dat het verschilt in welke instructies je krijgt van de kliniek, bij mij staat het in de leefregels die ik heb gekregen .. op die website die jij doorlinkt staat ook een positief comment over beugels bh's en push-up bh's, waarbij mijn chirurg dus aangeeft dat absoluut niet te doen, precies de omgekeerde wereld dus. Wie er gelijk heeft weet ik niet, ik heb  in elk geval alles opgevolgd wat me opgedragen is en het is goed gegaan :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deevoted1981:

Hi @Ank ik denk dat het verschilt in welke instructies je krijgt van de kliniek, bij mij staat het in de leefregels die ik heb gekregen .. op die website die jij doorlinkt staat ook een positief comment over beugels bh's en push-up bh's, waarbij mijn chirurg dus aangeeft dat absoluut niet te doen, precies de omgekeerde wereld dus. Wie er gelijk heeft weet ik niet, ik heb  in elk geval alles opgevolgd wat me opgedragen is en het is goed gegaan :lol:

Zo zie maar weer hoe verschillend pc hierover denken;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HoeraEr zit wel een beetje verschil in een borstvergroting vanaf een nulpunt en een borstvergroting na een borstamputatie. 

Weet niet of ze ook nog bestraling heeft gehad in dat gebied, maar dat plus het littekenweefsel wat aangemaakt word na een operatie/amputatie is een stuk "stugger" dan een vers huidje.

Vreemde vergelijking:
Je moet jouw huid zien als een nieuw elastiekje, die je meteen op volle kracht kan rekken en als je loslaat schiet het weer terug in originele vorm.
De huid van je vriendin kan je vergelijken met een ouder elastiekje, als je die meteen op volle kracht gaat rekken zie je dat het elastiekje scheurt en uiteindelijk knapt. Als je dit langzaam doet is de kans op scheuren minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Even een update en een nieuwe vraag. Ze zitten erin, het is 320 cc geworden en ja het past, maar het staat wel ontzettend op spanning allemaal. Dat zal ook door het vocht komen hoor.

 

Voor de BVG zaten mijn tepels altijd iets naar binnen, nu door de zwelling en het vocht denk ik, steken ze naar buiten en ze doen zo'n pijn! Echt ik heb verder nauwelijks klachten maar die pijn in m'n tepels zijn killing. Misschien ook omdat er nu 24/7 tegenaan gedrukt wordt door de martel BH? Is dit herkenbaar en na hoeveel tijd ongeveer trok de pijn weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoera Nog gefeliciteerd met je boobies!

Die tepels, ja erg herkenbaar, eerst waren ze gevoelig met elke aanraking. De bh voelde ook heel vervelend, op een gegeven moment deed ik wattenschijfjes over m'n tepels zodat die wat zachts hadden om tegenaan te zitten.
Toen dit weggetrokken was, vonden m'n tepels het een goed idee om een eigen leven te gaan lijden. Op elk moment dat het kon stijve tepels, vaak ook maar een en de ander dan niet. Prachtig.
Maar goed dit trok ook weer weg haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.