Ga naar inhoud

Lavelle : 17 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 6-2-2018 om 18:34 zei Lavelle:

Dankjewel. Oogh wat leuk dat jij ook door dr. Straten geopereerd zal worden. Het is echt zo'n fijn team daar. Je bent in goede handen!! Je krijgt (bijna) dezelfde prothesen van mij :1bouncingboobs:. Gefeliciteerd met je datum. Nu kan je lekker gaan aftellen. Ik zal je zo meteen toevoegen aan m'n album xxx

Dank je wel, Ik krijg idd bijna het zelfde als jou :) Wat was jou voor situatie? Ik heb nu 75A denk zelf eerder een AA, Als het goed is ga ik op een mooie c uitkomen waar ik ook wel op hoop hihi.. Draag nu een maximizer 75A.. Dankjewel voor het toevoegen heb net even gespiekt en wauw wat zijn ze mooi geworden zeg.. :wub: Hopelijk krijg ik ook zulke mooie fransjes.. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 8-2-2018 om 09:11 zei MissBeauty:

Dank je wel, Ik krijg idd bijna het zelfde als jou :) Wat was jou voor situatie? Ik heb nu 75A denk zelf eerder een AA, Als het goed is ga ik op een mooie c uitkomen waar ik ook wel op hoop hihi.. Draag nu een maximizer 75A.. Dankjewel voor het toevoegen heb net even gespiekt en wauw wat zijn ze mooi geworden zeg.. :wub: Hopelijk krijg ik ook zulke mooie fransjes.. Xx

Dankjewel!! Ik had een 70B maar vaak kreeg ik bh's van die maat ook al niet meer helemaal gevuld. Was echt om triestig van te worden :74:

Denk dat je Fransjes wel mooi gaan worden. Hij kan er wat van hoor.

Ben benieuwd naar je ervaring en je resultaten.

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-2-2018 om 23:32 zei Maree:

Oh Noisy, ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar jouw dr Straten boobs! Ik ben de 27e aan de beurt...

 

Zou ik in je album mogen kijken?

Ja hoor. Ik zal je even toevoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Maree:

Wauw Noisy! Je hebt een mooi stel borsten gekregen! Mag je trots op zijn!!

Welke prothesen heb je? 

Ik heb de Mentor 390cc anatomisch coh III. Frans werkt bijna alleen met Mentor geloof ik :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Noisy:

Ik heb de Mentor 390cc anatomisch coh III. Frans werkt bijna alleen met Mentor geloof ik :) 

Ik heb exact dezelfde protheses. Wanneer begon het bij jou echt te zakken? En hoe straks doe je de borstband?

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Noisy:

Ik heb de Mentor 390cc anatomisch coh III. Frans werkt bijna alleen met Mentor geloof ik :) 

Ja, alleen Mentor bij Frans:)

Maar ik was benieuwd of je rond of anatomisch had. 

Maar krijg ik bijna dezelfde, anatomisch is coh III... Ik krijg alleen de tall height omdat ik wat lage borsten heb. Krijg de HP 330cc of 380cc... denk dat het de 380 gaat worden!

 

Maar ik ben net als Kimmik benieuwd hoe het aanvoelt, niet te hard??

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Dodo20:

Ik heb exact dezelfde protheses. Wanneer begon het bij jou echt te zakken? En hoe straks doe je de borstband?

 Dodo, heb je een album? Ben benieuwd aangezien ik bijna dezelfde protheses krijg over 2 weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lavelle:

Oogh jij hebt de coh III?! Voelt dat prettig? Ik had schrik dat het ietsje te stevig ging zijn...

Ze voelen nu nog wel wat stevig aan maar het wordt nog iedere week zachter. Het voordeel is wel dat je minder kans hebt op rimpeling. Ik heb niet zoveel vet en dan zou je met minder cohesie al snel rimpeling zien...En als er iets is wat ik lelijk vind....Dan maar iets stevigere boobs :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Dodo20:

Ik heb exact dezelfde protheses. Wanneer begon het bij jou echt te zakken? En hoe straks doe je de borstband?

Phoe, ik denk na een week of 4/5. Toen zag ik dat het litteken begon te verdwijnen in de borstplooi. De borstband moet wel stevig zitten. Niet zo erg dat het je ademhaling belemmert maar wel dat je het idee hebt dat het stevig zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Noisy:

Ik heb de Mentor 390cc anatomisch coh III. Frans werkt bijna alleen met Mentor geloof ik :) 

Hey Noisy,

Ik krijg dezelfde protheses bij Frans! Mag ik in je album spieken?:blush:

 

Liefs! Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2018 om 16:54 zei Lavelle:

Ik ben inmiddels woensdag geopereerd door Dr. Straten in Rozendaal. Ik was super zenuwachtig de dag zelf en had al enkele nachten van tevoren bijna niet meer geslapen. Ik begon mij af te vragen of ik het wel nog moest doen, ik wel de juiste maat gekozen had, of ik maar niet gewoon tevreden moet zijn met hoe ik gemaakt ben enz enz... Maar uiteindelijk heb ik de stap genomen omdat ik niet tevreden was dus ik moest en zou het gewoon op me laten afkomen. 

Dan woensdag eenmaal toegekomen in de kliniek zag ik al snel het vertrouwde gezicht van lieve Tanne. In de wachtzaal ginder zei ze nog wat geruststellende woordjes samen met manlief en telefonisch ook nog mama en schoonmama. Dan niet veel later werd ik opgehaald door de verpleegster. Ik mocht me omkleden in zo'n sexy blauwe schort (die ik maar niet dicht kreeg) met bijhorende accessoires. Ik mocht in de voorbereidingskamer in een bedje gaan liggen en daar werd m'n infuus geprikt. Ik hoorde ook net een andere meid naar huis gaan en die klonk niet half comateus dus ik dacht dat het wel ging goed komen. Na een gezellig praatje met de verpleegster kwam Dr. Straten even een mooie bodypaint maken en niet veel later mocht ik mee naar de operatiekamer. Ik had precies het gevoel alsof we binnen reden in een gigantische koelkast. Ik had het instant ontzettend koud!! Het waren ook allemaal ontzettend lieve mensen daar die probeerden om mijn zenuwen een beetje te kalmeren. De anesthesist vroeg me van wat ik straks ging dromen waarop ik antwoordde "van mooie boobies hoop ik" :01: en dan was het licht uit :lazy2:

Ik werd wakker in de recovery. Ik kreeg me ogen niet goed open maar het eerste wat ik deed was voelen aan m'n linker tiet. En die voelde gigantisch groot aan!!! Nuja, als je van niks komt is alles plots groot. Ik werd langzaam wakker. Ze haalden er even een spiegeltje bij zodat ik het resultaat kon zien en ik begon meteen te huilen, ze waren zo rond en zo mooi. Ik was ontzettend blij. Gelukkig zeiden de verpleegsters dat ze dat wel vaak meemaken, emotionele meiden :). Dan kwam Dr. Straten ook even langs. Ik noemde hem niet normaal en de koning van de borsten :105::109:. Want wat heeft hij prachtig werk geleverd (ook bij gigantisch veel andere meiden hier op het forum :3:). Vond hij overigens precies wel een leuke bijnaam hihi. Eenmaal volledig aangekleed gingen manlief en ik naar de auto. Ik werd nog wat ondersteund door de lieve verpleegster want ik voelde me precies op wolken lopen. Ik had het gevoel dat ik zo licht woog als een pluimpje. Eenmaal in de auto heb ik nog wat verder gehuild. Het werd me allemaal een beetje teveel. Een dagje vol emoties. Ik ben inmiddels dag 5PO en ik stel het prima. Pijn is goed verdraagzaam. s Morgens ben ik een beetje stijf maar ook dat zal verbeteren. Ik ben ook een album aan het bijhouden. De meiden die ze willen inkijken, stuur mij gerust een berichtje. Ik zal ze regelmatig updaten. 

Ik kan alleen maar vol lof spreken over Dr. Straten en z'n team. Echt geweldig hoe ze met je omgaan :) 

 

Liefs

Lavelle xxx

leuk verslag! Ik wil ook bij dr Straten.. mag ik in je album kijken? xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2018 om 20:19 zei Mrs.:

Hey Noisy,

Ik krijg dezelfde protheses bij Frans! Mag ik in je album spieken?:blush:

 

Liefs! Xoxo

Ja hoor. Ik zal je even toevoegen.

Toevallig heb ik net een paar recente foto's toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Silvers:

leuk verslag! Ik wil ook bij dr Straten.. mag ik in je album kijken? xxx

 

Bedankt! :) ik ga je zo meteen toevoegen aan mijn album. Ik woon ongeveer 220km van kliniek heyendael. De afstand maakte voor mij niet zozeer uit. Ik wilde en moest dr. Straten zeker zien :3: De dag van de operatie heeft mijn man mij gebracht. Ik had een hotel geboekt in Arnhem de dag van de operatie zelf (ik lees dit wel vaker van meiden die veraf wonen) zo waren we allebei op ons gemakje. Heb je al een consult kunnen vastleggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noisy:

Ja hoor. Ik zal je even toevoegen.

Toevallig heb ik net een paar recente foto's toegevoegd :)

Even je nieuwe foto's bekeken...ze zien er echt prachtig uit! Passen mooi bij je lichaam! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Noisy:

Ja hoor. Ik zal je even toevoegen.

Toevallig heb ik net een paar recente foto's toegevoegd :)

Wauwie Noisy! Wat een beauties:57:! Mag je zeker trots op zijn! Mennn ik kan nu al niet meer wachten!:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

 

1 uur geleden zei Lavelle:

@Maree ik kon je topic even niet vinden. Dus dan maar langs deze weg. Hoe gaat het met je? Is alles goed verlopen? Xxx

Jazeker!! Heel goed gegaan, ik was snel klaar. Van tevoren gingen ze uit van 3 uur OK tijd maar ze waren met 1 uur en 3 kwartier al klaar! 

Bijna geen pijn (nog niet) en ik lig hier nog in mijn eentje met 2 verpleegkundigen tot mijn beschikking. Alle andere meiden zijn naar huis, ik mag een nachtje blijven omdat ook mijn buik gedaan is. 

Ik heb al verschillende controles gehad en toen steeds even gekeken. Wauw!!!! Super mooie borsten heeft Frans mij gegeven en een super mooie platte buik!!! Ik kan niet wachten tot ik een paar maanden verder ben!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Maree:

 

Jazeker!! Heel goed gegaan, ik was snel klaar. Van tevoren gingen ze uit van 3 uur OK tijd maar ze waren met 1 uur en 3 kwartier al klaar! 

Bijna geen pijn (nog niet) en ik lig hier nog in mijn eentje met 2 verpleegkundigen tot mijn beschikking. Alle andere meiden zijn naar huis, ik mag een nachtje blijven omdat ook mijn buik gedaan is. 

Ik heb al verschillende controles gehad en toen steeds even gekeken. Wauw!!!! Super mooie borsten heeft Frans mij gegeven en een super mooie platte buik!!! Ik kan niet wachten tot ik een paar maanden verder ben!!

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik was er vrijwel zeker van dat hij opnieuw knap werk ging leveren :p. Hopelijk blijft de pijn goed verdraagzaam. Veel succes met je herstel. Als er iets is kan je altijd bij heyendael of hier op het forum terecht :)

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lavelle:

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Ik was er vrijwel zeker van dat hij opnieuw knap werk ging leveren :p. Hopelijk blijft de pijn goed verdraagzaam. Veel succes met je herstel. Als er iets is kan je altijd bij heyendael of hier op het forum terecht :)

Liefs xxx

 Ja, hij maakt het echt mooi zeg! De verpleegkundigen hier zeiden ook al dat ze niet weten hoe hij het doet maar dat hij altijd prachtig werk levert!

 

Dank je wel!! Ik zal snel proberen een verslagje te schrijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.