Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Lavelle

Lavelle : 17 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Nog iemand met een paar mooie Straten boobs:43: Gefeliciteerd!

Bij mij herstelden ze ook best wel gelijkmatig, gelukkig. 

Vanaf nu alleen nog maar genieten van je nieuwe voorgevel!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei MissBeauty:

@Lavelle Gefeliciteerd met je nieuwe Fransjes :D Echt heel leuk om je verslagje te lezen! 

Ik wordt zelf 17 juli door Frans geopereerd :wub: Kan niet wachten haha.. 

Ik ben zelf 1.56 lang en weeg 48 kilo ik ga 350cc rond dual plane cohesive 1 van mentor krijgen..

Zou ik bij jou eens mogen spieken?? 

Dankjewel. Oogh wat leuk dat jij ook door dr. Straten geopereerd zal worden. Het is echt zo'n fijn team daar. Je bent in goede handen!! Je krijgt (bijna) dezelfde prothesen van mij :1bouncingboobs:. Gefeliciteerd met je datum. Nu kan je lekker gaan aftellen. Ik zal je zo meteen toevoegen aan m'n album xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Noisy:

Nog iemand met een paar mooie Straten boobs:43: Gefeliciteerd!

Bij mij herstelden ze ook best wel gelijkmatig, gelukkig. 

Vanaf nu alleen nog maar genieten van je nieuwe voorgevel!

Dankjewel :Djij ook gefeliciteerd!! Wat heb jij gekregen? Wat had je en welke maat heb je nu? Sorry voor al die vragen :blush: heb je een album waarin ik mag spieken? Ik zal jou alvast toevoegen aan de mijne xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Lavelle:

Dankjewel :Djij ook gefeliciteerd!! Wat heb jij gekregen? Wat had je en welke maat heb je nu? Sorry voor al die vragen :blush: heb je een album waarin ik mag spieken? Ik zal jou alvast toevoegen aan de mijne xxx

Haha, geeft niks hoor. Zo zat ik ook vol vragen. Inmiddels wel veel informatie opgedaan en ervaring.

Ik had een lege 75B en heb nu 75D of E, dat ligt een beetje aan het merk.

Ik zal je even toevoegen :) 

Net even in je album gespiekt. ze zien er goed uit. Mooi vol weer:35:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Noisy:

Haha, geeft niks hoor. Zo zat ik ook vol vragen. Inmiddels wel veel informatie opgedaan en ervaring.

Ik had een lege 75B en heb nu 75D of E, dat ligt een beetje aan het merk.

Ik zal je even toevoegen :) 

Net even in je album gespiekt. ze zien er goed uit. Mooi vol weer:35:

Oh Noisy, ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar jouw dr Straten boobs! Ik ben de 27e aan de beurt...

Zou ik in je album mogen kijken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-2-2018 om 18:34 zei Lavelle:

Dankjewel. Oogh wat leuk dat jij ook door dr. Straten geopereerd zal worden. Het is echt zo'n fijn team daar. Je bent in goede handen!! Je krijgt (bijna) dezelfde prothesen van mij :1bouncingboobs:. Gefeliciteerd met je datum. Nu kan je lekker gaan aftellen. Ik zal je zo meteen toevoegen aan m'n album xxx

Dank je wel, Ik krijg idd bijna het zelfde als jou :) Wat was jou voor situatie? Ik heb nu 75A denk zelf eerder een AA, Als het goed is ga ik op een mooie c uitkomen waar ik ook wel op hoop hihi.. Draag nu een maximizer 75A.. Dankjewel voor het toevoegen heb net even gespiekt en wauw wat zijn ze mooi geworden zeg.. :wub: Hopelijk krijg ik ook zulke mooie fransjes.. Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 8-2-2018 om 09:11 zei MissBeauty:

Dank je wel, Ik krijg idd bijna het zelfde als jou :) Wat was jou voor situatie? Ik heb nu 75A denk zelf eerder een AA, Als het goed is ga ik op een mooie c uitkomen waar ik ook wel op hoop hihi.. Draag nu een maximizer 75A.. Dankjewel voor het toevoegen heb net even gespiekt en wauw wat zijn ze mooi geworden zeg.. :wub: Hopelijk krijg ik ook zulke mooie fransjes.. Xx

Dankjewel!! Ik had een 70B maar vaak kreeg ik bh's van die maat ook al niet meer helemaal gevuld. Was echt om triestig van te worden :74:

Denk dat je Fransjes wel mooi gaan worden. Hij kan er wat van hoor.

Ben benieuwd naar je ervaring en je resultaten.

Xxx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-2-2018 om 23:32 zei Maree:

Oh Noisy, ik ben nu ook wel heel nieuwsgierig naar jouw dr Straten boobs! Ik ben de 27e aan de beurt...

Zou ik in je album mogen kijken?

Ja hoor. Ik zal je even toevoegen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Noisy:

Ja hoor. Ik zal je even toevoegen

Wauw Noisy! Je hebt een mooi stel borsten gekregen! Mag je trots op zijn!!

Welke prothesen heb je? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei Maree:

Wauw Noisy! Je hebt een mooi stel borsten gekregen! Mag je trots op zijn!!

Welke prothesen heb je? 

Ik heb de Mentor 390cc anatomisch coh III. Frans werkt bijna alleen met Mentor geloof ik :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Noisy:

Ik heb de Mentor 390cc anatomisch coh III. Frans werkt bijna alleen met Mentor geloof ik :) 

Oogh jij hebt de coh III?! Voelt dat prettig? Ik had schrik dat het ietsje te stevig ging zijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Noisy:

Ik heb exact dezelfde protheses. Wanneer begon het bij jou echt te zakken? En hoe straks doe je de borstband?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Lavelle:

Oogh jij hebt de coh III?! Voelt dat prettig? Ik had schrik dat het ietsje te stevig ging zijn...

Daar ben ik ook benieuwd naar aangezien ik de III ook krijg :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
49 minuten geleden zei Noisy:

Ja, alleen Mentor bij Frans:)

Maar ik was benieuwd of je rond of anatomisch had. 

Maar krijg ik bijna dezelfde, anatomisch is coh III... Ik krijg alleen de tall height omdat ik wat lage borsten heb. Krijg de HP 330cc of 380cc... denk dat het de 380 gaat worden!

Maar ik ben net als Kimmik benieuwd hoe het aanvoelt, niet te hard??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei Dodo20:

Ik heb exact dezelfde protheses. Wanneer begon het bij jou echt te zakken? En hoe straks doe je de borstband?

Dodo, heb je een album? Ben benieuwd aangezien ik bijna dezelfde protheses krijg over 2 weken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com