Ga naar inhoud

Praktijk Gabriels klopt niet


Rosalynn_

Aanbevolen berichten

Hi everyone,

Binnekort ga ik mijn borsten laten vergroten, tijdens het gaan naar verschillende praktijken zijn mij bepaalde dingen opgevallen. 
 

Ik heb begrepen van een bekende, professionele en ervaren kliniek dat sommige artsen van praktijk Gabriels nieteens meer in NL mogen werken omdat zij ongeschikt zijn. Ook dat klanten worden omgekocht om een goede recensie te schrijven.. Verder werd ik met een 70AA geadviseerd om 350cc rond en dual plane nemen zonder ook maar iets te meten, ik vond dit ook veel te groot maar blijkbaar was dit “de enige maat die bij mijn lichaam zou passen” kleiner zou niet mooi passen.....

Nu ben ik bij een andere praktijk geadviseerd om 270 druppelvormig (wat ik sws al wilde) en boven de spier te plaatsen aangezien ik bij de pinchtest genoeg huid had om het boven de spier te kunnen doen.

Ook zijn Diana en haar dochter allebei niet geschoolt tot arts of iets in die richting, maar adviseren ze ons wel.

Ik ben echt blij dat ik uiteindelijk toch nog bij een ander consult op gesprek ben gegaan want anders had ik totaal niet wat ik gewilt had. Nu betaal ik dan wel ietsjes meer, maar ik geloof echt dat het resultaat heel mooi zal zijn.

 

Ik hoop dat iemand hier iets aan zal hebben.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rosalynn,

 

Wat goed dat je een tweede gesprek hebt gehad bij een andere arts! Je moet er  altijd 100% achter staan, het is namelijk niet niks en kan niet zomaar veranderd worden naderhand. Zelf had ik ook 75AA (dus vrijwel niets) en ben ik afgelopen november geopereerd. Mijn plastisch chirurg zei dat ik absoluut geen ronde implantaten kon hebben, omdat dat heel onnatuurlijk zou ogen. Natuurlijk is dit bij ieder anders, dat niet te vergeten!

Hier op het forum heb ik tijdens mijn zoektocht naar een plastisch chirurg veel verhalen gelezen over Diana Gabriels, daar kreeg ik toch een dubbel gevoel bij. Er is zelfs een topic geweest over het feit dat Diana héél vaak bij héél veel meiden 350cc rond aanbeveelt, zelfs als zij aangeven dat dat te groot/klein is of liever zouden gaan voor druppelvorm implantaten :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Dreamcatcher:

Hey Rosalynn,

 

Wat goed dat je een tweede gesprek hebt gehad bij een andere arts! Je moet er  altijd 100% achter staan, het is namelijk niet niks en kan niet zomaar veranderd worden naderhand. Zelf had ik ook 75AA (dus vrijwel niets) en ben ik afgelopen november geopereerd. Mijn plastisch chirurg zei dat ik absoluut geen ronde implantaten kon hebben, omdat dat heel onnatuurlijk zou ogen. Natuurlijk is dit bij ieder anders, dat niet te vergeten!

Hier op het forum heb ik tijdens mijn zoektocht naar een plastisch chirurg veel verhalen gelezen over Diana Gabriels, daar kreeg ik toch een dubbel gevoel bij. Er is zelfs een topic geweest over het feit dat Diana héél vaak bij héél veel meiden 350cc rond aanbeveelt, zelfs als zij aangeven dat dat te groot/klein is of liever zouden gaan voor druppelvorm implantaten :unsure:

Hier het desbetreffende topic en bericht: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.