Ga naar inhoud

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Jaydee:

@Doe ik het of niet?.... goedzo, dat is de juiste instelling.....lipjes getuit, borstjes vooruit en gaan met die banaan. Maar af en toe ff lekker mekkeren en huilen moet ook kunnen hoor. 

En nooit verkeerd, lekker feesten. Ik hou ervan :43:.

 

Dikke knuffel van mij

:D @Jaydee Haha die neem ik mee. Maar als je het op dit forum over lipjes hebt, komen we soms al snel op het verkeerde pad terecht. Terusten. X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

:D @Jaydee Haha die neem ik mee. Maar als je het op dit forum over lipjes hebt, komen we soms al snel op het verkeerde pad terecht. Terusten. X

Hahaha.... ja. Veel oversekste dames hier hè?  (Vooral die @best_boobie :45::152::154:)

Slaap lekker, meis. XXX

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week en 1 dag post OP: vanaf vandaag mag ik terug douchen. Vroeg opgestaan - schoonzusje vertrok om 6 uur op weekend en ik wou nog afscheid nemen en dankjewel zeggen. En daar stond ik dan te stressen, he. Hoe gaan we dat doen, dat douchen? Zal ik haar me eerst aan de lavabo laten inzepen en dan afspoelen onder de douche of zal ik ... of nee misschien beter eerst ... of, of of, ... Ik werd helemaal gek van mezelf tot ik (helemaal zelf) bedacht: misschien moet ik het gewoon overlaten aan de thuisverpleegkundige .... die zal het toch wel weten. Aaaah rust. Oh ja de tweeling mag een uurtje per dag aan de frisse lucht (vrij spelen - was dat @gastmama of @Jaydee?), zonder sportBH. No time like the present. En als Baby en Bips dan toch buiten waren was het ook de juiste moment voor een nieuwe fotoshoot (Zie album; al gezien?). Na een lekker douchke (en geruststelling van de thuisverpleegkundige) kon de dag beginnen. Ik ben dan naar de ontbijtservice gewandeld waar mijn broer vrijwilligerswerk doet. Lekker ontbeten. Dan bij mijn broer wat huishoudelijke taken gedaan (aardappels en groenten schillen en snijden, afwasje). Dan eerste keer weer met de auto rijden. Moeilijk in- en uitstappen, over de schouder kijken voor fietsers ook en fout schakelen is niet aan te raden. Naar de tandarts gereden voor controle. dan wou ik nog een bedank-kadootje halen voor de thuisverpleegkundigen die me bij mijn broer verzorgd hebben. Dus naar het winkelcentrum gereden. Daar liep ik mijn ex-schoonfamilie tegen het lijf. samen wat gegeten, gedronken en geshopt. En ze waren al onder de indruk van het resultaat! Hoi! Dan in het vrijdagverkeer terug naar broer. En het eten was net klaar. wat ben ik toch een gelukszak. Ondertussen ben ik met de buurvrouw verpleegster gaan wandelen met de hond. en nu zit ik in mijn nachthemdje in de zetel. De boobies protesteren wel. Al van in het shopping center - veel steken en branderig gevoel. Maar ook vandaag geen pijnstillers meer genomen. Komende dagen wat rustiger aan doen. Fijne avond iedereen. X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

1 week en 1 dag post OP: vanaf vandaag mag ik terug douchen. Vroeg opgestaan - schoonzusje vertrok om 6 uur op weekend en ik wou nog afscheid nemen en dankjewel zeggen. En daar stond ik dan te stressen, he. Hoe gaan we dat doen, dat douchen? Zal ik haar me eerst aan de lavabo laten inzepen en dan afspoelen onder de douche of zal ik ... of nee misschien beter eerst ... of, of of, ... Ik werd helemaal gek van mezelf tot ik (helemaal zelf) bedacht: misschien moet ik het gewoon overlaten aan de thuisverpleegkundige .... die zal het toch wel weten. Aaaah rust. Oh ja de tweeling mag een uurtje per dag aan de frisse lucht (vrij spelen - was dat @gastmama of @Jaydee?), zonder sportBH. No time like the present. En als Baby en Bips dan toch buiten waren was het ook de juiste moment voor een nieuwe fotoshoot (Zie album; al gezien?). Na een lekker douchke (en geruststelling van de thuisverpleegkundige) kon de dag beginnen. Ik ben dan naar de ontbijtservice gewandeld waar mijn broer vrijwilligerswerk doet. Lekker ontbeten. Dan bij mijn broer wat huishoudelijke taken gedaan (aardappels en groenten schillen en snijden, afwasje). Dan eerste keer weer met de auto rijden. Moeilijk in- en uitstappen, over de schouder kijken voor fietsers ook en fout schakelen is niet aan te raden. Naar de tandarts gereden voor controle. dan wou ik nog een bedank-kadootje halen voor de thuisverpleegkundigen die me bij mijn broer verzorgd hebben. Dus naar het winkelcentrum gereden. Daar liep ik mijn ex-schoonfamilie tegen het lijf. samen wat gegeten, gedronken en geshopt. En ze waren al onder de indruk van het resultaat! Hoi! Dan in het vrijdagverkeer terug naar broer. En het eten was net klaar. wat ben ik toch een gelukszak. Ondertussen ben ik met de buurvrouw verpleegster gaan wandelen met de hond. en nu zit ik in mijn nachthemdje in de zetel. De boobies protesteren wel. Al van in het shopping center - veel steken en branderig gevoel. Maar ook vandaag geen pijnstillers meer genomen. Komende dagen wat rustiger aan doen. Fijne avond iedereen. X

Mijn hemel wat een dag! 

Vind je het gek dat je boobs begonnen te protesteren :45:

Grapjas!

Haha dat van dat douchen!  Joh, helemaal zelf bedacht dat die verpleegkundige er misschien wel ervaring mee had? :P

Echt leuk om te lezen, lekker stressen voor niks. Zijn er allemaal wel goed in hè hihi.

 

Heerlijk, je bent weer thuis! Geniet ervan!

Ik ga ff kijken of ik nou ook nog naar je foto's gekeken had gisteren. Volgens mij heb ik alleen je opdracht uitgevoerd :help: Niet bij nagedacht! Haha

 

Fijne avond!

Xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei best_boobie:

Mijn hemel wat een dag! 

Vind je het gek dat je boobs begonnen te protesteren :45:

Grapjas!

Haha dat van dat douchen!  Joh, helemaal zelf bedacht dat die verpleegkundige er misschien wel ervaring mee had? :P

Echt leuk om te lezen, lekker stressen voor niks. Zijn er allemaal wel goed in hè hihi.

 

Heerlijk, je bent weer thuis! Geniet ervan!

Ik ga ff kijken of ik nou ook nog naar je foto's gekeken had gisteren. Volgens mij heb ik alleen je opdracht uitgevoerd :help: Niet bij nagedacht! Haha

 

Fijne avond!

Xxx

Belangrijkste les geleerd tijdens dit proces: "Never underestimate the power of the mind!". In beide richtingen. Je kan helemaal in de stress laten schieten of jezelf kalmeren alleen maar door wat je denkt. Veel kijkplezier. Ik kwam vandaag thuis en de buurvrouw hielp met uitladen en toen: "Allee, laat eens zien!". We hebben ze zelfs vergeleken. Die van haar met die van mij - aangekleed (voorlopig) wel, he. :rolleyes: Dat plekje van mijn lijf lijkt nu 25 jaar. Niet slecht, he?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Belangrijkste les geleerd tijdens dit proces: "Never underestimate the power of the mind!". In beide richtingen. Je kan helemaal in de stress laten schieten of jezelf kalmeren alleen maar door wat je denkt. Veel kijkplezier. Ik kwam vandaag thuis en de buurvrouw hielp met uitladen en toen: "Allee, laat eens zien!". We hebben ze zelfs vergeleken. Die van haar met die van mij - aangekleed (voorlopig) wel, he. :rolleyes: Dat plekje van mijn lijf lijkt nu 25 jaar. Niet slecht, he?

Zeker niet slecht!!!
Maar pas op met dit soort uitspraken. Voor je het weet wil je de rest ook rond de 25 jaar uit laten komen en loop je straks met een knotje op je hoofd (van huid die daar naartoe getrokken is vanwege een facelift) enz enz ;) 
Nee geintje, super toch dat je je zo goed voelt nu!!

Heb ze gezien, ze zijn nog een beetje 'pluizebollerig' haha... Waarom hebben ze er in godsnaam watten op gelegd! :45: 
Maar je boobs zien er echt goed uit!!
Schrik niet als er nog wondje zouden gaan ontstaan he, dat hoort erbij, maar voor nu zijn ze echt al zo mooi!!

Die rimpeltjes bij je tepels gaan waarschijnlijk wel gewoon bijtrekken hoor, zou me daar idd nog geen zorgen over maken :) 

 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei best_boobie:

Zeker niet slecht!!!
Maar pas op met dit soort uitspraken. Voor je het weet wil je de rest ook rond de 25 jaar uit laten komen en loop je straks met een knotje op je hoofd (van huid die daar naartoe getrokken is vanwege een facelift) enz enz ;) 
Nee geintje, super toch dat je je zo goed voelt nu!!

Heb ze gezien, ze zijn nog een beetje 'pluizebollerig' haha... Waarom hebben ze er in godsnaam watten op gelegd! :45: 
Maar je boobs zien er echt goed uit!!
Schrik niet als er nog wondje zouden gaan ontstaan he, dat hoort erbij, maar voor nu zijn ze echt al zo mooi!!

Die rimpeltjes bij je tepels gaan waarschijnlijk wel gewoon bijtrekken hoor, zou me daar idd nog geen zorgen over maken :) 

 

xxx

Haha een knotje op mijn hoofd. Ik kom niet meer bij. :45: Neen zover gaan we het niet laten komen. Maar met wat ik nu weet over de narcose en de pijn achteraf ...

 

Die watten zaten vlak na de operatie onder die witte tape. Toen de verpleegster het kwam verwijderen zei ze; amai die watten komen er goed af bij u. Dus ik heb nog geluk gehad, denk ik. Ik heb er daarnet een klein stukje kunnen afhalen. Maar zodra een stukje toch nog wat vast zit, blijf ik er af hoor. Hopelijk komen ze met het douchen stilaan los.

Maar dat douchen, weliswaar alleen met water over mijn boobies en zonder wrijven noch zeep vind ik best nog een beetje eng hoor. Ik zou idd niet willen dat de wonden vochtig blijvec en opengaan. Ik probeer me heel gedeisd te houden. Ik laat de thuisverpleging er nog elke dag even naar kijken en volgende donderdag wondcontrole bij de huisarts.

 

Dankjewel voor het compliment. Ik vind ze ook nog mooi. En die rimpeltjes ...? Welke rimpeltjes?

 

Ik zit nu op de bank met 1 glaasje wijn. Eindelijk even mijn nieuwe boobies vieren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Haha een knotje op mijn hoofd. Ik kom niet meer bij. :45: Neen zover gaan we het niet laten komen. Maar met wat ik nu weet over de narcose en de pijn achteraf ...

 

Die watten zaten vlak na de operatie onder die witte tape. Toen de verpleegster het kwam verwijderen zei ze; amai die watten komen er goed af bij u. Dus ik heb nog geluk gehad, denk ik. Ik heb er daarnet een klein stukje kunnen afhalen. Maar zodra een stukje toch nog wat vast zit, blijf ik er af hoor. Hopelijk komen ze met het douchen stilaan los.

Maar dat douchen, weliswaar alleen met water over mijn boobies en zonder wrijven noch zeep vind ik best nog een beetje eng hoor. Ik zou idd niet willen dat de wonden vochtig blijvec en opengaan. Ik probeer me heel gedeisd te houden. Ik laat de thuisverpleging er nog elke dag even naar kijken en volgende donderdag wondcontrole bij de huisarts.

 

Dankjewel voor het compliment. Ik vind ze ook nog mooi. En die rimpeltjes ...? Welke rimpeltjes?

 

Ik zit nu op de bank met 1 glaasje wijn. Eindelijk even mijn nieuwe boobies vieren.

Oh oke, dan heb je nog geluk gehad :45: Die anderen komen dus allemaal als een schaap terug op de afdeling hahaha, en allemaal maar 'mekkeren' dat er watten op hun boobies zitten :P 

Bah, ik ben weer los hoor.. zie het alweer voor me...

 

Het heeft niet zozeer met vochtig blijven van de wonden te maken, dat er wonden ontstaan na een bvk.. Dat heeft te maken dat bepaalde huiddelen, die nooit tegen elkaar aan gezeten hebben, moeten wennen dat ze toevallig voor de rest van hun leven, vast zitten aan dat andere stuk huid, dat ze niet kennen. Het is zoiets als uithuwelijken. Dat kan leuk zijn, maar ook minder leuk, maar uiteindelijk went het wel. (wat een vergelijking weer BB :ph34r:

Ik had het niet over rimpeltjes, toch? 

Proost meid, geniet ervan hihi

xxx

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei best_boobie:

Oh oke, dan heb je nog geluk gehad :45: Die anderen komen dus allemaal als een schaap terug op de afdeling hahaha, en allemaal maar 'mekkeren' dat er watten op hun boobies zitten :P 

Bah, ik ben weer los hoor.. zie het alweer voor me...

 

Het heeft niet zozeer met vochtig blijven van de wonden te maken, dat er wonden ontstaan na een bvk.. Dat heeft te maken dat bepaalde huiddelen, die nooit tegen elkaar aan gezeten hebben, moeten wennen dat ze toevallig voor de rest van hun leven, vast zitten aan dat andere stuk huid, dat ze niet kennen. Het is zoiets als uithuwelijken. Dat kan leuk zijn, maar ook minder leuk, maar uiteindelijk went het wel. (wat een vergelijking weer BB :ph34r:

Ik had het niet over rimpeltjes, toch? 

Proost meid, geniet ervan hihi
:lol:
xxx

 

Amai; nu heb ik net ontdekt dat luidop lachen toch ook pijn doet. Je bent inderdaad in goede vorm. Ik zie het ook al voor me. Haha. Schapenboobies; die hadden we nog niet. En wat toevallig: de inwoners van mijn stadje worden "schapekoppen" genoemd.

Interessant (echt waar) wat je vertelt over die huiddelen die mekaar nog niet kennen. Misschien moet ik een ontmoetingsfeestje organiseren.

:lol:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag forumdames en toekomstige BVK-dames, Hier ben ik weer. 11 dagen post OP. Weer lekker thuis. Even wennen maar ondertussen lekker geslapen in mijn eigen bedje. Ik ben weer lekker gewassen en gestreken door de thuisverpleegkundige. Ze heeft Baby en Bips ook voorzichtigjes gewassen. Niet over de littekens. En vandaag heb ik die inlegkruisjes in mijn sportBH geplakt. SportBH voelt goed nu (beter dan met die dikke Zenuvit pads), maar ik  heb toch weer last van steken nu vooral ter hoogte van mijn tepelhof (-hoven als meervoud?). Ik heb vanochtend mijn bagage verder uitgepakt (stuk voor stuk en veel heen en weer van woonkamer naar slaapkamer), een beetje kerstversiering gezet en een wasje ingestoken. Die steken zullen wel een signaal zijn dat het weer tijd is voor een pauze. Ik zit nu met een theetje op de bank en het BF op schoot (@best-boobie en @Jaydee: niet te letterlijk nemen, he?). Aan alle toekomstige BVK-dames zou ik willen zeggen - bereid je goed voor zodat je helemaal achter je beslissing staat als het zo ver is. X

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste zin in mijn vorige post klinkt een beetje alsof ik niet achter mijn BVK zou staan, maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat je zo veel mogelijk twijfels moet uitklaren alvorens je het laat doen. Je zal positief kunnen uitkijken naar je Boob-day en het zal je herstel vast ook helpen als je niet helemaal in de stress schiet.

Ik ben nu 12 dagen post OP. En ik voel me goed ... maar nu ik terug thuis ben doe ik te veel. Het resultaat is dat ik steken en een branderig gevoel heb in mijn borsten. Ik heb ook wat gezweet vandaag ter hoogte van mijn boezem en daardoor prikten de wonden heel erg, denk ik. Ik heb de wonden net even gedept met een washandje met koud water en goed drooggedept uiteraard. Dat verlicht een beetje. De thuisverpleging vanochtend heeft geprobeerd een beetje van de watten en de lijm op de wonden proberen te verwijderen omdat dat volgens hem beter was. Ik ga morgen de PeeCee even bellen om na te vragen of die watten en lijm eraf gehaald moeten worden of dat ik ze gewoon mag laten zitten. (Dankjewel @Jaydee). Ik mag douchen van de PeeCee; maar ik laat me voorlopig nog aan de lavabo wassen. 

:unsure:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jaydee:

Meis...ff een complimentje. Wat netjes dat je nog steeds je topic zo keurig bijhoudt met updates. @Doe ik het of niet?.

Chapeau !!!

Dankjewel @Jaydee:wub:. Leuk voor mezelf om terug te lezen maar vooral zodat iemand anders die er nog voor staat en twijfelt te informeren. Ik wou ook op voorhand graag alles weten. Ik bedacht vandaag wel dat ik mijn operatieverslag niet in het kletshoekje heb gezet, denk ik. Maar daar wil ik nu niet naar op zoek in die meer dan 4000 berichten en nu heeft het ook geen zin meer, hé, om dat daar nog neer te zetten. Oud nieuws ondertussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend gebeld met de PeeCee (allée, met zijn secretariaat) over de lijm en de watten. Ze hebben net teruggebeld. De watten kleven niet in de wonde maar in de lijm. Na 4 - 6 weken verdwijnen die vanzelf. Ik moet er niets aan (laten) doen. Dat vond ik een duidelijk antwoord. Ik zal dat gebied dus wel 1 keer per dag afdeppen met een nat washandje maar ik ga voorlopig verder door het leven als "Woolly" met de wollige boobies. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend wakker geworden met mijn rechterarm boven mijn hoofd. :140: . Gisteren had ik de witte oncomfortabele sportBH aan omdat de andere in de was was. Ik zag vanmorgen op de inlegkruisjes een beetje afscheiding (rechts). Meteen even foto gemaakt en gekeken. Vraag me af of dit het begin is van een wondje aan het drielandenpunt. Ik panikeer nog niet. Vandaag terug de zwarte zachte sportBH aan met inlegkruisjes of iets zachter (zal de thuisverpleegkundige even vragen) en morgen heb ik een afspraak bij de huisarts voor wondcontrole. Misschien moet ik morgenochtend het vrije uurtje van de tweeling ook maar achterwege laten. Ik hoop dat het dat niet is. :107:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat is idd niet te hopen. Maar je moet er wel rekening mee houden, want je ziet het natuurlijk vrij vaak bij een borstlift of bvk. Hou het maar goed in de gaten en laat de huisarts er morgen maar even goed naar kijken. 

XXX

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wondcontrole bij de huisarts achter de rug. Ze vond mijn tweeling erg mooi en gelijk. Rechts onder zou het kunnen dat er een wondje komt maar het zag er volgens haar erg goed uit zo kort post OP. Ze heeft de horizontale incisies een beetje gedept met een chlooroplossing (NaCl) en dan ook nog droog gedept. Dat mocht de thuisverpleging ook nog doen de volgende dagen. Die komen morgen de laatste keer.  Vanaf zaterdag probeer ik het allemaal zelf (wassen en aankleden). Ik zal het bodylotion smeren op mijn rug missen en vooral daar waar ik er zelf niet bij kan.

Aan mijn linkse borst voelde ik aan de rand van mijn tepelhof een bultje. dat heeft ze ook gecheckt en dat is volgens haar huid die wat samengetrokken is. De linkse borst staat wel meer gespannen dan de rechtse.

Vandaag was weer een drukke maar wel heel gezellige dag. Maar de boobies protesteren weer. Ik zit nu in mijn nachthemdje (met knoopjes vooraan) op de bank. Mijn sportBH heb ik losgemaakt vanwege het branderig gevoel. Even nog wat lucht aan laten. Afwachten maar. Geduld. :62:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 dagen PO. Vandaag een off-dagje. Mijn boobies zagen er vanochtend een beetje verfrommeld uit. :107:Ik heb heerlijk geslapen - misschien wat te relaxt en af en toe al wat zijdelings gedraaid? ik heb ze ook geen uurtje vrij gelaten vanochtend. En vandaag heb ik ook de laatste dag thuisverpleging gehad. Die dingen samen met heel veel dames die vandaag al superblij zijn met hun grotere boobies (en gun het iedereen echt van harte :43:) maken dat ik me een beetje "Nah" voel. :22:

Dat gaat vast wel weer over. :91:

De tuinman is geweest - mijn tuintje ligt er weer picco-bello bij.

Ik heb gekookt voor de bovenbuurvrouw (die komt vanavond eten of haar eten ophalen als het te laat wordt - "Take away Doe ik het of niet?").

Rond 16 uur komt er nog een andere vriendin op bezoek. Ik wou eerst nog een dutje doen want ik zit met knalrode wangen op de bank en ben een beetje moe, maar het zal eerder mijn ogen even dicht doen zijn. Die vriendin heeft me ook nog niet post OP gezien - dus dat is ook weer leuk. Ik ben benieuwd wat ze er van gaat vinden.

Ik zet de lelijke foto's van vandaag ook nog even in mijn album. Het vooraanzicht valt me mee, maar de individuele foto's niet zo. Maar ja we delen hier alles en willen vooral goed informeren ook over de mindere dagen. :103:

Wordt vervolgd.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerstdag. Ik heb er al 2 kerstfeestjes opzitten en ik heb er nog 2 te gaan. Tot nu toe 1 pijnstiller genomen - de dag dat ik teveel gedaan had, kwam het branderig gevoel kwam weer heel erg opzetten. Het is dus al 2 dagen laat geworden. Gisteren 2 keer 45 minuten met de auto gereden - dat voelde ik ook. Gelukkig vandaag een brunch dus vanavond op tijd naar bed.

Ik merk dat de wonden beginnen te prikken als ik een beetje zweet. Laagjes aandoen is dus de boodschap zodat je je kan aanpassen aan de kamertemperatuur.

De frommels aan mijn borsten zijn terug wat opgetrokken - dat is ook fijn. Ik ben terug wat 'happier" en klaar voor de volgende 2 feestjes.

Fijne feesten voor iedereen. :60:

 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Kerstdag. Ik heb er al 2 kerstfeestjes opzitten en ik heb er nog 2 te gaan. Tot nu toe 1 pijnstiller genomen - de dag dat ik teveel gedaan had, kwam het branderig gevoel kwam weer heel erg opzetten. Het is dus al 2 dagen laat geworden. Gisteren 2 keer 45 minuten met de auto gereden - dat voelde ik ook. Gelukkig vandaag een brunch dus vanavond op tijd naar bed.

Ik merk dat de wonden beginnen te prikken als ik een beetje zweet. Laagjes aandoen is dus de boodschap zodat je je kan aanpassen aan de kamertemperatuur.

De frommels aan mijn borsten zijn terug wat opgetrokken - dat is ook fijn. Ik ben terug wat 'happier" en klaar voor de volgende 2 feestjes.

Fijne feesten voor iedereen. :60:

 

Nou, ik heb even zitten bijlezen! Lag wat achter in jouw topic, zag ik :)

Je ups en downs, mooi dat je het zo neer zet hoor. Dit is namelijk van toepassing op minimaal 90% van de dames, maar er is maar 30% die het ook opschrijft, waardoor er meiden zijn die denken dat ze abnormaal zijn dat ze zich af en toe niet lekker voelen. Het is een heel proces, lichamelijk, maar zeker ook geestelijk!! En dat geldt voor een bvk net zo als voor een bv!

Geniet nog even lekker van je 2 kerstfeestjes!! Super dat je zo geniet!

En rustig aan he wollie ;) 

xxx BB

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Nou, ik heb even zitten bijlezen! Lag wat achter in jouw topic, zag ik :)

Je ups en downs, mooi dat je het zo neer zet hoor. Dit is namelijk van toepassing op minimaal 90% van de dames, maar er is maar 30% die het ook opschrijft, waardoor er meiden zijn die denken dat ze abnormaal zijn dat ze zich af en toe niet lekker voelen. Het is een heel proces, lichamelijk, maar zeker ook geestelijk!! En dat geldt voor een bvk net zo als voor een bv!

Geniet nog even lekker van je 2 kerstfeestjes!! Super dat je zo geniet!

En rustig aan he wollie ;) 

xxx BB

Dankjewel @best_boobie. ik doe mijn béééééééééééééééééééééééééést om het rustig aan te doen en mijn topic aan te vullen. Toen ik op zoek was naar info viel me op dat sommige verhalen plots stopten (waarschijnlijk toen het allemaal niet meer zo spannend was en de twijfels een beetje weg waren), terwijl ik graag ALLES wou weten. Ik voeg me soms af; en toen, hoe ging het verder? X :kuzya_02:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

aangepast door Doe ik het of niet?
Schaapje vergeten.
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankjewel @best_boobie. ik doe mijn béééééééééééééééééééééééééést om het rustig aan te doen en mijn topic aan te vullen. Toen ik op zoek was naar info viel me op dat sommige verhalen plots stopten (waarschijnlijk toen het allemaal niet meer zo spannend was en de twijfels een beetje weg waren), terwijl ik graag ALLES wou weten. Ik voeg me soms af; en toen, hoe ging het verder? X :kuzya_02:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Keileuk, dat schaapje :45: 
Maar je hebt gelijk hoor!! Het is fijn als meiden hun topic aanvullen, zeker het eerste jaar of zo. Dat zijn de ervaringen die je wilt lezen. 

Maar meestal als je ze niet meer op het forum ziet, gaat het wel goed met ze, OF mogen ze niks meer typen hier van hun pc :45: Ook dat komt voor..

 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Keileuk, dat schaapje :45: 
Maar je hebt gelijk hoor!! Het is fijn als meiden hun topic aanvullen, zeker het eerste jaar of zo. Dat zijn de ervaringen die je wilt lezen. 

Maar meestal als je ze niet meer op het forum ziet, gaat het wel goed met ze, OF mogen ze niks meer typen hier van hun pc :45: Ook dat komt voor..

 

xxx

Het zal ook interessant zijn om te beschrijven hoe de littekens zich gaan ontwikkelen (of is dat ook ontplooien?). En hoe mijn heuveltjes van Erica er uit zien over 6 maanden, @best_boobie

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.