Ga naar inhoud

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Wilma:

Hey @Doe ik het of niet?   ik had jou ook graag succes gewenst , maar het forum deed het dus niet .

Hoe gaat het ?

En met de medicatie ?

 

Gr.xxx Wilma

Hallo @Wilma: ik heb dit bericht blijkbaar gemist. Dank je. Het gaat goed met me. Het niets doen is niet makkelijk maar ik probeer me aan te passen. Ik neem om de 6 uur 1 gr paracetamol en ik ben zo goed als pijnvrij. Af en toe voel ik een steekje in mijn borsten. Maar heel goed te doen. Hoe gaat het met jou?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Hallo @Wilma: ik heb dit bericht blijkbaar gemist. Dank je. Het gaat goed met me. Het niets doen is niet makkelijk maar ik probeer me aan te passen. Ik neem om de 6 uur 1 gr paracetamol en ik ben zo goed als pijnvrij. Af en toe voel ik een steekje in mijn borsten. Maar heel goed te doen. Hoe gaat het met jou?

 

Hallo @Doe ik het of niet?  fijn dat het goed gaat ....met mij gaat het ook wel goed .  Heb wel behoorlijke spierpijn onder mijn borst bij de ribben , en slokdarm en mijn zij doen ook zeer ; maar de borsten zelf niet

gr . xxx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan het herstel:

Vanuit het ziekenhuis ben ik dus bij mijn broertje en schoonzusje gaan logeren, omdat ik alleen woon. Ik had thuisverpleging voorgeschreven gekregen van de PeeCee voor het inspuiten van een bloedverdunner en hulp bij het dagelijks toilet (wassen, steunkousen aantrekken en aankleden) en visuele controle van de wonden. De eerste dag liep het even fout. Er was ergens een communicatiefoutje maar dat was met 1 telefoontje opgelost. Er kwam nog een thuisverpleegkundige en er volgde een kattenwasje en het spuitje werd gezet. De verpleegkundige vroeg of ik verzorgingsmateriaal had. Neen dus - dat had niemand gezegd. Het ziekenhuis niet en waar ik de afspraak maakte ook niet. Dat was wel zo makkelijk geweest. Zij heeft dan wat dingen genoteerd en die ben ik 's middags met mijn schoonzusje dan nog gaan halen. Ik kon het doorgeven  aan mijn hospitalisatieverzekering; dus dat was handig. 's Avonds heb ik de buurvrouw verpleegster gevraagd te komen kijken naar mijn incisies en naar het wondje bij mijn sleutelbeen dat nog  altijd nat was. De  incicies zagen er goed uit volgens haar en zouden goed genezen en het andere wondje moest ik gewoon aan de lucht laten. De 2de en 3de dag (weekend) kwam er iemand anders om me te helpen. Leuke meid. Heerlijk als je rug gewassen wordt en met bodylotion wordt ingewreven. Ondertussen blijkt mijn allergie voor pleisters nog maar eens en blijk ik ook allergisch voor die randjes van de steunkousen. Haha.

Ondertussen zit ik veel in de relaxzetel meestal op het BF en word ik verwend door mijn familie. Zo is het vol te houden. Zaterdag had ik het huis een paar uurtjes voor mezelf en dat was fijn. Ik voelde me zo goed dat ik dacht een pijnstiller minder te kunnen nemen maar dat was een vergissing. Het ging een tijdje goed maar dan kreeg ik hoofdpijn, een branderig gevoel en steken in mijn borsten. Ik moet eerlijk drinken en zit voorlopig terug op een pijnstiller per 6 uur en dat ga ik zo nog even houden. Het gaat dus prima. Morgen ga ik eens een wandelingetje proberen te maken met een vriendin en lekker ingepakt. Volgende week 1ste controle bij de PeeCee; dan volgt een update. Doei!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Wilma:

Hallo @Doe ik het of niet?  fijn dat het goed gaat ....met mij gaat het ook wel goed .  Heb wel behoorlijke spierpijn onder mijn borst bij de ribben , en slokdarm en mijn zij doen ook zeer ; maar de borsten zelf niet

gr . xxx

Ik wens je nog een vlot herstel en handelbare pijn, @Wilma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja; de steunkousen doe ik 's nachts uit zodat de uitslag ook wat lucht krijgt. Maar die moet mijn broer wel mee uittrekken. Die krijg ik zelf niet uit. Maar goed dat hij me als kind ook al in bad moest zetten van ons moeder. Hihi. De schaamte voorbij! X

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet? Jij had schrijfster moeten worden!
Wat een enorm verslag, maar zo heerlijk om te lezen!
Je beschrijft alles tot op de seconde en je was zo heerlijk relaxt, dat straalt van je verslag af!!

Ik geloof je direct dat je in de lach schoot bij die enkelband. Mijn hemel, wie heeft dat verzonnen! Je ziet er al beeldig uit in je operatieschort, lange steunkousen en zo, en dan ook nog zo een enkelband!! :152: 

Grappig hoe je ook die verpleegkundigen beschrijft, herken het zo!! Ik had vroeger een patiente in zorg, die zei altijd: je hebt (sorry voor mijn plastische uitdrukking, maar het waren háár woorden) 'kontenwassers' en verpleegkundigen die gekozen hebben voor het héle beroep.

Maar goed, je hebt het allemaal overleefd en je hebt zomaar wat schaamte met die 1400 gram in het ziekenhuis achter gelaten ;) Mooi, ben je daar ook goed vanaf gekomen hihi

Nu lekker verder herstellen, VEEL drinken ( :45: ) en gewoon even nog je pilletjes nemen :) 

Een heel fijn herstel verder!

xxx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Jaydee:

Waarom heb jij eigenlijk steunkousen, @Doe ik het of niet??

Hey @jaydee goede morgen. Ik moet nog steunkousen aan omdat ik vroeger al 2 keer spontaan een bloedklonter in mijn been heb gehad. Ik krijg ook elke dag nog een bloedverdunner ingespoten. Hoe gaat het met jou vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei best_boobie:

@Doe ik het of niet? Jij had schrijfster moeten worden!
Wat een enorm verslag, maar zo heerlijk om te lezen!
Je beschrijft alles tot op de seconde en je was zo heerlijk relaxt, dat straalt van je verslag af!!

Ik geloof je direct dat je in de lach schoot bij die enkelband. Mijn hemel, wie heeft dat verzonnen! Je ziet er al beeldig uit in je operatieschort, lange steunkousen en zo, en dan ook nog zo een enkelband!! :152: 

Grappig hoe je ook die verpleegkundigen beschrijft, herken het zo!! Ik had vroeger een patiente in zorg, die zei altijd: je hebt (sorry voor mijn plastische uitdrukking, maar het waren háár woorden) 'kontenwassers' en verpleegkundigen die gekozen hebben voor het héle beroep.

Maar goed, je hebt het allemaal overleefd en je hebt zomaar wat schaamte met die 1400 gram in het ziekenhuis achter gelaten ;) Mooi, ben je daar ook goed vanaf gekomen hihi

Nu lekker verder herstellen, VEEL drinken ( :45: ) en gewoon even nog je pilletjes nemen :) 

Een heel fijn herstel verder!

xxx BB

Dankjewel @best_boobievoor de complimenten. Ik wou als kind al schrijver worden. Misschien komt het er ooit nog van.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nog te wachten op Florence Nightingale. Er was (nog eens) een miscommunicatie die met 1 telefoontje opgelost kon worden. Moet wel nog een uurtje wachten voor mijn OCHTENDtoilet. Mijn broer en ik gaan vandaag even boodschappen doen. Ik ben de afgelopen week nog maar 1 keer buiten geweest.

En ik ga aan Florence vragen om mijn pads te verversen (stiekem wil ik mijn nieuwe tweeling nog eens zien en misschien fotograferen. Hihi). Ik ga haar ook eens vragen of we iets moeten doen met de pluisjes van de watten van het oorspronkelijke inpakpapier van mijn Sinterklaaskadootje. Die hangen nog aan mijn incisies.

Verder gaat het goed. Wel hoofdpijn, waarschijnlijk omdat ik nog steeds te weinig drink en een druk en branderigheid in mijn borsten (maar ik wil het nu toch op 3 pijnstillers per dag houden). Rugslapen lukt nog prima maar ik begin de neiging te krijgen om al een beetje op mijn zij te draaien. Als de tweeling zich laat fotograferen dan zet ik hem in mijn album. Aan iedereen die nog twijfelt aan een BVK (zoals ik ook heel erg deed) zou ik nu al volmondig willen zeggen:" Gewoon doen!" Tot gauw. X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo gezegd , zo gedaan. Ik heb de pads laten vervangen en heb de tweeling even aan de lucht gelaten. Zaaaaalig! Ik was helemaal dolletjes. Ik heb direct mijn schoonzusje geroepen om te komen kijken en om foto's te nemen. 2 foto's genomen en toen ... chips ... mijn SDcard zat er niet in ... snel, snel de SDcard zit in mijn laptop. Florence N. verwijderde ondertussen nog de pleisters van de drains. Ook daar weer lekker uitslag van. 2 mooie foto's genomen van Baby en Bips. Ik vind ze er super schattig uitzien. Ik hoop jullie ook; maar wees gerust eerlijk. Ik ben misschien og wat te euforisch of onder invloed van de narcose.

Toen we de pads vervingen bleek de maat die ik in de apotheek heb meegekregen veel kleiner dan die die ze er in het ziekenhuis hadden opgedaan. Daarvan had ik er 3 opzitten nu hebben we er 5 moeten gebruiken. Florence N. wou ook niet teveel tape gebruiken vanwege mijn pleisterallergie. Achteraf bekeken heb ik er precies wat spijt van want ik heb het gevoel (vooral aan mijn linker tepel) dat ik de sportBH meer voel. Ik ga vanavond misschien nog eens langs bij de buurvrouw verpleegster en ga vragen of zij er misschien nog een pad kan bijsteken. Ondertussen ben ik met mijn broer even naar de winkel geweest en ondertussen hangen we allebei in de zetel. Hij in de zijne, ik in de mijne. Tot de volgende; dat zal na mijn 1ste controle op donderdag 14 december 2017 (11.20u) zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De verpleegster buurvrouw heeft er nog 2 padjes bijgestoken. Ik heb nu minder het gevoel dat de sportBH tegen mijn gevoelige tepels zit. Het voelt nu alleen erg warm aan daar binnen. En ik vraag me af of dat kwaad kan voor het helingsproces. Ik laat het nu maar even zo en zal proberen met mijn boobies niet onder de dekens te slapen. Overmorgen 1ste controle.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, vandaag eerste controle bij de PeeCee. Ben benieuwd wat hij zelf van zijn kunstwerk gaat vinden.

Ben ook benieuwd hoe ik ga reageren. Afgelopen dinsdag vond ik ze er geweldig uitzien (zie foto in album) maar toen waren ze waarschijnlijk ook nog wat meer gezwollen. Ben een beetje bang dat ik ze misschien te klein ga vinden - eens al de pads uit mijn BH zijn. Kijk er wel naar uit om ze nog eens aan de lucht te laten. Zou ik ze zelf mogen fotograferen bij de PeeCee? Ik heb mijn vragenlijstje weeral klaar. Ik denk dat hij ook altijd uitkijkt naar mijn bezoekjes. Hahaha. 

Broertje gaat me brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, @best_boobie ik zie je opmerking nu pas. Te laat. Ik heb geen foto's gemaakt bij de eerste controle. Ik werd uitgepakt, er werd op de onderste wonden direct een gaasje gelegd. De PeeCee kwam even drukken en voelen; zag er goed uit volgens hem. En dan ging de andere sportBH aan. Kan die andere eindelijk eens in de was. Gewicht van het weggenomen weefsel werd nog eens bevestigd en dat er geen kwaadaardige cellen in gevonden waren. Ik kreeg nog wat advies: volgende week naar huisarts voor wondcontrole, over 5 weken terug naar PeeCee, nog 5 weken rustig aan doen, sportBH dag en nacht dragen, ellebogen niet boven de schouders doen. Toen ik tegen de verpleegkundige zei dat ik bang was dat ik ze te klein zou vinden, zei ze dat ze vond dat er nog een goede maat was overgebleven. De nieuwe sportBH zat echter echt niet lekker; sneed in mijn oksels en was niet zacht en krabtte. De PeeCee zei dat de cupmaat van de witte sportBH perfect was maar de omtrek iets te krap. Ik heb nu terug mijn zwarte (ondertussen gewassen) sportBH aan met padjes erin. (Weer met dank aan het schoonzusje). Mijn borsten voelden iets pijnlijker aan dan ervoor en rechts komen er precies blauwe plekken bij. Ik heb vandaag ook geen pijnstillers meer genomen (gisteren nog maar 2). Gaat goed, denk ik. de uitslag van de anit-allergische kleefpleisters is ook nog goed zichtbaar - zo lang ik er niet aan krab maar over wrijf, komt het wel goed. Ik heb nu wel een beetje bruine afscheiding aan mijn linkertepel - dat had ik ervoor niet. Ik kreeg de tip om in de BH inlegkruisjes te plakken. da's zacht en vochtopnemend. Dat ga ik van t weekend thuis eens proberen. Op naar de wondcontrole van volgende week.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Oei, @best_boobie ik zie je opmerking nu pas. Te laat. Ik heb geen foto's gemaakt bij de eerste controle. Ik werd uitgepakt, er werd op de onderste wonden direct een gaasje gelegd. De PeeCee kwam even drukken en voelen; zag er goed uit volgens hem. En dan ging de andere sportBH aan. Kan die andere eindelijk eens in de was. Gewicht van het weggenomen weefsel werd nog eens bevestigd en dat er geen kwaadaardige cellen in gevonden waren. Ik kreeg nog wat advies: volgende week naar huisarts voor wondcontrole, over 5 weken terug naar PeeCee, nog 5 weken rustig aan doen, sportBH dag en nacht dragen, ellebogen niet boven de schouders doen. Toen ik tegen de verpleegkundige zei dat ik bang was dat ik ze te klein zou vinden, zei ze dat ze vond dat er nog een goede maat was overgebleven. De nieuwe sportBH zat echter echt niet lekker; sneed in mijn oksels en was niet zacht en krabtte. De PeeCee zei dat de cupmaat van de witte sportBH perfect was maar de omtrek iets te krap. Ik heb nu terug mijn zwarte (ondertussen gewassen) sportBH aan met padjes erin. (Weer met dank aan het schoonzusje). Mijn borsten voelden iets pijnlijker aan dan ervoor en rechts komen er precies blauwe plekken bij. Ik heb vandaag ook geen pijnstillers meer genomen (gisteren nog maar 2). Gaat goed, denk ik. de uitslag van de anit-allergische kleefpleisters is ook nog goed zichtbaar - zo lang ik er niet aan krab maar over wrijf, komt het wel goed. Ik heb nu wel een beetje bruine afscheiding aan mijn linkertepel - dat had ik ervoor niet. Ik kreeg de tip om in de BH inlegkruisjes te plakken. da's zacht en vochtopnemend. Dat ga ik van t weekend thuis eens proberen. Op naar de wondcontrole van volgende week.

Ha, jammer dat je geen foto's hebt kunnen maken... 
Maar dat komt wel weer. Als je dadelijk thuis bent, heb je ook tijd genoeg om foto's te trekken weer :)
Wanneer vertrek je naar huis? Morgen? Overmorgen?
Misschien ook wel fijn om weer je eigen stekje en vrijheid te hebben, hoe dankbaar je je broer en schoonzus ook bent :) 

Die blauwe plekken, dat is bloed dat er al zat, maar nu begint te zakken. Kan nog verder zakken en het wordt vast ook nog heel mooi geel (met een beetje mazzel nog groen tussendoor ;)
Maar dat trekt allemaal weg.

De bruine afscheiding komt uit de incisies rondom je tepelhof? Of echt uit je tepel?
Op zich is dat geen probleem, het overtollige bloed/vocht moet er op de een of andere manier uit.. 

Goed idee van die inlegkruisjes. Neem er wel die niet geparfumeerd zijn (dat vind ik sowieso stinken), dan heb je de minste kans op irritatie namelijk!!

xxx BB

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei best_boobie:

Ha, jammer dat je geen foto's hebt kunnen maken... 
Maar dat komt wel weer. Als je dadelijk thuis bent, heb je ook tijd genoeg om foto's te trekken weer :)
Wanneer vertrek je naar huis? Morgen? Overmorgen?
Misschien ook wel fijn om weer je eigen stekje en vrijheid te hebben, hoe dankbaar je je broer en schoonzus ook bent :) 

Die blauwe plekken, dat is bloed dat er al zat, maar nu begint te zakken. Kan nog verder zakken en het wordt vast ook nog heel mooi geel (met een beetje mazzel nog groen tussendoor ;)
Maar dat trekt allemaal weg.

De bruine afscheiding komt uit de incisies rondom je tepelhof? Of echt uit je tepel?
Op zich is dat geen probleem, het overtollige bloed/vocht moet er op de een of andere manier uit.. 

Goed idee van die inlegkruisjes. Neem er wel die niet geparfumeerd zijn (dat vind ik sowieso stinken), dan heb je de minste kans op irritatie namelijk!!

xxx BB

Hey @best_boobie ja idd jammer dat ik de foto's niet heb gemaakt maar er was geen ruimte voor. Ik  ga thuis elke dag even een foto nemen om het verdere verloop te documenteren. Ik ga zaterdag weer naar huis. Mijn schoonzusje vertrekt morgen voor een weekendje naar Duitsland met vriendinnen dus dan ben ik hier nog even alleen met de broer. Ik ga mee naar zijn vrijwilligerswerk morgen (ontbijtservice in protestants centrum) nadat de thuisverpleging geweest is, rustig inpakken, 's namiddags gaan wandelen met de buurvrouw verpleegster en haar hondje en 's avonds kook ik voor mijn broertje. Zaterdag dan na het ontbijt en de thuisverpleging zal mijn broer mijn bagage in mijn auto zetten en dan rij ik voorzichtig naar huis. Daar zal mijn boven buurvrouw mijn bagage uitladen. Dan misschien even over de markt wat kerstkaarten halen en op mijn gemakje de kerstversiering zetten en mijn eigen plekje terug innemen. Lekker puzzelen, lezen, TV kijken en op de bank hangen.

ik had net na de OP wat blauwe plekken maar die waren al opgeklaard dacht ik. Maar nu na de controle begon rechts, de borst die ook het meeste pijn doet, precies heel blauw te worden; idd aan de onderkant dus dat zal dat wegzakkend bloed wel zijn.

De bruine afscheiding is, denk ik, idd aan de linkse tepelhof waar de incisie zit. Maar echt miniem - 3 piepkleine vlekjes.

En morgen mag ik weer douchen - Dat ga ik samen met de thuisverpleegkundige doen morgen. Die kan dan ook helpen om de sportBH en de pads terug aan te krijgen. Morgen ook laatste spuitje met bloedverdunner en STEUNKOUSEN MOGEN UITBLIJVEN! hoera.

En die tip van die inlegkruisjes zonder parfum is ook een goede - ik vond die vroeger, toen ik ze nog gebruikte waarvoor ze dienen, ook stinken. het komt vast allemaal goed. De afspraak bij de huisarts is ook al gemaakt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De PeeCee zei ook nog dat de steken en het branderig gevoel in de borsten nog tot een jaar kunnen aanhouden. het zijn zo van die langdurige venijnige steken. Vooral rechts ook. een herinnering aan de opgebrachte moed en een hele gezellige club! Die kerstballenclub. Hihi.

Oh ja en mijn kraamtranen zijn ook al langsgeweest. Pffffffff.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?
Weet je.. je hebt het toch maar ff gedaan he.. Je naam klopt zelfs niet meer helemaal ;) 

Klinkt allemaal heel georganiseerd, je hebt alles tot in de puntjes geregeld!! :35: 

Wat heerlijk dat die steunkousen uit mogen blijven en dat je morgen weer eens lekker kunt douchen!! 
Hoe lang krijg je nog thuisverpleging? 

Die plekjes klinken normaal. Als je borst wat gemanipuleerd wordt, dan is het snel gebeurd, dat er ergens wat oud bloed tussendoor piept. 

Nou kijk, kraamtranen al langsgeweest haha, ook super! Heb je dat ook maar vast gehad ;) en een gezellig clubje vriendinnen erbij :P 

Fijne avond nog!

 

xxx

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

@Doe ik het of niet?
Weet je.. je hebt het toch maar ff gedaan he.. Je naam klopt zelfs niet meer helemaal ;) 

Klinkt allemaal heel georganiseerd, je hebt alles tot in de puntjes geregeld!! :35: 

Wat heerlijk dat die steunkousen uit mogen blijven en dat je morgen weer eens lekker kunt douchen!! 
Hoe lang krijg je nog thuisverpleging? 

Die plekjes klinken normaal. Als je borst wat gemanipuleerd wordt, dan is het snel gebeurd, dat er ergens wat oud bloed tussendoor piept. 

Nou kijk, kraamtranen al langsgeweest haha, ook super! Heb je dat ook maar vast gehad ;) en een gezellig clubje vriendinnen erbij :P 

Fijne avond nog!

 

xxx

Ja @best_boobie je hebt me al eens gevraagd of ik solliciteerde naar een naamsverandering. Misschien moet ik veranderen naar "I did it!" of "If I can do it, you can!" Thuisverpleging heb ik nog tot volgende week vrijdag. en dan zal ik het wel zelf kunnen. Ik vooral moeite met de bovenkant (haren) en de onderkant (benen wassen, sokken aan- en uitdoen, schoenen met rits of veters aandoen, vooroverbuigen  en bukken). Ik laat me nog een weekje verwennen. X Ik ben dankbaar voor alle nieuwe mensen die ik op het forum heb leren kennen en voor alle ontvangen steun. TVT nu. Mijn broer zei vandaag nog: "Ik heb de indruk dat je ze aan iedereen wil laten zien." En dat klopt nog ook! Slaapwel voor nu. Hopelijk kan jij ook een beetje op tijd naar bed. X 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?,

 

Hey lieverd, sorry voor mijn laatste reactie, maar manlief wilde vandaag ook wat aandacht :blush:. Het is dus allemaal goed gegaan bij je controle? 

Fijn dat de PC tevreden was. Doe je wel een beetje rustig aan, als je weer naar je eigen huis gaat? De pc zegt niet voor niks dat je nog 5 weken rustig aan moet doen hè? 

En gaat het op emotioneel gebied vandaag al wat beter met je? Vervelend allemaal hè, al die schommelende emoties en wisselende stemmingen. Komt allemaal goed hoor, meis. We houden gewoon lekker contact. Gezellig!

 

Veel liefs, Jaydee 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

@Doe ik het of niet?,

 

Hey lieverd, sorry voor mijn laatste reactie, maar manlief wilde vandaag ook wat aandacht :blush:. Het is dus allemaal goed gegaan bij je controle? 

Fijn dat de PC tevreden was. Doe je wel een beetje rustig aan, als je weer naar je eigen huis gaat? De pc zegt niet voor niks dat je nog 5 weken rustig aan moet doen hè? 

En gaat het op emotioneel gebied vandaag al wat beter met je? Vervelend allemaal hè, al die schommelende emoties en wisselende stemmingen. Komt allemaal goed hoor, meis. We houden gewoon lekker contact. Gezellig!

 

Veel liefs, Jaydee 

Hey @Jaydee; geen enkel probleem hoor. Die schat van een man van jou komt uiteraard op de eerste plaats. Ik voel mijn kraamtranen nog wel maar probeer er niet te veel aan te denken. Ja de controle verliep goed. De PeeCee zei dat alles goed was. De euforie ebt langzaam weg en dat zal hopelijk binnenkort plaats maken voor een heel tevreden gevoel. Blij met mezelf dat ik het toch gedurfd heb en blij met het resultaat. Mijn leventje weer oppikken met dit clubje in mijn hart. Oh jee. Nu mag ik niet te melig worden. Die emoties zullen wel te maken hebben met de adrenaline die je opbouwt in je lichaam in de aanloop naar de OP. Sinds augustus ben ik er dag en nacht mee bezig geweest en dan ineens is het voorbij. Het viel allemaal mee, het resultaat is mooi en de ongemakken zijn deels weg. Dus klaar. En je lijf zit nu in overdrive om de impact van de OP te verwerken en de wonden te genezen. En mentaal hink je er maar wat achteraan. Ach wat: ik krijg ondertussen de ene na de andere kerstfeestuitnodiging binnen en allemaal op verschillende data dus daar ga ik lekker op in. Lekker mijn nieuwe boobies showen (in een leuk kleedje of topje uiteraard - niet zoals ik ze aan jullie show). Voor nu wens ik je een goede nacht en bedankt voor je steun.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?.... goedzo, dat is de juiste instelling.....lipjes getuit, borstjes vooruit en gaan met die banaan. Maar af en toe ff lekker mekkeren en huilen moet ook kunnen hoor. 

En nooit verkeerd, lekker feesten. Ik hou ervan :43:.

 

Dikke knuffel van mij

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.