Doe ik het of niet? 2,067 Posted December 23, 2019 Author Share Posted December 23, 2019 Ben ik nu echt vergeten om iets te schrijven met de 2de verjaardag van mijn kleine tweeling? ? Hoe is dat nu mogelijk! In ieder geval ... 6 december waren ze dus jarig. En ik ben nog steeds blij. Gelukkige verjaardag Baby en Bips! Zal wel aan mijn nieuwe job liggen. De strijk ligt hier ook al 3 weken te wachten om gestreken te worden. Ik meld wel even dat ik af en toe terug wat steken heb in mijn borsten. Dat was eigenlijk al over maar volgens mij is dat ook stressgerelateerd. Mocht je dus nog twijfelen over een BVK ... gewoon doen zou ik zeggen. 1 Link to post Share on other sites
best_boobie 3,714 Posted December 23, 2019 Share Posted December 23, 2019 1 uur geleden, Doe ik het of niet? zei: Ben ik nu echt vergeten om iets te schrijven met de 2de verjaardag van mijn kleine tweeling? ? Hoe is dat nu mogelijk! In ieder geval ... 6 december waren ze dus jarig. En ik ben nog steeds blij. Gelukkige verjaardag Baby en Bips! Zal wel aan mijn nieuwe job liggen. De strijk ligt hier ook al 3 weken te wachten om gestreken te worden. Ik meld wel even dat ik af en toe terug wat steken heb in mijn borsten. Dat was eigenlijk al over maar volgens mij is dat ook stressgerelateerd. Mocht je dus nog twijfelen over een BVK ... gewoon doen zou ik zeggen. Had idd eerder een update van je verwacht Hihi. Nog gefeliciteerd hè en nu op naar kerst xxxxx ? 1 Link to post Share on other sites
Doe ik het of niet? 2,067 Posted December 29, 2019 Author Share Posted December 29, 2019 Dankjewel @best_boobie. Sorry voor de late reactie. Probleempje met mijn mail waardoor ik je bericht niet gezien had. Ben ondertussen hersteld van mijn forumverslaving en zit er niet meer elke dag op. ? 1 Link to post Share on other sites
Doe ik het of niet? 2,067 Posted December 29, 2019 Author Share Posted December 29, 2019 Op 23-12-2019 om 22:59, best_boobie zei: Had idd eerder een update van je verwacht Hihi. Nog gefeliciteerd hè en nu op naar kerst xxxxx ? Dat zijn wel de foute boobies. Maar leuk prentje.? 1 Link to post Share on other sites
best_boobie 3,714 Posted December 29, 2019 Share Posted December 29, 2019 50 minuten geleden, Doe ik het of niet? zei: Dat zijn wel de foute boobies. Maar leuk prentje.? Vond geen andere! 1 Link to post Share on other sites
Doe ik het of niet? 2,067 Posted December 6, 2020 Author Share Posted December 6, 2020 Hiep! Hiep! Hoera! De tweeling is jarig vandaag. 3 jaar ondertussen en nog steeds de beste beslissing ooit! ♥️🎉♥️ Blij dat ik het gedaan heb. Link to post Share on other sites
Nog even wachten 404 Posted December 7, 2020 Share Posted December 7, 2020 Happy twinday! 1 Link to post Share on other sites
Doe ik het of niet? 2,067 Posted December 11, 2020 Author Share Posted December 11, 2020 Op 7-12-2020 om 10:55, Nog even wachten zei: Happy twinday! Dankjewel! Hoe gaat het met jou? Link to post Share on other sites
Nog even wachten 404 Posted December 11, 2020 Share Posted December 11, 2020 7 uur geleden, Doe ik het of niet? zei: Dankjewel! Hoe gaat het met jou? Lief dat je het vraagt, gaat super met me. Rechts inmiddels 9 maanden po en links 5 maanden. Littekens en huid zijn nog wel gevoelig, maar wordt steeds een stukje beter. Super blij met het eindresultaat, een flinke f-cup 1 Link to post Share on other sites
Adriaantje 30 Posted Saturday at 09:35 PM Share Posted Saturday at 09:35 PM @Doe ik het of niet?, even een update over het gaatje op mijn drielandenpunt. Dankzij jouw verhaal en de goede raad van @best_boobie is het niet groter geworden, maar nu na 3,5 week eigenlijk nog maar een korstje van 0,5cm2. Zo blij mee... pff.. Ik denk dat ik over een week 'dicht zit' . ☠️👹 1 Link to post Share on other sites
Adriaantje 30 Posted Saturday at 09:38 PM Share Posted Saturday at 09:38 PM Mijn tablet bleef steken op rare emoticons...sorry.😫 Link to post Share on other sites
Doe ik het of niet? 2,067 Posted Tuesday at 07:30 PM Author Share Posted Tuesday at 07:30 PM Op 20-2-2021 om 22:38, Adriaantje zei: Mijn tablet bleef steken op rare emoticons...sorry.😫 Dat kennen we allemaal. Link to post Share on other sites
Doe ik het of niet? 2,067 Posted Tuesday at 07:32 PM Author Share Posted Tuesday at 07:32 PM Op 20-2-2021 om 22:35, Adriaantje zei: @Doe ik het of niet?, even een update over het gaatje op mijn drielandenpunt. Dankzij jouw verhaal en de goede raad van @best_boobie is het niet groter geworden, maar nu na 3,5 week eigenlijk nog maar een korstje van 0,5cm2. Zo blij mee... pff.. Ik denk dat ik over een week 'dicht zit' . ☠️👹 Fijn om te horen @Adriaantje. Veel succes met dat laatste stukje. Link to post Share on other sites
Doe ik het of niet? 2,067 Posted Tuesday at 09:03 PM Author Share Posted Tuesday at 09:03 PM @Adriaantje leuk dat we mekaar met onze verhalen kunnen ondersteunen. 😍 Link to post Share on other sites
Recommended Posts