Ga naar inhoud

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

@best_boobie een vraagje. De PeeCee herhaalde gisteren ook nog eens om de boobies (niet zijn woorden) ook elke dag even aan de lucht te laten - maar daar bedoelde hij dan vast niet die rechter onderkant met het gaatje mee, he? Die zal ik maar ten allen tijde afgedekt laten. Wat kruipt daar anders allemaal in.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Wat kruipt daar anders allemaal in.

:154::152::45:......... OMG...... ik ga stuk hier. Begin weer te visualiseren :3:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

:154::152::45:......... OMG...... ik ga stuk hier. Begin weer te visualiseren :3:

Ja maar Jaydee; niet zo mee lachen, he. Ik zie dat ook al voor me hoor. Creepy Crawly's. :45: Ik denk dat hij bedoelt; de wonde verzorgen en afplakken en dan de rest even aan de lucht. Zo ga ik het doen, denk ik.  :01:

Ik zit ook al de hele dag aan de film "Alien" te denken. Hoe zou dat nou komen?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

@best_boobie een vraagje. De PeeCee herhaalde gisteren ook nog eens om de boobies (niet zijn woorden) ook elke dag even aan de lucht te laten - maar daar bedoelde hij dan vast niet die rechter onderkant met het gaatje mee, he? Die zal ik maar ten allen tijde afgedekt laten. Wat kruipt daar anders allemaal in.

Ik weet niet wat er bij jou allemaal door het huis kruipt? Haha ;)

Nee, zou de wond afdekken en dan de rest van de boobies naakt. Wel de gordijnen dicht, hè doe ik het of niet ;)

Weet niet of je anders met een 'naakte buurman' te maken krijgt :P

 

@Jaydee wordt ook wel echt tijd voor jouw pillen hè :45:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jaydee:

Ik krijg allerlei paastaferelen op mijn netvlies met dat gehophophop van jullie :45:

Wel een geweldige naam voor het clubje van de dames die rond de pasen aan de beurt zijn. De paaseierenclub (voor sommige dan struisvogeleieren). :1bouncingboobs: en deze "hoppen" zelfs.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Ik weet niet wat er bij jou allemaal door het huis kruipt? Haha ;)

Nee, zou de wond afdekken en dan de rest van de boobies naakt. Wel de gordijnen dicht, hè doe ik het of niet ;)

Weet niet of je anders met een 'naakte buurman' te maken krijgt :P

 

@Jaydee wordt ook wel echt tijd voor jouw pillen hè :45:

Hah Best-Boobie; ik heb geen gordijnen en een naakte tuinman zou welkom zijn. Ik had vandaag last van verliefde gevoelens. :33: De tijd wordt rijp volgens mij.

(Wel grappig; mijn ex is tuinman :45:).

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Ik had vandaag last van verliefde gevoelens. :33:

Oh? En wie was de gelukkige? 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Hah Best-Boobie; ik heb geen gordijnen en een naakte tuinman zou welkom zijn. Ik had vandaag last van verliefde gevoelens. :33: De tijd wordt rijp volgens mij.

(Wel grappig; mijn ex is tuinman :45:).

Oh jee, geen gordijnen.... Ik zie je daar dan al parmantig zitten, in de avond op de bank, met je lekkere warme sloffen en (moet ik nog even doorgaan? :45: :70:
Maar uhm, wat hoor ik nu? Verliefde gevoelens??? Wil je daar nog iets over kwijt? :125:

14 minuten geleden zei Jaydee:

Woont gastmama naast jou,  @Doe ik het of niet?:D

Dat zou je echt haast gaan denken he! :45: 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei best_boobie:

Dat zou je echt haast gaan denken he! :45:

Het lijkt hier soms wel "goede tijden, slechte tijden". :38:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei gastmama:

ojee toch... helaas zou ook niet lukken @Jaydee... hij is totaly devooted to me.... kijken doet hij wel, maar het eten is thuis te lekker :45:

Kijken mag hè?  Gelukkig vergrijpt @Doe ik het of niet? zich ook niet aan getrouwde mannen..... dus je mannetje is helemaal safe en van jou! :38:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Vanneh:

:):) hilarisch hier!

@Doe ik het of niet? ik begrijp best dat het niet fijn is om goed in de wonde te ontsmetten maar het is wel daar van reuzegroot belang. En ik vind het echt geen pijn doen. T is gewoon het idee dat je volgens mij wat tegenhoudt. Maar idd s avonds zal je wss wat rustiger zijn, dan heb je de ochtendrush al niet hé :)

Ik heb de wonde toch maar weer "s ochtends verzorgd. En heb wat "dieper" gedept maar, man, dat pikt toch wel hoor. :70: Het plan was om de pleister wat lager te plakken maar 1) mijn boob zit in de weg 2) de pleister zit dan voor de wonde en 3) alles dan nog in spiegelbeeld! Mijn ruimtelijk inzicht is niet één van mijn sterktes (ik heb er vele andere :152:). Maar het is zoals je zegt - de weerstand tegen het "dieper deppen" zit 'em vooral in het hoofdje. En het ziet er nog steeds een beetje vies (ieuw!) uit. Maar fijn dat je meedenkt @Vanneh Hoe gaat het bij jou verder?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Ik heb de wonde toch maar weer "s ochtends verzorgd. En heb wat "dieper" gedept maar, man, dat pikt toch wel hoor. :70: Het plan was om de pleister wat lager te plakken maar 1) mijn boob zit in de weg 2) de pleister zit dan voor de wonde en 3) alles dan nog in spiegelbeeld! Mijn ruimtelijk inzicht is niet één van mijn sterktes (ik heb er vele andere :152:). Maar het is zoals je zegt - de weerstand tegen het "dieper deppen" zit 'em vooral in het hoofdje. En het ziet er nog steeds een beetje vies (ieuw!) uit. Maar fijn dat je meedenkt @Vanneh Hoe gaat het bij jou verder?

Het is inderdaad niet gemakkelijk om in spiegelbeeld te werken. Oefening baart kunst :) je wordt nog een topverpleegkundige :) het piekt idd wel een klein beetje maar het is van korte duur toch? Het is gewoon belangrijk dat de wonde zelf proper wordt gehouden hé. Zou er geen kleiner formaat van pleister bestaan? Hoewel die van mij ook zo groot zijn <_<

hier gaat het echt de goeie kant uit. Ik probeer straks eens een foto voor je te nemen. Het zal je verbazen hoe snel het dan plots vooruit kan gaan. Heb je dan de foto gezien van mijn gaatje? 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo; ik heb de wonde weer even verzorgd. Nu al, omdat er wat wondvocht door de pleister kwam. De nieuwe pleister kan dan blijven zitten tot morgenmiddag (ik moet maar een halve dag werken).

En ik had een slim momentje ... Ik heb de nieuwe pleister voor de pleister die erop plakte gehouden en heb een streepje getekend waar ik de pleister ongeveer moest beginnen plakken onder mijn borst. Goed, he. :42: Ik heb ook van onder naar boven geplakt zodat de pleister iets lager onder mijn tepelhof komt.

Vanochtend deed het ontsmetten met de Isobetadine pijn - vooral bij dat "goed" deppen! Tijdens de dag heb ik regelmatig stevige steken gehad in mijn rechterborst. Zodanig dat ik toch weer een pcm-tje heb genomen. Iedere keer dat ik naar het toilet ga trek ik de sportBH terug naar beneden zodat hij op mijn ribben zit met de onderste elastiek.

Het kleine gaatje lijkt kleiner, het grote lijkt groter te worden en begint op de ingang van een tunnel te lijken. :kez_11:

Ik kan een 'als dat maar goed komt" amper onderdrukken. :139: Maar ik heb dit al eerder gelezen op het forum.

Nu zijn de boobies nog even vrij. :01:

Straks weer in de sportBH.

G E D U L D ! :62:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?, hè, wat vervelend dit. Heb je de eerste vijf weken zo goed doorstaan, krijg je dit nog eroverheen. Maar ja.... je hoort het heel vaak bij het drielandenpunt, dus je bent niet de enige gelukkig. Hopelijk komt het door de goede wondverzorging snel helemaal goed. Ik duim voor je, meis. 

:54:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jaydee:

@Doe ik het of niet?, hè, wat vervelend dit. Heb je de eerste vijf weken zo goed doorstaan, krijg je dit nog eroverheen. Maar ja.... je hoort het heel vaak bij het drielandenpunt, dus je bent niet de enige gelukkig. Hopelijk komt het door de goede wondverzorging snel helemaal goed. Ik duim voor je, meis. 

:54:

Dankjewel, @Jaydee. Ik hoop dat het met jou ook wat gaat. De spanning voor morgen zal wel weer aan het stijgen zijn. Ik duim ook voor jullie. We willen allemaal alleen nog goed nieuws krijgen.

Ik zit me nu af te vragen wat ik misschien fout heb gedaan; misschien toch moeten douchen zodat de korstjes er vroeger en vanzelf af waren gegaan? Misschien toch niet met die inlegkruisjes moeten werken? De PeeCee zei dinsdag van dat niet meer te doen. Hij zei ook nog; daarom geven we die uitleg... maar ik heb helemaal geen uitleg gehad over hoe en wat als je thuis bent. Toch niet over het verpakken van de boobies tijdens de herstelperiode. Voel me een beetje stom nu. Ondanks mijn slimmigheidje bij het plakken van de pleister. :141: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Doe ik het of niet?:

Zo; ik heb de wonde weer even verzorgd. Nu al, omdat er wat wondvocht door de pleister kwam. De nieuwe pleister kan dan blijven zitten tot morgenmiddag (ik moet maar een halve dag werken).

En ik had een slim momentje ... Ik heb de nieuwe pleister voor de pleister die erop plakte gehouden en heb een streepje getekend waar ik de pleister ongeveer moest beginnen plakken onder mijn borst. Goed, he. :42: Ik heb ook van onder naar boven geplakt zodat de pleister iets lager onder mijn tepelhof komt.

Vanochtend deed het ontsmetten met de Isobetadine pijn - vooral bij dat "goed" deppen! Tijdens de dag heb ik regelmatig stevige steken gehad in mijn rechterborst. Zodanig dat ik toch weer een pcm-tje heb genomen. Iedere keer dat ik naar het toilet ga trek ik de sportBH terug naar beneden zodat hij op mijn ribben zit met de onderste elastiek.

Het kleine gaatje lijkt kleiner, het grote lijkt groter te worden en begint op de ingang van een tunnel te lijken. :kez_11:

Ik kan een 'als dat maar goed komt" amper onderdrukken. :139: Maar ik heb dit al eerder gelezen op het forum.

Nu zijn de boobies nog even vrij. :01:

Straks weer in de sportBH.

G E D U L D ! :62:

Het duurt natuurlijk wel even hoor. Het had bij mij 2 weken nodig vooraleer het zichtbaar veel veranderde. En dan plots kn 1 week tijd heel snel veranderd. Het gaat van binnen uit genezen en dat zie je niet direct. Ik hoop toch dat je snel verandering mag merken! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Vanneh:

Het duurt natuurlijk wel even hoor. Het had bij mij 2 weken nodig vooraleer het zichtbaar veel veranderde. En dan plots kn 1 week tijd heel snel veranderd. Het gaat van binnen uit genezen en dat zie je niet direct. Ik hoop toch dat je snel verandering mag merken! 

Dankjewel  voor je onophoudelijke steun @Vanneh. Ik heb volgende week donderdag mijn 6 weken controle bij de Peecee en dan hoop ik al wat vooruitgang te kunnen laten zien. Vooral zijn opmerking van afgelopen dinsdag: "dan gaan we eens kijken of je het goed verzorgd hebt" - spookt mee door mijn hoofd. De invloed van dat hoofd, he. :106:

Prettige dag nog. x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankjewel  voor je onophoudelijke steun @Vanneh. Ik heb volgende week donderdag mijn 6 weken controle bij de Peecee en dan hoop ik al wat vooruitgang te kunnen laten zien. Vooral zijn opmerking van afgelopen dinsdag: "dan gaan we eens kijken of je het goed verzorgd hebt" - spookt mee door mijn hoofd. De invloed van dat hoofd, he. :106:

Prettige dag nog. x

Het kaarsje brand nog steeds voor jou lieverd! Ik hoop dat je wondjes snel dicht zijn!!! :53:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.