Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Doe ik het of niet?

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen

Recommended Posts

15 minuten geleden zei IsabelleR:

Hallo,

dit had ik bij het verwijderen van de knooojes / draadjes. De pc zei ook op dit dagelijks te spoelen met water, ontsmetten en haasje. Omdat ik wondvocht kreeg ben ik ook bij de huisarts langsgeweest ter controle. Daar adviseerde ze om ook niet dagelijks te ontsmetten omdat dit de wondheling vertraagd. Ik heb beide gedaan. Per 1,5 dag gespoeld+ ontsmet en niet meer met een gaasje gewerkt maar een waterafstotende plakker die minder in de wond kleefde. Dit gaf voor mij het snelste resultaat. Nu na 2,5 weken zit er al een mooi genezen korst op.

Nu heb ik een ander ‘probleempje’. Mijn andere tepel was al vrij mooi genezen en was mijn snelst genezende borst. Ik gebruik siliconenplakkers voor een mooiere genezing. Plots heb ik nu een mini gaatje op mijn tepelhof waar er wit - gelig vocht uitkomt. Geen massa maar nu toch al 2 dagen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi @IsabelleR. Daar heb ik geen ervaring mee? Sorry. Misschien best je PC contacteren, eventueel een foto doorsturen. Dat in eerste instantie. Je kan ook Best-Boobie een PB sturen en vragen of ze even meekijkt.

Succes met je verdere herstel. :71:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com