Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Doe ik het of niet?

Doe ik het of niet? : 6 december 2017 : Dr. Colpaert : AZ Monica : Antwerpen

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Jaydee:

Die spierpijn is het teken dat je goed je best hebt gedaan. Alleen jammer van die steken in de boobs. Verstandig dat je een half uur terug al naar bed ging. Dat was keurig op tijd @Doe ik het of niet?. Heel verstandig! Ik ga je voorbeeld volgen. Slaap lekker iedereen :lazy2::lazy2::lazy2:.

En nu ga ik  ECHT, @best_boobie

Xx Jaydee 

:152::154: 
Jou geloof ik echt niet meer :45: 

xxxxxx

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei best_boobie:

Jou geloof ik echt niet meer :45: 

xxxxxx

Ik heb na de honden uitlaten nog ff gekeken in bed.... maar durfde niet meer te reageren :66:. Dus ben toen écht gaan slapen. Moest mijn geloofwaardigheid een beetje verdedigen :45:. En ik zal eerlijk zijn; het was MOEILIJK! Dát geloof je waarschijnlijk wel echt hè :38:?

Xxx

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Jaydee:

Ik heb na de honden uitlaten nog ff gekeken in bed.... maar durfde niet meer te reageren :66:. Dus ben toen écht gaan slapen. Moest mijn geloofwaardigheid een beetje verdedigen :45:. En ik zal eerlijk zijn; het was MOEILIJK! Dát geloof je waarschijnlijk wel echt hè :38:?

Xxx

:P

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha: goedemorgen @Jaydee en @best_boobie. ik zag jullie reacties gisteravond ook nog en dacht ook niet reageren want dan zien ze dat ik nog niet in bed lig. (Big sisters are watching you :45:).

Maar ondertussen heb ik toch bijna 9 uur lekker geslapen.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Haha: goedemorgen @Jaydee en @best_boobie. ik zag jullie reacties gisteravond ook nog en dacht ook niet reageren want dan zien ze dat ik nog niet in bed lig. (Big sisters are watching you :45:).

:152:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Niet stijf wakker geworden? :45:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

:45::152::154:....... pffffff, blij te horen dat ik niet de enige "verslaafde" ben :38:.

Andere verslaafde mensen gaan naar AA bijeenkomsten...... wij gaan naar de BB bijeenkomsten voor hulp :help:.

Xx

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Jaydee:

:45::152::154:....... pffffff, blij te horen dat ik niet de enige "verslaafde" ben :38:.

Andere verslaafde mensen gaan naar AA bijeenkomsten...... wij gaan naar de BB bijeenkomsten voor hulp :help:.

Xx

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei best_boobie:

Niet stijf wakker geworden? :45:

Ja, toch wel iets meer dan gisteren. :45: Aan mijn kuiten dan :153: - maar ik zag net een topic over iets met kuiten. die ga ik zo lezen.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kon niet achterblijven nadat ik al die mooie BH's op het forum zag langskomen.

Ben dan ook maar gaan shoppen vandaag.

De koopverslaving van de BF-verslaafden gaat al over op mij. :4:

Het is dus een 85 B ondertussen. Nog steeds helemaal blij met mijn tweeling  - zeker als ze zo mooi verpakt zijn.

Jammer dat je dat eigenlijk alleen maar aan doet om het uiteindelijk uit te doen. :125: :13:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wauw @Doe ik het of niet?, wat heb je een goede smaak qua bh's. Mooi hoor..... heel chiq en stijlvol :wub:. Nu nog een leuke kanjer, die je helpt om de bh's weer uit te doen :38:.

Xxx Jaydee 

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Dankjewel @Jaydee. Idd. Ken je toevallig nog iemand?

Mijn buurman is weduwnaar :38:. Dan kun je gezellig mijn buurvrouw worden. :D

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na een hele periode periode op een roze wolk te hebben gezeten over mijn nieuwe boobies ben ik gisteren even van die wolk gedonderd. :103: Dat moet ik even van me afschrijven. :help:

Ik raakte verwikkeld in een discussie met een collega over het werk (uitweiden over de inhoud van de discussie doet er hier niet toe).

Deze collega is bij ons sinds september en had ik niet ingelicht over mijn BVK.

Alleen mijn baas was op de hoogte. En de collega's waar ik al een 4-tal jaar mee samenwerk heb ik pas na afloop van de OP ingelicht. Ongeveer een week voor ik terug zou beginnen werken. Dan konden ze er alvast aan wennen. :42:

Toen ik terug aan het werk was heb ik de andere collega's (dat waren er een 3-tal) die kwamen vragen hoe het met me ging omdat ze wisten dat ik "ziek" was geweest; gewoon verteld wat er aan de hand was. 

(Zit ik mij hier nu GVD te verantwoorden? :104:)

In ieder geval in het heetst van de strijd gooide ze er uit dat ze het niet ok vond dat ik HAAR niet had ingelicht en dat ik haar gewoon had MOETEN vertrouwen.

Ik legde haar uit dat het iets intiem was en dat het mij zowel psychisch als fysisch al vele jaren belastte en dat ik dat niet aan iedereen wou vertellen.

Ik legde uit dat onze baas alles wist en de andere collega's ook maar achteraf omdat het een heel moeilijk thema en proces was voor mij.

Haar antwoord hierop was: Dat is toch NIET zo erg?

Ik heb het nog eens proberen uitleggen en weer zei ze: Dat is toch NIET ERG. Je had me gewoon MOETEN  vertrouwen.

En toen ging het verder alleen nog over haar. Ik voel me buitengesloten, bla bla bla ...

Ik heb dan door het hele gebouw geroepen dat ik niet wou dat iedereen wist dat ik aan mijn tieten was geopereerd! En dat iedereen het nu wel zou weten. (Niet mijn slimste zet :109:).

Ze wou er nog verder op ingaan maar ik ben weggegaan.

Ik voelde me gekwetst -  ze had echt op mijn hart getrapt! En ik was boos/teleurgesteld in mezelf dat ik me uit mijn tent heb laten lokken en het haar heb verteld. :102:

Vandaag heb ik een aangenaam gesprek gehad met de baas en volgende week mag de collega haar verhaal doen en dan gaan we nog eens met zijn 3-en samen zitten. (Daar heb ik NU nog geen zin in :115:).

@best_boobie heeft gisteren de EHBO toegepast waarvoor mijn dank :53:, ik wou het van me afschrijven en het valt onder het onderdeeltje '-"Het is niet altijd rozengeur en maneschijn". :84:

Maar ik ben nog steeds blij met mijn nieuwe schattige boobies. 

Morgen weer op controle - 12 weken en 3 dagen dan.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com