Ga naar inhoud

Ik word 11-12 geopereerd en zoek nog wat adviezen/ervaringen.


11-12ok

Aanbevolen berichten

Hoi dames.

ik word 11 December geopereerd door Dr van Waes.

heb veel positieve dingen over hem gelezen maar ik heb toch nog wat onduidelijk heid en omdat het al over iets minder als 2 weken is hoop ik dat jullie mij kunnen helpen.

 

Dr van Waes sprak meteen over voor of achter de borstspier en we hebben voor de borstspier gekozen. Nu had ik tot heden nog nooit over Dual Plane gehoord. En lees hier toch wel iets meer over dan voor de borstspier.

Ik heb voor 325CC Medium profile gekozen maar nu twijfel ik toch een beetje om voor 325CC High profile te gaan en ze dan Dual Plane laten plaatsen.. 

 

kan iemand mij misschien duidelijk of advies of wat dan ook geven.. ik heb gesproken met de kliniek en die zeiden dat ik 10 dec ( 1 dag voor me operatie ) na 3 uur telefonisch pas met Dr van Waes kan overleggen. 

 

Vandaar mijn oproepje,

alvast heel erg bedankt

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van welke cupmaat kom je? Ik ben twee dagen geleden geopereerd en bij mij is er 400 cc high profile dual plane geplaatst. De arts zei tegen mij, aangezien ik van een 70B kom, dat dual plane het meest natuurlijk zal ogen. Voor de spier kan je in sommige gevallen de randen van de siliconen zien legde hij uit. Aangezien ik vrij smal ben was high profile de beste optie, dan zit het meer van voor en is het minder breed legde mijn PC uit. Ik ben ook 2 keer op consult geweest. Kan je niet vragen voor een extra consult? Het is niet niks en je moet er wel 100% achter staan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie!

Hoe is je operatie verlopen, en hoe gaat het nu met je? 

Heb op dit moment 75B 

Ik ben ook 2 keer op consult geweest  en hij vertelde mij meteen dat voor de meeste nadelen zou hebben blabla omdat ok veel weefsel heb zou je het ook niet gaan zien zitten maar nu hoor ik dus via via dat je uiteindelijk hangborsten krijgt als je de prothese voor de spier doet!

ik ben ook best smal niet overdreven smal maar gewoon slank. Op welke cupmaat zit je nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei 11-12ok:

Dankje voor je reactie!

Hoe is je operatie verlopen, en hoe gaat het nu met je? 

Heb op dit moment 75B 

Ik ben ook 2 keer op consult geweest  en hij vertelde mij meteen dat voor de meeste nadelen zou hebben blabla omdat ok veel weefsel heb zou je het ook niet gaan zien zitten maar nu hoor ik dus via via dat je uiteindelijk hangborsten krijgt als je de prothese voor de spier doet!

ik ben ook best smal niet overdreven smal maar gewoon slank. Op welke cupmaat zit je nu?

Ja de operatie is helemaal goed gelopen, de narcose is alleen helemaal verkeerd gevallen. Moest 2 keer overgeven en voelde me heel rot. Maar dat kan altijd met een narcose. Ik zit nu op dag 2 po en de pijn is al veel beter dan op de dag van de operatie en de eerste dag na de operatie, toen vond ik de pijn echt heel heftig en alles deed pijn. Kwam waarschijnlijk ook omdat ik zelf niet veel had en 400cc best je huis en spier opgerekt moet worden. Ze zijn nu alleen nog erg hard en gezwollen dus ze lijken nu wel heel groot haha, maar net na de operatie was dit nog niet zo en waren ze echt super mooi. Ik heb nog geen idee Watvoor cupmaat het is maar de pc verwacht 70D / 70E. Ik zou er goed over nadenken als ik jou was. Ik wilde zelf heel graag high profile omdat ik juist een mooie decolleté wilde. En als je genoeg weefsel hebt dan is voor de spier wellicht een goede optie, mijn pc vertelde dat hij bijna nooit voor die spier doet omdat dit minder natuurlijk is. Maar ook dit veranderd per arts denk ik. Als jij er maar een goed gevoel bij hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 13-12-2017 om 11:42 zei 11-12ok:

Hoi! 

Vandaag wat minder.. heb echt heftige pijn onder mijn borsten.. 

325cc en voor mijn borstspier!

Hoe is het nu met je? Donderdag as. Krijg ik ook voor de borst spier geplaatst. Ben zo nerveus! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.