Ga naar inhoud

Help ik zoek support en advies


MickT

Aanbevolen berichten

Hey Ladies,

 

Eind vorige week borstvergroting in Bauland Kliniek (motiva). Ging prima allemaal. Mn beste vriend heeft me daarna naar mijn zus (+ mn lieve neefje van 6) gebracht voor herstel. Na de eerste hel nachten ging het steeds beter eigenlijk. Mijn neefje werd ziek en dus voelde het niet goed dat mijn zus nu voor 2 zieken moet zorgen. Gister overdag misschien iets te veel gedaan en einde dag naar huis gebracht door andere vriend en BAM ik werd ineens intens verdrietig.

Zat alleen thuis en besefte dat ik dingen nog helemaal niet goed kan alleen: eten maken (borden/kopjes staan veel te hoog in de kast, gordijnen dicht doen deed pijn...dat soort dingen). Savonds op de bank gewoon een hele fles wijn weg getikt terwijl ik beetje aan het appen was met vrienden. Wat erg en stom!! Snachts in bed vergeten het hoofdeinde te verhogen dus lag ik op 1 kussen. Borstband afgedaan.

Nachts werd ik wakker van de pijn; soort continu steken vooral in linkerborst, richting tepel zeg maar. Branderig gevoel in beide borsten.

Ik voel me super schuldig van die fles wijn en dat ik te veel heb gedaan. En nu zit ik te stressen. Misschien heb ik de hele genezing nu verpest, kapselvorming nachtmerrie etc etc. Besef me dat alleen wonen helemaal niet handig is op dit moment en bang dat ik nog meer fouten ga maken met bewegingen, tillen etc.

 

Probeer op dit forum naar antwoorden etc te zoeken, vind ik niet goed. Dus ik dacht: ik ga dit schrijven en hopelijk reageert iemand om me te adviseren of zorgen weg te nemen of juist niet.....pffff mijn hoofd staat niet stil....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MickT

 

He meis,

 

Als eerste geen paniek, voor alles is een oplossing. maar het siert je dat je je zus geen extra "zieke"wilt laten verzorgen.

 

Kopjes, borden te hoog etc, heb je geen buurvrouw of goede vriendin/vriend die even de belangrijkste dingen voor jou op ooghoogte wilt zetten, ook kleding etc, en desnoods even een paar boodschappen laten halen,zodat je voorlopig even vooruit kunt, ook kun je bijv boodschappen laten bezorgen, en neem dan voor het makkelijke een paar kant en klaar maaltijden.

 

Het is overmacht dat je neefje ziek is geworden, doe je niks aan, maar dan valt het wel even zwaar als je alles voor de operatie goed had geregeld en je zit dan ineens alleen thuis, maar soms als je hulp aan andere vraagt is die dichterbij dan dat je zelf denkt,wellicht wil ze je nog wel met een paar meer dingen helpen, bed omhoog noem maar op.

 

Emotie hoort er zowieso bij hoor, er zijn er genoeg die na een paar dagen echt een soort van  dipje hebben en zitten te huilen, en dat geeft ook niet,lucht ook vaak enorm op.

Die fles wijn, ja was niet slim, maar alles is niet meer terug te draaien, en ik hoop dat je er goed op hebt geslapen :P Dit zeg ik niet omdat ik je niet serieus neem, maar gebeurt is gebeurt toch? 

Dat je wellicht teveel hebt gedaan, kon je merken aan de steken en iets meer pijn, maar van een enkele keer iets te veel doen, krijg je geen overmatige kapselvorming, maar wees je nu verder bewust en ga er goed op letten.

 

Ga kijken of je iemand om hulp kunt vragen, en verder lekker in een hoekje van de bank kruipen, en series kijken etc.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super lief! Thanks. Moet er gelijk weer van janken ;-) 

Nou ja ik laat het allemaal beter maar even toe inderdaad. Het lijken wel van die kraamtranen/huilbuien.

 

En ja het was inderdaad de 1e nacht dat ik echt goed sliep #isdewijntochérgensgoedvoorgeweest ;-))

 

Telkens als ik die borstband af doe dan scheelt het veel pijn moet ik zeggen. Dus ik twijfel erg of ik hem straks weer om moet doen. Pijn lijkt me geen goed teken. 

 

Ik ben zo geen hulpvrager, maar besef me dat het nu even niet anders kan. Dank je dit had ik even nodig!

Nooit gedacht dat ik voor zoiets dit forum zou inschakelen ;-)

 

Fijne avond! ik ga weer Netflixen: Godless: mega vette nieuwe Western serie waar ze de vrouw op een voetstuk zetten eigenlijk. Heel tof

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MickT

 

Ach meis  toch,ik snap je wel hoor, het is allemaal behoorlijk emotioneel, ineens word je met je neus op de feiten gedrukt, dat je de meeste dingen doet,waar je normaal nooit bij stil staat, en nu moet je overal rekening mee houden, en opkroppen hoeft niet, dus laat die waterlanders maar even lekker lopen, en ze zeggen inderdaad dat het kunt je kunt vergelijken met kraamvrouwen tranen.

 

En ik begrijp ook wel dat je eigenlijk niemand wilt lastig vallen, maar wees een beetje lief voor jezelf, hulp vragen kost niets, en het gaat nu wel om je herstel.

 

De borstband  zou ik niet zomaar af laten zonder overleg met je pc, de band moet goed druk geven, maar mag niet echt heel veel pijn doen, dan zou ik deze ietsje losser gaan dragen. Verder mag je bij pijn best nog gewoon je pijnstilling nemen hoor, dat is geen probleem.

Fijn dat die fles wijn toch een beetje heeft geholpen, nu maar weer lekker aan de thee, water etc 

 

Kijk super, zo serie heb je even nodig.

 

Heel graag gedaan hoor, en daar zijn we ook voor hier, ff iemand aanhoren, en even een hart onder de riem steken, klein gebaar, maar soms zo hard nodig.

 

Doe rustig aan en geniet van de serie.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Volgens mij heb ik je vorige week gezien bij Bauland, ik ben de moeder van het meisje wat ook geopereerd was en nog een beetje high was van de medicijnen :D.

 

Is het verder goed gegaan en gaat het herstel goed? Wel balen zeg dat je nu alleen bent, zie bij mijn dochter ook dat hoge dingen pakken niet gaat en zij heeft natuurlijk mazzel dat ik vrij heb genomen om haar te helpen daarmee. Maar schaam je niet om hulp te vragen want dat kun je nu gewoon soms gebruiken, net wat ze hierboven zetten vraag even iemand om alles wat je nodig hebt op pakhoogte te zetten en ach die fles wijn, dat zal ook wel loslopen, één foutje zal niet heel je herstel overhoop gooien hoor. Vervelend dat je last van de borstband hebt, mijn dochter heeft die niet gehad en daar dus ook geen last van.

 

Houdt voldoende rust en denk eraan dat je straks prachtige borsten hebt.

 

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • @MickT Aaaah meid, een fles wijn gaat de genezing echt niet vertragen hoor dus maak je daar niet druk om!
  • Een borstvergroting is een hele grote ingreep dus heel normaal dat het van alles met je lijf doet. Hou het resultaat voor ogen dan is de pijn hopelijk wat meer te harden en anders mss de PC bellen om te vragen of je de medicatie mag ophogen? 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.