Ga naar inhoud

SvE : 30 november 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast SvE

Aanbevolen berichten

1 dag PO 

 

Ben nu al blij met het resultaat en het wordt alleen nog maar mooier als de zwelling afneemt en de protheses gaan zakken :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-12-2017 om 09:40 zei jen1811:

@SvE hoe is het nu met je??? 

Hier gaat het wel alleen heb ik rechts meer pijn dan links. 

Met mij gaat het Goed! Vind het vooral lastig om niet te veel te doen en mn borstspier niet te veel te belasten haha moet echt over alles nadenken omdat ik nauwelijks pijn heb. Je ziet dat ze al een beetje beginnen te zakken :). Ben zo Blij! Kan jij een beetje slapen? Ik heb vannacht de kussens helemaal om me heen gebouwd zodat ik een soort van half op mijn zij kon liggen haha. Ben het helemaal zat op mijn rug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SvE:

Met mij gaat het Goed! Vind het vooral lastig om niet te veel te doen en mn borstspier niet te veel te belasten haha moet echt over alles nadenken omdat ik nauwelijks pijn heb. Je ziet dat ze al een beetje beginnen te zakken :). Ben zo Blij! Kan jij een beetje slapen? Ik heb vannacht de kussens helemaal om me heen gebouwd zodat ik een soort van half op mijn zij kon liggen haha. Ben het helemaal zat op mijn rug.

hoi,

Ja met mij gaat het ook goed is nu precies een week geleden ben pijnstiller vrij, links nergens geen last van rechts wel maar ook alleen boven de borst als ik teveel doe! Ik ben ook helemaal happy met het resultaat ze zakken ook al en links al mooi geslonken alleen rechts nog wat probleempjes maar ook dat komt goed.

 

Slapen???? Het is een ramp. wordt zeker 10x wakker omdat mijn rug pijn doet pfff echt niks voor mij. 

 

fijn om te horen dat het goed gaat met jou. ook fijn om elkaar een beetje op de hoogte te houden zo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.