Gast SvE

SvE : 30 november 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Gast SvE
7 minuten geleden zei Laura026:

Mooi zeg!! Je bent vast heel blij. Hoe gaat het nu met de pijn etc?

Ik ben super blij!  Pijn begint een beetje toe te nemen nu. Vooral een flink stuwing gevoel en een olifantje op mijn borst haha 

Maar het is nog te doen hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei SvE:

Alvast een kiekje van een uurtje na de operatie 

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

mooi 

lijken veel op de mijne maar ik heb 275cc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast SvE

Hallo dames,

Gisteren was het dan eindelijk zo ver. 10:30 moest ik aanwezig zijn. Het was enorm druk op de weg dus ik had onwijs veel stress dat ik te laat zou komen. Uiteindelijk waren we er netjes om 10:20. Me aangemeld bij de balie, naambandje gekregen en wachten tot ik geroepen werd. Om 10:30 werd ik geroepen en moest ik "afscheid" nemen van mijn man en dochtertje (zoontje was op school). 

Daar kreeg ik mijn prachtige blauwe zweet jasje aan en mn groene mutsje. De verpleegdames waren hartstikke lief voor me. Mijn bedje was heerlijk voorverwarmd. Infuus werd geprikt en toen wachten op de chirurg. Om 11.15 kwam de chirurg om mij af te tekenen en vlak daarna werd ik opgehaald door de anesthesist. Op de operatietafel nog gezellig een praatje gemaakt en met een glimlach op mijn gezicht denken aan mijn nieuwe borsten ben ik heel rustig in slaap gevallen. 

Blijkbaar was ik om 12:00 uur op de OK al heel rustig een beetje wakker geworden, maar daar kan ik me niks van herinneren. Om ongeveer 12:45/13:00 werd ik wakker op de verkoever kamer. Zonder pijn en heel rustig. Mijn ogen waren nog maar amper open en ik wilde natuurlijk gelijk onder de dekens kijken. Wauw!! Zo mooi! Eindelijk heb ik borsten! En daar kwamen flink wat tranen van blijdschap bij kijken.

Om 14 uur mocht ik lekker naar huis. In de auto werd ik toch wel weer moe dus thuis ben ik lekker rustig in bed gaan liggen. 'S avonds kreeg ik wel meer pijn dus om 21 uur na mijn medicijnen ben ik lekker gaan slapen.

Voor een buikslaper heb ik eigenlijk prima geslapen op mijn rug! Om half 2 werd ik even wakker, even wezen plassen en 2 paracetamol ingenomen en toen weer naar bed gegaan. Vanochtend werd ik wakker en de pijn viel me echt reuze mee! Ik las overal dat de ochtend na de operatie het ergste was, maar bij mij dus niet. Gisteravond had ik meer pijn. Om 8 uur weer lekker mijn medicijnen ingenomen en mijn oefeningen gedaan en nu lekker languit op de bank. 

Vanmiddag lekker even douchen en mijn bh even uit en dan maak ik weer even een nieuwe foto.

Al met al valt het me tot nu toe ontzettend mee en ben ik zo onwijs blij dat ik deze stap gezet heb! Ik vind ze nu al mooi en ze kunnen alleen nog maar mooier worden als de zwelling afneemt en de protheses wat zakken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@SvE Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe boobs en succes met de herstel periode :54:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast SvE
7 minuten geleden zei Zee-Bra77:

@SvE Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe boobs en succes met de herstel periode :54:

Bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast SvE
8 minuten geleden zei Yzer90:

Wat zijn ze mooi! Echt heel natuurlijk!

Bedankt! Nu wel flink opgezet haha. Maar ze gaan alleen nog maar mooier worden. Ben er zo blij mee! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 uur geleden zei SvE:

Je moet je registreren en/of aanmelden om de inhoud van dit bericht te kunnen bekijken.

Super mooi geworden! En fijn dat alles goed gaat! xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast SvE
4 uur geleden zei Donna25:

Super mooi geworden! En fijn dat alles goed gaat! xx

Bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast SvE

1 dag PO 

Ben nu al blij met het resultaat en het wordt alleen nog maar mooier als de zwelling afneemt en de protheses gaan zakken :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
On 30-11-2017 at 6:46 PM, SvE said:

MOOOOI !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden