Ga naar inhoud

Jasmijn_ : 3 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Auks:

Wat super dat het zo goed gaat!! 

En heerlijk dat je hoofdpijn weg is! 

 

Die prachtige borstband krijg je bij Verdonck meteen... :45: dus naast 2 weken erg spannend verband :ph34r: ook nog die enorm sexy borstband erbij :45:

Laten we het er maar op houden dat het voor een goed doel is :lol:

 

In ieder geval heel leuk  om te horen dat je er zo blij mee bent!! 

 

Dankjewel :53:

 

Daar heb je dus al vanaf het begin 'geluk' :45:

Maar het is inderdaad voor een goed doel, daar heb je helemaal gelijk in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Dankjewel :53:

 

Daar heb je dus al vanaf het begin 'geluk' :45:

Maar het is inderdaad voor een goed doel, daar heb je helemaal gelijk in!!

:lol: dus dat! Heb mn vriend al voorbereid op het spannende setje :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jasmijn_:

 

Ja nou, spannend is het wel, als je een voorkeur hebt voor afbinden :45:

 

:45::45::45: ik zal m maar niet op op ideeën brengen :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 11 PO: 

 

Ik en mijn boobies gaan al 1.5 week samen door het leven, hoe bevalt het tot nu toe? 

 

Pijn. Dat is misschien wel hetgeen wat centraal heeft gestaan (en nog steeds staat) in de afgelopen dagen. Ik had verwacht, naïef misschien, dat ik me nu wel weer pijnloos door het leven zou gaan. Kunnen jullie je nog herinneren dat ik in de eerste dagen mijn linkerborst vervloekt heb? Volgens mij heeft mijn rechterborst zijn portie aandacht daar gemist, want deze is de laatste paar dagen zo dwars als maar zijn kan. Terwijl juist de rechter degene is die al verder is gedaald dan de linker. Ik heb in ieder geval flinke zeurende pijn rechts van mijn borstbeen aan de binnenkant (voelt een beetje alsof de prothese klem zit) en aan de zijkant onder mijn oksel. Niet leuk. 

 

Onzekerheid. Wat een rollercoaster is een borstvergroting! Je denkt je portie onzekerheid wel gehad te hebben met alle twijfels vooraf en de operatie zelf, maar de periode daarna is nog een heel stuk erger. Ik maak me elk uur van de dag wel zorgen over dat ik mijn borsten aan het verpesten ben, dat ze niet goed genezen en dat ze ongelijk zijn en nooit mooi gaan worden. "Relativeren mens, heb eens geduld", roep je dan tegen jezelf. Gek genoeg is dat een stuk lastiger als er niet iemand anders tegenover je staat, maar je naar jezelf staart in de spiegel. 

 

Kunnen we ook nog lachen? Ja! Doet wel pijn trouwens... De littekens zien er mooi en rustig uit, ik heb weer voor het eerst gefietst en niemand aangereden, ik slaap als een zonnetje en af en toe vind ik ze stiekem toch al best mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 19 PO:

 

Er zijn nu inmiddels bijna 3 weken verstreken sinds de operatie en het gaat redelijk goed. De pijn aan mijn rechterborst is zo goed als weg, jippie! Ze zitten nog wel flink hoog en links dan ook nog steeds een flink stuk hoger dan rechts. Hopelijk geven ze hun gevecht met de zwaartekracht snel een keertje op binnenkort! Van de littekens heb nog wel veel last. De rechter lijkt flink geïrriteerd te zijn door de band van mijn bh en loopt de hele dag lekker te zeuren. Heb er dubbele gaasjes tussen zitten en sinds gisteren de bh ook een stuk losser gedaan om de druk te verminderen. Hopelijk gaat dit helpen! 

 

Verder moet ik nog steeds erg aan ze wennen... Het verliefde gevoel ontbreekt hier, maar misschien komt dat later nog. Nu ik weer normale kleding draag, zie ik zelf weinig verschil met voor de BV toen ik push-up bh's aanhad. Is dit alles? Al met al voel ik nu voornamelijk teleurstelling. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Dodo20:

@Jasmijn_ aah, wat zonde dat je het resultaat teleurstellend vind! :( 

Je zal binnenkort er vast heel blij mee zijn als ze helemaal zijn zoals het hoort! 

Heb je een album? Mag ik kijken? 

 

Daar hoop ik inderdaad ook op! 

Ik heb geen album, maar ik stuur je in PB even een foto van dag 14 PO :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Jasmijn_:

Update dag 19 PO:

 

Er zijn nu inmiddels bijna 3 weken verstreken sinds de operatie en het gaat redelijk goed. De pijn aan mijn rechterborst is zo goed als weg, jippie! Ze zitten nog wel flink hoog en links dan ook nog steeds een flink stuk hoger dan rechts. Hopelijk geven ze hun gevecht met de zwaartekracht snel een keertje op binnenkort! Van de littekens heb nog wel veel last. De rechter lijkt flink geïrriteerd te zijn door de band van mijn bh en loopt de hele dag lekker te zeuren. Heb er dubbele gaasjes tussen zitten en sinds gisteren de bh ook een stuk losser gedaan om de druk te verminderen. Hopelijk gaat dit helpen! 

 

Verder moet ik nog steeds erg aan ze wennen... Het verliefde gevoel ontbreekt hier, maar misschien komt dat later nog. Nu ik weer normale kleding draag, zie ik zelf weinig verschil met voor de BV toen ik push-up bh's aanhad. Is dit alles? Al met al voel ik nu voornamelijk teleurstelling. 

He Meis! Ik heb je stilletjes gevolgd de laatste paar weken, en fijn dat het lichamelijk al een stuk beter gaat! Balen dat je tot nu toe teleurgesteld ben... Ik ken het gevoel heel goed, ik ben ook zeer ontevreden over het volume en weet al vrijwel zeker dat ik een wissel laat doen. Zo ontzettend balen als je niet helemaal happy bent.

Je hebt 375cc gekregen toch vanaf een 75B? Lijkt mij wel een hele mooie maat, maar misschien had je er meer van verwacht.. Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar je resultaat:blush: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Jasmijn_! Fijn dat je niet meer zo'n pijn hebt. Heb je via Heyendael die Triumph bh aangeschaft? Ik had ook zo'n last van die bh. Die banden snijden echt tegen/op het litteken. Zelfs mét gaasjes werd ik er 's nachts van wakker. Overigens werkt het nog iets beter met wattenschijfjes, vond ik.

Dus al vrij snel een andere sport bh gekocht: van Under Armour. Deze bh heeft een brede zachte band aan de onderzijde; voelde veel fijner. Heb 'm, as we speak, weer (nog steeds) aan! Ook had ik er nog eentje liggen van Carefix Anna (van de vorige operatie). Ook deze bh vond ik veel prettiger dragen dan de Triumph.  

 

Jammer dat je nog niet enthousiast bent....maar inderdaad, zoals je zelf al zegt, geduld is een schone zaak. Erg moeilijk! Wellicht als je borsten gezakt zijn, en op hun plek zitten, dat je er wél blij van wordt! Ik hoop het voor je!

En inderdaad....wordt wel tijd voor een album hé :P?! Kunnen we je wellicht een hart onder de riem steken :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee @Jasmijn_, dat zakken komt echt nog wel! Je bent pas 3 weken po dus don't worry about that :) Gelukkig is de pijn ook al minder! Ik herken, net als Noov, ook die pijn van de band van de Triumph bh. Ik heb zelf de Carefix Mary gekocht toen en die zat echt heerlijk. Had ook het idee dat die mijn borsten mooi naar elkaar 'trok' en dat dat misschien een beetje heeft geholpen met dat ze dicht bij elkaar staan (dat is puur mijn gevoel, misschien is het wel onzin hoor). 

 

Verder had ik in het begin ook totaal niet het 'verliefdheidsgevoel'. Ik was er wel blij mee hoor, maar euforie en enthousiasme ontbraken wel. Dat heb ik nu wel steeds meer. Ik vond ze in het begin ook net wat aan de kleine kant (ik heb 345cc), maar ik begin er steeds meer aan te wennen. Ze zijn gewoon heel mooi en passen bij mijn lichaam. Ik hoop dat jij dat gevoel ook nog krijgt! Ze gaan ook nog zoveel veranderen. Ben benieuwd naar je foto's als je ooit een album gaat maken! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desi3:

He Meis! Ik heb je stilletjes gevolgd de laatste paar weken, en fijn dat het lichamelijk al een stuk beter gaat! Balen dat je tot nu toe teleurgesteld ben... Ik ken het gevoel heel goed, ik ben ook zeer ontevreden over het volume en weet al vrijwel zeker dat ik een wissel laat doen. Zo ontzettend balen als je niet helemaal happy bent.

Je hebt 375cc gekregen toch vanaf een 75B? Lijkt mij wel een hele mooie maat, maar misschien had je er meer van verwacht.. Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar je resultaat:blush: xx

 

Ik heb jouw verhaal ook gevolgd en ik vind het echt heel erg om te lezen dat je niet tevreden bent :( Ik gun iedereen (inclusief mezelf) borsten om blij mee te zijn! Heb je al een idee wanneer je die wissel wil gaan doen? Ik heb je toegevoegd aan mijn album dan kan je even spieken! Mag ik ook in jouw album kijken? :blush:

 

2 uur geleden zei noov:

Hey @Jasmijn_! Fijn dat je niet meer zo'n pijn hebt. Heb je via Heyendael die Triumph bh aangeschaft? Ik had ook zo'n last van die bh. Die banden snijden echt tegen/op het litteken. Zelfs mét gaasjes werd ik er 's nachts van wakker. Overigens werkt het nog iets beter met wattenschijfjes, vond ik.

Dus al vrij snel een andere sport bh gekocht: van Under Armour. Deze bh heeft een brede zachte band aan de onderzijde; voelde veel fijner. Heb 'm, as we speak, weer (nog steeds) aan! Ook had ik er nog eentje liggen van Carefix Anna (van de vorige operatie). Ook deze bh vond ik veel prettiger dragen dan de Triumph.  

 

Jammer dat je nog niet enthousiast bent....maar inderdaad, zoals je zelf al zegt, geduld is een schone zaak. Erg moeilijk! Wellicht als je borsten gezakt zijn, en op hun plek zitten, dat je er wél blij van wordt! Ik hoop het voor je!

En inderdaad....wordt wel tijd voor een album hé :P?! Kunnen we je wellicht een hart onder de riem steken :53:

 

Ik had hem zelf online besteld omdat dit goedkoper was :P Heb je die andere in overleg met de kliniek gekocht? Want dan ga ik er ook eens naar kijken. Vind dit ding zo rot! 

 

Ik hoop inderdaad dat ik mijn mening nog bij ga stellen als ze helemaal zijn zoals ze moeten worden! Ik heb na je aanmoediging maar even een album aangemaakt en je toegevoegd! :53: Vind die van jou echt zo mooi!! :wub:

 

3 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Hee @Jasmijn_, dat zakken komt echt nog wel! Je bent pas 3 weken po dus don't worry about that :) Gelukkig is de pijn ook al minder! Ik herken, net als Noov, ook die pijn van de band van de Triumph bh. Ik heb zelf de Carefix Mary gekocht toen en die zat echt heerlijk. Had ook het idee dat die mijn borsten mooi naar elkaar 'trok' en dat dat misschien een beetje heeft geholpen met dat ze dicht bij elkaar staan (dat is puur mijn gevoel, misschien is het wel onzin hoor). 

 

Verder had ik in het begin ook totaal niet het 'verliefdheidsgevoel'. Ik was er wel blij mee hoor, maar euforie en enthousiasme ontbraken wel. Dat heb ik nu wel steeds meer. Ik vond ze in het begin ook net wat aan de kleine kant (ik heb 345cc), maar ik begin er steeds meer aan te wennen. Ze zijn gewoon heel mooi en passen bij mijn lichaam. Ik hoop dat jij dat gevoel ook nog krijgt! Ze gaan ook nog zoveel veranderen. Ben benieuwd naar je foto's als je ooit een album gaat maken! Xx

 

Ja ik weet inderdaad dat het nog moet komen, maar geduld hebben is zo moeilijk hihi. Ik ga ook eens naar die bh kijken, word echt gek van dat snijden :( En dichter bij elkaar zou alleen maar fijn zijn :P 

 

Wat super om te horen dat jij er langzaamaan steeds blijer mee begint te worden! En terecht, ik vind jouw borsten echt prachtig!! :wub: Ik heb net een album aangemaakt en ik ga je toevoegen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja geduld hebben is echt heel lastig! Maar je moet wel haha :P 

 

Ik heb meteen gekeken, en ik vind ze oprecht al echt heel erg mooi! Je bent nog maar zo kort po! Zelf vind ik de grootte ook supermooi bij je lichaam passen, maar het gaat natuurlijk om wat jij er zelf van vindt. Als ze over een tijdje mooi op gelijke hoogte zitten en wat zachter zijn, denk je er misschien toch wel wat anders over. Dat had ik zelf in ieder geval. Ahh super lief dankjewel :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei oopsnewboobs:

Ja geduld hebben is echt heel lastig! Maar je moet wel haha :P 

 

Ik heb meteen gekeken, en ik vind ze oprecht al echt heel erg mooi! Je bent nog maar zo kort po! Zelf vind ik de grootte ook supermooi bij je lichaam passen, maar het gaat natuurlijk om wat jij er zelf van vindt. Als ze over een tijdje mooi op gelijke hoogte zitten en wat zachter zijn, denk je er misschien toch wel wat anders over. Dat had ik zelf in ieder geval. Ahh super lief dankjewel :wub:

 

Ahhh dat doet me goed, lief van je!! :blush::53: Misschien ben ik ook wel te kritisch op mezelf... Ik ga in ieder geval eens kijken voor een andere bh, want dit is 10x niks haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jasmijn_:

Ik heb net een album aangemaakt en ik ga je toevoegen!! 

Ben ook wel benieuwd, Jasmijn. Zou ik ook eens mogen kijken? 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_! Ze zijn mooi! Gekkie......don't worry! Ze zijn mooi rond, gelijk en echt een groot verschil met wat je had!

Eerlijk gezegd zien andere mensen bij mij, met 600cc,  ook geen verschil hoor....althans er is nog nooit iemand over begonnen :39: stom...haha! Je borsten moeten nog een beetje zakken, maar dat komt vast helemaal goed. Als je deze zomer in de bikini loopt, ben je blij :43:!

 

Wat betreft de bh: nee, niet in overleg gedaan. Wel een "high impact"-bh gekocht. Ik was echt opgelucht en de dames zaten superstrak om hun plek hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei noov:

@Jasmijn_! Ze zijn mooi! Gekkie......don't worry! Ze zijn mooi rond, gelijk en echt een groot verschil met wat je had!

Eerlijk gezegd zien andere mensen bij mij, met 600cc,  ook geen verschil hoor....althans er is nog nooit iemand over begonnen :39: stom...haha! Je borsten moeten nog een beetje zakken, maar dat komt vast helemaal goed. Als je deze zomer in de bikini loopt, bent je blij :43:!

 

Wat betreft de bh: nee, niet in overleg gedaan. Wel een "high impact"-bh gekocht. Ik was echt opgelucht en de dames zaten superstrak om hun plek hoor!

 

Dankjewel voor je lieve reactie, ga ervan blozen :blush: :wub: Jaaa is inderdaad stom, je zou toch zeggen dat je met 600cc het verschil wel moet zien :45: Dan zeg ik het nog maar een keer: ik vind jouw boobs super sexy!!

 

Ik ga mezelf eens verdiepen in bh's! Dit hou ik niet nog ruim 3 weken vol <_<

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jasmijn_:

 

Natuurlijk, ik ga je toevoegen!

 

Hoe is het met jou nu? Schijnt er nu voor jou ook eindelijk een zonnetje aan de hemel? :53:

Dankjewel, ik ga zo eens kijken. 

Mijn leven is de afgelopen 5 weken echt weer een rollercoaster geweest; mijn oudste dochter had een bult op haar baarmoedermond en dat moest onderzocht worden op baarmoederhalskanker, mijn man z'n psa- waarde was veel te hoog, waardoor hij bij de uroloog een prostaatbiopsie moest ondergaan en als klap op de vuurpijl, kwam na vier weken po mijn bubbeltje onder mijn rechterborst weer tevoorschijn. 

Nu heeft mijn dochter gelukkig vorige week een goede uitslag gehad, mijn man heeft vanmorgen te horen gekregen dat er geen kwaadaardige cellen gevonden zijn en Nio heeft me nu aangeraden om vanaf vorige week 24 uur per dag een beugelbh te dragen, waarbij de beugel strak tegen de onderkant van de borst zit. Dan hoopt hij dat de bubble nog wegtrekt. 

Dus gelukkig begint het zonnetje weer te schijnen in ons leven. Komt met die bubble dus ook vast wel goed. 2018 wordt vast en beter jaar dan 2017.

 

Veel liefs, Jaydee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jaydee:

Dankjewel, ik ga zo eens kijken. 

Mijn leven is de afgelopen 5 weken echt weer een rollercoaster geweest; mijn oudste dochter had een bult op haar baarmoedermond en dat moest onderzocht worden op baarmoederhalskanker, mijn man z'n psa- waarde was veel te hoog, waardoor hij bij de uroloog een prostaatbiopsie moest ondergaan en als klap op de vuurpijl, kwam na vier weken po mijn bubbeltje onder mijn rechterborst weer tevoorschijn. 

Nu heeft mijn dochter gelukkig vorige week een goede uitslag gehad, mijn man heeft vanmorgen te horen gekregen dat er geen kwaadaardige cellen gevonden zijn en Nio heeft me nu aangeraden om vanaf vorige week 24 uur per dag een beugelbh te dragen, waarbij de beugel strak tegen de onderkant van de borst zit. Dan hoopt hij dat de bubble nog wegtrekt. 

Dus gelukkig begint het zonnetje weer te schijnen in ons leven. Komt met die bubble dus ook vast wel goed. 2018 wordt vast en beter jaar dan 2017.

 

Veel liefs, Jaydee :53:

 

Geen goed begin van 2018 dus :( Hopelijk hebben jullie al het slechte nu achter de rug en wordt de rest van het jaar fantastisch, dat gun ik jullie echt van harte! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Dankjewel voor je lieve reactie, ga ervan blozen :blush: :wub: Jaaa is inderdaad stom, je zou toch zeggen dat je met 600cc het verschil wel moet zien :45: Dan zeg ik het nog maar een keer: ik vind jouw boobs super sexy!!

 

 

 

Yeaahhhh :43::59: :12:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Geen goed begin van 2018 dus :( Hopelijk hebben jullie al het slechte nu achter de rug en wordt de rest van het jaar fantastisch, dat gun ik jullie echt van harte! :53:

Dankjewel, meis. Na alle positieve berichten gaat dit vast wel doorzetten. Daar gaan we helemaal vanuit.

En ik vind je boobs echt prachtig! Heel goed gedaan door Frans Straten :35:.

:53:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Ik heb je toegevoegd! Ja ik baal ontzettend...  Als ik me borsten nu opmeet kom ik zelfs op een A uit op sommige sites:huh: Haha. Heb een verschil van onderwijdte en boven van 12cm.. voor de operatie was het verschil 9cm.. Echt heel vreemd met zogenaamd 5cm projectie.

Meis ik vind je borsten echt super mooi :wub:! Maar het gaat erom wat jij vindt en hoe jij je voelt. Ik weet uit ervaring hoe lastig het is als iedereen je probeert te overtuigen dat ze qua maat super goed bij je passen. Uiteindelijk moet jij happy zijn!  Maar, je hebt ze dual plane toch? Waarschijnlijk zal je spier nog wel wat ontspannen en worden je borsten dan wat groter. Dat is wat ik hier vaak lees bij dual plane! Ik hoop ontzettend dat jij er over paar weken hartstikke gelukkig mee bent! Dat gun ik je echt!

XXx




 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.