Ga naar inhoud

Jasmijn_ : 3 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

Dat vind ik echt heel stom! Wat slecht zeg.. Heeft ie geluk dat je al zo zeker was van je keuze voor hem. Hij is eigenlijk heel aardig hoor! Beetje onhandig sociaal gezien zelfs vind ik haha. Dus dat komt echt wel helemaal goed! Ik had vandaag controle en waren door OV en drukte op de weg 3 minuten te laat (8.45 afspraak), en merkte ook dat Lisa erge haast had. Even zitten en wat babbelen zat er niet in. Dus ze zullen wel gewoon een druk schema hebben daar. 

 

Op een vrijdag ja? Ik dacht dat ze alleen op maandagen deden. Nou kan je lekker met nieuwe boobs het weekend inluiden ;) Ja, ik heb ook foto's van ervoor en vond ook dat ze op de foto kleiner leken dan in het echt. Maar ligt er ook een beetje aan in welk deel van de maand ik zit moet ik zeggen. Ja heel erg fijn! Merk nu ook verschil met gister, toen liep ik 's avonds een stukje van 10 minuten en ze gingen helemaal strak staan en super veel pijn. Vandaag de stad in gelopen en na een tijdje ging dat er bijna af en was het echt goed te doen. Ik zal je toevoegen aan mn album! 

 

Leuk! Nu nog lastig voor te stellen dat straks een van beide gewoon gaat passen he haha! Ja, dat is even een pijnlijk momentje... Ik heb ook 3 jaar gekozen, maar hopelijk niet nodig :) 

 

 

Ja dat was wel even een tegenvaller, vooral als je zoveel goede verhalen over hem hebt gelezen! Haha ja inderdaad, hij heeft een makkelijke klant :P En dat sociaal onhandig had ik ook wel een beetje gemerkt, dat is verder niet erg natuurlijk! Bij jou dus ook al haast, heb je wel goed gevoel overgehouden aan je controle?

 

Ja ik weet het ook niet, mag in ieder geval op vrijdag komen, hopen dat ik niet voor een dichte deur sta :45: Fijn dat het nu weer beter gaat dan gisteren, zo kom je stapje voor stapje vooruit! :D Hopelijk gaat het vanaf nu gewoon lekker in een rechte lijn omhoog qua herstel! 

 

Ja zeker, ze zijn echt heel groot vergeleken met wat ik nu heb haha, raar idee dat mijn boobs daar straks in gaan passen... Nee laten we hopen dat het voor ons allebei niet nodig is, maar voor de zekerheid hebben we het in ieder geval ;)

 

Heb je foto's bekeken (weet ook niet waarom ik ze eerst niet kon zien?) en ze zijn nog een beetje gehavend, maar nu al prachtig! Daar ga je hele mooie dames aan hebben :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

@Jasmijn_ Ja snap ik heel goed! Nee, dat onhandige vind ik juist wel leuk aan 'm :) Nouja, het zag er allemaal goed uit en dat is het belangrijkste natuurlijk!  

 

Ja, morgen weer voor het eerst een dagje werken. Ben super benieuwd hoe dat gaat, maar met wat paracetamols kan ik er vast tegenaan! 

 

Ja super leuk!! Ook al zijn het lelijke sportbh's. 

 

Dankjewel! Het ziet er nu alweer een stukje mooier uit :) Minder zwelling en gelijker zijn ze nu! Ga er nog wel een foto van posten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag om 16.00 een consult gehad met Frans.. Uiteindelijk liep ik pas 17.30 de deur uit.. Er was dus zeker de tijd genomen. Ik vond het persoonlijk best spannend.

Het enige wat bij mij niet echt meewerkte was de bloeddruk meter, dus dat is op de ouderwetse manier gegaan.

Voor de rest vond ik Tanne echt een hele leuke vrouw en Frans gewoon heel relax. Maar doordat ik t best spannend vond kwam ik af en toe niet uit me woorden XD

Ik heb ook de 375cc en de 400cc gepast maar vond de 400cc mooier staan dus dat word dan 400cc high profile rond en dan dual plane geplaats. 

Er was mij verteld dat 150cc ongeveer 1 maat was, dus zou ik 2,75 mater groter gaan en zou dan uitkomen op een 75E/75F.. Kan dit kloppen of heb ik t verkeerd begrepen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎30‎-‎11‎-‎2017 om 20:03 zei Nadine van meel:

Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nadine van Meel 22 jaar. Ik heb volgende week een consult bij kliniek Heyendael en ben benieuwd naar jullie ervaringen! 
Ik ben bijna 1.60 en weeg 53 kilo. Ik zou graag een D/E cup willen, hoeveel CC denken jullie dat ik dan moet nemen?

Groetjes,
Nadine 
 

 

Hoi hoi! Ik had je berichtje helemaal over het hoofd gezien, sorry!! Hoe is het consult gegaan?

 

Op ‎30‎-‎11‎-‎2017 om 21:34 zei Melis93:

Ik heb vandaag om 16.00 een consult gehad met Frans.. Uiteindelijk liep ik pas 17.30 de deur uit.. Er was dus zeker de tijd genomen. Ik vond het persoonlijk best spannend.

Het enige wat bij mij niet echt meewerkte was de bloeddruk meter, dus dat is op de ouderwetse manier gegaan.

Voor de rest vond ik Tanne echt een hele leuke vrouw en Frans gewoon heel relax. Maar doordat ik t best spannend vond kwam ik af en toe niet uit me woorden XD

Ik heb ook de 375cc en de 400cc gepast maar vond de 400cc mooier staan dus dat word dan 400cc high profile rond en dan dual plane geplaats. 

Er was mij verteld dat 150cc ongeveer 1 maat was, dus zou ik 2,75 mater groter gaan en zou dan uitkomen op een 75E/75F.. Kan dit kloppen of heb ik t verkeerd begrepen??

 

Ook dit berichtje gemist, oeps! Het spijt me! Fijn dat het consult prettig was verlopen :) Wat heb je nu qua maat en hoe lang en zwaar ben je?? Nieuwsgierig om mee te vergelijken want ik ga waarschijnlijk voor precies hetzelfde hihi. En heb je al een datum??

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Hoi hoi! Ik had je berichtje helemaal over het hoofd gezien, sorry!! Hoe is het consult gegaan?

 

 

Ook dit berichtje gemist, oeps! Het spijt me! Fijn dat het consult prettig was verlopen :) Wat heb je nu qua maat en hoe lang en zwaar ben je?? Nieuwsgierig om mee te vergelijken want ik ga waarschijnlijk voor precies hetzelfde hihi. En heb je al een datum??

Geef niet hoor, kan gebeuren ;)

Ik heb toch gekozen om via Faceland te worden geholpen. 

Via faceland krijg ik ook 400cc full rond en ook dual plane. Vergelijkbaar met high profile. Hier word ik 19 januari geholpen.

Ik ben zelf 1.67 met 58kg en ik kom van een 75D als cupmaat maar oogt meer als een C, terwijl ik deze maat op dit moment toch nodig heb.. vraag ik me weleens af; hoe dan?!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jasmijn_:

Ik ben net gebeld door de kliniek en ik heb een nieuwe datum gekregen, namelijk 3 januari. Bijna 2 weken later als gepland en het komt een stuk minder goed uit, maar het is iets :1:

 

@best_boobie Wil jij mijn titel aanpassen?

Zeker wil ik dat, wat fijn dat je nu wel weer iets hebt om naartoe te leven!!

Heb je wel ook dan de tijd om goed te herstellen? Dus niet dat je na een week alweer dingen moet die je herstel in de weg zouden kunnen zitten?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei best_boobie:

Zeker wil ik dat, wat fijn dat je nu wel weer iets hebt om naartoe te leven!!

Heb je wel ook dan de tijd om goed te herstellen? Dus niet dat je na een week alweer dingen moet die je herstel in de weg zouden kunnen zitten?

xxx BB

 

Helaas moet ik er een vak voor skippen en volgend jaar inhalen, anders moest ik de maandag erna al weer naar de universiteit. Ze kunnen maar één keer herstellen, doe ik liever gelijk goed! 

 

Edit: ik heb een verzoek ingediend bij de club van januari, zou jij mij kunnen accepteren? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jasmijn_:

Ik ben net gebeld door de kliniek en ik heb een nieuwe datum gekregen, namelijk 3 januari. Bijna 2 weken later als gepland en het komt een stuk minder goed uit, maar het is iets :1:

 

@best_boobie Wil jij mijn titel aanpassen?

@Jasmijn_ Hoi Jasmijn, ik heb ook lang getwijfeld, maar het zou of afgelopen zaterdag bij een andere chirurg zijn en dat hoorde ik vrijdag 12:00 of een heel nieuwe datum. Ik kon het helaas niet opschuiven naar begin komend jaar en heb nu voor bijna 4 maanden uitstel gekozen. Had er echt een kater van, maar het is niet anders. Ben blij voor degenen die nog snel aan de beurt zijn.

Groeten,

Georgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Melis93:

Geef niet hoor, kan gebeuren ;)

Ik heb toch gekozen om via Faceland te worden geholpen. 

Via faceland krijg ik ook 400cc full rond en ook dual plane. Vergelijkbaar met high profile. Hier word ik 19 januari geholpen.

Ik ben zelf 1.67 met 58kg en ik kom van een 75D als cupmaat maar oogt meer als een C, terwijl ik deze maat op dit moment toch nodig heb.. vraag ik me weleens af; hoe dan?!?

 

Waarom ben je toch niet bij Straten gegaan maar naar Faceland? 

Hoe het zit met al die cupmaten moet je mij niet vragen haha, ik snap daar niets van :45:

19 januari schiet ook al op, leuk!! 

 

40 minuten geleden zei Georgie:

@Jasmijn_ Hoi Jasmijn, ik heb ook lang getwijfeld, maar het zou of afgelopen zaterdag bij een andere chirurg zijn en dat hoorde ik vrijdag 12:00 of een heel nieuwe datum. Ik kon het helaas niet opschuiven naar begin komend jaar en heb nu voor bijna 4 maanden uitstel gekozen. Had er echt een kater van, maar het is niet anders. Ben blij voor degenen die nog snel aan de beurt zijn.

Groeten,

Georgie

 

Jeetje wat kut dat je nu zo lang moet wachten :( Lijkt me echt verschrikkelijk! Het helpt waarschijnlijk maar weinig, maar ik weet zeker dat die van jou ook prachtig gaan worden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Waarom ben je toch niet bij Straten gegaan maar naar Faceland? 

Hoe het zit met al die cupmaten moet je mij niet vragen haha, ik snap daar niets van :45:

19 januari schiet ook al op, leuk!! 

 

Ik heb voor faceland gekozen omdat ik daar toch meer een klik mee had dan met straten.

Ook al weet ik zeker dat je ook bij hem zeker in goede handen ben.

Ik snap ook niks meer met die cupmaten hoor haha..kga niet hangen van t moet die of die maat worden..zolang ze maar mooier, voller en groter worden :)

Ja 19 januari is al bijna, mooi verjaardagscadeau voor mezelf maar eerst nog ff doorbijten met werken voor t zover is :(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Jasmijn_, ik wilde je nog even heel veel succes wensen met je operatie. Ik had dat ook al gegaan in de kerstballenclub, maar volgens mij ben je daar met stille trom vertrokken.

Good luck iig morgen. :71::71::71:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik hoop nog iets van je te horen na de operatie. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jaydee @noov allebei heel erg bedankt voor de succeswensen, lief van jullie!! Hopelijk gaat het met jullie ook goed?

 

Ik lig nu klaar wakker in bed, veel te vroeg naar mijn zin hihi. De zenuwen zijn er op een leuke manier, heb er erg veel zin in! Hoef pas om 09.15 weg te rijden, dus heb nog wat tijd te overbruggen met NIET eten :45: Straks nog even spulletjes bij elkaar zoeken, lekker last-minute zullen we maar zeggen haha. Nu nog even proberen te slapen tot 7 uur, kijken of ik nog even binnen kan glippen bij dromenland!

 

Liefs mij xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Dankjewel!! :wub: toch fijn die support op de vroege ochtend hihi 

 

Dat kan ik begrijpen ...;)

Wel raar idee, jij bent je aan het voor bereiden op jou dag en ik ga al weer voor mijn 2e dag werken :D

Wat gaat de tijd snel.

 

in afwachting van je verslag ....:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden!

 

Nog bedankt voor alle succeswensen!

 

Ik ben inmiddels alweer een uurtje thuis en heb me op de bank genesteld. 

 

Operatie is goed verlopen, pc was tevreden! Wel heb ik heel veel pijn (ook extra pijnstillers gekregen daar), valt me dat even tegen zeg pfff... Verder niet misselijk of duizelig geweest, dat is wel heel fijn. 

 

Qua gevoel, tja wat zal ik ervan zeggen... Ik vond ze vooral heel klein toen ik ze zag. Pc, verpleegkundigen en vriendje vinden ze prachtig, dus hopelijk ga ik daar zelf ook nog in geloven! Ik was trouwens uiteindelijk voor 375cc gegaan. 

 

Liefs mij xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs, meis. 

Nu lekker je rust pakken, lekker veel drinken om je vocht en narcose weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen  (medicatieschema van @best_boobie??) en je verder gewoon heerlijk laten vertroetelen. Ik wens je een fijn herstel toe, meis. En mocht je foto's hebben..... ik hou me aanbevolen :38:. (Ik heb jou trouwens ook aan mijn album toegevoegd, mocht je interesse hebben).

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.