Ga naar inhoud

Jasmijn_ : 3 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

40 minutes ago, Jasmijn_ said:

Heeft er iemand ervaring met krachttraining en BV?  Voor of achter de spier, trainen voor en na de operatie etc. 

 

@Jasmijn_ Nouja krachttraining niet, paaldansen haha is ook wel een beetje krachttraining achtig toch :P 

Het kan wel gewoon maar Frans adviseert wel om langer dan de minimale 6 weken te wachten met je bovenlichaam te trainen.

Ben zelf rustig aan weer begonnen en verwacht eind van het jaar terug op m'n oude niveau te zijn. Heb eigenlijk meer last van krachtverlies in m'n buikspieren dan van van m'n implantaten tussen de borstspier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Rocker:

 

@Jasmijn_ Nouja krachttraining niet, paaldansen haha is ook wel een beetje krachttraining achtig toch :P 

Het kan wel gewoon maar Frans adviseert wel om langer dan de minimale 6 weken te wachten met je bovenlichaam te trainen.

Ben zelf rustig aan weer begonnen en verwacht eind van het jaar terug op m'n oude niveau te zijn. Heb eigenlijk meer last van krachtverlies in m'n buikspieren dan van van m'n implantaten tussen de borstspier. 

 

Haha ik vind dat het telt! Ik ga over 1.5 week paaldansen bij een vrijgezellenfeestje, ben heel benieuwd of het een beetje lukt haha. 

 

Heb jij ze voor of achter de spier laten zetten? En zou ik jouw foto's misschien mogen zien? Ik probeer zoveel mogelijk van Straten boobies te bekijken zodat ik een beetje inspiratie krijg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Vast wel! Qua kracht moet het je zeker lukken denk ik haha, alleen de bewegingen is soms even doorhebben. 

 

Ik heb ze dual plane laten zetten, wilde eerst liever voor de spier vanwege het sporten. Maar dat heeft hij me afgeraden, mijn huid in combinatie met het gewicht van het implantaat zou ervoor zorgen dat ik na verloop van tijd hangende boobies had. En dát wilde ik niet. 
Zal je even toevoegen aan m'n album, moet wel echt weer nieuwe foto's maken haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Rocker:

@Jasmijn_ Vast wel! Qua kracht moet het je zeker lukken denk ik haha, alleen de bewegingen is soms even doorhebben. 

 

Ik heb ze dual plane laten zetten, wilde eerst liever voor de spier vanwege het sporten. Maar dat heeft hij me afgeraden, mijn huid in combinatie met het gewicht van het implantaat zou ervoor zorgen dat ik na verloop van tijd hangende boobies had. En dát wilde ik niet. 
Zal je even toevoegen aan m'n album, moet wel echt weer nieuwe foto's maken haha. 

Mijn vriend kon het ook, dus zou mij ook moeten lukken dan toch?:36:

 

Ik zal wel gewoon met hem overleggen dan inderdaad. Heb zelf ook niet veel, dus achter of dual plane is misschien sowieso wel beter! Hangende boobies, nee bedankt haha. 

 

Dankjewel, ga ik boobs bewonderen (sorry als ik nu klink als een creep haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Haha ja vind ik ook, al is het alleen maar om het principe :P

 

Ik had voor de operatie een 75B of 80A, lag een beetje aan de vorm en vulling van de bh haha. Dacht altijd wel stevige perky boobs te hebben, maar de huid aan de onderkant was toch wat meer stretchy dan verwacht. 
Heb nu met 500cc een 80F, dat klinkt groot maar ziet er in het echt zonder bh toch meer als een kleine E uit. 

 

We hebben allemaal de lurkerfase gehad :P I can handle it hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Thanks :D:D

Ja erg he! Wat je op de vorige pagina schreef, dat je de hele tijd alleen maar over borsten kan praten. Dat had ik ook zo erg :P

Jazeker, kijk nu nog hoor en na de operatie is het ook extreem fijn om hier van anderen dezelfde dingen (pijntjes, frustratie, onzekerheid en vragen) te lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker Haha ja inderdaad, ik probeer niet er teveel over tegen mijn moeder te praten omdat die er niet heel blij mee is. Dit betekent echter wel dat mijn vriend de hele dag de klos is haha :P

 

Dat is inderdaad ook wel fijn, het houdt natuurlijk niet gelijk op na de operatie, dus extra fijn om daarna nog even al je zorgen en pijntjes te kunnen delen. En af en toe even kunnen klagen is ook altijd lekker haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Net mijn operatiedatum bevestigd dus daar hoort een topic in operatieverslagen bij! :tatice_04:

Sommige van jullie hebben me hier de afgelopen tijd misschien al voorbij zien komen, maar ik zal mezelf even voorstellen (want dat is wat nette mensen doen nietwaar? :P ) Ik ben 22 jaar oud, momenteel nog studerende en in het bezit van een lief vriendje en een lege cup 75B. Ik ben al lang onzeker over die dingen aan de voorkant, dus daar moet maar eens wat aan gebeuren! Net als een hoop meiden hier, probeer ik mezelf te beschermen tegen alle verplichte etentjes met kerst en daarom lijkt 22 december mij een mooie boobbirthday :lol: Dr. Straten heeft de eer om mijn borsten een nieuwe look en een upgrade te geven! Ik geef (je moet lief zijn voor jezelf af en toe!) mezelf 375 of 400cc ronde high profile coh II implantaten van Mentor en ze worden dual plane geplaatst. Oh ja, en ik hou van krachttraining, dus de gym is mijn 2e thuis :7:

 

Edit: ik ben 1.72 en weeg ongeveer 65 kilo 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei noov:

Joepie!! Leuk, een datum om naar uit te kijken! En idd perfect om alle kerststress te ontwijken ;-)

 

Moest wel lachen om: heb een vriendje en een lege cup haha!

 

Helaas moet ik alsnog kerstkadootjes kopen, daar kom ik dan weer niet onderuit :P 

 

8 minuten geleden zei Draakje84:

Wat een leuk vooruitzicht!

En ideaal zo rond de kerst!

 

Ik doe ook veel aan Krachttraining en kickboksen, voorlopig even niet...

 

Ohh wat leuk! Is je krachttraining ondersteunend aan het kickboksen of gewoon omdat je het leuk vindt? 

En nee inderdaad, na de operatie kunnen we het wel even vergeten <_<

 

@Aloysa Dankjewel lieverd!! Ze gaan bij ons allebei prachtig worden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei oopsnewboobs:

@Jasmijn_ Ik moest net aan je denken! Was helemaal vergeten dat je afgelopen woensdag je consult hebt gehad. Ik lees nu dat je een datum hebt! Super spannend! Vond je het fijn om langs te gaan? Voelt een stuk echter ineens he :lol:

 

Jaa zeker spannend hihi. Mijn consult was eigenlijk een beetje rot, want dr. Straten had zijn dag niet helemaal geloof ik... Maar dat geeft niet, het gaat mij om zijn expertise! Het passen was trouwens wel erg leuk :D Heb je ineens borsten, voelt heel raar! Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jasmijn_:

 

Helaas moet ik alsnog kerstkadootjes kopen, daar kom ik dan weer niet onderuit :P 

 

 

Ohh wat leuk! Is je krachttraining ondersteunend aan het kickboksen of gewoon omdat je het leuk vindt? 

En nee inderdaad, na de operatie kunnen we het wel even vergeten <_<

 

@Aloysa Dankjewel lieverd!! Ze gaan bij ons allebei prachtig worden :wub:

Nee, zowel het krachttrainen als het kickboksen is omdat ik het leuk vind en het een lekkere workout is.

 

In het nieuwe jaar ga ik gewoon weer aan de bak.

 

je hebt iig iets leuks om naar uit te kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah meen je niet! Hoezo dan? Was ie niet vriendelijk of? Ja, uiteindelijk geldt het eindresultaat! Als ie maar shinet die maandag ;) Ja leuk he! Heb je zelf ook foto's gemaakt?

Met mij gaat het best goed :) Pijn is al stukken minder en ik kan dus ook al veeel meer zelf. Dat vond ik ook super irritant, dat afhankelijke haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei oopsnewboobs:

Aah meen je niet! Hoezo dan? Was ie niet vriendelijk of? Ja, uiteindelijk geldt het eindresultaat! Als ie maar shinet die maandag ;) Ja leuk he! Heb je zelf ook foto's gemaakt?

Met mij gaat het best goed :) Pijn is al stukken minder en ik kan dus ook al veeel meer zelf. Dat vond ik ook super irritant, dat afhankelijke haha.

 

Het was einde van de dag, hij was al gigantisch uitgelopen en hij deed een beetje bot. Als ik een vraag stelde dan was het: waarom denk je zelf dat ik dat zo doe? Is misschien leuk als je op de uni zit en je docent je aan het denken wil zetten, maar ik was al zenuwachtig dus ik vond het nogal vervelend haha. Hij hing ook helemaal onderuit gezakt in zijn stoel... Verder geloof ik meteen dat hij kundig is en heb prachtige resultaten gezien, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :D Operatie is op een vrijdag hihi. Ja heb zelf ook foto's gemaakt, maar die vertekenen wel wat als ik zo terug kijk, in het echt leken ze groter haha. Daarom twijfel ik ook nog tussen 375 en 400cc. Fijn om te horen dat het met je goed gaat en dat je weer een beetje zelfstandig bent, afhankelijk zijn van anderen is nooit leuk, je voelt je zo'n last! Heb je toevallig foto's die ik mag  bekijken? :blush:

 

De triumph triaction bh's in maat 75D en 75E + bhverlengers die ik bij Wehkamp besteld heb zijn binnen! Verder heb ik gisteren ook de aanbetaling overgemaakt, was even slikken en moet voor volgende week vrijdag al de rest overgemaakt hebben :blink: Ik heb trouwens voor 3 jaar nazorg gekozen, geeft toch wat extra zekerheid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jasmijn_:

 

Het was einde van de dag, hij was al gigantisch uitgelopen en hij deed een beetje bot. Als ik een vraag stelde dan was het: waarom denk je zelf dat ik dat zo doe? Is misschien leuk als je op de uni zit en je docent je aan het denken wil zetten, maar ik was al zenuwachtig dus ik vond het nogal vervelend haha. Hij hing ook helemaal onderuit gezakt in zijn stoel... Verder geloof ik meteen dat hij kundig is en heb prachtige resultaten gezien, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt :D Operatie is op een vrijdag hihi. Ja heb zelf ook foto's gemaakt, maar die vertekenen wel wat als ik zo terug kijk, in het echt leken ze groter haha. Daarom twijfel ik ook nog tussen 375 en 400cc. Fijn om te horen dat het met je goed gaat en dat je weer een beetje zelfstandig bent, afhankelijk zijn van anderen is nooit leuk, je voelt je zo'n last! Heb je toevallig foto's die ik mag  bekijken? :blush:

 

De triumph triaction bh's in maat 75D en 75E + bhverlengers die ik bij Wehkamp besteld heb zijn binnen! Verder heb ik gisteren ook de aanbetaling overgemaakt, was even slikken en moet voor volgende week vrijdag al de rest overgemaakt hebben :blink: Ik heb trouwens voor 3 jaar nazorg gekozen, geeft toch wat extra zekerheid! 

Dat vind ik echt heel stom! Wat slecht zeg.. Heeft ie geluk dat je al zo zeker was van je keuze voor hem. Hij is eigenlijk heel aardig hoor! Beetje onhandig sociaal gezien zelfs vind ik haha. Dus dat komt echt wel helemaal goed! Ik had vandaag controle en waren door OV en drukte op de weg 3 minuten te laat (8.45 afspraak), en merkte ook dat Lisa erge haast had. Even zitten en wat babbelen zat er niet in. Dus ze zullen wel gewoon een druk schema hebben daar. 

 

Op een vrijdag ja? Ik dacht dat ze alleen op maandagen deden. Nou kan je lekker met nieuwe boobs het weekend inluiden ;) Ja, ik heb ook foto's van ervoor en vond ook dat ze op de foto kleiner leken dan in het echt. Maar ligt er ook een beetje aan in welk deel van de maand ik zit moet ik zeggen. Ja heel erg fijn! Merk nu ook verschil met gister, toen liep ik 's avonds een stukje van 10 minuten en ze gingen helemaal strak staan en super veel pijn. Vandaag de stad in gelopen en na een tijdje ging dat er bijna af en was het echt goed te doen. Ik zal je toevoegen aan mn album! 

 

Leuk! Nu nog lastig voor te stellen dat straks een van beide gewoon gaat passen he haha! Ja, dat is even een pijnlijk momentje... Ik heb ook 3 jaar gekozen, maar hopelijk niet nodig :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.