Ga naar inhoud

Jasmijn_ : 3 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Jasmijn_:

. Nu ik weer normale kleding draag, zie ik zelf weinig verschil met voor de BV toen ik push-up bh's aanhad. Is dit alles?

Maar dit gaat echt wel veranderen; Ten eerste als de protheses mooi gezakt zijn, want dan komt ook pas de projectie optimaal tot z'n recht, 

Ten tweede veranderen ze nog als je spier ze los gaat laten en je boobs zich dan kunnen ontplooien,

En ten derde draag je nu nog een sportbh, die de boobs wat plat drukt. Je zult zien dat ze ook veel beter tot hun recht komen als je eenmaal een beugelbh mag gaan dragen. Ik draag nu (verplicht) dag en nacht een beugelbh en mijn man wist in het weekend niet wat hij zag, toen hij na een week weer thuis kwam (internationaal chauffeur). In kleding lijken ze nu echt huge, in vergelijking met toen ik de sportbh nog droeg. Dus komt vast wel goed, @Jasmijn_.

 

:53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi all.. ik las even mee omdat ik me verveel ik ben afgelopen donderdag geholpen en doe niet zoveel nog. Ik heb ze vandaag voor t eerst bekeken en ben blij maar ook nieuwsgierig of sommige dingen nog wegtrekken.. geduld is een schone zaak maar niet mijn sterkste kant. Ik vind het mooi om te zien hoe jullie elkaar erdoorheen slepen en ik hoop dat iedereen uiteindelijk blij zal zijn met de jetsers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desi3:

@Jasmijn_ Ik heb je toegevoegd! Ja ik baal ontzettend...  Als ik me borsten nu opmeet kom ik zelfs op een A uit op sommige sites:huh: Haha. Heb een verschil van onderwijdte en boven van 12cm.. voor de operatie was het verschil 9cm.. Echt heel vreemd met zogenaamd 5cm projectie.

Meis ik vind je borsten echt super mooi :wub:! Maar het gaat erom wat jij vindt en hoe jij je voelt. Ik weet uit ervaring hoe lastig het is als iedereen je probeert te overtuigen dat ze qua maat super goed bij je passen. Uiteindelijk moet jij happy zijn!  Maar, je hebt ze dual plane toch? Waarschijnlijk zal je spier nog wel wat ontspannen en worden je borsten dan wat groter. Dat is wat ik hier vaak lees bij dual plane! Ik hoop ontzettend dat jij er over paar weken hartstikke gelukkig mee bent! Dat gun ik je echt!

XXx




 

 

Ik kan me voorstellen dat je baalt als je er maar 3 cm bij hebt gekregen in totaal, daarvoor onderga je dit niet allemaal :mellow: Ik vind ze wel echt heel mooi van vorm :wub::wub:maar ik snap dat je ze te klein vind! Hopelijk gaat een wissel je toch de boobies geven die je zo graag wilt hebben! :53: Bedankt voor je lieve reactie, het helpt!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Maar dit gaat echt wel veranderen; Ten eerste als de protheses mooi gezakt zijn, want dan komt ook pas de projectie optimaal tot z'n recht, 

Ten tweede veranderen ze nog als je spier ze los gaat laten en je boobs zich dan kunnen ontplooien,

En ten derde draag je nu nog een sportbh, die de boobs wat plat drukt. Je zult zien dat ze ook veel beter tot hun recht komen als je eenmaal een beugelbh mag gaan dragen. Ik draag nu (verplicht) dag en nacht een beugelbh en mijn man wist in het weekend niet wat hij zag, toen hij na een week weer thuis kwam (internationaal chauffeur). In kleding lijken ze nu echt huge, in vergelijking met toen ik de sportbh nog droeg. Dus komt vast wel goed, @Jasmijn_.

 

:53:

 

 

Dit stelt me weer een beetje gerust, heel erg bedankt!! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wanneke:

Hallo allemaal, ik ben 15 januari geopereerd en op de dag van de operatie dacht ik wow wat een mooie borsten..nu wordt het elke dag wat minder en dat wil ik niet. Hoeveel gaan ze nu nog krimpen denk ik dan..Wordt er ook een beetje onzeker van.

 

Vervelend dat je ze te klein begint te vinden nu ze aan het krimpen zijn :( Zijn ze dual plane geplaatst? Want dan is hetgeen wat @Jaydee na jouw reactie heeft geplaatst misschien van toepassing! 

 

1 uur geleden zei Dbi:

Hi all.. ik las even mee omdat ik me verveel ik ben afgelopen donderdag geholpen en doe niet zoveel nog. Ik heb ze vandaag voor t eerst bekeken en ben blij maar ook nieuwsgierig of sommige dingen nog wegtrekken.. geduld is een schone zaak maar niet mijn sterkste kant. Ik vind het mooi om te zien hoe jullie elkaar erdoorheen slepen en ik hoop dat iedereen uiteindelijk blij zal zijn met de jetsers!

 

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Door wie ben je geopereerd en wat heb je gekregen? :) Bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Ik kan me voorstellen dat je baalt als je er maar 3 cm bij hebt gekregen in totaal, daarvoor onderga je dit niet allemaal :mellow: Ik vind ze wel echt heel mooi van vorm :wub::wub:maar ik snap dat je ze te klein vind! Hopelijk gaat een wissel je toch de boobies geven die je zo graag wilt hebben! :53: Bedankt voor je lieve reactie, het helpt!!

 

 

Thanks! Fijn dat je me begrijpt, doet me goed! :wub: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ ik heb mentor protheses gekregen.. anatomische ene kant 255cc en aan de andere kant 295cc. Dit omdat ik een tubulaire afwijking heb. Ook is de pocket verlaagd om deze reden. Dokter luijendijk heeft mij geholpen in t diakonesse ziekenhuis. Ik dacht ook direct na de operatie van he wel klein maar mij werd verteld dat dit nog kan veranderen tot zeker 6 maanden na de operatie omdat de prothese zn plek nog moet vinden en iets met het ontspannen van de spieren ofzo ik was net uit narcose dus was er nog niet helemaal bij maar @Desi3 misschien geldt dit ook voor jou? Ik hoop het! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jasmijn, dual plane is bij mij toegepast. Ik had 70/75 a+ en heb 375 cc erbij gekregen. De chirurg zou eerst minder doen omdat ik weinig ruimte had. Maar uiteindelijk is er toch 375 cc ingekomen. Wanneer verdwijnt de zwelling? Want ze worden bij mij al wat zachter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Dbi:

@Jasmijn_ ik heb mentor protheses gekregen.. anatomische ene kant 255cc en aan de andere kant 295cc. Dit omdat ik een tubulaire afwijking heb. Ook is de pocket verlaagd om deze reden. Dokter luijendijk heeft mij geholpen in t diakonesse ziekenhuis. Ik dacht ook direct na de operatie van he wel klein maar mij werd verteld dat dit nog kan veranderen tot zeker 6 maanden na de operatie omdat de prothese zn plek nog moet vinden en iets met het ontspannen van de spieren ofzo ik was net uit narcose dus was er nog niet helemaal bij maar @Desi3 misschien geldt dit ook voor jou? Ik hoop het! X

Hi, nee dat geldt niet voor mij. Ik heb ze voor de borstspier en dan worden ze juist alleen maar kleiner (door het ontzwellen). Helaas :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Dbi:

@Desi3 aaah kak dat is echt vervelend meis ik snap hoe teleurstellend dat moet zijn voor je. De moed niet opgeven en anders misschien wel voor een wissel gaan. Er zijn er zat die t doen en je verdient t om blij te zijn met je borsten! X

Ja, echt zo balen! Dankjewel lief van je! Ik heb aankomende donderdag en vrijdag al een second opinion bij twee artsen :) Hoop dat ik dan te horen krijg wat mijn opties zijn en het even kan laten rusten tot ik opnieuw onder het mes mag Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-1-2018 om 11:07 zei Jasmijn_:

Update dag 8 PO:

 

Ik voel me als herboren! Heb van half 11 tot half 4 als een blok geslapen en daarna lekker gedoezeld en ben nu met maar heel weinig tietpijn en zonder die verschrikkelijke hoofdpijn opgestaan :43:Hopelijk kan ik dit vanaf nu zo houden! 

 

Controle is ook achter de rug! Moest om 09.30 in Groesbeek zijn. Alles was prima, wondjes waren dicht en zagen er rustig uit. Tieten zitten nog wel vol vocht en te hoog. Borstband meegekregen en wat is dat ding lelijk :45: En dan te bedenken dat ik die nog 5 weken lang dacht en nacht moet dragen... Vanaf dit weekend mag ik weer een beetje op mijn zij liggen, fietsen en autorijden, en mag ik beginnen met littekencreme smeren.

 

Veel liefs van een blij meisje!

 

Ik heb je hele verhaal gelezen! Hoe gaat het nu met je? Zou ik eens bij je foto's mogen kijken? Ik word waarschijnlijk 28 maart geopereerd door dr straten en krijg 400cc dp hp . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Tess_87:

Ik heb je hele verhaal gelezen! Hoe gaat het nu met je? Zou ik eens bij je foto's mogen kijken? Ik word waarschijnlijk 28 maart geopereerd door dr straten en krijg 400cc dp hp . 

 

Wat leuk dat je ook door dr. Straten geopereerd gaat worden, alleen maar lof voor al het personeel daar! :D 28 maart schiet ook al op, voor je het weet heb jij ze ook ;) 400cc is in ieder geval een mooie maat, dus het gaat zeker goedkomen! Heb je er al zin in?

 

Ik zal je toevoegen aan mij album :)

 

Het gaat nu gelukkig goed met me, lief dat je het vraagt! Pijn aan litteken wordt nu eindelijk een beetje minder en heb weer steeds meer energie. Daarmee slaat wel de verveling ook toe haha. Ze moeten nog wel echt gaan zakken, maar daarvoor moet ik geduld hebben, moeilijk! :P

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Wat leuk dat je ook door dr. Straten geopereerd gaat worden, alleen maar lof voor al het personeel daar! :D 28 maart schiet ook al op, voor je het weet heb jij ze ook ;) 400cc is in ieder geval een mooie maat, dus het gaat zeker goedkomen! Heb je er al zin in?

 

Ik zal je toevoegen aan mij album :)

 

Het gaat nu gelukkig goed met me, lief dat je het vraagt! Pijn aan litteken wordt nu eindelijk een beetje minder en heb weer steeds meer energie. Daarmee slaat wel de verveling ook toe haha. Ze moeten nog wel echt gaan zakken, maar daarvoor moet ik geduld hebben, moeilijk! :P

 

 

Wat een mooie foto's! Ik vind ze prachtig!

 

Echt super aardige mensen daar. Gisteren op consult geweest en ben echt ontzettend enthousiast! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel. Alhoewel...we hebben 3 kids dus er moet nog wel t een en ander geregeld worden. 

 

Die pijn aan de littekens kan ik me voorstellen. Ik denk dat het een poos duurt voordat je daar echt niks mee van voelt. Fijn dat je meer energie krijgt. Alleen niet handig als je nog niks mag haha! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Tess_87:

Wat een mooie foto's! Ik vind ze prachtig!

 

Echt super aardige mensen daar. Gisteren op consult geweest en ben echt ontzettend enthousiast! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel. Alhoewel...we hebben 3 kids dus er moet nog wel t een en ander geregeld worden. 

 

Die pijn aan de littekens kan ik me voorstellen. Ik denk dat het een poos duurt voordat je daar echt niks mee van voelt. Fijn dat je meer energie krijgt. Alleen niet handig als je nog niks mag haha! 

 

 

Lief van je, bedankt! :)

 

Wat fijn dat je zo'n goed gevoel bij de kliniek hebt! Ik heb zelf geen kinderen, maar ik kan me voorstellen dat je daarvoor een hoop moet regelen, je bent toch eventjes uit de running helaas. Klinkt alsof je het iig druk genoeg hebt, dan gaat de tijd snel voorbij! 

 

Nee klopt, het magische woord hier op het forum is geduld, maar niemand vind het een leuk woord :45: Jammer genoeg zit er niets anders op haha. 

 

Heb je zelf al een topic in operatieverslagen? Dan kan ik je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update dag 31 PO: 

 

Het is nu een maand geleden, hoe staat het ervoor?

 

Laat ik maar beginnen met dat de verliefdheid langzaam begint te komen! Nu ze wat meer beginnen te vormen en iets minder lijken op opgeplakte ballonnen, ben ik er al een stuk blijer mee. Een paar dagen terug trok ik een strak shirtje aan en BAM tieten in your face. Oeps, hoezo te klein?! En dan was dit zelfs nog met sportbh en borstband ^_^ 

 

Verder zijn de littekens eindelijk rustig, dicht en doen ze geen pijn meer. Wat een opluchting! Vooral mijn rechterborst is nog gevoelig, maar daar is qua pijn dan ook alles wel mee gezegd. Geen steken, geen luchtbelletjes, geen branderig gevoel en geen JEUK :43: 

 

Qua zakken zijn ze koppig en vastbesloten om dit te doen in bejaardentempo <_< Rechts heeft in het begin nog wel zijn best gedaan maar heeft zich nu bij links gevoegd in het vooral NIET zakken. Geduld? Heb ik niet.

 

Nog iets leuks: ik kan weer op mijn zij slapen. Als trouwe zijslaper is dit een verademing! 

 

Ik voel me wel een beetje een koe in een kudde paarden (dit is vast geen echt spreekwoord), want ik heb nog geen nieuwe bh's gekocht en zelfs nog niet online gekeken... Ik heb het niet zo breed en ergens bang dat als ik nu koop ze nog veel gaan veranderen ik ze weer weg kan gooien. Desalniettemin valt Valentijn precies op de dag dat de sportbh en de borstband de kliko in mogen (bij wijze van spreken dan), dus een nieuw setje om mijn vriend te verrassen is natuurlijk een must :36:

 

Liefs xx

 

Edit: Foto van vandaag aan album toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jasmijn_:

Update dag 31 PO: 

 

Het is nu een maand geleden, hoe staat het ervoor?

 

Laat ik maar beginnen met dat de verliefdheid langzaam begint te komen! Nu ze wat meer beginnen te vormen en iets minder lijken op opgeplakte ballonnen, ben ik er al een stuk blijer mee. Een paar dagen terug trok ik een strak shirtje aan en BAM tieten in your face. Oeps, hoezo te klein?! En dan was dit zelfs nog met sportbh en borstband ^_^ 

 

Verder zijn de littekens eindelijk rustig, dicht en doen ze geen pijn meer. Wat een opluchting! Vooral mijn rechterborst is nog gevoelig, maar daar is qua pijn dan ook alles wel mee gezegd. Geen steken, geen luchtbelletjes, geen branderig gevoel en geen JEUK :43: 

 

Qua zakken zijn ze koppig en vastbesloten om dit te doen in bejaardentempo <_< Rechts heeft in het begin nog wel zijn best gedaan maar heeft zich nu bij links gevoegd in het vooral NIET zakken. Geduld? Heb ik niet.

 

Nog iets leuks: ik kan weer op mijn zij slapen. Als trouwe zijslaper is dit een verademing! 

 

Ik voel me wel een beetje een koe in een kudde paarden (dit is vast geen echt spreekwoord), want ik heb nog geen nieuwe bh's gekocht en zelfs nog niet online gekeken... Ik heb het niet zo breed en ergens bang dat als ik nu koop ze nog veel gaan veranderen ik ze weer weg kan gooien. Desalniettemin valt Valentijn precies op de dag dat de sportbh en de borstband de kliko in mogen (bij wijze van spreken dan), dus een nieuw setje om mijn vriend te verrassen is natuurlijk een must :36:

 

Liefs xx

 

Edit: Foto van vandaag aan album toegevoegd :)

Hee Jasmijn

 

Wat schrijf jij onwijs grappig! Ik heb echt dubbel gelegen om een aantal posts van je. Menn.. Als ik jouw proces zo lees, kan ik niet wachten tot 25 april als ik zelf aan de beurt ben. Mag ik misschien in je album kijken? Ik ben zo nieuwsgierig na je verhalen!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mrs.:

Hee Jasmijn

 

Wat schrijf jij onwijs grappig! Ik heb echt dubbel gelegen om een aantal posts van je. Menn.. Als ik jouw proces zo lees, kan ik niet wachten tot 25 april als ik zelf aan de beurt ben. Mag ik misschien in je album kijken? Ik ben zo nieuwsgierig na je verhalen!

Xoxo

 

Bedankt voor je compliment, lief van je! Blij om te horen dat je het leuk vind om te lezen :)

 

Ik kan het me goed voorstellen dat je van al die verhalen alleen maar meer zin krijgt in je eigen BV! Vooral als je nog eventjes moet wachten, dan lijkt de tijd wel te kruipen <_< Ben echt super benieuwd om te horen hoe het jou allemaal vergaat, ik zal mezelf op de hoogte houden hihi. Heb je nog een consult in de tussentijd of is het nu gewoon afwachten?

 

Ik had je al toegevoegd aan mijn album, dus als het goed is kan je het zien :)

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jasmijn_:

 

Bedankt voor je compliment, lief van je! Blij om te horen dat je het leuk vind om te lezen :)

 

Ik kan het me goed voorstellen dat je van al die verhalen alleen maar meer zin krijgt in je eigen BV! Vooral als je nog eventjes moet wachten, dan lijkt de tijd wel te kruipen <_< Ben echt super benieuwd om te horen hoe het jou allemaal vergaat, ik zal mezelf op de hoogte houden hihi. Heb je nog een consult in de tussentijd of is het nu gewoon afwachten?

 

Ik had je al toegevoegd aan mijn album, dus als het goed is kan je het zien :)

 

Liefs xx

Oh echt! Nou ik heb ze net even met open mond zitten bewonderen. Damn girl! The're pretty! :wub: Hihi leuk dat je mij wil volgen! De tijd kruipt echt idd:102:! Ik heb jou ook toegevoegd aan mijn album. Kan je alvast de pasfoto's en die online 3d van Berman bekijken. En later natuurlijk het vervolg.  Geen consult meer, wist eigenlijk meteen, dit zijn de protheses die ik wil. Ik moest janken alsof ik DE trouwjurk had gevonden haha! Totaal verliefd en wilde die pasbh nooit meer uitdoen! Heel bizar om van strijkplankje opeens naar vrouw te gaan! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 3-2-2018 om 11:25 zei Jasmijn_:

Update dag 31 PO: 

 

Het is nu een maand geleden, hoe staat het ervoor?

 

Laat ik maar beginnen met dat de verliefdheid langzaam begint te komen! Nu ze wat meer beginnen te vormen en iets minder lijken op opgeplakte ballonnen, ben ik er al een stuk blijer mee. Een paar dagen terug trok ik een strak shirtje aan en BAM tieten in your face. Oeps, hoezo te klein?! En dan was dit zelfs nog met sportbh en borstband ^_^ 

 

Verder zijn de littekens eindelijk rustig, dicht en doen ze geen pijn meer. Wat een opluchting! Vooral mijn rechterborst is nog gevoelig, maar daar is qua pijn dan ook alles wel mee gezegd. Geen steken, geen luchtbelletjes, geen branderig gevoel en geen JEUK :43: 

 

Qua zakken zijn ze koppig en vastbesloten om dit te doen in bejaardentempo <_< Rechts heeft in het begin nog wel zijn best gedaan maar heeft zich nu bij links gevoegd in het vooral NIET zakken. Geduld? Heb ik niet.

 

Nog iets leuks: ik kan weer op mijn zij slapen. Als trouwe zijslaper is dit een verademing! 

 

Ik voel me wel een beetje een koe in een kudde paarden (dit is vast geen echt spreekwoord), want ik heb nog geen nieuwe bh's gekocht en zelfs nog niet online gekeken... Ik heb het niet zo breed en ergens bang dat als ik nu koop ze nog veel gaan veranderen ik ze weer weg kan gooien. Desalniettemin valt Valentijn precies op de dag dat de sportbh en de borstband de kliko in mogen (bij wijze van spreken dan), dus een nieuw setje om mijn vriend te verrassen is natuurlijk een must :36:

 

Liefs xx

 

Edit: Foto van vandaag aan album toegevoegd :)

Ik ben erg benieuwd! Hoe kan ik je album zien? Ik twijfel ook om een bv te doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Jasmijn_, ik ben nieuw op dit forum en ik wil graag een borstvergroting ondergaan bij dr straten of dr van der weij. Als ik jou verhaal zo lees, lijkt het me  een hele fijne kliniek. Zou ik jou foto’s mogen bekijken of het resultaat te zien ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.