Ga naar inhoud

Jasmijn_ : 3 januari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik lees al even mee, eerst zonder account en nu met account. En dit heeft een reden, want ook ik heb na jaren eindelijk de stap gezet! Hier hoort natuurlijk een voorsteltopic bij!

 

Eigenlijk ben ik vanaf jongs af aan al ontevreden over mijn borsten met een 75B. De gedachten aan een borstvergroting schoten vaak door mijn hoofd maar ik hield ergens de hoop dat ik gewoon laat was, en dat ze nog wel zouden groeien. Tot nu, ik ben nu 22 en het wachten zat. Ik ga eindelijk een keer lief zijn voor mezelf in plaats van voor anderen!

 

Ik heb 22 november een consult met van Straten en heb de voorlopige operatiedatum alvast vastgezet op 22 december. Sinds ik het consult gepland heb, betrap ik mezelf op stiekeme glimlachjes, en droom ik zelfs over hoe het zou kunnen zijn...

 

Nog wat meer over mezelf:

-Ik zit nu in het derde jaar van mijn bachelor studie 

-Ik heb een vriend

-Ik hang minstens 4 keer in de week aan de gewichten in de sportschool

-Ik hou van lezen, maar niet van kaas

 

Ik ben van plan nog veel meer op dit forum rond te snuffelen, en ik hoop (een paar van) jullie te mogen leren kennen!

 

Liefs,

Jasmijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Jasmijn_, welkom!

 

Zodra ik de afspraak voor mijn consult had gemaakt ben ik alleen nog maar bezig geweest met borsten :blush: Mijn operatie is 18 December bij dr. Straten, dus we zijn misschien vlak na elkaar aan de beurt! Je kunt mijn verslagje over het consult lezen in mijn topic:

 

 

Heb je al een idee wat je wilt en wat je mooi vind? Het is aan te raden om voorbeeldfoto's mee te nemen en je vragen op papier te zetten zodat je er geen vergeet :) In het volgende topic staan handige vragen voor de pc.

 

Het consult bij dr. Straten was mij in ieder geval heel goed bevallen! Ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren, succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysaik heb je topic al helemaal gelezen hihi. On andere door alle goede dr. Straten verhalen hier, heb ik een consult daar gepland! 

 

Ik heb wel wat voorbeeldfoto's maar ik vind het best heel moeilijk om te bepalen wat ik nu wil. Weet ook niet goed wat me goed gaat staan... Mijn vriend wil niet te groot, dus daar laat ik me denk ik toch door beïnvloeden. 

 

Bedankt voor de tips over de vragen, ik ga het topic doorlezen! 

 

Fijn dat jij het consult zo ervaren hebt, geeft weer wat extra moed. Bedankt voor de succes wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Jasmijn_

 

Even hier zodat we niet aan topic vervuiling doen...

Je gaat naar het kopje clubs en dan klik je op de club alle kerstballen verzamelen. Daar kun je je aanmelden. @Jaydee moet je dan nog goedkwuren en dan kun je gezellig meekletsen. We hebben ook een groepsagenda waar iedereen zijn datum inzet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Jasmijn_ wat leuk dat je ook bij ons clubje komt!

Ik ben eergisteren geopereerd maar mag ook mee doen in de kerstballenclub!

En geloof me, het gaat niet enkel oover boobies hahaha

 

Maak de keuze waar jij denkt gelukkig van te worden.

Ik snap dat je graag op je vriend bouwt maar uiteindelijk is het jouw lichaam en jouw keuze!

Ik ben voor aardig groot gegaan, 650cc... Mijn vriend heeft het hele consult vrij weinig gezegd en als hij iets zei was het wat ik wilde horen haaha.

Totdat de keuze gemaakt was (590cc) en we buiten stonden, toen pas zei hij dat hij denkt dat het prachtig word en ik de juiste keuze maak.

Nu twijfelde ik vanaf dat moment of ik toch niet voor 650cc wilde gaan.

Blijkbaar wist hij toen al dat ik uitiendelijk vor 650 zou gaan maar hij heeft niets gezeg, mijn lichaam, mijn keuze.

Week later heb ik Nio gebeld dat ik 650 wilde en heeft mijn vriend 's avonds gezegd dat hij direct na het consult al wist dat ik voor 650 zou gaan.

Van hem hoefde de bv niet, maa rhij wist hoe graag ik het wilde en liet alle keuzes aan mij.

 

Lang verhaal kort: kijk enkel naar jezelf en wat jij wilt.

Heel hard gezegd is jouw vriend hierin niet belangrijk.

Ik hoop voor altijd met mijn vriend samen te blijven maar als hij weg zou gaan weet ik dat ik geen spijt heb van de keuzes die ik gemaakt heb.

Zou toch zonde van het geld zijn!

 

Hopelijk vind je me nu geen bemoeizuchtig kutwijf.

Wil gewoon dat je goed nadenkt over JOUW keuze. Uiteindelijk is het jouw lijf waar aan gesleuteld word...

 

heel veel liefs! KK

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Ik had eigenlijk al twee andere consulten gepland, maar door alle goede ervaringen hier toch nog een bij Frans ingepland. Toevallig kon ik bij hem eerder terecht dan bij de andere klinieken, en dat klikte zo goed dat ik de rest heb afgezegd.

 

Het blijft ook lastig, ik heb nu af en toe ook nog wel mijn twijfels hoor, voornamelijk over het formaat.

 

Mijn vriend is niet meegeweest naar het consult omdat hij juist bang was dat hij mij voor groter zou beinvloeden :P Hij zei je moet gewoon kiezen wat jij het mooist vind. Nu ben ik uiteindelijk toch uitgekomen op de maat die max mogelijk was bij mijn postuur.. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KK-love wat een ontzettend lief berichtje, dankjewel:wub:  En ik vind je zeker geen bemoeizuchtig kutwijf hoor, juist niet! Ik ken maar een iemand in mijn omgeving die een BV heeft gehad, dus ik vind het alleen maar fijn om nu te kunnen praten met meiden die het zelf ondergaan hebben/van plan zijn. 

 

Je hebt ook helemaal gelijk dat het mijn eigen keuze zou moeten zijn! 

In mijn omgeving krijg ik vooral negatieve reacties, vind ik lastiger dan ik vooraf had verwacht... 

Maar ik heb zoiets van, dit is mijn keuze, respecteer me daar gewoon in. 

Vind het mooi om te horen hoe supportive jouw vriend is, hij klinkt als een schatje!

 

Dan heb jij hem echt net achter de rug!

Hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn?

Ik weet dat er nog veel gaat veranderen, maar een goed gevoel over je keuze?

 

Zitten we samen in de kerstballenclub, gezellig!! Wel fijn dat er ook over iets anders gepraat wordt, borsten zijn heeel leuk maar een beetje afwisseling kan geen kwaad haha. 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa hoe meer goeie verhalen ik over hem hoor, hoe enthousiaster ik word haha. Dus kom maar door met die positieve berichten! Hopelijk bevalt hij mij ook goed, anders moet ik alsnog opzoek naar een ander. 

 

Kan me wel voorstellen dat je twijfelt, het is toch best een ingreep, en dan wil je liever niet dat je spijt krijgt! 

 

Haha misschien ook wel een goede tactiek, hoe staat je vriend er verder in? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Het hoeft niet van hem, maar hij vindt het ook zeker niet erg :P Kwa formaat vind hij alles wel mooi, zolang het niet overdreven groot wordt, het moet natuurlijk wel bij mijn lichaam passen.

 

Hij kan inmiddels alleen geen borsten meer zien, ik heb hem al zoveel voorbeeldborsten laten zien :D Eind oktober waren we op vakantie en lagen we op het strand ook de hele tijd borsten te keuren, zijn die echt of nep? :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Jasmijn_:

@KK-love wat een ontzettend lief berichtje, dankjewel:wub:  En ik vind je zeker geen bemoeizuchtig kutwijf hoor, juist niet! Ik ken maar een iemand in mijn omgeving die een BV heeft gehad, dus ik vind het alleen maar fijn om nu te kunnen praten met meiden die het zelf ondergaan hebben/van plan zijn. 

 

Je hebt ook helemaal gelijk dat het mijn eigen keuze zou moeten zijn! 

In mijn omgeving krijg ik vooral negatieve reacties, vind ik lastiger dan ik vooraf had verwacht... 

Maar ik heb zoiets van, dit is mijn keuze, respecteer me daar gewoon in. 

Vind het mooi om te horen hoe supportive jouw vriend is, hij klinkt als een schatje!

 

Dan heb jij hem echt net achter de rug!

Hoe gaat het nu met je? Heb je veel pijn?

Ik weet dat er nog veel gaat veranderen, maar een goed gevoel over je keuze?

 

Zitten we samen in de kerstballenclub, gezellig!! Wel fijn dat er ook over iets anders gepraat wordt, borsten zijn heeel leuk maar een beetje afwisseling kan geen kwaad haha. 

 

 

 

 

 

Ja de negatieve reacties van buitenaf. Ik kom uit een heel open gezin, wij vertellen elkaar alles en respecteren elkaar.

Ik heb eigenlijk geen nare reacties gehad.

En als ik wel iets kreeg van: "maar jij bent toch goed bedeelt?!?" dan legde ik altijd uit dat mijn maximizer goed bedeelt is haha.

 

Ik ben zelf in de afgelopen jaren heel erg gegroeid en de mening van buitenaf maakt mij niet zoveel meer uit.

Vroeger stond ieder ander op 1 en ik kwam als laatste.

Ik was daar heel ongelukkig door en onzeker.

Ik heb geleerd dat als ik niet gelukkig ben met mij niemand dat zal zijn.

En dus ben ik mezelf gaan accepteren en de mensen om mij heen ook.

nu deed niemand er moeilijk over omdat ik uit kon leggen dat het een wel overwogen beslissing was.

En dat is uiteindelijk het enige wat telt, dat jij erachter staat.

 

De pijn is te doen, is meer een zeurderig gevoel. Het doet meer zeer dan dat het pijn doet, als dat logisch klinkt? hahaha

Toen ik wakker werd uit de narcose dacht ik, liggend op mijn rug en nog wappie van de narcose, het is te klein!

MAar nu denk ik dat het precies perfect is, precies wat ik wilde.

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album maar ze zijn nog wel een beetje ontploft hoor hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Aloysa:

@Jasmijn_ Het hoeft niet van hem, maar hij vindt het ook zeker niet erg :P Kwa formaat vind hij alles wel mooi, zolang het niet overdreven groot wordt, het moet natuurlijk wel bij mijn lichaam passen.

 

Hij kan inmiddels alleen geen borsten meer zien, ik heb hem al zoveel voorbeeldborsten laten zien :D Eind oktober waren we op vakantie en lagen we op het strand ook de hele tijd borsten te keuren, zijn die echt of nep? :45: 

 

Dat is hier ook wel zo hoor! Hij vindt me nu ook al mooi (gelukkig maar!), maar als ik er gelukkiger van word dan steunt hij me erin.  

 

Haha lekker tieten keuren samen, zo is het nog eens leuk om samen vrouwen te kijken! 

Ik denk dat mijn vriend ondertussen al wel een beetje gek van me wordt, heb het er zo vaak over :blush:

 

22 minuten geleden zei KK-love:

Ja de negatieve reacties van buitenaf. Ik kom uit een heel open gezin, wij vertellen elkaar alles en respecteren elkaar.

Ik heb eigenlijk geen nare reacties gehad.

En als ik wel iets kreeg van: "maar jij bent toch goed bedeelt?!?" dan legde ik altijd uit dat mijn maximizer goed bedeelt is haha.

 

Ik ben zelf in de afgelopen jaren heel erg gegroeid en de mening van buitenaf maakt mij niet zoveel meer uit.

Vroeger stond ieder ander op 1 en ik kwam als laatste.

Ik was daar heel ongelukkig door en onzeker.

Ik heb geleerd dat als ik niet gelukkig ben met mij niemand dat zal zijn.

En dus ben ik mezelf gaan accepteren en de mensen om mij heen ook.

nu deed niemand er moeilijk over omdat ik uit kon leggen dat het een wel overwogen beslissing was.

En dat is uiteindelijk het enige wat telt, dat jij erachter staat.

 

De pijn is te doen, is meer een zeurderig gevoel. Het doet meer zeer dan dat het pijn doet, als dat logisch klinkt? hahaha

Toen ik wakker werd uit de narcose dacht ik, liggend op mijn rug en nog wappie van de narcose, het is te klein!

MAar nu denk ik dat het precies perfect is, precies wat ik wilde.

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album maar ze zijn nog wel een beetje ontploft hoor hahaha

 

Ik heb ook hele lieve ouders en ik bespreek alles met ze. Mijn moeder was alleen bang dat ik nog steeds niet gelukkig zou zijn daarna, en ze was heel bang voor de risico's vanwege alle slechte verhalen over auto-immuunziektes enzo. Al kwam ze vandaag naar me toe om te zeggen dat ze het idee al geaccepteerd heeft. 

 

Ik herken me heel erg in jouw verhaal, ik zet mezelf ook altijd op de laatste plaats. Vind het knap dat je nu echt voor jezelf gekozen hebt, topwijf! :D Ik zie dit zelf ook wel echt als een ommekeer, eindelijk iets wat ik echt voor mezelf doe! 

 

Gelukkig is de pijn te doen! En ik snap precies wat je bedoeld met het zeer doen ipv pijn haha. 

En nu lig je lekker in bed? Verveel je je al?

 

Ja graag, ben heel benieuwd hoe het er bij jou uitziet!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Welkom hier lady! Superstoer dat je de knoop hebt doorgehakt!

En fijn dat je hier lekker je ei kwijt kan en erop los kan kletsen over (nieuwe) borsten!

Ik heb een maand geleden nieuwe borsten gekregen en ben er superblij mee! Vooraf heb ik echt nagedacht tegen wie ik het zou vertellen, want eenmaal verteld kan je niet meer terug... Directe familie en mijn beste vriendinnetjes dus. Maar ik merk nu toch dat mijn schoonzusje en de man van een van mijn vriendinnetjes het tóch hebben doorverteld, dus laatst kreeg ik 2x een redelijk suggestieve vraag "Hoe gaat het nu met je?!" Daar heb ik echt van gebaald hoor...

Dus het IS en BLIJFT jouw beslissing om je borsten te laten vergroten en dat moet je ook zéker doen als je er al zo lang naar verlangt, maar bedenk goed tegen wie je het zegt vooraf. Achteraf kan je het altijd nog delen als je daar de behoefte naar voelt. 

Succes met je keus! Enne, ga je nog bij een andere chirurg babbelen?

Liefs, Nicoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Wat fijn dat je vriend je zo lief steunt en je moeder het geaccepteerd heeft!

 

Het is zo belangrijk om jezelf te waarderen en accepteren voor wie je bent, Maar God wat is dat soms moeilijk!

Dat zal het denk altijd blijven...

 

Ja ik lig heerlijk in bed en af en toe doezel ik even weg, heerlijk haha

Ik ben Game of Thrones aan het kijken, nu bij seizoen 3 dus heb nog genoeg te doen. Wilde ook nog vakantie uitzoeken en financiën vergelijken  (overstappen qua vaste lasten) maar heb denk tijd te kort whahahhaa.

 

Als je op mijn profielfoto klinkt kom je op mijn profiel en daar zou je op album kunnen klikken en kunnen kijken.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicoline_W Bedankt voor het lieve welkom! 

 

Wat fijn om te horen dat jij er zo blij mee bent:D 

Dat vertellen is nog wel een dingetje ja, ik heb het nu al aan meer mensen verteld dan waarschijnlijk handig is... 

Ik ben er zo enthousiast over hahaha. Verwacht ook wel dat iedereen het gaat zien, want ik heb in de sportschool altijd een tietenplettende bh aan waardoor er niets overblijft. En de meeste van mijn vrienden zie ik daar ook altijd, dus die gaat het wel opvallen! Vind je het heel vervelend dat zoveel mensen het nu weten? 

 

Ik heb nu alleen een consult daar gepland staan, als ik er een slecht gevoel bij heb ga ik nog ergens anders heen. 

Mogelijk ook niet de beste aanpak, maar heb zoveel goede dingen over van Straten gelezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei KK-love:

@Jasmijn_ Wat fijn dat je vriend je zo lief steunt en je moeder het geaccepteerd heeft!

 

Het is zo belangrijk om jezelf te waarderen en accepteren voor wie je bent, Maar God wat is dat soms moeilijk!

Dat zal het denk altijd blijven...

 

Ja ik lig heerlijk in bed en af en toe doezel ik even weg, heerlijk haha

Ik ben Game of Thrones aan het kijken, nu bij seizoen 3 dus heb nog genoeg te doen. Wilde ook nog vakantie uitzoeken en financiën vergelijken  (overstappen qua vaste lasten) maar heb denk tijd te kort whahahhaa.

 

Als je op mijn profielfoto klinkt kom je op mijn profiel en daar zou je op album kunnen klikken en kunnen kijken.;)

Ja dat is al een opluchting inderdaad, sta je er minder alleen in! 

En dat is zeker moeilijk inderdaad, vooral omdat iedereen dat ook als argument gebruikt. Dan ga je toch erg aan jezelf twijfelen hoor!

 

Heb je alle eerdere seizoenen nu sinds je BV gekeken of was je al begonnen?:P 

Hahaha, lange to-do list dus, heb je iig genoeg te doen om jezelf bezig te houden!

 

Ik had ze net bekeken, mooi geworden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jasmijn_ Hahaha, ja die tietenplettende BH herken ik!! Ik snap je... Ja ik baal er best wel van, maar misschien niet zozeer vanwege het feit dat die 2 'onbekenden' het nu weten, maar meer mijn vertrouwen in die schoonzus en partner van vriendin geschaad is. Ach... niets meer aan te doen nu.

Ik zal je toevoegen aan mijn fotoalbum, kan je nog meer tieten zien, hahaha!

Verder zou ik je echt willen adviseren om ook je oor te luisteren te leggen bij andere chirurgen! Waarom zou je dat NIET doen?! Laatst had ik hier contact met @Debsje en begreep dat zij best wel spijt had niet naar nog een andere chirurg geweest te zijn...  

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@neen004 Ik ga eens kijken of ik het kan vinden! En jeetje een jaar geleden al, hoe kijk je erop terug?

 

@Nicoline_W Ik kan me dat zeker goed voorstellen ja, je vertelt iets in vertrouwen en dan verwacht je en hoop je ook dat die persoon er netjes mee omgaat. Wat jammer dat het zo gelopen is! Jaaaa meer tieten is altijd beter haha. Ja, daarin heb je ook weer gelijk, ik heb altijd een beetje tunnelvisie als ik eenmaal iets besloten heb, zal eens rondkijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Jasmijn_ said:

Ik heb nu alleen een consult daar gepland staan, als ik er een slecht gevoel bij heb ga ik nog ergens anders heen. 

Mogelijk ook niet de beste aanpak, maar heb zoveel goede dingen over van Straten gelezen...

 

Hey welkom!
Haha en bovenstaande heb ik ook gedaan :P Ging ook met de gedachte "kan altijd nog ergens anders heen" naar zijn consult, maar na het consult was ik om "Hij moet het doen".
Vind zijn manier van aantal cc's aanmeten ook heel fijn, je bent al snel geneigd om in je hoofd jezelf een maximaal aantal cc's aan te praten maar hij laat je passen op het beeld in de spiegel. En hij kijkt naar wat er bij je past. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.