Ga naar inhoud

Utopia : 22 januari 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

hier nu dag 5 po, tenminste telt operatiedag als dag 1? 

 

Medicatie is gestopt vrijwel geen pijn meer, alleen bij het omhoog komen uit ligstand. Maar gaat ook steeds beter. 

 

Straks ff nieuwe foto’s maken, ben zo benieuwd of ze al een beetje vorm aannemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-1-2018 om 22:23 zei Utopia:

Bijna de 2e nacht! Hopelijk slaap ik weer net zo goed als afgelopen nacht. Zijn er nog meiden die willen kijken in mijn album? Want dan voeg ik je toe.

Hey @Utopia

 

Hoe gaatt ondertussen met je? 

Ik twijfel nog tussen motiva 300 of 355.

Mag ik jou album eens bekijken? Om een idee te hebben? 

Mijn bv staat gepland op 23/2!

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 24-1-2018 om 22:23 zei Utopia:

Bijna de 2e nacht! Hopelijk slaap ik weer net zo goed als afgelopen nacht. Zijn er nog meiden die willen kijken in mijn album? Want dan voeg ik je toe.

Zou ik mogen kijken? Bij mij is 240cc geadviseerd max maar ik denk dat ik het te weinig vind =)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels bijna 4 weken po.

 

ik voel me goed, wel snel moe nog maar dat komt omdat ik de eerste weken veel heb gerust. Autorijden gaat al aardig, schakelen en sturen nog wel voorzichtig maar het lukt. Volgende week weer beginnen met werken.

 

De afgelopen week veel last gehad van de littekens, maar gelukkig mag ik nu zalf smeren en dat geeft een hoop verlichting. 

 

Nog steeds ontzettend blij met mn boobies! Zal wat nieuwe foto’s aan het album toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
Op 16-2-2018 om 13:45 zei Utopia:

Inmiddels bijna 4 weken po.

 

ik voel me goed, wel snel moe nog maar dat komt omdat ik de eerste weken veel heb gerust. Autorijden gaat al aardig, schakelen en sturen nog wel voorzichtig maar het lukt. Volgende week weer beginnen met werken.

 

De afgelopen week veel last gehad van de littekens, maar gelukkig mag ik nu zalf smeren en dat geeft een hoop verlichting. 

 

Nog steeds ontzettend blij met mn boobies! Zal wat nieuwe foto’s aan het album toevoegen. 

Hoooi zou ik mogen kijken in je album?

ik word morgen door dr Fresow om 14:00 400 en 425 cc dp Hihi en ben zo benieuwd na resultaten van anderen door deze arts

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Jessie1995:

Hoooi zou ik mogen kijken in je album?

ik word morgen door dr Fresow om 14:00 400 en 425 cc dp Hihi en ben zo benieuwd na resultaten van anderen door deze arts

 

Ik voeg je toe! 

 

Spannend zeg! Heel veel succes morgen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Jessie1995:

Dabkjewel!

was jij ook zo zenuwachtig??

 

Jaa! Ik ben sowieso al een stresskip en kan ook gaan hyperventileren daardoor.. ik mocht de avond ervoor een oxazepam nemen van de anesthesist.. werkt echt super je wordt er lekker rustig van en slaapt heerlijk. Ging echt zo mak als een lammetje de OK in en zo kwam ik er ook weer uit. Echt een aanrader..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2018 om 20:18 zei Seilena:

Hey @Utopia

 

Hoe gaatt ondertussen met je? 

Ik twijfel nog tussen motiva 300 of 355.

Mag ik jou album eens bekijken? Om een idee te hebben? 

Mijn bv staat gepland op 23/2!

Spannend!

 

Ik zat mijn topic eens door te lezen en kwam dit bericht van jou tegen, zie dat ik er nooit op gereageerd heb, wat stom! Vast helemaal over het hoofd gezien.

 

ik ga je gelijk toevoegen aan mn album, nu heb je ook wat meer foto’s om te bekijken hihi..

 

spannend! Deze week is dus jouw beurt! Ben je nerveus?

 

hier gaat ‘t inmiddels goed hoor. Kon de eerste 2 weken niet veel en week 3 last gehad van de littekens. Nu week 4 en gaat een stuk beter. Weer rustig begonnen met werken dus kan alleen maar beter worden nog. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
1 uur geleden zei Utopia:

 

Jaa! Ik ben sowieso al een stresskip en kan ook gaan hyperventileren daardoor.. ik mocht de avond ervoor een oxazepam nemen van de anesthesist.. werkt echt super je wordt er lekker rustig van en slaapt heerlijk. Ging echt zo mak als een lammetje de OK in en zo kwam ik er ook weer uit. Echt een aanrader..

Helaas niet in huis Haha maar heb net Ff flink gesekst Hahahaha help ook wel en dat kan dadelijk ook Ff nie meer 

scheelt ook veel dat me dochtertje nu weg is tot woensdag kan ik toch wat beter slapen zonder dat ik wakker word van haar 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Jessie1995:

Helaas niet in huis Haha maar heb net Ff flink gesekst Hahahaha help ook wel en dat kan dadelijk ook Ff nie meer 

scheelt ook veel dat me dochtertje nu weg is tot woensdag kan ik toch wat beter slapen zonder dat ik wakker word van haar 

 

Hahaha idd... daar staat je hoofd de eerste weken niet naar. Mijn kids gingen de eerste weken ook veel logeren heerlijk was dat ff tijd voor mezelf om goed bij te komen. 

 

Heb je je boobies al ondertussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
20 minuten geleden zei Utopia:

 

Hahaha idd... daar staat je hoofd de eerste weken niet naar. Mijn kids gingen de eerste weken ook veel logeren heerlijk was dat ff tijd voor mezelf om goed bij te komen. 

 

Heb je je boobies al ondertussen?

Neee lig met me infuus in me hand te wachten tot ik geholpen ga worden hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Inmiddels 7 maanden po en nog altijd happy met mijn boobs! Hier een before en after foto:

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.