Ga naar inhoud

Utopia : 22 januari 2018 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben een jonge mama van 23 en ik woon in Flevoland. Heb op mijn 18e mijn eerste dochter gekregen en vorig jaar de 2e.

 

Ik heb altijd al een kleine A cup gehad en ben hier al jaren ongelukkig mee. De enige bhs die ik pas zijn de maximizers van Hunkemoller (die zijn tenminste ook nog een beetje leuk) maar sinds ik 4 maande borstvoeding heb gegeven gapen zelfs deze. 

 

Ik denk al jaren over een bv maar ik ben echt een schijtluis wat operaties en hechtingen betreft. Toen ik moest bevallen was ik beide keren zo enorm zenuwachtig dat ik niets anders deed dan overgeven. Dus daar zie ik gewoon enorm tegenop.

 

En ik twijfel of ik het nu moet doen, of dat ik beter kan wachten tot ik geen kinderwens meer heb. Dus als jullie daarover advies hebben of ervaringen willen delen, graag! 

 

Groetjes D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, welkom! Beter is te wachten tot na het krijgen van kinderen want je hebt kans dat door je zwangerschap en het borstvoeding geven je mooie boobs weer gaan veranderen. Echter ben ik 27, geen kinderen en heb toch 2 maanden terug een bv gehad.... Ik wild niet nog langer wachten. Als ik ooit kinderen krijg is er dus een kans dat ik opnieuw onder het mes moet, maar dat is dan maar zo.

wat betreft de operatie, die is mij meegevallen, en mijn littekens zien er super uit, geen hechting te zien! Ik was uiteindelijk zenuwachtiger voor het eerste consult dan voor mn operatie zelf!

ik zou gewoon eens een consult inplannen bij een arts, eens horen wat ze te zeggen hebben, protheses passen, kijken wat je mooi vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid, welkom op het forum.

je kunt op zn minst alvast informatie opzoeken hier op het forum, kijken wat je mooi vind, ervaringen lezen over verschillende pc's en misschien dan zelfs een consult inplannen. En dan kun je daarna beslissen of je de bv meteen wilt of toch nog even wilt wachten. Wees er wel bedacht op dat je borsten weer kunnen veranderen na een zwangerschap en borstvoeding. Wil je op korte termijn proberen voor nog een kindje te gaan? Dan kun je misschien beter nog even wachten, dan kan dat ene jaartje er ook nog wel bij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je al 2 x bent bevallen dan is een bv een eitje hoor ! (Althans bij mij ;)). Zoals hiervoor al is aangegeven, je weet van te voren niet wat voor effect een zwangerschap op je borsten heeft. Het zou zonde zijn als je weer onder het mes moet en dubbele kosten moet maken. 

Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde ook graag een bv na men kindjes, helaas ben ik al 34 zonder bv en zonder kids, ik heb volgende week een afspraak en denk er toch al voor te gaan als alles goed gaat. heb ook gehoord dat als je weinig borstweefsel van jezelf hebt dat er dan weinig beïnvloed wordt.

grts 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook altijd wat aan mijn borsten willen doen. "iets" heeft mij tot nu toe altijd tegen gehouden. Ik denk dat dat het veranderen van het lichaam was, tijdens de zwangerschap. Mijn oudste is nu 9 jaar en mijn jongste is net een jaar. Heb 3 kinderen en heb nu de knoop doorgehakt. (na 3 zwangerschappen en borstvoeding is het echt dramatisch).

Succes met je keuze maken! Ik lees ook van veel vrouwen: Had ik het maar eerder gedaan! Nu ben je nog jong.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hallo meiden,

 

Vrijdag op consult geweest bij Faceland in Utrecht. Omdat ik de operatie vergoed krijg van mijn verzekeraar wordt ik geopereerd onder Baulandkliniek; dit is een overkoepelende organisatie van Faceland.

 

Mij is 355 cc full van Motiva geadviseerd, deze zullen dual plane geplaatst worden. Als er dames zijn die ook ongeveer dit aantal cc hebben en foto’s willen laten zien; graag! 

 

Ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik een fotoalbum aanmaak om foto’s van mijn voorsiutatie en het pasconsult te plaatsen.

 

Ik begin nu toch wel heel nerveus te worden! Wat moet ik zo’n beetje nu gaan regelen allemaal? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Over een goeie week is het al zover.

 

gek genoeg heb ik de afgelopen dagen ook heel veel spanning. Enerzijds gezond natuurlijk maar dat roept ook wel twijfels op. Vooral de napijn zie ik tegenop.. je wee toch niet wat je te wachten staat en daar kan ik niet goed tegen. Ben een echte controlefreak. Herkennen jullie dit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hai dames! Daar ben ik weer! 

voelt zo fijn om even mn verhaal te doen. Vanochtend 10.30 moest ik me melden in Baulandkliniek in Mill, anderhalf uur rijden ongeveer voor ons. Ik voelde me vrij rustig voor mijn doen (ben heel snel zenuwachtig overal voor) maar heb gisteravond oxazepam genomen en dat werkt echt enorm goed tegen de zenuwen.
Mijn man was mee. We waren een uur te vroeg vertrokken en maar goed ook want er was een ongeluk gebeurd dus stuk omgereden. Rond 9.30 werd ik gebeld door de kliniek eerst dacht ik ojee straks gaat het niet door.... maar ze belden om te vragen of ik toevallig vroeger kon komen want er was een uitvaller. Kwam precies mooi uit dus. 

Eenmaal in de kliniek werd ik direct opgehaald en mocht ik me omkleden meteen mee naar de zaal. Ik vond dat erg fijn daardoor hoef je niet te wachten en gaan de zenuwen alleen maar meer opspelen. Team gezien en anesthesist; wat echt een ontzettend lieve vrouw was. Iedereen was heel lief trouwens. Lekker warm dekentje kreeg ik over me heen en infuus werd geprikt (al met al het vervelendste van alles). Fresow kwam langs om af te tekenen en alles nog eens te checken.

Daarna mocht ik direct mee naar de OK. Het was toen 10.30 half uur vroeger dan gepland. Brrr wat was het daar koud! Blij dat ik mn sokken aan mocht houden. De anesthesist zei nog dat ik echt zoooo relaxed was en dat ik daardoor waarschijnlijk ook heel rustig zou inslapen en weer wakker worden. Echt voordat ik het wist was ik in slaap heerlijk gevoel is dat. Je gaat een beetje zweven en dan weet je niks meer.

Ik werd wakker van de bloeddrukmeter om mijn arm die oppompte en hoorde allemaal piepjes. Best gek want het eerste wat je doet is die deken optillen. Heb ze niet lang kunnen zien want was hartstikke suf maar wat zijn ze al mooi! Echt heel gek.

Zusters kwamen meteen allemaal even gedag zeggen weer en Fresow vroeg nog hoe het ging want de volgende patiënte ging al mee. Weet nog dat ik succes heb gezegd dus als je ook hier zit: hopelijk is bij jou ook alles goed gegaan!

Het eerste wat je natuurlijk afvraagt is of je pijn hebt en dat viel eigenlijk heel erg mee. Alleen mijn borstbeen is voor mijn gevoel nogal beurs en het voelt heel stijf allemaal. Kan wel voelen dat er iets gedaan is zeg maar maar absoluut niet pijnlijk ofzo.

Na 20 minuutjes was ik goed wakker en werd ik in een soort rijdende stoel gezet en kreeg kopje thee met beschuitje. Echt zo gek heb geen seconde last gehad van de narcose. Mocht om 9 uur nog flesje water nemen en volgens mijn anesthesist helpt dat heel goed met hoe je wakker gaat worden na de tijd.

Om 13:00 mocht ik naar huis toe. De autorit vond ik ietwat Vervelend omdat je niet echt een houding kan vinden die echt lekker ligt of zit.

Nu lekker mn bed in gedoken met een tramadol en voel me tot dusver prima.

Is me echt 1000% meegevallen! Kan niet wachten om mooie boobiepics te showen! 

Hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verslag te lezen, wie weet heb je er nog iets aan!

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Nu lekker genieten en lekker luieren ;) Leuk om alles zo te lezen, we hebben een beetje dezelfde ervaring. Als je wil kan je op mijn profiel foto’s bekijken. Ik heb 335 cc Motiva full dual plane gekregen. Ook bij Faceland, alleen door dokter Klein geopereerd. Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Utopia:

Hai dames! Daar ben ik weer! 

voelt zo fijn om even mn verhaal te doen. Vanochtend 10.30 moest ik me melden in Baulandkliniek in Mill, anderhalf uur rijden ongeveer voor ons. Ik voelde me vrij rustig voor mijn doen (ben heel snel zenuwachtig overal voor) maar heb gisteravond oxazepam genomen en dat werkt echt enorm goed tegen de zenuwen.
Mijn man was mee. We waren een uur te vroeg vertrokken en maar goed ook want er was een ongeluk gebeurd dus stuk omgereden. Rond 9.30 werd ik gebeld door de kliniek eerst dacht ik ojee straks gaat het niet door.... maar ze belden om te vragen of ik toevallig vroeger kon komen want er was een uitvaller. Kwam precies mooi uit dus. 

Eenmaal in de kliniek werd ik direct opgehaald en mocht ik me omkleden meteen mee naar de zaal. Ik vond dat erg fijn daardoor hoef je niet te wachten en gaan de zenuwen alleen maar meer opspelen. Team gezien en anesthesist; wat echt een ontzettend lieve vrouw was. Iedereen was heel lief trouwens. Lekker warm dekentje kreeg ik over me heen en infuus werd geprikt (al met al het vervelendste van alles). Fresow kwam langs om af te tekenen en alles nog eens te checken.

Daarna mocht ik direct mee naar de OK. Het was toen 10.30 half uur vroeger dan gepland. Brrr wat was het daar koud! Blij dat ik mn sokken aan mocht houden. De anesthesist zei nog dat ik echt zoooo relaxed was en dat ik daardoor waarschijnlijk ook heel rustig zou inslapen en weer wakker worden. Echt voordat ik het wist was ik in slaap heerlijk gevoel is dat. Je gaat een beetje zweven en dan weet je niks meer.

Ik werd wakker van de bloeddrukmeter om mijn arm die oppompte en hoorde allemaal piepjes. Best gek want het eerste wat je doet is die deken optillen. Heb ze niet lang kunnen zien want was hartstikke suf maar wat zijn ze al mooi! Echt heel gek.

Zusters kwamen meteen allemaal even gedag zeggen weer en Fresow vroeg nog hoe het ging want de volgende patiënte ging al mee. Weet nog dat ik succes heb gezegd dus als je ook hier zit: hopelijk is bij jou ook alles goed gegaan!

Het eerste wat je natuurlijk afvraagt is of je pijn hebt en dat viel eigenlijk heel erg mee. Alleen mijn borstbeen is voor mijn gevoel nogal beurs en het voelt heel stijf allemaal. Kan wel voelen dat er iets gedaan is zeg maar maar absoluut niet pijnlijk ofzo.

Na 20 minuutjes was ik goed wakker en werd ik in een soort rijdende stoel gezet en kreeg kopje thee met beschuitje. Echt zo gek heb geen seconde last gehad van de narcose. Mocht om 9 uur nog flesje water nemen en volgens mijn anesthesist helpt dat heel goed met hoe je wakker gaat worden na de tijd.

Om 13:00 mocht ik naar huis toe. De autorit vond ik ietwat Vervelend omdat je niet echt een houding kan vinden die echt lekker ligt of zit.

Nu lekker mn bed in gedoken met een tramadol en voel me tot dusver prima.

Is me echt 1000% meegevallen! Kan niet wachten om mooie boobiepics te showen! 

Hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verslag te lezen, wie weet heb je er nog iets aan!

Liefs 

Ahhhhhh wat fijn om te lezen....ik voel echt hlml met je mee en bedankt voor dit verslag. Ik ga alles van je volgen dus keep us updated please. Mss wil je me toevoegen, zou ik fijn vinden.

De reden dat ik zo blij ben dit te lezen is omdat ik as maandag ad beurt ben in Bauland bij Dr. Fresow.... dus je begrijpt t wel hihi

 

Ik mag hopen dat ik t net zo ga ervaren als jij en ik vin de oxazepam een goed idee.heb woe afspraak met ha over me bv dus ga t meteen vragen want ik ben ook extreem nerveus vóór zoiets. Ik kan niet wachten op je fotos!!

 

Lkkr rustig aan meid x

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei Marloesb31:

Gefeliciteerd! Nu lekker genieten en lekker luieren ;) Leuk om alles zo te lezen, we hebben een beetje dezelfde ervaring. Als je wil kan je op mijn profiel foto’s bekijken. Ik heb 335 cc Motiva full dual plane gekregen. Ook bij Faceland, alleen door dokter Klein geopereerd. Succes! X

 

Oohh ik ga meteen kijken! Ben heel erg benieuwd.

 

dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Utopia:

Hai dames! Daar ben ik weer! 

voelt zo fijn om even mn verhaal te doen. Vanochtend 10.30 moest ik me melden in Baulandkliniek in Mill, anderhalf uur rijden ongeveer voor ons. Ik voelde me vrij rustig voor mijn doen (ben heel snel zenuwachtig overal voor) maar heb gisteravond oxazepam genomen en dat werkt echt enorm goed tegen de zenuwen.
Mijn man was mee. We waren een uur te vroeg vertrokken en maar goed ook want er was een ongeluk gebeurd dus stuk omgereden. Rond 9.30 werd ik gebeld door de kliniek eerst dacht ik ojee straks gaat het niet door.... maar ze belden om te vragen of ik toevallig vroeger kon komen want er was een uitvaller. Kwam precies mooi uit dus. 

Eenmaal in de kliniek werd ik direct opgehaald en mocht ik me omkleden meteen mee naar de zaal. Ik vond dat erg fijn daardoor hoef je niet te wachten en gaan de zenuwen alleen maar meer opspelen. Team gezien en anesthesist; wat echt een ontzettend lieve vrouw was. Iedereen was heel lief trouwens. Lekker warm dekentje kreeg ik over me heen en infuus werd geprikt (al met al het vervelendste van alles). Fresow kwam langs om af te tekenen en alles nog eens te checken.

Daarna mocht ik direct mee naar de OK. Het was toen 10.30 half uur vroeger dan gepland. Brrr wat was het daar koud! Blij dat ik mn sokken aan mocht houden. De anesthesist zei nog dat ik echt zoooo relaxed was en dat ik daardoor waarschijnlijk ook heel rustig zou inslapen en weer wakker worden. Echt voordat ik het wist was ik in slaap heerlijk gevoel is dat. Je gaat een beetje zweven en dan weet je niks meer.

Ik werd wakker van de bloeddrukmeter om mijn arm die oppompte en hoorde allemaal piepjes. Best gek want het eerste wat je doet is die deken optillen. Heb ze niet lang kunnen zien want was hartstikke suf maar wat zijn ze al mooi! Echt heel gek.

Zusters kwamen meteen allemaal even gedag zeggen weer en Fresow vroeg nog hoe het ging want de volgende patiënte ging al mee. Weet nog dat ik succes heb gezegd dus als je ook hier zit: hopelijk is bij jou ook alles goed gegaan!

Het eerste wat je natuurlijk afvraagt is of je pijn hebt en dat viel eigenlijk heel erg mee. Alleen mijn borstbeen is voor mijn gevoel nogal beurs en het voelt heel stijf allemaal. Kan wel voelen dat er iets gedaan is zeg maar maar absoluut niet pijnlijk ofzo.

Na 20 minuutjes was ik goed wakker en werd ik in een soort rijdende stoel gezet en kreeg kopje thee met beschuitje. Echt zo gek heb geen seconde last gehad van de narcose. Mocht om 9 uur nog flesje water nemen en volgens mijn anesthesist helpt dat heel goed met hoe je wakker gaat worden na de tijd.

Om 13:00 mocht ik naar huis toe. De autorit vond ik ietwat Vervelend omdat je niet echt een houding kan vinden die echt lekker ligt of zit.

Nu lekker mn bed in gedoken met een tramadol en voel me tot dusver prima.

Is me echt 1000% meegevallen! Kan niet wachten om mooie boobiepics te showen! 

Hoop dat jullie het leuk vonden om mijn verslag te lezen, wie weet heb je er nog iets aan!

Liefs 

Heee,

 

heel leuk om je verslag te lezen!

Je wenste mij succes :) ik zei dankjewel weet niet of je het hoorde haha maar anders nogmaals ;). Vond ik heel lief!

fijn dat het jou ook zo is meegevallen! Ik ben op de weg terug ineens erg duizelig geworden maar mijn man had gelukkig eten en drinken gehaald en had helemaal geen honger of dorst gevoel maar toch alles opgegeten/gedronken en voelde me daarna stuk beter :D 

Nu alleen erg moe en drukkend gevoel bij borstbeen en zijkanten. 

Maar tot nu toe is het mij ook heel erg meegevallen. 

Ben benieuwd naar je foto’s en hoe jij de nacht doorkomt! Ben je niet duizelig geworden van de tramadol?

hoop dat je lekker slaapt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Sophie89:

Heee,

 

heel leuk om je verslag te lezen!

Je wenste mij succes :) ik zei dankjewel weet niet of je het hoorde haha maar anders nogmaals ;). Vond ik heel lief!

fijn dat het jou ook zo is meegevallen! Ik ben op de weg terug ineens erg duizelig geworden maar mijn man had gelukkig eten en drinken gehaald en had helemaal geen honger of dorst gevoel maar toch alles opgegeten/gedronken en voelde me daarna stuk beter :D 

Nu alleen erg moe en drukkend gevoel bij borstbeen en zijkanten. 

Maar tot nu toe is het mij ook heel erg meegevallen. 

Ben benieuwd naar je foto’s en hoe jij de nacht doorkomt! Ben je niet duizelig geworden van de tramadol?

hoop dat je lekker slaapt!

xxx

 

Ha!

 

ik dacht al dat jij het was! Kon ook niet missen omdat ik wist dat jij na mij moest natuurlijk. Ik was alleen echt amper wakker. Jouw vriend zat in zn uppie in de wachtkamer en ik kwam er uit om naar huis te gaan, zo angstig als die keek ooohhh echt zielig! 

 

Dan was jij ook eerder aan de beurt zeker? Omdat er iemand uitviel.

 

ik heb echt niks van de narcose gemerkt verder, terugweg was alleen gewoon rot omdat je niet lekker ligt en al die hobbels enzo. 

 

Ik heb net om 18:00 pas gegeten beetje soep heb niet echt honger..

 

heb jij ook een raar gevoel in je keel door die slang van de operatie? Heb best een droge mond en veel dorst ook.

 

moe ben ik niet echt, maar moet me wel rustig houden anders krijg ik last. Zolang ik rustig blijf liggen gaat het prima. Die tramadol vind ik echt heeeerlijk. Tel de uren af tot ik er weer 1 mag want dan voel ik me kiplekker. 

 

Heb een eerste fotootje kunnen maken alleen zie je niet veel hihi..

 

leuk om elkaar zo op de hoogte te houden!

 

Jij ook lekker uitrusten en ik hoor je wel weer!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig dat jullie vandaag beide moesten. EN wat fijn dat alles naar wens is gegaan en nu heelrijk aan het uitrusten, en straks heerlijk genieten. Ik ga 12 maart ook bij DR feslow ben zo benieuwd ook naar jullie foto"s krijg zelf 400CC. Dus kijk graag naar jullie verhalen en fotos :) mooi roze ook ahhaha 

hoop dat jullie beide fijn slapen vannacht 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een update.. Ik heb gisteren flink moeten afzien. Alles was beurs en stijf en wist maar geen fijne houding te vinden. Kindjes allebei buikgriep dus een hele ziekenboeg hier. Nacht ging ook verschrikkelijk dus zat er wel ff doorheen.

 

gisteravond heeft mn man me lekker gedouched en een andere bh aan getrokken want die van de kliniek knelde enorm op mijn litteken links. Wat een klus was dat haha viel ook nog flauw tussendoor. Maar, heb wel meteen even gespiekt en een paar foto’s gemaakt. Heb ze in mn album gezet.

 

verder heb ik nu een soort rugsteun voor in bed, die had de buurvrouw nog staan van de kraamweek. Ligt een stuk beter moet ik zeggen.

 

hopelijk gaat vandaag beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Utopia:

Bijna de 2e nacht! Hopelijk slaap ik weer net zo goed als afgelopen nacht. Zijn er nog meiden die willen kijken in mijn album? Want dan voeg ik je toe.

@Utopia...ik wil wel worden toegevoegd a jouw album:63:Ik draag nu een drukverband.Spant verschrikkelijk.Kan er daardoor bijna niet praten.Ik zou veel liever een sportbeha wensen te dragen.:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei hubje:

@Utopia...ik wil wel worden toegevoegd a jouw album:63:Ik draag nu een drukverband.Spant verschrikkelijk.Kan er daardoor bijna niet praten.Ik zou veel liever een sportbeha wensen te dragen.:huh:

 

Ik voeg je toe! Hoelang moet je het verband dragen; 2 weken zeker? Ik was de eerste 2 dagen ook heel kortademig. Gaat sinds vandaag een stuk beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Utopia:

Bijna de 2e nacht! Hopelijk slaap ik weer net zo goed als afgelopen nacht. Zijn er nog meiden die willen kijken in mijn album? Want dan voeg ik je toe.

Hallo, graag zou ik ook naar je album willen kijken? Ben ook aan het aftellen maar nog met vele twijfels pfff.. .

 

Groetjes Loucy

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Utopia:

 

Ik voeg je toe! Hoelang moet je het verband dragen; 2 weken zeker? Ik was de eerste 2 dagen ook heel kortademig. Gaat sinds vandaag een stuk beter! 

Ja 2 weken totdat de draadjes eruit mogen.Te vroeg gejuicht.Vannacht bijna geen oog toegedaan.Overdag zelfs niets geslapen...Na weer een uurtje te slapen en ervoor mijn maagbeschermer te nemen ben ik nu misselijk.Ale zeg.Dag 4 PO.Met het bevallen v d kinderen heb ik zelfs nooit zo'n last gehad achteraf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei hubje:

Ja 2 weken totdat de draadjes eruit mogen.Te vroeg gejuicht.Vannacht bijna geen oog toegedaan.Overdag zelfs niets geslapen...Na weer een uurtje te slapen en ervoor mijn maagbeschermer te nemen ben ik nu misselijk.Ale zeg.Dag 4 PO.Met het bevallen v d kinderen heb ik zelfs nooit zo'n last gehad achteraf.

 

Wat vervelend dat je je zo voelt! Ik heb alleen dag 2 moeten afzien en daarna ging het snel beter. Nu dag 5 po voor mij en ben zo goed als zonder pijn. Voel wel de protheses wiebelen heel gek gevoel.

 

wat bij mij goed helpt is goed mn rust pakken ook overdag. En op tijd pijnstillers nemen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.