Ga naar inhoud

AJFC81 : 11 december 2017 : Dr. van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Even voorstellen dan maar. Ik ben een 36-jarige vrouw, 1,81 en 75 kilo. Van jongs af aan heb ik al prijs het idee gehad dat er iets niet klopte aan mijn borsten. Ik zei toen ook altijd tegen mijn moeder: ik vind klein niet erg, maar de vorm klopt niet...

 

Zelfs 18 jaar geleden op de eerste internet-pc thuis een folder opgevraagd over borstvergroting.  Uiteindelijk nooit aangedurfd. Na vele jaren en af en toe weer een internet zoektocht kwam ik erachter dat ik mild tubulaire borsten heb.  Waarschijnlijk VI of VII.

 

Na een zwangerschap in 2012 zijn ze wat van vorm veranderd en voel ik me er ietwat minder onzeker door. En toch begint het nu na al die jaren weer te kriebelen. Zal ik dan toch maar eens doorzetten? Ik baal als ik bikini's of lingerie koop dat het nooit echt leuk zit, ik voel me niet prettig in de sauna.  

 

Ik hoop hier informatie en ervaringen te vinden over een borstvergroting bij tubulaire borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hoi, na een aantal consulten bij verschillende klinieken toch de knoop maar doorgehakt. Vandaag de rekening betaald dus ik kan geloof ik niet meer terug :o;).

 

Vind het superspannend en eng, zo nerveus voor het resultaat. 

 

Ik ben 36 jaar en heb hier 18 jaar over nagedacht... en nu gaat het dus echt gebeuren. 

 

Bij dr. vd Lei, ik kan niet zoveel reviews over hem vinden, maar zijn CV vind ik wel indrukwekkend. 

 

Ik heb gekozen voor 340cc Motiva dual plane. Ze voeren eigenlijk bij Bergman de Natrelle, maar ik heb bij deze implantaten een beter gevoel. Dus die wilden ze wel voor me bestellen. 

 

Iemand bekend met de arts? 

 

Ik zal binnenkort even een album aanmaken, even uitvogelen hoe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @AJFC81, welkom op het forum!! 

 

Cool dat je de stap hebt gezet, en het geld zelfs al hebt betaald!

Nu is het echt echt! :D 

 

Ik kan je met de arts helaas niet helpen, ga zelf naar een andere, maar er zijn nog een hoop andere meiden op dit forum dus dat komt vast wel goed!

 

We hebben met iedereen die in december geopereerd wordt een clubje, je bent welkom om erbij te komen! Hij heet 'alle kerstballen verzamelen' en je kan hem vinden onder het kopje 'clubs'! 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 25-11-2017 om 22:39 zei AJFC81:

Hoi, na een aantal consulten bij verschillende klinieken toch de knoop maar doorgehakt. Vandaag de rekening betaald dus ik kan geloof ik niet meer terug :o;).

 

Vind het superspannend en eng, zo nerveus voor het resultaat. 

 

Ik ben 36 jaar en heb hier 18 jaar over nagedacht... en nu gaat het dus echt gebeuren. 

 

Bij dr. vd Lei, ik kan niet zoveel reviews over hem vinden, maar zijn CV vind ik wel indrukwekkend. 

 

Ik heb gekozen voor 340cc Motiva dual plane. Ze voeren eigenlijk bij Bergman de Natrelle, maar ik heb bij deze implantaten een beter gevoel. Dus die wilden ze wel voor me bestellen. 

 

Iemand bekend met de arts? 

 

Ik zal binnenkort even een album aanmaken, even uitvogelen hoe. 

 

Hoi! Ik zag net je foto's. Ziet er goed uit! Hoe verloopt je herstel? Klopt het dat je ook een lift hebt gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jojo83:

 

Hoi! Ik zag net je foto's. Ziet er goed uit! Hoe verloopt je herstel? Klopt het dat je ook een lift hebt gehad?

Hoi, herstel gaat goed. Pijn is sinds 11 uur vandaag significant minder. Voel me wel goed. 

 

Ik heb niet echt een lift gehad, maar een soort inwendige tepelcorrectie. Ik snap het ook nog niet volledig hoe, maar ga het vast zien als de pleisters eraf gaan. vd Lei gaf aan dat het nog niet veel gedaan wordt, maar hij wilde het bij mij wel graag doen. Ik heb hem daarin de vrije hand gegeven. Het zou eerst dus een donut-verkleining worden waarbij er een ring uit de tepelhof zou worden gesneden. Hij heeft het nu onder de huid samengetrokken tot een kleinere ring. Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet. Pijn doet het niet echt. Als de pleisters er volgende week af mogen zal ik een foto plaatsen. Mijn tepelhoven waren 9cm i.p.v. de gemiddelde 4,5 en licht tubulair wat na de zwangerschap wel minder erg was geworden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even korte update. Gaat eigenlijk erg goed, pijn valt me nu heel erg mee. Ik slaap goed, met het hoofdeind wat omhoog. Ook al ben ik geen rugslaper, dit gaat prima. 

 

Er staat nog veel spanning op en ze zitten erg hoog. Dat vind ik absoluut spannend, of ze voldoende gaan hangen en zakken. En ze helen kennelijk ook niet helemaal gelijk, de linker is nog wat strakker, harder en hoger dan de rechter. 

 

Zo net even lekker gedoucht, dat was fijn. En daarna gewone kleren aan i.p.v. steeds jogging broek,voel ik me weer beetje meer vrouw ;-)

 

al met al gaat het erg goed dus, ik ben blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@AJFC81 

 

Hallo! 

Ik vroeg me af hoe het met je gaat inmiddels en hoe jouw ervaring was met deze arts. Ik heb woensdag 27 februari mijn eerste consult bij hem en ik lees verder niet veel dames die door hem geholpen zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-1-2018 om 20:56 zei MB75A:

@AJFC81 

 

Hallo! 

Ik vroeg me af hoe het met je gaat inmiddels en hoe jouw ervaring was met deze arts. Ik heb woensdag 27 februari mijn eerste consult bij hem en ik lees verder niet veel dames die door hem geholpen zijn! 

Oh sorry, ik lees nu pas dat je een berichtje hebt gestuurd. 

 

Ik ben nu 8 weken PO en vanochtend voor het eerst weer hardgelopen. Voel me erg goed en ben superblij met het resultaat. Ik vond vd lei een prettige arts. Duidelijk in zijn advies, nuchter, denkt mee met wat je wilt. Over het resultaat kan ik alleen maar supertevreden zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.