Ga naar inhoud

Sabrina.v : 20 november 2017 : Dr. Damen : Wellnesskliniek


Aanbevolen berichten

Dag dames,

ik nu 5 dagen po. Ik heb een borstlift met 330cc protheses laten zetten. Ik voel me redelijk goed maar kan mijn armen nog nauwelijks bewegen. Iemand die me kan zeggen wat ik kan doen of hoe lang het ongeveer bij jullie geduurd heeft voor alles terug normaal functioneerde? 

Dankuu 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sabrina,ik nu 2 e dag na po ik heb geen last van mij armenmaar geen borst lift gehad alleen de 350 dual plane.

wel enorm gezwollen en dat doet zon pijn,hoe is jou zwelling?

na de ok was het prima mooie maat ook maar de volgende dag echt zo strak beide borsten,zelfs op mijn borstbeen zit vocht..wel beide zelfde.

lig jij ook echt op bed? Ik overdag niet,ben liever in beweging eigenlijk.

 

sterkte de komende dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Sabrina.v,

 

Het herstel en de pijn is bij iedereen verschillend. Ik kan je als advies meegeven om je lichaam echt rust te gunnen. Het belangrijkste is te luisteren naar wat je lichaam je aangeeft. Het lijkt me veel pijnlijker omdat je meer incisies en hechtingen hebt gehad. Ik heb geen borstlift gehad dus misschien passen mijn ervaringen niet bij wat jij nu doormaakt.  Ik hoop toch dat je hier iets aan hebt. Veel sterkte met je herstel. 

 

De eerste dag PO heb ik onder invloed van pijnstillers taarten gebakken voor potluck op de school van mijn zoon. Dat was echt onverstandig. Ik had daarna echt heel veel pijn.

 

Daarna heb ik de eerste twee weken bijna niets zelf meer gedaan. Vanaf de derde week deed ik kleine dingen in het huis zoals de vaatwasser in- en uitruimen. Maar ik deed geen repeterende dingen zoals stofzuigen en strijken of snijden. Ik tilde ook niet zwaarder dan 500 gram. Ik liet mijn haar door de kapper wassen en föhnen. Pas ook op met opstaan uit bed waarbij je op je ellebogen steunt! Niet doen! 

 

Pas na 6 weken PO kon ik echt weer alles doen. Ik ben nu 9 weken PO en ik heb nog steeds een beetje pijn nadat ik intensief heb gedanst. 

 

Doe lekker rustig aan!

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Leeuw,

 

Bij mij was de zwelling ook heel erg aan de bovenkant. Dat was ook erg pijnlijk. De zwelling hield aan tot 7 weken PO. Ik heb na 3 weken een band gekregen die heel strak zat. Ondanks het drukken en soms snijden in mijn oksels voelde dit fijner dan het gezwollen en branderige gevoel. 

 

Ik heb een dual plane BV gehad met 375CC. Misschien heb je iets aan de ervaringen die ik hierboven beschreef. Bewegen met mate, zoals wandelen, is goed. Ik kon alleen niet flink doorlopen. Elke stap gaf bij mij dan een soort van extra schok op het deel waar de incisies zaten. Het leek me niet verstandig om daar extra druk op te zetten. 

 

Veel sterkte met je herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Leeuw:

Hai Sabrina,ik nu 2 e dag na po ik heb geen last van mij armenmaar geen borst lift gehad alleen de 350 dual plane.

wel enorm gezwollen en dat doet zon pijn,hoe is jou zwelling?

na de ok was het prima mooie maat ook maar de volgende dag echt zo strak beide borsten,zelfs op mijn borstbeen zit vocht..wel beide zelfde.

lig jij ook echt op bed? Ik overdag niet,ben liever in beweging eigenlijk.

 

sterkte de komende dagen

Heyy, 

ik heb niet de indruk dat ik vocht hev. Alles zit ook zo strak ingepakt dat ik het niet echt kan zien. Ik lig alleen voor te slapen snachts in bed. Voor de rest een beetje van de zetel naar de eet tafel en terug. Ik zal blij zijn als ik terug tegoei kan bewegen.. ben een beetje moe gelegen.. jij ook eeb spoedig herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Sabrina.v

Gefeliciteerd met je boobs!!

Zorg dat je je goed houdt aan de voorschriften van de kliniek en doe geen dingen die afgeraden worden :) Beter 1 keer goed herstellen, dan naderhand problemen ondervinden van koppigheid in het begin ;)
Als je niet goed je armen kunt bewegen, dan vooral niet gaan forceren.. Je hebt toch een echte operatie gehad en daar hoort ook een echt herstel bij :) 

Mag ik vragen wie je pc is en in welke kliniek? 
Hoe is alles gegaan tijdens je operatie?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi @Sabrina.v

Gefeliciteerd met je boobs!!

Zorg dat je je goed houdt aan de voorschriften van de kliniek en doe geen dingen die afgeraden worden :) Beter 1 keer goed herstellen, dan naderhand problemen ondervinden van koppigheid in het begin ;)
Als je niet goed je armen kunt bewegen, dan vooral niet gaan forceren.. Je hebt toch een echte operatie gehad en daar hoort ook een echt herstel bij :) 

Mag ik vragen wie je pc is en in welke kliniek? 
Hoe is alles gegaan tijdens je operatie?

xx BB

Ik heb me in Genk in de welness kliniek laten opereren door dokter Luc damen. Alles was heel goed gegaan. Binnen 2 dagen mag het verband af en zie ik eindelijk resultaat ! Ik kan niet meer wachten 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Sabrina.v:

Ik heb me in Genk in de welness kliniek laten opereren door dokter Luc damen. Alles was heel goed gegaan. Binnen 2 dagen mag het verband af en zie ik eindelijk resultaat ! Ik kan niet meer wachten 

xx 

Ik zie nu dat je vrijdag schreef dat je 5 dagen po bent. Ben je dan zondag geopereerd? Weet ik welke datum er in de titel kan :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op 23/11 een lift gehad en het is inderdaad vrij pittig. Mijn borsten zien er wel goed uit. Ik heb elke dag een thuisverpleegster zo kan ik het goed opvolgen. Als ik helemaal plat heb gelegen vb in bed dan vind ik die spierpijn in de borst echt heftig. Ik ben wel al van gisteren gestopt met alles van medicatie omdat ik toch maar misselijk was en het lukt wel. Enkel dat rugliggen en die steunkousen vervelen me wel. Ik zal toch blij zijn een paar dagen verder te zijn :) 

nog een goed herstel daar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Vanneh:

Ik heb op 23/11 een lift gehad en het is inderdaad vrij pittig. Mijn borsten zien er wel goed uit. Ik heb elke dag een thuisverpleegster zo kan ik het goed opvolgen. Als ik helemaal plat heb gelegen vb in bed dan vind ik die spierpijn in de borst echt heftig. Ik ben wel al van gisteren gestopt met alles van medicatie omdat ik toch maar misselijk was en het lukt wel. Enkel dat rugliggen en die steunkousen vervelen me wel. Ik zal toch blij zijn een paar dagen verder te zijn :) 

nog een goed herstel daar! 

Ja klopt is idd vrij pittig. Ik had het een beetje onderschat. Maar het gaat elke dag iets beter. Morgen mag mijn verband af en zie ik mijn nieuwe boobies voor de eerste keer. Ik ben ook sinds de maandag gestopt met pijnstilling. Zo voel je ook beter wat je aan kan en niet. Veel beterschap nog voor jou !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.