Ga naar inhoud

Sophie89 : 22 januari 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek


Sophie89

Aanbevolen berichten

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
24 minuten geleden zei pnllg044:

@Sophie89 en @Utopia wat spannend dames! Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover, morgen hebben jullie boobies :D:D !! probeer niet teveel te stressen, maar laat het gewoon over jullie heen komen. Slaap vannacht nog even lekker op jullie buik/zij, want dat kan de komende tijd niet meer. Succes morgen, alles komt goed! Xx

 

Ahh wat lief, dankjewel! Ga ik zeker doen igg, straks nog lekker even uitgebreid in bad ook.. en dan moet het allemaal goed komen denk ik! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Utopia:

 

295 cc is ook een mooi aantal! Ik twijfel nu of ik 355 niet te groot vind, mijn man heb ik foto’s laten zien en die vind het wel erg groot. Maar ik hoor steeds van iedereen die het gedaan heeft dat ze achteraf spijt hebben dat ze niet groter gegaan zijn en zelf vind ik grotere borsten wel mooi dus ik ga er maar vanuit dat het heel mooi wordt.

 

Haha hier net zo, mijn man is de hele week vrij en daarna heb ik mijn moeder en schoonzus die komen bijspringen. Gelukkig hier nog geen zieken. 

 

Ik zeg precies hetzelfde over die bevallingen haha! Alleen heb ik bij de 2e een minder leuke ervaring gehad. Werd toen ingeleid en kreeg een weeenstorm waardoor ik ze niet meer kon opvangen en ging hyperventileren. Toen ik moest persen raakte ik daardoor in shock.. bevalling duurde maar anderhalf uur maar zoiets heftigs hoop ik niet meer mee te maken. heb dit vrijdag met het gesprek bij de anesthesist allemaal aangegeven en als ik dus morgen strak sta van de zenuwen krijg ik een kalmeringsmiddeltje om rustig de narcose in te gaan.

 

narcose schijnt heerlijk te zijn zegt iedereen dus dat hoop ik dan maar :unsure: ik denk dat het ook wel normaal is om gezonde spanning te hebben. Vanavond voor het slapengaan een oxazepammetje.

 

hoelang ben jij vrij van je werk? 

 

Wel grappig Haha want dan ben jij dus direct na mij aan de beurt! Wie weet zien we elkaar!

Ik denk niet dat 355 te groot zou zijn hoor! Ik heb een foto gezien van iemand die 400 kreeg en dat zag er echt mooi uit!

Mijn kids lijken het aan te voelen ze willen al 2 dagen opgetild worden en knuffelen met me :P

Ohh gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt, in shock raken! Lijkt me erg eng!

Mijn bevalling van de tweede duurde ook 1,5 uur en ook een weeenstorn, poehh 

Ja je gaat lekker slapen en als je wakker word, heb je ze :) 

Ik ben thuismama maar de 3e week heb ik geen opvang meer voor de kids dus dan sta ik er weer alleen voor. 

 

Heel veel succes morgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei pnllg044:

@Sophie89 en @Utopia wat spannend dames! Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover, morgen hebben jullie boobies :D:D !! probeer niet teveel te stressen, maar laat het gewoon over jullie heen komen. Slaap vannacht nog even lekker op jullie buik/zij, want dat kan de komende tijd niet meer. Succes morgen, alles komt goed! Xx

Bedankt! :) Ja, ga zeker nog even lekker op m’n zij en buik liggen haha! En morgenochtend nog even lekker mezelf uitrekken haha en zelf douchen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

 

Hier even mijn verslagje van gister. 

We kwamen aan rond half 12 en ik werd bijna meteen al geroepen en nam afscheid van mijn man. 

Ik moest nog even uitplassen en toen kwam ik in een kamer waar ik alles uit moest trekken behalve sokken en onderbroek. Toen kreeg ik een operatieschort aan en van die blauwe zwem sokjes en een haarnetje om. 

 

Mocht ik in een bed gaan liggen en kreeg ik een heel lekker warm dekentje over me heen. 

Vervolgens kwam de anesesist en verpleegkundige eerst even kennismaken en gezellig kletsen. Kreeg ik nog een ontstekingsremmer en kreeg ik de infuusprik. Die ging gelukkig in 1x goed! Daar zat ik echt het meeste tegenop omdat dat in het verleden vaak mis ging maar nu gelukkig niet. 

 

Toen wachten tot Dr. Fresow kwam aftekenen en toen zei ie nog iets wat ik raar vond, namelijk: ben je toch stiekem nog wat groter gegaan he? Want we hadden eest 240. Ik zei nee toch dit hadden we afgesproken. Bij de eerste passessie bij de consulent kwam 205 full of 240 corse uit. Maar bij de kennismaking met hem pasten we 265/275/295 en 315. En kozen we toen voor 295. Maarja ik liet het maar gaan, hij was vast in de war^_^.

 

vlak erna werd ik naar de OK gereden en stelden ze me nog wat vragen. Ik kreeg het slaapmiddel in het infuus en het kapje om Mn mond. Ik voelde me soort zweven/duizelig worden en ze zeiden denk maar aan iets leuks, een mooi strand. Maar het laatste waar ik aan dacht was mijn kinderen haha kon negens anders aan denken oo dat moment :P 

 

Ik werd rond half 2 wakker gemaakt en viel steeds weer lekker terug in slaap haha ik dacht nu is mijn kans ff lekker rust tot ik thuis ben :P 

 

Toen werd ik weer half wakker en zag dat het tien voor 2 was en dacht ja nu moet ik wel wakker worden want dan mag ik naar huis.

Heb even proberen te gluren toen maar zag helaas niet veel.

 

Toen kwamen de verpleegkundige weer en kreeg ik wat te eten en drinken en hebben me helemaal aangekleed, super lief.  Toen werd ik op een soort rolstoel (voor de duizeligheid) naar de wc gebracht, het voelde niet alsof ik moest plassen maar blijkbaar moest ik toch erg nodig haha. 

Terug op de kamer kwam Dr. Fresow ook nog even langs om te gluren en vertelde dat de operatie goed was gegaan.

Ik kreeg ik uitleg over mijn medicijnen en werd me uitgelegd hoe ver ik mijn armen mocht bewegen etc. En toen mocht ik naar huis :D 

 

in de auto op de weg terug trok het bloed nog even weg uit mijn gezicht en werd super duizelig ( ik zat rechtop) 

Dus auto aan de kant raam open en hoofd tussen mijn benen gedaan. Gelukkig had mijn man een croissant en smoothie gehaald dus dat opgegeten en gedronken terwijl ik geen honger gevoel had, merkte ik tijdens het eten dat ik dat toch wel had haha :D 

 

Thuis lekker op de bank gaan liggen en tegen half 9 lekker bordje andijvie stamppot op. 

 

Ook redelijk goed geslapen, mijn man maakte me nog een x wakker om half 12 dat ik mijn medicijnen moest nemen. 

Werd rond half 6 wakker van gehoest van mijn jongste en 6u werd de oudste wakker. Dus verder niet meer gaan slapen. 

 

Ik had de pijn ook 10000x erger verwacht. Vandaag wel een stuk stijfer en pijn in al mijn ribben, rug en zij. Ben een heel stuk beurser dan gister maar is normaal denk ik. Ook van het slapen.

Ben wel bang dat ik teveel kracht zet met mijn armen als ik bijv Mn broek naar beneden trek of optrek of de deur open doe. Maar geen beweging is ook niet goed denk ik. 

Heb iig nog geen tramadol hoeven nemen :D 

 

Gisteravond stiekem nog even gespiekt maar daar leek de ene kant kleiner dan de andere, kan dat?

en vond het nog helemaal niet mooi. Maar dat komt nog hoop ik?

 

Sorry als het verslag te lang is...^_^

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
1 uur geleden zei Sophie89:

Hoi allemaal!

 

Hier even mijn verslagje van gister. 

We kwamen aan rond half 12 en ik werd bijna meteen al geroepen en nam afscheid van mijn man. 

Ik moest nog even uitplassen en toen kwam ik in een kamer waar ik alles uit moest trekken behalve sokken en onderbroek. Toen kreeg ik een operatieschort aan en van die blauwe zwem sokjes en een haarnetje om. 

 

Mocht ik in een bed gaan liggen en kreeg ik een heel lekker warm dekentje over me heen. 

Vervolgens kwam de anesesist en verpleegkundige eerst even kennismaken en gezellig kletsen. Kreeg ik nog een ontstekingsremmer en kreeg ik de infuusprik. Die ging gelukkig in 1x goed! Daar zat ik echt het meeste tegenop omdat dat in het verleden vaak mis ging maar nu gelukkig niet. 

 

Toen wachten tot Dr. Fresow kwam aftekenen en toen zei ie nog iets wat ik raar vond, namelijk: ben je toch stiekem nog wat groter gegaan he? Want we hadden eest 240. Ik zei nee toch dit hadden we afgesproken. Bij de eerste passessie bij de consulent kwam 205 full of 240 corse uit. Maar bij de kennismaking met hem pasten we 265/275/295 en 315. En kozen we toen voor 295. Maarja ik liet het maar gaan, hij was vast in de war^_^.

 

vlak erna werd ik naar de OK gereden en stelden ze me nog wat vragen. Ik kreeg het slaapmiddel in het infuus en het kapje om Mn mond. Ik voelde me soort zweven/duizelig worden en ze zeiden denk maar aan iets leuks, een mooi strand. Maar het laatste waar ik aan dacht was mijn kinderen haha kon negens anders aan denken oo dat moment :P 

 

Ik werd rond half 2 wakker gemaakt en viel steeds weer lekker terug in slaap haha ik dacht nu is mijn kans ff lekker rust tot ik thuis ben :P 

 

Toen werd ik weer half wakker en zag dat het tien voor 2 was en dacht ja nu moet ik wel wakker worden want dan mag ik naar huis.

Heb even proberen te gluren toen maar zag helaas niet veel.

 

Toen kwamen de verpleegkundige weer en kreeg ik wat te eten en drinken en hebben me helemaal aangekleed, super lief.  Toen werd ik op een soort rolstoel (voor de duizeligheid) naar de wc gebracht, het voelde niet alsof ik moest plassen maar blijkbaar moest ik toch erg nodig haha. 

Terug op de kamer kwam Dr. Fresow ook nog even langs om te gluren en vertelde dat de operatie goed was gegaan.

Ik kreeg ik uitleg over mijn medicijnen en werd me uitgelegd hoe ver ik mijn armen mocht bewegen etc. En toen mocht ik naar huis :D 

 

in de auto op de weg terug trok het bloed nog even weg uit mijn gezicht en werd super duizelig ( ik zat rechtop) 

Dus auto aan de kant raam open en hoofd tussen mijn benen gedaan. Gelukkig had mijn man een croissant en smoothie gehaald dus dat opgegeten en gedronken terwijl ik geen honger gevoel had, merkte ik tijdens het eten dat ik dat toch wel had haha :D 

 

Thuis lekker op de bank gaan liggen en tegen half 9 lekker bordje andijvie stamppot op. 

 

Ook redelijk goed geslapen, mijn man maakte me nog een x wakker om half 12 dat ik mijn medicijnen moest nemen. 

Werd rond half 6 wakker van gehoest van mijn jongste en 6u werd de oudste wakker. Dus verder niet meer gaan slapen. 

 

Ik had de pijn ook 10000x erger verwacht. Vandaag wel een stuk stijfer en pijn in al mijn ribben, rug en zij. Ben een heel stuk beurser dan gister maar is normaal denk ik. Ook van het slapen.

Ben wel bang dat ik teveel kracht zet met mijn armen als ik bijv Mn broek naar beneden trek of optrek of de deur open doe. Maar geen beweging is ook niet goed denk ik. 

Heb iig nog geen tramadol hoeven nemen :D 

 

Gisteravond stiekem nog even gespiekt maar daar leek de ene kant kleiner dan de andere, kan dat?

en vond het nog helemaal niet mooi. Maar dat komt nog hoop ik?

 

Sorry als het verslag te lang is...^_^

 

 

 

 

 

Wat een mooi verslag!

En dat ik lees dat je man wat eten mee heeft genomen is een slim idee om tegen die van mij te zeggen, wij moeten namelijk ookstukkie rijden vanuit Mill na Veldhoven (Eindhoven)

 

Hoe heb je precies geslapen?

ik denk dat ik mijn dochtertje bij mijn man op kamer leg en ik in haar bedje ga slapen die heeft namelijk hogere zeikantjes aan der hoofdeind waar ik kussen in kan leggen zodat ik niet op me zij of buik slaap

 

moet dan wel het bedje even langer maken anders oas ik er nie in:75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jessie1995

Ja, had ik ook niet verwacht van hem haha maar was wel echt nodig op dat moment. 

 

Wij hebben een extra hoge boxspring dus het in en uit bed is best lastig. Maar we hebben ook zo’n hoofdbord en daar heb ik mijn voedingskussen tegenaan gelegd en toen een dik kussen van de bank en toen mijn eigen hoofdkussen. Dus redelijk rechtop geslapen.

 

Tussendoor werd ik wakker en dacht ff op m’n zij en toen oh nee mag niet haha. Had toen ik wakker werd wel spierpijn in mijn billen en bovenrug van in die houding liggen haha. :P 

 

Weet niet wat voor bed je zelf hebt maar denk beter in je eigen bed voor als je hulp nodig hebt om overeind te komen etc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995

Oké ja wij hebben een laag bed en smal 160 maar en mijn man is redelijk Breed en we botsen vaak in bed dus wil nie bij hem slapen hahah

 

lekker alleen en als ik wil opstaan schreeuw ik wel , wonen namelijk in een Chalet dus alles is dicht bij elkaar in de buurt (;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jessie1995:

Oké ja wij hebben een laag bed en smal 160 maar en mijn man is redelijk Breed en we botsen vaak in bed dus wil nie bij hem slapen hahah

 

lekker alleen en als ik wil opstaan schreeuw ik wel , wonen namelijk in een Chalet dus alles is dicht bij elkaar in de buurt (;)

 

 

Ohh ja dan is dat misschien beter haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophie89 wat fijn dat het goed gegaan is en je zult ze vast wel mooier gaan vinden. Dat herken ik dan weer niet van mijn dochter, die vond ze direct geweldig :75:. Ik had op de voorhand gelezen dat je voor de terugweg het beste wat gewone cola en druivensuiker in de auto moest leggen om je maag rustig te krijgen en je suiker/energiepeil op te peppen. Dat werd ook gretig afgenomen, hahahaha. Druivensuiker heb ik een paar weken altijd voor handen gehad voor als ze flauw worden, dan helpt dat wel. Maar voordat je het weet zijn de zes weken om en kun je alles weer doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het @Sophie89? Ik heb gisteren flink moeten afzien. Alles was beurs en stijf en wist maar geen fijne houding te geven. Kindjes allebei buikgriep dus een hele ziekenboeg hier. Nacht ging ook verschrikkelijk dus zat er wel ff doorheen.

 

gisteravond heeft mn man me lekker gedouched en een andere bh aan getrokken want die van de kliniek knelde enorm op mijn litteken links. Wat een klus was dat haha viel ook nog flauw tussendoor. Maar, heb wel meteen even gespiekt en een paar foto’s gemaakt. Heb ze in mn album gezet.

 

Duss nou ben ik wel heel benieuwd of jij hetzelfde ervaart! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Utopia:

Hoe gaat het @Sophie89? Ik heb gisteren flink moeten afzien. Alles was beurs en stijf en wist maar geen fijne houding te geven. Kindjes allebei buikgriep dus een hele ziekenboeg hier. Nacht ging ook verschrikkelijk dus zat er wel ff doorheen.

 

gisteravond heeft mn man me lekker gedouched en een andere bh aan getrokken want die van de kliniek knelde enorm op mijn litteken links. Wat een klus was dat haha viel ook nog flauw tussendoor. Maar, heb wel meteen even gespiekt en een paar foto’s gemaakt. Heb ze in mn album gezet.

 

Duss nou ben ik wel heel benieuwd of jij hetzelfde ervaart! 

Hee, 

jij bent steeds vroeg wakker of ga je daarna wel weer slapen? :P

 

Bij mij was idd ook alles beurs en stijf. Rugpijn door de irritante houdingen en het raar lopen en irritante druk op Mn onderste ribben, komt denk echt door de bh. 

En dat stuk tussen mn borsten voelt nu lekker beurs haha. 

 

Hoe ging het douchen? Heb je ook je haar kunnen wassen en is dat rode er af?

Want ik weet niet hoe ik dat doe want je pleisters mogen niet nat worden toch?

Welke bh draag je nu? Met voorsluiting?

Ik wil ook graag een andere aan, ik heb goede verhalen gelezen van de Hema heavy support maar dat is zonder voorsluiting en heb geen idee hoe ik die dan aan krijg zonder mijn armen te hoog te doen etc. 

En of ik dan een C of een D heb want volgens mij mag je bh’s niet ruilen ;)

oeh weer flauw gevallen? Eet je wel goed? Of stond je te lang?

 

Ben benieuwd hoe het vannacht met jou gegaan is en hoe het nu gaat!

En ben benieuwd naar je foto’s! Volgens mij heb ik daar nog geen toegang toe :blush:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Roeppies:

@Sophie89 wat fijn dat het goed gegaan is en je zult ze vast wel mooier gaan vinden. Dat herken ik dan weer niet van mijn dochter, die vond ze direct geweldig :75:. Ik had op de voorhand gelezen dat je voor de terugweg het beste wat gewone cola en druivensuiker in de auto moest leggen om je maag rustig te krijgen en je suiker/energiepeil op te peppen. Dat werd ook gretig afgenomen, hahahaha. Druivensuiker heb ik een paar weken altijd voor handen gehad voor als ze flauw worden, dan helpt dat wel. Maar voordat je het weet zijn de zes weken om en kun je alles weer doen.

Ja ik had idd ook dextro gekocht en zorg dat ik die constant bij me heb haha heb er al regelmatig een nodig gehad. Ja ik vind het lastig als ik zelf van boven kijk dan lijkt het niet heel speciaal nog, beetje hetzelfde als stuwing/borstvoedingsperiode. Maar als mijn man foto maakt van de zijkant of onderkant ben ik wel weer blij haha. Alleen heb laatste tijd zoveel borsten voorbij zien komen van 400cc etc misschien komt het daardoor maar kan niet wachten om bikini’s en leuke shirtjes te gaan kopen!

Voorheen droeg ik vaak maximizer bh’s van Hunkemöller en primark maar nu lig ik gewoon in pyjama met sport bh en heb gewoon bolling haha raar en leuk is dat :P 

Gaat het met je dochter nog steeds goed? Wanneer ging zij weer op haar zij slapen en buiten wandelen etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Sophie89:

Hee, 

jij bent steeds vroeg wakker of ga je daarna wel weer slapen? :P

 

Bij mij was idd ook alles beurs en stijf. Rugpijn door de irritante houdingen en het raar lopen en irritante druk op Mn onderste ribben, komt denk echt door de bh. 

En dat stuk tussen mn borsten voelt nu lekker beurs haha. 

 

Hoe ging het douchen? Heb je ook je haar kunnen wassen en is dat rode er af?

Want ik weet niet hoe ik dat doe want je pleisters mogen niet nat worden toch?

Welke bh draag je nu? Met voorsluiting?

Ik wil ook graag een andere aan, ik heb goede verhalen gelezen van de Hema heavy support maar dat is zonder voorsluiting en heb geen idee hoe ik die dan aan krijg zonder mijn armen te hoog te doen etc. 

En of ik dan een C of een D heb want volgens mij mag je bh’s niet ruilen ;)

oeh weer flauw gevallen? Eet je wel goed? Of stond je te lang?

 

Ben benieuwd hoe het vannacht met jou gegaan is en hoe het nu gaat!

En ben benieuwd naar je foto’s! Volgens mij heb ik daar nog geen toegang toe :blush:

xx

 

Ja ik ben daarna wel weer gaan slapen hoor! Zet tussendoor mijn wekker om pijnstillers te nemen anders wordt ik ‘s ochtends zo stijf wakker! Ik loop dan ook ff een rondje en dan ga ik weer verder slapen. Heb zo’n hoofdsteun met 2 kussens erop en dan lukt het slapen wel aardig.

 

ik heb de Carefix ava in M gekocht. En dan cup D/F. Op mooihoofd.nl verkopen ze die, staat ook een matentabel bij. Verwisselen was een hele klus want je borsten hangen voor het eerst los en dat is eng. Daardoor viel ik dus flauw omdat het nogal een gepriegel aan mn borsten was om ze weer in die andere bh te krijgen. Deze zit igg veel fijner al.

 

Ik zou nu nog niet zonder voorsluiting doen als ik jou was. Oh lord wil er niet bij nadenken als ik mn handen omhoog zou moeten doen nu :o

 

Ik heb ook precies dat beurse gevoel wat je beschrijft en dat tussenstuk idd. Ik voel mn linker borst ook meer dan rechts. Gister heb ik bevroren maandverbandjes natgemaakt en even er op gehouden dat was ook heerlijk even. 

 

Ik heb mn haar kunnen wassen idd zat op een stoel in de badkuip en een handdoek over mn borsten heen die bh had ik toen nog aan. Heb dat roze er niet af gekregen hoor ook niet geprobeerd. Dit kostte al aardig wat inspanning.

 

heb jij die tramadol al genomen? Ik nam ze steeds uit voorzorg maar nu heb ik dus pijn in mn maag.. ga ze vandaag niet meer nemen. 

 

Voor nu lijk ik me beter te voelen dan gisteren, hoop dat dat voor jou ook geldt! 

 

Het lukt me niet om de foto’s toe te voegen! Dacht dat ik dat had gedaan maar ik zie ze dus niet.. nog ff uitvogelen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sophie89:

Ja ik had idd ook dextro gekocht en zorg dat ik die constant bij me heb haha heb er al regelmatig een nodig gehad. Ja ik vind het lastig als ik zelf van boven kijk dan lijkt het niet heel speciaal nog, beetje hetzelfde als stuwing/borstvoedingsperiode. Maar als mijn man foto maakt van de zijkant of onderkant ben ik wel weer blij haha. Alleen heb laatste tijd zoveel borsten voorbij zien komen van 400cc etc misschien komt het daardoor maar kan niet wachten om bikini’s en leuke shirtjes te gaan kopen!

Voorheen droeg ik vaak maximizer bh’s van Hunkemöller en primark maar nu lig ik gewoon in pyjama met sport bh en heb gewoon bolling haha raar en leuk is dat :P 

Gaat het met je dochter nog steeds goed? Wanneer ging zij weer op haar zij slapen en buiten wandelen etc?

Toen ik mijn dochter hielp met douchen de eerste keer vond ik ze eigenlijk al netjes en ook wel meevallen qua grote, maar nu ze genezen zijn en ze gewone bh's aan heeft zijn het echt weel mooie volle borsten en ook zonder bh, dus komt zeker goed. Ik vroeg het net even, maar naar een dag of 10 lukte het op haar zij slapen weer goed. Heel eerlijk kan ik niet goed vergelijken met haar genezing geloof ik als ik het hier lees, want zij herstelde super snel en ze is vrijdag's geholpen en zondags liepen we in de stad te shoppen. Maar ik had juist gelezen en dr. Kleijn zei dat ook ga niet allemaal liggen maar juist wat bewegen, dus dat deed ze ook. Ze was 's morgens ook stijf en spierpijn, maar dat trok juist weg door bewegen. En ze is ook niet goed geworden bij de eerste keer douchen, vond ik heel moeilijk want was in de badkamer en ik wilde haar naar haar slaapkamer krijgen omdat ze dus ook zei ik ga flauwvallen, maar je kunt ze dan ook niet onder de armen pakken. Ze droeg ook altijd maximizers daarom zie je ook niet heel veel verschil voor jezelf in het begin met kleding. Bij haar viel het ook niemand op totdat ze een bloter truitje aan had en ineens een gleuf had, hahahaha. Had ze nooit daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal. 

Hier weer even een update. 

 

Het gaat best goed, eergister avond voor de laatste keer paracetamol ingenomen en gister voor de laatste keer de ontstekingsremmers. 

 

Ik irriteer me wel erg aan de bh, knelt enorm bij mijn ribben dus ga vandaag of morgen toch even een nieuwe kopen denk ik. 

Twijfel nog tussen die van de Hema en de Hunkemöller. 

 

Gister even een nieuwe jas gekocht voor de lente/zomer. Toen ik mijn eigen winterjas aan deed om de deur uit te gaan zat ie wel erg strak :unsure:

 

Kan niet wachten tot ik weer op mijn zij kan liggen :P want m’n rug doet echt zeer van deze houding!

’s morgens idd ook stijf maar dat trekt daarna weg. 

Ben gelukkig niet een keer flauw gevallen (op de terug rit naar huis dat ik heel duizelig werd na). 

 

Soms ben ik bang dat ik teveel kracht zet met mijn handen dus dat vind ik wat eng. 

Ook irriteer ik me erg aan die sport bh rand die boven elk topje/vest uit piept. 

Iemand nog tips daarvoor? :) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.