Ga naar inhoud

Sophie89 : 22 januari 2018 : Dr. Fresow : Baulandkliniek


Sophie89

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

ik ben al een paar jaar lid van dit forum en de eventuele operatie een tijdje op de lange baan geschoven. 

Nu alweer een tijdje wat actiever lid, maar nog altijd niet "officieel" voorgesteld :blush:.

 

Ik ben 28 en moeder. 

Ben van plan om een borstvergroting uit te laten voeren bij Bergman of Faceland. 

Ook ben ik nog bezig om een vergoeding hiervoor te krijgen.

Naar mijn idee ben ik een twijfelgeval voor de borstplooi regel omdat het door mijn zwangerschappen "helaas" wat  "losser" is geworden. 

Als je vragen hebt, reageer dan hier of stuur me een berichtje :)

Een paar van jullie volg ik trouwens al. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo allemaal. 

 

Ik ben op zoek naar ervaringen/foto's van vrouwen die of 205 cc motiva full of 240 cc motiva corse hebben laten plaatsen. 

Ik weet niet goed wat ik moet kiezen.

Ik ben erg smal dus dit is helaas echt mijn max. aan cc. 

Wat zouden jullie doen?

Ziet corse er ech zo nep uit?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal,

 

Ik heb al wat in de zoekbalk gevonden maar ben nog op zoek naar ervaringsverhalen. 

 

Ik twijfel erg tussen 295 en 310cc.

 

Eigenlijk heb ik mijn keuze gister tijdens mijn laatste passessie met mijn chirurg al gemaakt (295cc). Maar toch begin ik weer met twijfelen of ik toch niet beter voor die paar cc meer (310) moet gaan. 

Tijdens de passessie vonden we 310 wel wat breed onder en aan de zijkanten. En bij 295 was dat niet zo. 

Maar ik lees bij veel vrouwen dat ze spijt hebben niet voor iets groter te zijn gegaan. 

Ik wil trouwens geen duidelijke nepborsten, het moet een mooie boezem worden. 

 

Ik ben trouwens 1,62 en ongeveer 48 kilo.

Ik kom van een aa/a cup en zou blij zijn met een mooie C/kleine D, mits het mooi bij mijn lijf past. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg waarschijnlijk 390cc, zie passessie foto's in mijn album. 

Dit lijkt tijdens het passen niet eens super groot. Ik kom ook van een cup 75aa en ik zou uitkomen op een volle C. Ik denk dat je daarom beter voor de 310 kan gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

295cc of 310cc is echt een heel klein verschil. Normaliter zou ik zeggen kies bij twijfel de grootste. Maar als het je echt om de breedte van de prothese gaat bij de 310cc die je niet mooi vindt dan kan je beter voor de 295cc gaan. Zeker aangezien de pc dit ook beaamde. 

 

Weet je om welke protheses het gaat (merk), welk type en het profiel? Dan kan je dat in een privebericht aan best_boobie sturen. Stuur ook het aantal cc, je lengte, gewicht en huidige cupmaat. Dan kan zij je toekomstige cupmaat berekenen en je bij twijfel helpen. Zij is daar heel goed in.

 

Bij twijfel kan je natuurlijk ook altijd nog een keer gaan passen bij je pc. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Sophie89

Ik zag dat je meerdere topics hebt en weinig reacties.. Misschien is het handiger om niet te veel topics aan te maken, zodat het in ieder geval een beetje overzichtelijk blijft :) 
Heb je eigenlijk al een operatiedatum? Zo ja, dan kunnen we je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Met een datum en een pc in je titel, krijg je vaak al meer reacties ook. 
Tag me even als je een datum zou hebben, met pc en kliniek erbij, dan passen we het aan in je titel :35:

Kun je verder updates en vragen gewoon in dit topic stellen!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎-‎12‎-‎2017 om 07:13 zei Sophie89:

Hee @best_boobie,

Dat klopt haha :blush:.

Voor nu sta ik op 22 januari bij dr. Fresow bij de baulandkliniek/Faceland (ligt eraan of de vergoeding wordt toegekend. 

 

 

 

Ah oké,  jij bent nog in afwachting van of je het vergoed krijgt, wat spannend!

Ik pas je titel alvast aan, mocht er dan iets veranderen, dan tag je me maar :)

Verhuis ik je ook meteen even naar de operatieverslagen 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai allemaal,

 

ik heb gister te horen gekregen dat ik het vergoed krijg!

Was lang wachten omdat kerst en oud en nieuw er tussen zat en heb bijna elke dag met de verzekering gebeld haha maar niet voor niets geweest :).

Nu aftellen tot de operatie... begin nu wel zenuwachtiger te worden. Zoals jullie hier boven kunnen lezen kon ik kiezen uit 295 en 315cc.

De arts/mijn man en ik vonden 315 tijdens het passen net iets te breed staan en hebben we gekozen voor 295. Ook omdat de arts zei dat groter niet perse mooier bij mij zou staan omdat ik best smal ben.

Toch zijn er nu weer twijfels bij mij voor 315 haha..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Sophie89:

Hai allemaal,

 

ik heb gister te horen gekregen dat ik het vergoed krijg!

Was lang wachten omdat kerst en oud en nieuw er tussen zat en heb bijna elke dag met de verzekering gebeld haha maar niet voor niets geweest :).

Nu aftellen tot de operatie... begin nu wel zenuwachtiger te worden. Zoals jullie hier boven kunnen lezen kon ik kiezen uit 295 en 315cc.

De arts/mijn man en ik vonden 315 tijdens het passen net iets te breed staan en hebben we gekozen voor 295. Ook omdat de arts zei dat groter niet perse mooier bij mij zou staan omdat ik best smal ben.

Toch zijn er nu weer twijfels bij mij voor 315 haha..

 

 

Yes, super!!
Nu lekker aftellen!

Breder is idd met een smal postuur niet persé mooier.. De pc's weten meestal wel ongeveer wat mooi is bij iemand, maar je moet je er zelf ook goed bij voelen, dus misschien gewoon nog ff navragen? Weet niet of er op de dag van de operatie nog besloten kan worden? Geen idee of zij alles op voorraad hebben namelijk....

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 13:41 zei best_boobie:

Yes, super!!
Nu lekker aftellen!

Breder is idd met een smal postuur niet persé mooier.. De pc's weten meestal wel ongeveer wat mooi is bij iemand, maar je moet je er zelf ook goed bij voelen, dus misschien gewoon nog ff navragen? Weet niet of er op de dag van de operatie nog besloten kan worden? Geen idee of zij alles op voorraad hebben namelijk....

 

xx BB

Hee, ben helemaal vergeten te reageren, sorry!

Had ze vandaag gemaild maar nog geen reactie. Ik vind het lastig bij sommige vind ik 295 erg mooi staan maar als ze dan een bh of bikini aan hebben dan lijkt het weer wat weinig. En bij andere vind ik 295 met niets aan al best klein voor wat ik voor ogen heb en bij andere ziet het er echt mooi uit. Dus het blijft lastig voor mij. Ik wil qua aanzien het liefst minimaal een C. (Ik ben sowieso al blij met meer dan wat ik nu heb, begrijp me niet verkeerd, maar als ik naar vriendinnen kijk hebben de meeste gewoon minimaal een C.). 

Ik zou het gewoon jammer vinden als ik na de operatie nog steeds denk van nee dit is te weinig haha of dat het lijkt qua grootte als toen ik stuwing had.. toen had ik een grote B en dat was wel even leuk qua maat maar als ik het dan toch zelf voor het zeggen heb, dan liever wat meer dan dat :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-1-2018 om 14:31 zei Roeppies:

@Sophie89 Wat fijn dat je het vergoed krijgt, nu nog even aftellen en dan is het zover. Mijn dochter heeft de 310 cc motiva corse en die is er heel tevreden over. Nou is die niet zo tenger als jij bent, gewoon normaal.

Sorry voor de late reactie. 

Je je had me haar foto in bikini gestuurd inderdaad. Zag er echt heel mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag gebeld door de assistente (namens de pc) van de kliniek. Hij zei dat een maat groter niet zou passen in full en dat ik anders de corse moest nemen maar dat hij dit geen goed idee vond omdat het niet mooi zou staan bij mij en hij zei dat het met 295 echt mooi zal worden. Dus ja ik vertrouw maar op hem <_<

Ik ben zooo benieuwd.. kan eigenlijk al niet meer wachten haha. Heb sinds vanmorgen wel erg last van keelpijn dankzij mn kids :unsure: Weet iemand toevallig wat goed helpt? :P Ik ben namelijk niet van plan om griep te krijgen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Sophie89:

Ik ben vandaag gebeld door de assistente (namens de pc) van de kliniek. Hij zei dat een maat groter niet zou passen in full en dat ik anders de corse moest nemen maar dat hij dit geen goed idee vond omdat het niet mooi zou staan bij mij en hij zei dat het met 295 echt mooi zal worden. Dus ja ik vertrouw maar op hem <_<

Ik ben zooo benieuwd.. kan eigenlijk al niet meer wachten haha. Heb sinds vanmorgen wel erg last van keelpijn dankzij mn kids :unsure: Weet iemand toevallig wat goed helpt? :P Ik ben namelijk niet van plan om griep te krijgen haha.

Nou, dan weet je dat tenminste. Hoef je daar je hoofd niet meer over te breken hihi

Uhm, wat goed helpt met keelpijn is kokosolie (wel de natuurlijke extra vierge)
Paar keer per dag mee gorgelen en uitspugen, of een klein lepeltje in thee die nog een graad of 40 is (is de thee te warm, dan werkt de olie niet meer)
Verder trachitol en veel vitamientjes.

Wat ik altijd maak bij verkoudheid, is verse gemberthee. Redelijk wat gember klein snijden, en in een theepot met heet water gooien. Dat een tijd laten trekken en dan die pot leeg drinken :P Het is een beetje pittig, maar ik vind het erg lekker. gember is ook erg goed tegen verkoudheid!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei best_boobie:

Nou, dan weet je dat tenminste. Hoef je daar je hoofd niet meer over te breken hihi

Uhm, wat goed helpt met keelpijn is kokosolie (wel de natuurlijke extra vierge)
Paar keer per dag mee gorgelen en uitspugen, of een klein lepeltje in thee die nog een graad of 40 is (is de thee te warm, dan werkt de olie niet meer)
Verder trachitol en veel vitamientjes.

Wat ik altijd maak bij verkoudheid, is verse gemberthee. Redelijk wat gember klein snijden, en in een theepot met heet water gooien. Dat een tijd laten trekken en dan die pot leeg drinken :P Het is een beetje pittig, maar ik vind het erg lekker. gember is ook erg goed tegen verkoudheid!

 

xxx

Hey @best_boobie, als ik wil inloggen op mijn telefoon staat er dan ik banned ben van de website? Ik kan wel gewoon via mijn laptop inloggen. Heb je enig idee hoe dat kan?

Bedankt voor de tips :) Hoop niet dat ik koorts krijg. Ik lees dat er meerdere vrouwen griepig zijn geweest tijdens de operatie en dat dit geen probleem was. Ik hoop dat het bij mij ook geen probleem zal zijn.

 

Ik las vandaag ineens weer allemaal meer positieve verhalen over mentor prothesen en nu twijfel ik of ik wel de goede keuze heb gemaakt om voor motiva te gaan!

Weet jij zo hoeveel het verschilt qua hoeveel cc je bij mentor kan krijgen als je bij motiva 295 krijgt? Ik wil geen smalle borsten. Het liefst breed en projectie :P Het zou me niets verbazen als ik dalijk niet tevreden ben.. maar dat wordt dan sparen, dan wordt het de volgende keer 375/400 cc haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Sophie89:

Hey @best_boobie, als ik wil inloggen op mijn telefoon staat er dan ik banned ben van de website? Ik kan wel gewoon via mijn laptop inloggen. Heb je enig idee hoe dat kan?

Bedankt voor de tips :) Hoop niet dat ik koorts krijg. Ik lees dat er meerdere vrouwen griepig zijn geweest tijdens de operatie en dat dit geen probleem was. Ik hoop dat het bij mij ook geen probleem zal zijn.

 

Ik las vandaag ineens weer allemaal meer positieve verhalen over mentor prothesen en nu twijfel ik of ik wel de goede keuze heb gemaakt om voor motiva te gaan!

Weet jij zo hoeveel het verschilt qua hoeveel cc je bij mentor kan krijgen als je bij motiva 295 krijgt? Ik wil geen smalle borsten. Het liefst breed en projectie :P Het zou me niets verbazen als ik dalijk niet tevreden ben.. maar dat wordt dan sparen, dan wordt het de volgende keer 375/400 cc haha. 

Motiva is een prothese die veel minder kans op rimpeling geeft en een hele lekkere zachte gel heeft. 
Die 295 was het maximale he? Weet het ff niet meer uit mijn hoofd.. 
Ik kan wel vergelijken met mentor, maar dan moet ik de gelijke breedte nemen.. 
Even kijken hoor:
295 Motiva 10,75 cm breed met 4,4 cm projectie
250 Mentor 10,5 cm breed met 4,5 cm projectie
Dus scheelt echt niks ;) Bij mentor hebben ze geen tussenmaat qua breedte, dus moet ik uitgaan van de 10,5 cm brede prohtese.

en ik ga ff kijken of ik kan vinden wat er mis is met je telefooninloggedoe... 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei best_boobie:

Motiva is een prothese die veel minder kans op rimpeling geeft en een hele lekkere zachte gel heeft. 
Die 295 was het maximale he? Weet het ff niet meer uit mijn hoofd.. 
Ik kan wel vergelijken met mentor, maar dan moet ik de gelijke breedte nemen.. 
Even kijken hoor:
295 Motiva 10,75 cm breed met 4,4 cm projectie
250 Mentor 10,5 cm breed met 4,5 cm projectie
Dus scheelt echt niks ;) Bij mentor hebben ze geen tussenmaat qua breedte, dus moet ik uitgaan van de 10,5 cm brede prohtese.

en ik ga ff kijken of ik kan vinden wat er mis is met je telefooninloggedoe... 

 

xxx

Bedankt voor de duidelijke uitleg weer!

Zal wel weer de stress zijn, laat me over alles twijfelen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He hallo!

 

wat toevallig dat ik je hier tref, ik wordt ook maandag geopereerd door Dr. Fresow in de Baulandkliniek! Krijg het ook vergoed trouwens..

 

jij kreeg 325 cc van Motiva dacht ik gelezen te hebben? Ik 355 full round.

 

ben je ook zo zenuwachtig? En hoe laat moet je? Ik 10.30 melden 11.00 operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Utopia:

He hallo!

 

wat toevallig dat ik je hier tref, ik wordt ook maandag geopereerd door Dr. Fresow in de Baulandkliniek! Krijg het ook vergoed trouwens..

 

jij kreeg 325 cc van Motiva dacht ik gelezen te hebben? Ik 355 full round.

 

ben je ook zo zenuwachtig? En hoe laat moet je? Ik 10.30 melden 11.00 operatie 

Hee :)

 

Ik krijg 295 full round, past helaas niet meer in volgens Fresow. 

Mooi aantal cc’s krijg je! 

 

Ik probeer het een beetje net zoals een bevalling te zien haha. Zoveel vrouwen hebben het al gedaan en als zij het kunnen dan zou ik het ook wel weer overleven :P

 

Maar ben wel benieuwd naar het resultaat, vooral of ik het niet te klein vind want daar ben ik wel echt bang voor. En hoeveel ik zelf kan na de operatie. Ben ook benieuwd hoe mijn man het er vanaf gaat brengen met onze kinderen en het huishouden haha. 

 

Mijn oudste is nog een beetje hangerig maar de jongste heeft sinds vorige week de griep goed te pakken, echt zielig maar daardoor slaap ik al een paar nachten heel slecht dus niet zo handig voor de operatie. 

 

Zie wel een beetje tegen de infuusprik op want ben heel moeilijk te prikken. 

 

Ik moet me om 11:30 melden en om 12:00 zou ik geopereerd worden. Wel kort op elkaar gepland zie ik! 

Ben jij erg zenuwachtig?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sophie89:

Hee :)

 

Ik krijg 295 full round, past helaas niet meer in volgens Fresow. 

Mooi aantal cc’s krijg je! 

 

Ik probeer het een beetje net zoals een bevalling te zien haha. Zoveel vrouwen hebben het al gedaan en als zij het kunnen dan zou ik het ook wel weer overleven :P

 

Maar ben wel benieuwd naar het resultaat, vooral of ik het niet te klein vind want daar ben ik wel echt bang voor. En hoeveel ik zelf kan na de operatie. Ben ook benieuwd hoe mijn man het er vanaf gaat brengen met onze kinderen en het huishouden haha. 

 

Mijn oudste is nog een beetje hangerig maar de jongste heeft sinds vorige week de griep goed te pakken, echt zielig maar daardoor slaap ik al een paar nachten heel slecht dus niet zo handig voor de operatie. 

 

Zie wel een beetje tegen de infuusprik op want ben heel moeilijk te prikken. 

 

Ik moet me om 11:30 melden en om 12:00 zou ik geopereerd worden. Wel kort op elkaar gepland zie ik! 

Ben jij erg zenuwachtig?

 

 

 

295 cc is ook een mooi aantal! Ik twijfel nu of ik 355 niet te groot vind, mijn man heb ik foto’s laten zien en die vind het wel erg groot. Maar ik hoor steeds van iedereen die het gedaan heeft dat ze achteraf spijt hebben dat ze niet groter gegaan zijn en zelf vind ik grotere borsten wel mooi dus ik ga er maar vanuit dat het heel mooi wordt.

 

Haha hier net zo, mijn man is de hele week vrij en daarna heb ik mijn moeder en schoonzus die komen bijspringen. Gelukkig hier nog geen zieken. 

 

Ik zeg precies hetzelfde over die bevallingen haha! Alleen heb ik bij de 2e een minder leuke ervaring gehad. Werd toen ingeleid en kreeg een weeenstorm waardoor ik ze niet meer kon opvangen en ging hyperventileren. Toen ik moest persen raakte ik daardoor in shock.. bevalling duurde maar anderhalf uur maar zoiets heftigs hoop ik niet meer mee te maken. heb dit vrijdag met het gesprek bij de anesthesist allemaal aangegeven en als ik dus morgen strak sta van de zenuwen krijg ik een kalmeringsmiddeltje om rustig de narcose in te gaan.

 

narcose schijnt heerlijk te zijn zegt iedereen dus dat hoop ik dan maar :unsure: ik denk dat het ook wel normaal is om gezonde spanning te hebben. Vanavond voor het slapengaan een oxazepammetje.

 

hoelang ben jij vrij van je werk? 

 

Wel grappig Haha want dan ben jij dus direct na mij aan de beurt! Wie weet zien we elkaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Monstrea:

Ik lees nog meer dames die plat zijn. Om maar even met de deur in huis te vallen. Succes met jullie operatie en herstel! Straks eindelijk borsten. Ik mag 1 maart en ben zo benieuwd. 

 

Dankjewel! Jij ook veel succes natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.