Ga naar inhoud

Sinds gister ziek


Nicole1996

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Dames,

 

Gister rond 20:00 zat ik op de bank en werd ik opeens niet goed. Ik kreeg mijn ademhaling niet op controle en begon opeens als een gek te trillen ik werd super koud en begon te huilen en raakte helemaal in paniek, In combinatie van overgeven en natuurlijk dan misselijkheid. Ik ben nu bijna 2 weken PO maar me linker borst voelde gister voor mij doen koud aan, een soort tinteling.. Die ik gister trouwens in mijn hele lichaam voelde. Bij de huisartsenpost zei de dokter dat het er allemaal goed en mooi uitzag, En toen ik net naar Diana Gabriels haar praktijk belde zeiden ze dat de griep nu heerst.. En dat het niet meer door de narcosse kan komen. Heeft iemand misschien zoiets ook meegemaakt. Ik was gister echt heel erg bang en zodra ik me bed uit ga nu krijg ik weer dat gevoel dat ik elk moment kan flauwvallen.. Misschien is het onnodig maar ik dacht ik schrijf het toch even op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicole1996

 

Hoi hoi, wat naar dat je je zo ziek voelt.

 

Als je net een bv hebt gehad en een paar weken erna voel je je ziek, kan ik me voorstellen dat je bang bent dat het met je bv te maken heeft, maar gelijk in een paniekmodus schieten moet je niet doen, Door paniek ga je anders ademhalen, en daardoor voel je je dan nog ellendiger.

 

Niet lekker, duizelig, rillingen zijn symptomen die door verschillende oorzaken kan komen, verkouden, griep, buikgriep ( dit gaat ook gepaard met overgeven en verhoging of koorts)

Maar als er goed gekeken is bij de huisartsen post, en alles er goed uitziet zou ik me nu nog niet al te veel zorgen maken.

 

Als het met je borsten te maken zou hebben dan merk je bijna altijd een verandering, bijv: dat ze heel warm aanvoelen, rood worden, zwelling, is dit niet het geval, kun je er over het algemeen van uitgaan dat je wellicht iets anders onder de leden hebt.

 

Na een operatie is je weerstand lager en heb je sneller en makkelijker een verkoudheid of griep te pakken

 

Hou het gewoon even in de gaten, ook je temperatuur, let dan wel op of dat met of zonder paracetamol is, door paracetamol daalt de temp. en doe lekker rustig aan.

 

Bij duizeligheid kun je ook eens proberen om een beetje extra zout te nemen,paar zoute dropjes, chips, dit helpt vaak ( soms is de bloeddruk iets laag) of je bloedsuiker kan iets te laag zijn,dan neem je even een dextro of een glas cola. en neem even iets van Vit D en vit B12 erbij, dit kan na een operatie dalen.

 

Goed drinken, en dan vooral water, want het wil niet zeggen dat de narcose binnen 2 weken volledig uit je lichaam is, soms duurt dit langer.

 

Beterschap meis

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.