Ga naar inhoud

Tets : 22 november 2017 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo dames! 

Wilde mij even voorstellen!

Ik ben een dame van 20 jaar oud en heb  eergister een  bvk achter de rug. (Bergam,dr,koopman) 

ik kom van een cup F namelijK..

 

ik heb voor de operatie aangegeven dat ik liever aan de kleine kant wil. Maar nu ik een beetje rondgelezen heb zie ik ook veel verhalen over mensen die niet tevreden zijn met de resultaat..

hier ben ik wel erg van geschrokken. In eerste instantie vond ik mijn borsten namelijk mooi. Ze zijn nogal opgezwollen en aan de harde kant wat logisch is maar nu vraag ik me toch af met welke cupmaat ik opgescheept zit aangezien dr,koopman niet zeker wist wat voor cup het zou worden en pas tijdens de operatie overzichtelijker word..

 

hieronder zet ik wel even een foto. ( moet nog douchen voor het eerst na de operatie dan kan ik een duidelijke plaatsen.) 

 

weet iemand trouwens waar ik ervaringen kan lezen met dr koopman? Ik heb het namelijk opgezocht in het balke hierboven maar zag alleen slechte ervaringen staan wat mij best tegenvalt.. (dacht echt zeker dat koopman magische handjes had :c ) 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Benieuwd naar wat jullie ervan vinden.. (vind ze wel aan de grote kant nog) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎11‎-‎2017 om 13:02 zei Tets:

Hallo dames! 

Wilde mij even voorstellen!

Ik ben een dame van 20 jaar oud en heb  eergister een  bvk achter de rug. (Bergam,dr,koopman) 

ik kom van een cup F namelijK..

 

ik heb voor de operatie aangegeven dat ik liever aan de kleine kant wil. Maar nu ik een beetje rondgelezen heb zie ik ook veel verhalen over mensen die niet tevreden zijn met de resultaat..

hier ben ik wel erg van geschrokken. In eerste instantie vond ik mijn borsten namelijk mooi. Ze zijn nogal opgezwollen en aan de harde kant wat logisch is maar nu vraag ik me toch af met welke cupmaat ik opgescheept zit aangezien dr,koopman niet zeker wist wat voor cup het zou worden en pas tijdens de operatie overzichtelijker word..

 

hieronder zet ik wel even een foto. ( moet nog douchen voor het eerst na de operatie dan kan ik een duidelijke plaatsen.) 

 

weet iemand trouwens waar ik ervaringen kan lezen met dr koopman? Ik heb het namelijk opgezocht in het balke hierboven maar zag alleen slechte ervaringen staan wat mij best tegenvalt.. (dacht echt zeker dat koopman magische handjes had :c ) 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Benieuwd naar wat jullie ervan vinden.. (vind ze wel aan de grote kant nog) xx

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs meid!

Bij een bvk is het vaak zo (eigenlijk net als bij een bv) dat er in het begin nog veel zwelling zit, en dat de vorm nog heel vreemd kan zijn. Dat heeft allemaal tijd nodig en zal uiteindelijk, na een maand of 2-3 echt veranderd zijn. 
Ook komt het voor dat er wondjes ontstaan, vooral daar waar het drielandenpunt is. Meestal nadat de pleisters eraf gehaald zijn, of soms al ervoor.. Komt uiteindelijk allemaal goed, maar het gaat om huid die niet gewend is om aan elkaar gehecht te zitten, dus die hebben ff tijd nodig om aan elkaar te wennen. 
Als zoiets gebeurt, even aan je kliniek vragen hoe je het het beste verzorgt en dan geneest alles weer mooi :)

Hoe groot borsten na een bvk gaan worden, is bij de meeste pc's heel moeilijk aan te geven van te voren. Het is afhankelijk van veel factoren, onder andere hoeveel weefsel je hebt en hoe je klieren en vaten lopen. Ook kijken pc's vaak naar de verhoudingen van je lichaam en de breedte van je borst. De breedte kan niet aangepast worden, dus je wil ook geen brede borsten met haast geen volume naar voren, dat is niet alleen lastig bij het kopen van bh's maar ook zal het er vaak niet zo mooi uitzien, qua verhouding.. Belangrijkste waar echter op gelet wordt, is wat technisch mogelijk is, voor zover ik dat weet. 

Ervaringen van Koopmann zijn idd te vinden via de zoekbalk, maar er zijn hier eigenlijk een stuk minder meiden die een bvk laten doen, dan bv-meiden. Dus de hoeveelheid goede of slechte verhalen over een bepaalde pc mbt een bvk,  is minder representatief voor het 'echte' percentage goede of slechte ervaringen, dan bij de bv's. 

Hopelijk reageert er nog iemand met een bvk hier, ik weet geen namen uit mijn hoofd helaas.. Maar anders kun jij ook eens bij de bvk verslagen kijken, wie er recent geopereerd is. Ga daarvoor linksboven naar 'borstenforum' en dan scrol je naar beneden tot bij de juiste categorie :)

 

Mag ik vragen wanneer je precies geopereerd bent (22ste?), dan kan ik dat in je titel vermelden en ik zal je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan hebben anderen misschien ook nog iets aan jouw ervaring, als je zou updaten :)

 

Een heel goed herstel gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meidenmama

Hey!

 

Komt goed hoor.. ik zit nu 7 weken na mijn operatie, en de zwelling is er nu pas zo goed als van af. Mijn chirurg zei dat ik er een grote c / kleine d aan over zou houden, en ik draag nu cup d. Zou mooi zijn als het nog een c cup zou worden, maar laat ik daar maar niet vanuit gaan:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames! 

 

Bedankt voor de tip best_boobie!

 

Op 22 november 2017 ben ik geopereerd.

merk ook dat de zwelling iets minder  is. Ben ook heel benieuwd naar mijn cupmaat! 

 

Mijn borsten waren gelukkig altijd al in verhouding omdat ik ook heupen heb en 'rondingen' dus veel zal het niet uitmaken denkik..  (Mn vriend vond het wel jammer ergens maar gelukkig is het mijn lijf hehe) Er is letterlijk en figuurlijk een last van mn rug en schouders af.. echt heerlijk. 

 

en wat betreft open wondjes die kunnen ontstaan kan je deze ook voorkomen? 

 

Ga zo even wat foto's uploaden.

hoop dat het mensen zal helpen die een bvk overwegen! 

 

En  @Meidenmama beginnen de littekens al mooi te genezen? Hoop zo erg dat het allemaal mooi geneest. 

 

Xoxo

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meidenmama
15 uur geleden zei Tets:

Hallo dames! 

 

Bedankt voor de tip best_boobie!

 

Op 22 november 2017 ben ik geopereerd.

merk ook dat de zwelling iets minder  is. Ben ook heel benieuwd naar mijn cupmaat! 

 

Mijn borsten waren gelukkig altijd al in verhouding omdat ik ook heupen heb en 'rondingen' dus veel zal het niet uitmaken denkik..  (Mn vriend vond het wel jammer ergens maar gelukkig is het mijn lijf hehe) Er is letterlijk en figuurlijk een last van mn rug en schouders af.. echt heerlijk. 

 

en wat betreft open wondjes die kunnen ontstaan kan je deze ook voorkomen? 

 

Ga zo even wat foto's uploaden.

hoop dat het mensen zal helpen die een bvk overwegen! 

 

En  @Meidenmama beginnen de littekens al mooi te genezen? Hoop zo erg dat het allemaal mooi geneest. 

 

Xoxo

 

 

 

 

 

Mijn rechterborst ziet er keurig uit, littekens zijn heel mooi geworden! Wel heb ik rechts nog steeds geen gevoel in mijn tepel. Links zit ik helaas al 4 weken met een grote open wond.. die is inmideels wel al aan het genezen, maar dat gaat helaas erg langzaam, en gaat nog wel een paar weken duren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meidenmama
15 uur geleden zei Tets:

Mijn gaasjes zijn vanmorgen trouwens weggehaald door koopman. Heb wel al gedoucht maar om mijn borsten heen zegmaar maar nu zegt koopman dat ik met zeep en al onder de douchemag? Ik vind dit we eng hoor. Vooral het nat maken alleen.. hoe ga jij ermee om @Meidenmama 

 

 

 

 

 

Ik mocht na 2 dagen meteen douchen. Ook met zeep. Ik waste mijn borsten met unicura. Dit was een tip van de verpleging. Wel goed met water spoelen zodat er geen zeepresten achterblijven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Meidenmama
2 minuten geleden zei Meidenmama:

Mijn rechterborst ziet er keurig uit, littekens zijn heel mooi geworden! Wel heb ik rechts nog steeds geen gevoel in mijn tepel. Links zit ik helaas al 4 weken met een grote open wond.. die is inmideels wel al aan het genezen, maar dat gaat helaas erg langzaam, en gaat nog wel een paar weken duren.

 

 

Open wonden zijn trouwens niet te voorkomen.. volgens mijn chirurg heb ik de 'pech' dat mijn lichaam de hechtingen naar buiten werkt, ipv laat oplossen.. Mocht je open wonden krijgen, pas dan op met zeep, en doe een absorberend verband of zon ouderwets vormloos maandverband in je bh. Deze hechten niet aan je wond, gaasjes wel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2017 om 14:02 zei Tets:

Hallo dames! 

Wilde mij even voorstellen!

Ik ben een dame van 20 jaar oud en heb  eergister een  bvk achter de rug. (Bergam,dr,koopman) 

ik kom van een cup F namelijK..

 

ik heb voor de operatie aangegeven dat ik liever aan de kleine kant wil. Maar nu ik een beetje rondgelezen heb zie ik ook veel verhalen over mensen die niet tevreden zijn met de resultaat..

hier ben ik wel erg van geschrokken. In eerste instantie vond ik mijn borsten namelijk mooi. Ze zijn nogal opgezwollen en aan de harde kant wat logisch is maar nu vraag ik me toch af met welke cupmaat ik opgescheept zit aangezien dr,koopman niet zeker wist wat voor cup het zou worden en pas tijdens de operatie overzichtelijker word..

 

hieronder zet ik wel even een foto. ( moet nog douchen voor het eerst na de operatie dan kan ik een duidelijke plaatsen.) 

 

weet iemand trouwens waar ik ervaringen kan lezen met dr koopman? Ik heb het namelijk opgezocht in het balke hierboven maar zag alleen slechte ervaringen staan wat mij best tegenvalt.. (dacht echt zeker dat koopman magische handjes had :c ) 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Benieuwd naar wat jullie ervan vinden.. (vind ze wel aan de grote kant nog) xx

Mooi decolleté, vind ik. Mijn BVK staat gepland op 6 december bij Dr. Colpaert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hallo

 

Ik ben 20 nov bij Bergmankliniek geopereerd! Bij dr van Engeland. Van cup F naar D. Ik vind ze nu al prachtig alleen heb ik recht nog een grote ooen wond met wit beslag, precies op het drielandenpunt. Moet zeggen dat het litteken daar ook nog steeds erg rood ziet. Ik spoel nu 2x per dag en dag 1 uur drogen aan de lucht maar het lijkt nog niet erg dicht te gaan. Iemand hier ervaring mee? Komt dit nog goed?? Vind t toch best eng namelijk. En de kliniek zegt dat het erbij hoort, maar toch.. benieuwd naar ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎5‎-‎12‎-‎2017 om 19:28 zei Sjaan:

Hey hallo

 

Ik ben 20 nov bij Bergmankliniek geopereerd! Bij dr van Engeland. Van cup F naar D. Ik vind ze nu al prachtig alleen heb ik recht nog een grote ooen wond met wit beslag, precies op het drielandenpunt. Moet zeggen dat het litteken daar ook nog steeds erg rood ziet. Ik spoel nu 2x per dag en dag 1 uur drogen aan de lucht maar het lijkt nog niet erg dicht te gaan. Iemand hier ervaring mee? Komt dit nog goed?? Vind t toch best eng namelijk. En de kliniek zegt dat het erbij hoort, maar toch.. benieuwd naar ervaringen!

Anders maak even een eigen voorsteltopic aan. Hoe je dat doet, staat in de pb die je kreeg bij registratie hier op het forum :) 
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

 

ik ben 8 december voor mijn 2e controle bij de bergman kliniek geweest. Pleisters zijn eraf gehaald en losse hechtigen geknipt.. alles zag er 'mooi uit' volgens de verpleegster. 

 

Op dit moment gaat het even niet goed. Ik heb veel pijn en ben niet tevreden over de vorm van mijn borsten. Mijn rechtertepelhof lijkt niet mooi rond en in verhouding.Ben een beetje aan het vergelijken met mijn borsten voor de operatie.

deze heb ik namelijk altijd prachtig gevonden. De vorm etc en mooi in verhouding ook ondanks de grootte. Het heeft me 1 jaar gekost om na te denken over een borstverkleining omdat ik juist bang was voor lelijke littekens. Mijn borsten voor de operatie waren vol en rond. Nu lijken mijn borsten meer vierkant vind ik. Ik weet dat dit misschien niet realistisch is omdat het allemaal nog moet genezen. ik heb er zelfs een duscussie met mijn vriend over gehad. Hij maakte een opmerking dat mijn borsten niet dezelfde vorm zouden krijgen als ervoor en dit heeft mij best verdrietig gemaakt.. 

 

ook vind ik mijn borsten nog best groot ineens vergeleken met vorige week. (Of lijkt dit alleen zo?) ik

wil graag wat foto's posten (voor en na) zodat ik jullie eerlijke mening erover kan lezen. Alleen nog de moeite nemen om een foto te maken. :21:  

 

ik heb trouwens gerookt.. ik weet dat dit niet mag maar kon het echt niet laten.  :/ ik weet bijna zeker dat dit invloed heeft gehad op mijn herstel deze week. :( 

 

ben een beetje kwaad op mezelf.

wilde eigenlijk naar school zelfs omdat ik het idee heb dat ik teveel mis maar dit gaat nu echt niet lukken met de pijn. als het goed is moet ook nogeens ongesteld worden, heeft dit ook invloed op de pijn en grootte?

 

Zou het waarderen als iemand me helpt hiermee :((

 

Xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Tets

 

Wat balen meid,  dat het allemaal even wat minder lijkt te gaan.

Je bent nu ongeveer 2,5 week po en dus volop in het genezingsproces.  Roken zou ik echt vermijden!!! Zo ontzettend belangrijk, zeker als je de kans op complicaties en lelijke littekens wilt verkleinen!

Even doorzetten, want die sigaret is echt niet sterker dan jij, ookal doet die jou dat wel geloven. (Weet zelf hoe lastig het is)

 

Dat de vorm verandert na een borstverkleining is waar, maar vaak zie je dit vooral de eerste paar maanden. Daarna trekt alles langzaamaan bij hoor. Je moet dit (jaja heb makkelijk praten hè ;) ) echt even de tijd geven. Verder is het gewoon een heel onzeker proces. Je ziet elk klein detail, omdat je nu veel meer met je borsten bezig bent, dan ooit tevoren.

 

Wat betreft het voller worden van je borsten tov vorige week, dat kan te maken hebben met enerzijds, dat je weer meer bent gaan doen? Anderzijds dat je misschien minder gedronken hebt en dus meer vocht vasthoudt? Of ja... het kan ook met je menstruatie te maken hebben. Veel vrouwen houden daardoor ook tijdelijk meer vocht vast.

 

Ik ben bang dat je kwaad op jezelf bent omdat je geen invloed hebt op hoe snel alles gaat. Maar geef het de tijd om te helen (en rook niet meer, des te sneller heel je). Hoe meer rust een lichaam krijgt, des te beter geneest het.

 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom toevallig een keertje kijken hier en zie je berichtje. Je onvrede met vorm van de borst en tepel is niet ongewoon. We willen natuurlijk graag zoals we het in ons hoofd hebben. Een chirurgische ingreep heeft natuurlijk altijd risico en ik neem aan dat ook jouw chirurg dit met je besproken heeft. Met de tijd zullen ze steeds ronder worden en verdwijnt het hoekige. Over een poosje kun je ook beginnen met litteken massage ook dat heeft invloed op de vorm. Vergeet ook niet dat je ook even tijd nodig hebt om aan je nieuwe lijf te wennen. Net zoals je soms moet wennen aan gewicht verlies bijvoorbeeld. Het roken zou ik echt laten. Ook ik heb gerookt, dat heeft me zelf tegen gehouden om mij te laten opereren. Ik was ruim 6 maanden voor de ingreep gestopt en met de complicatie die ik heb gehad ben ik alleen maar blij dat ik die keus bewust heb genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Maaike12276

Hoi Tets, 

Ik las je berichten omdat ik ook een bv. mag laten doen bij dr Koopmann. de berichten over deze chirurg zijn een beetje wisselend. Ik vroeg me af: gaat het nu wat beter met je?

Begin je al een beetje te wennen aan je borsten? 

zou je deze chirurg aanbevelen....of juist niet?

 

Ik hoop van je te horen. Ik wens je een heel spoedig herstel.

Groeten Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Maaike12276

@Tets Hoi Tets, 

Ik las je berichten omdat ik ook een bv. mag laten doen bij dr Koopmann. de berichten over deze chirurg zijn een beetje wisselend. Ik vroeg me af: gaat het nu wat beter met je?

Begin je al een beetje te wennen aan je borsten? 

zou je deze chirurg aanbevelen....of juist niet?

 

Ik hoop van je te horen. Ik wens je een heel spoedig herstel.

Groeten Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Hallo lady's 

 

Ik heb ook 13 maart een afspraak staan en ik ben zo bang van de littekens hoop @Tets dat je snel de vorm krijgt die wilt misschien moet je het even de tijd geven. Ik zal door nio worden geopereerd daar vind ik niet zoveel over terug over de BVK meer over de BV. 

 

Niet veel zorgen maken veel rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.