Ga naar inhoud

sandraa89 : 21 november 2017 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Gast sandraa89

Aanbevolen berichten

Goede morgen dames!

 

Dinsdag heb ik mijn vergroting gekregen.

Ik moest er om kw over 7 zijn, stik zenuwachtig dat ik was kwamen wij aan, mezelf aangemeld en toen moesten we even zitten aan de wachttafel. Na ongeveer 5 minuten werd ik geroepen en gingen we naar een zaal toe met allenaal bedden. 

 

Eerst moest ik wat vragen beantwoorden en daarna ging ik me omkleden, daarna op een ander bed gaan liggen voor infuus, wat even wat langer duurde. Uiteindelijk kwam mijn pc, nog even foto's gemaakt. En wat dingen besproken. Omdat ik geen laatste pas sessie kon doen via de telefoon al eerder aangegeven dat ik misschien meer cc's (310cc besproken van te voren) wilde. Toen zou zij later gaan kijken welke zij nog hadden. Toen ging ze aftekenen en mocht ik mee naar boven lopen, afscheid genomen van mijn vriend en hop daar ging ik mee.

 

Op de operatiekamer mocht ik liggen, heerlijk warm!! De pc vertelde mij dat ze nog 365 cc had liggen en heb hier ja op gezegd!

 

Rond half 10 werd ik weer wakker kreeg een slokje limonade en rond kw voor 10 maar de zaal gebracht. 

Kreeg daar wat te eten en kon mijn vriend bellen.

 

Inmiddels al wat gegeten en wilde eigenlijk wachten met kijken. Geen idee waarom, maar dat zei mijn gevoel. Haha uit eindelijk toch even gekeken en schok eigenlijk wel, zo groot!! Haha van een a cup, naar ineens veel meer!!!

 

Nu ben ik 3 dagen verder en de pijn is stukken minder geworden, alleen uit bed stappen doet nog wel zeer. En heb het idee dat ze ook wat "geslonken" zijn.

 

Mijn vraag nu, ze voelen nu nog wat dikkig aan en hard, neem aan dat dit in de loop van de tijd minder word toch? 

Maar hoelang duurt dit ongeveer?

 

Foto's zal ik later toevoegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je verslag gelezen :)

 

Ik lees inderdaad altijd dat ze in het begin nog hard zijn en de protheses nog hoog zitten. Zelf laat ik het volgend jaar doen (ben nog met wel/geen vergoeding bezig). 

Maar ik heb bij anderen gelezen dat ze na 3 weken wat zachter worden en iets gaan zakken maar na de "officiële" 6 weken ze nog zachter zijn dus ik zou dat een beetje als voorbeeld aanhouden.

Ik weet niet wat je pc er over vertelt heeft?

 

Wel fijn dat je al zo vroeg aan de beurt was lijkt me. 

Heb je dual plane? En gebruik je nog pijnstillers ? 

 

Ik ben benieuwd naar je herstel dus ik ga je volgen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Laura026:

Ik heb je verslag gelezen :)

 

Ik lees inderdaad altijd dat ze in het begin nog hard zijn en de protheses nog hoog zitten. Zelf laat ik het volgend jaar doen (ben nog met wel/geen vergoeding bezig). 

Maar ik heb bij anderen gelezen dat ze na 3 weken wat zachter worden en iets gaan zakken maar na de "officiële" 6 weken ze nog zachter zijn dus ik zou dat een beetje als voorbeeld aanhouden.

Ik weet niet wat je pc er over vertelt heeft?

 

Wel fijn dat je al zo vroeg aan de beurt was lijkt me. 

Heb je dual plane? En gebruik je nog pijnstillers ? 

 

Ik ben benieuwd naar je herstel dus ik ga je volgen :)

Spannend! Ben benieuwd of jij je vergoeding gaat krijgen!!

 

Ik was inderdaad blij dat ik vroeg aan de buurt was,gaf ook aan dat ik vrieg wilde. Ook ivm. Eten en drinken.

 

De pc heeft er niet veel over gezegd volgens mij, maar ik wacht het dan wel af. Haha. 

 

Ik heb inderdaad dual plane.

Gebruik nu minder pijn stillers. Maar denk dat ik het nog minder ga gebruiken. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sandra, 28 jaar en inmiddels heb ik mijn borstvergroting gehad. Ik kwam van een a of misschien wel aa cup en heb nu 365 cc gekregen.

 

Als er vragen zijn kunnen jullie die altijd stellen!!

En hoop dat ik mijn vragen ook aan jullie kan stellen.

 

Liefs, Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.