Ga naar inhoud

L:17 november 2010: Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

goedemiddag dames...

ik heb een vraagje, want ik moet a.s. woensdag en begin natuurlijk ontzettend te twijfelen...

als ik kijk naar mensen die net n BV zijn ondergaan, vind ik het er allemaal niet echt groot uitzien...

niet dat ik van die hele grote wil, maar zie amper verschil..

komt dit door t vocht dat t één geheel lijkt ofzo??

en naar verloop van tijd als t vocht weg is enzo, dat je dan wel vorm begint te zien, en dat t dan meer lijkt??

of kan t alleen maar minder worden, omdat ze in het begin nog gezwollen zijn???

hoop dat iemand me begrijpt?? hihi.....

alvast bedankt...

:67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat vraag ik me ook al af want de meeste zeggen naderhand hmm had toch wel wat groter gewild misschien haha dan ben ik bang dat ik dat dalijk ook heb en das echt niet de bedoeling voor dat geld wat je ervoor betaald!!!

Maar als je bij jessicaX kijkt in de galerij dan zie je dat t bij haar in het begin niet zo heel groot oogt maar een tijdje later vind ik ze echt groter geworden en hebben ze ook echt een mooie vorm en grootte, moet je maar eens kijke...

Hoeveel cc's kreeg jij ook alweer, pff ik kan t allemaal niet meer onthouden hoor wat iedereen nou krijgt hihi maar wel gaaf dat je woensdag al aan de beurt ben :D ik moet nog 33 dagen wachten :P

Nou succes in ieder geval alvast ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemiddag dames...

ik heb een vraagje, want ik moet a.s. woensdag en begin natuurlijk ontzettend te twijfelen...

als ik kijk naar mensen die net n BV zijn ondergaan, vind ik het er allemaal niet echt groot uitzien...

niet dat ik van die hele grote wil, maar zie amper verschil..

komt dit door t vocht dat t één geheel lijkt ofzo??

en naar verloop van tijd als t vocht weg is enzo, dat je dan wel vorm begint te zien, en dat t dan meer lijkt??

of kan t alleen maar minder worden, omdat ze in het begin nog gezwollen zijn???

hoop dat iemand me begrijpt?? hihi.....

alvast bedankt...

:67:

Het ligt ook heel erg aan de plaatsing, onder of op de spier en ik vind dat je ook heel goed verschil ziet tussen chirurgen! Als jij op consult bent geweest en je hebt je wensen duidelijk gemaakt, dan moet het duidelijk zijn voor je pc!

In het begin lijkt het door vocht wel vaker 1 geheel, maar dit is vaker het geval bij plaatsing onder de spier vind ik. Uit ervaringen van de meiden die ik hier heb gelezen, wordt de cupmaat vaker groter dan kleiner. Omdat de protheses ook nog in moeten dalen naar hun uiteindelijke positie.. En als je nog heel erg twijfelt, bespreek dit dan voor de operatie met je pc, zodat je zeker weet dat je een goede keuze maakt! Ook oogt het op foto's vaak heel anders dan in het echt, vergeet dat niet!!

Succes meid!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zal allemaal wel goed komen denk ik...

de meeste ( als t al niet allemaal zijn ) twijfelen wel...

en inderdaad ik heb mijn wensen kenbaar gemaakt, dus dan zal t hopelijk heel mooi worden...

beetje schrik en twijfel over het resultaat is normaal!!

je hebt ook gelijk lotus, het ligt heel erg aan de plaatsing, de soort prothese, arts. etc.

maar één ding is zeker het wordt absoluut groter...

heb nu een 70b, en ben benieuwd wat n met 300cc anatomisch dual plane gaat worden... toch wel zeker n grote C hoop ik... :) normaal is 150cc n cupmaat groter, maar ja bij sommige lijkt t meer en bij sommige minder... hopelijk zijn we uiteindelijk allemaal blij....

en lieveranoniem ik heb idd naar die foto's v haar gekeken en het is duidelijk verschil..

komt denk ik ook gewoon echt door de vocht, en het is ook niet raar je hebt n operatie gehad en alles moet herstellen en dat heeft helaas tijd nodig...

morgen ga ik ff op visitie bij vriendin van me en dan is haar BV 11dagen geleden, en dan begint het zich denk ik al wat beter te vormen... ook daar ben ik zeer benieuwd naar...

en dan is het bijna zover..

bijna woensdag...

heb gelukkig nog geen zenuwen, maar dat zal vast wel morgenavond komen....

hopelijk hou ik ze n beetje in bedwang.... :4:

fijne avond dames....

Link naar reactie
Delen op andere sites

he dames....

ik heb ze...!!! :1bouncingboobs: hihi...

vanochtend was t dan zover, en alles is goed verlopen.,..

had pas zenuwen toen ik binnen stapte en toen ging alles zo snel.. meteen foto's maken, omkleden etc.

dat ik niet eens zenuwen kon krijgen...

moet zeggen dat t qua pyn nu wel mee valt, echt niet dat ik lig te janken ofzo... trekt wat en je hebt ontzettende spierpijn,,,

moet wel overal bij geholpen worden want kan nog geen deur open maken, maar dat komt omdat ze onder de spier zitten...

heb moment een sportbh aan, maat 75d.. het verraste me echt....

zal denk ik nog wel wat minder worden... want zijn nu aan t zwellen etc...

ben zeer benieuwd wat t wordt.. en ook hoe ik de 1e nacht door ga komen en hoe ik me morgen voel...

ik laat jullie morgen meer weten...

fijne avond en tot morgen...

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej L...Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :D fijn om te horen dat t allemaal goed is gegaan, ik hoop voor je dat je de nacht goed doorkomt;) ben zeer benieuwd waar je op uit gaat komen inderdaad :D

Sterkte met de pijn.. Liefs xxxx

MisD... heb jij ook al zoveel consulten gehad :D ik heb dr in totaal maar liefst 6 gehad en dan bij van der weij ben ik zelfs 2 keer geweest haha maja je doet t ook nie zomaar, wel grappig te horen dak nie de enige ben;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

he girls.....

even n klein verslagje want ga zo naar bed toe....

k heb vanacht echt goed geslapen...

van half 1 tot 8 uur.... 2x even wakker geweest maar was echt goed te doen...

heb de paracetamol met codeine net voor t slapen gaan gepakt, en denk dat dat wel werkte want werd er ook n beetje duf van...

vandaag was dus de eerste dag na de operatie en het ging me echt goed...

pijn valt me reuze mee, wel spierpijn en soms wat druk maar t is goed te doen, dus hopen dat t zo blijft...

wel vond ik t eng toen k ging douche en de sportbh uit moest, want t lijkt net alsof ze eruit vallen...

ik wist ook niet hoe snel k m weer aan moest doen... je bent echt blij met dat harnas... ;-)

verder voelt t nog wel allemaal wat raar aan, want t is gespannen en het gevoel erin is anders, half verdoofd ofzo... en heb best wel gezwollen tepels....

maar dat komt allemaal goed...

kga zo naar bedje toe, jullie horen van me...

slaap lekker allemaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Toch maar een verslagje over mijn ervaring wat betreft mijn borstvergroting.

Vorige week woensdag was het dan zo ver, moest om 9.30 in de velthuis kliniek zijn, en gelukkig geen zenuwen..

Eenmaal aangekomen, was k meteen aan de beurt en mocht ik mee voor foto's te maken en daarna naar mijn kamertje, waar de doc. en anesthesist me zouden verwelkomen en nog n kleine uitleg gingen geven., toen dit gebeurd was mocht ik meteen mee..

Lekker snel allemaal, je laat t allemaal over je heenkomen en daar lig je dan...

Klaar voor hetgeen wat komen gaat waar je je al jaren op verheugd heb, maar omdat alles zo snel gaat heb je geen zenuwen en besef je het niet goed.

Opzich wel fijn vond ik...

Ik kreeg de narcose, en verder weet ik niks meer.....

Later daarna werd ik wakker in n heerlijk verwarmd bedje en toen kwam de verpleegkundige bij me kijken..

Had wel een grote druk op mijn borst, want kwam niet omhoog uit het bed en dat ging al helemaal niet omdat ik zo versufd was...

Na een tijdje gelegen te hebben, paracetamol genomen ondertussen, gingen we mij aankleden en mocht ik naar de relax ruimte...

Hier wachtte ook tevens mijn partner op me en mocht ik bij komen van alles.. theetje en beschuitje en lekker chillen...

Naar verloop van tijd voelde ik me goed en mochten we naar huis..

Ik zag eerlijk gezegd heel erg op tegen de dagen die voor de deur stonden..

Hoe zou ik me voelen?

Zou ik wel iets zelf kunnen??

etc etc ???

Vragen al om maar die kan ik nu wel beantwoorden, want ook al hoor je veel van mensen om je heen, iedereen is anders, en ervaart t anders....

Mijn ervaring is;

Dat is 100% is meegevallen...

Het is nu al maandag en ben de dagen goed doorgekomen...

Heb eigenlijk niet echt pijn gehad... ik noem het geen pijn...

Het trekt wat en het is zwaar op je borst... en je hebt gewoon veel spierpijn....

Het slapen ging me ontzettend goed af, maar dat kwam misschien ook omdat ik vaker op mijn rug slaap, en voor t slapen 2 paracetamol pakte... Alleen als je in de ochtend wakker wordt ben je ontzettend stijf en heb je ontzettende druk op je borst..

Dus als je niet alleen bent, vraag dan of iemand je even n zetje in de rug geeft... dat je zelf niet overeind kan heb ik een dag of 3 - 4 gehad.. nu kan ik zelf al goed overeind...

Maar je merkt wel dat je beperkt bent.... kleine dingen lukken ineens niet meer, bv de deur open doen hihi....

Elke dag gaat het een beetje beter.... en valt t uiteindelijk reuze mee...

Ik had gekozen voor 300cc protheses druppelvorm van het merk Mentor, had voorheen een b70, en wilde achter de spier laten plaatsen maar ze adviseerde me de nieuwe dual plane techniek...

gedeeltelijk onder de spier dus... in het begin is alles ontzettend gezwollen, en moest trouwens een sportbh 75D aan.... :136:maar ik vind en weet niet of de meeste dat hier vinden;

ze krimpen elke dag lijkt t wel.....!!! :145: is het normaal???

k heb wel nog de 75d bh aan en die zit ook nog wel goed gevuld, maar het lijkt steeds minder te worden...

ook vind ik t zowiezo moeilijk om over te oordelen, want het is nu 5dgn later en het heeft allemaal tijd nodig...

je hebt nog geen idee hoe het eruit komt te zien en ik kan gewoon niet wachten... ik wil zo graag weten wat het wordt...

nu vind ik het niet zo geweldig, het steekt ontzettend naar voren en vraag me af wanneer het gaat dalen en of ik ook wel decolleté ga krijgen???

en dit is zo vervelend, je hebt eindelijk de stap genomen, je hebt ze... en dan duurt t nog zo lang en ga je twijfelen over de maat, de vorm, de plaatsing etc...

wat zijn jullie ervaringen hierin???

Verder heb ik nog een klein raar ding...;

Ik kan het niet verdragen als k de sportbh uit moet doen...

Verwissel m elke keer snel, en als ik moet douche heb ik m de laatste paar keer aangehouden, want zodra ik m uitdoe wordt ik helemaal duizelig..

Gisteravond bijvoorbeeld, ik zat op bed en deed m uit, ging even goed totdat na een minuut ofzo ik ligt in mijn hoofd werd en voelde dat k flauw ging vallen, ik snel mijn vriend geroepen en die is er bij gebleven, nat washandje etc....Dit heeft echt n tijd geduurd, kan nog net bijblijven, tegen het flauwvallen aan was het,... allemaal sterren, geluid ebde weg, lijk bleek, zweten etc.

En ik had vanochtend naar de velthuis gebeld en gevraagd wat t kon zijn, maar hun hebben er nog nooit van gehoord..

Misschien iemand hier ervaring mee??? Want zit er wel erg mee, want durf nog amper dat ding uit te doen, en helemaal na wat gister is gebeurd, zit t helemaal tussen mijn oren,..... :146:

Ik hoop niet dat ik sommige nu heb afgeschrikt om t ook te laten doen, want feit is dat het allemaal meevalt en we doen t voor n goed doel..

Alleen de vragen achteraf hou je denk k toch, omdat we weinig geduld hebben... alleen dat duizelig gebeuren lijkt me niet normaal....

Liefs L. :148:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey L...,

Sorry dat je verslag nu dubbel staat, maar heb je postjes uit het topic van missD naar jouw eigen topic verplaatst, hoort daar wel in thuis! :38:

Gefeliciteerd :64: met je nieuwe aanwinsten en wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, Eefje, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi L!

Vervelend dat je zo duizelig wordt na het uitdoen van je BH. Misschien kan het komen omdat je het nog heel spannend vind? Als het na het douchen is kan het ook zo zijn dat je te heet gedouched hebt en dat het toevallig bij je bh uitdoen is? Anders zou ik het ook niet zo goed weten....Hou het even in de gaten zou ik zeggen. Ik hield mijn borsten altijd even vast wanneer ik mijn bh uitdeed zodat ze niet meteen zo zwaar voelde.. misschien een tip.

Veel sterkte nog!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verder heb ik nog een klein raar ding...;

Ik kan het niet verdragen als k de sportbh uit moet doen...

Verwissel m elke keer snel, en als ik moet douche heb ik m de laatste paar keer aangehouden, want zodra ik m uitdoe wordt ik helemaal duizelig..

Gisteravond bijvoorbeeld, ik zat op bed en deed m uit, ging even goed totdat na een minuut ofzo ik ligt in mijn hoofd werd en voelde dat k flauw ging vallen, ik snel mijn vriend geroepen en die is er bij gebleven, nat washandje etc....Dit heeft echt n tijd geduurd, kan nog net bijblijven, tegen het flauwvallen aan was het,... allemaal sterren, geluid ebde weg, lijk bleek, zweten etc.

En ik had vanochtend naar de velthuis gebeld en gevraagd wat t kon zijn, maar hun hebben er nog nooit van gehoord..

Misschien iemand hier ervaring mee??? Want zit er wel erg mee, want durf nog amper dat ding uit te doen, en helemaal na wat gister is gebeurd, zit t helemaal tussen mijn oren,..... :146:

Hey L,

Ik heb precies hetzelfde. Zodra ik mijn bh af doe word ik duizelig, misselijk en breekt het zweet me uit. Ik kan me nog herinneren dat ik dat ook had na mijn 1ste BV.

Ik denk dat het tussen mijn oren zit . . . zolang ik die bh aan heb is het safe en kunnen ze er niet afvallen ;)

Maar het went en straks ben je blij dat je die bh ff af kan doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.