Ga naar inhoud

245 cc Motiva Ergonomix Demi


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Gigi36:

@Margaretha en @Jules90 willen jullie mij ook toevoegen? ben benieuwd :) mercikes 

Hi! Ik ben pas 8 december aan de beurt ^_^ ik ga zometeen een weekend naar Berlijn en plaats daarna in ieder geval vast wat foto's van mijn voorsituatie. Je kan me eventueel ook volgen, dan zie je het volgens mij als ik nieuwe foto's toevoeg. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gigi36:

Ik heb ook al verschillende topics gelezen dat zelfs na een paar weken na de borstvergroting sommigen een cup groter gaan ... we zullen geduld moeten hebben en afwachten wat het wordt :) Vanmiddag op 2de controle benieuwd of de draadjes eruit zullen mogen want die jeuken nu wel enorm .... Kom wel wat zot dat ik nog niet veel in het huishouden kan doen, al kriebelt het wel. Mijn man helpt wel waar nodig maar is toch niet hetzelfde of dat je het zelf doet. Gelukkig zijn mijn kids wat groter, dochtertje van 8 en zoontje van 6,5. Ze kunnen al redelijk zelf hun plan trekken :) 

Bij mij begint mijn man te verwachten dat ik terug heel wat begin te doen, maar ben nog maar 1 week ver en kan echt nog niet zoveel, vrees dat ik me hier vaak overdoe. Mijn kindjes zijn nog klein, 2 en 4. Is nog even heel zwaar hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb chance mijn ventje werkt in het verre buitenland in de bagger en is nu nog thuis tem 12 december, dus hij is er nog een beetje. Ik heb vanmorgen een klein strijkje gedaan, ging redelijk goed maar erna wel terug branderige steekjes in mijn rechterborst. Terug een 2-tal uurtjes gerust en is over nu. 13u30 op controle zal eens vragen hoe het komt dat mijn rechterborst zoveel meer pijn doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geveegd, afgestoft, opgeruimd, maar alles heeeeeeel traag. En zachtjes. En een was ingestoken, maar daar forceer ik mij altijd mee.... ik denk dat het normaal is dat de ene borst rapper pijn doet dan de andere. Ze genezen volledig apart. Maar wel een geluk dat je vandaag je vraag kan stellen. Hopelijk mogen je draadjes eruit. Vanaf wanneer mochten bij u die grote plakkers er af blijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Gigi36:

@Derks welke cupmaat heb je nu? Ik ben met 295 sebbin dual plane anatomisch van A naar C gegaan. Je kan aftellen :) spannend 

Ik zit nu op een grote b/kleine c. Dus dan zal ik wel ongeveer een grote D komen! Bij mij komen twee verschillende maten, ene kant dan 255 andere kant 345 omdat de andere borst een a is. Dus ben zo aan het aftellen maar blijf tot de dag zelf twijfelen denk ik. Heb jij foto's van jou voor en na die ik kan zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei LaLexSu1981:

Beste, ik ben 2 november geopereerd. Ik ben 1m64 en 51 kg. Ik kwam van een 75a nu heb ik met motiva 245 demi toch wel een enorme boezem! Mocht voor mij zeker niet groter. Bij mij zijn ze eerlijk gezegd nog niet veel kleiner geworden na operatie. 

Heb jij zelf al nieuwe bh's gekocht? En welke maat kom je nu op uit? Vindt je het zelf te groot?? Ik heb 70b/70c dus dan kom ik ongeveer zelfde uit als wat jij nu hebt ongeveer. 

Ps. Heel fijn onderling als kleine vrouwen om van elkaar ervaringen te horen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Dhdh:

Ik weet nog niet welke maat ik zal hebben, want heb nu nog een spanbh aan. Ik denk dat ik zal uitkomen op een grote B... ga je ook motiva demi nemen?

Ooh wel spannend dan nog!! Een grote B is al heeel mooi toch. Ik draag nu B/C maar door heel veel schil in de borsten (1,5 cup) laat ik het doen. Ik ga dualplane mentor krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 23-11-2017 om 21:46 zei Dhdh:

Ik weet nog niet welke maat ik zal hebben, want heb nu nog een spanbh aan. Ik denk dat ik zal uitkomen op een grote B... ga je ook motiva demi nemen?

Hey meid, eindelijk iemand gevonden met demi....zelf ga ik de 29e onder t mes bij dr fresow in bauland. Twijfel nog enorm tussen demi en full... ben 167 53kg en nu 70b lege b...  ga voor 340cc motiva rond dual plane..... mag ik aub je fotos zien zou me helpen qua beeldvorming ben nl zo bang dat ik met demi niet genoeg bolling volume bovenin krijg xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
22 minuten geleden zei LaLexSu1981:

@Elisa85 ik heb demi implantaten. Heel tevreden. Ik kwam van 75 a en nu 70 D ik kreeg 245 en 266cc grtjes

Hey, thnx voor je reactie. Inmiddels bij pc geweest en we gaan voor 400cc full daar ik mooie bolling en volume bovenop wil. Heb je mss fotos? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen 2 maanden PO al terug volop aan het sporten, maar een beetje teleurgesteld van het resultaat. Heb 295 cc medium High Sebbin laten plaatsen. Had verwacht dat het dat ietsje meer ging zijn. De chirurg heeft wel mooi werk gedaan het is naturel zoals ik gevraagd heb, geen bolling, mensen die het niet weten zullen het ook niet merken, heb nu een C/D in maat bh Hunkemöller, maar volgens mij zien zij er niet zo uit maar kleiner. Ben nu een beetje boos op mezelf dat ik toch niet dat ietsje meer heb durven wagen. Ik heb gehoord dat je zeker drie maanden moet wachten op het finale resultaat dat het kan zijn dat ze nog 'ploppen' (heb ze achter de borstspier laten plaatsen). Dus stiekem hoop ik dat ze de komende maand wat veranderen in projectie ;) maar denk dat mijn hersenen nu zo gewoon zijn aan de grootte en dat er wel nog zijn die achteraf zeggen het mocht wat meer zijn... ik kijk dan eens naar mijn voor foto's (een lege A)  en besef dan dat het nu wel veel mooier is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23 november 2017 om 10:56 zei Dhdh:

Beste dames

Ik ben vrijdag 17/11 geholpen met 245cc Motiva Ergonomix Demi. Nu voorlopig ben ik een beetje teleurgesteld wat de grootte betreft. Ikzelf ben slank, 1m65 en 50kg. Had toch gehoopt op een 70C of mss zelfs 70D uit te komen, maar daar ziet het er voorlopig niet naar uit. Ik weet dat het nog geen week geleden is en dat ik mss nog wat geduld moet hebben, maar zijn er soms nog dames die hetzelfde cc van hetzelfde merk hebben laten plaatsen en hun ervaring willen delen met me? Vergroten ze nog met uit te zakken? 

Veel dank

Groetjes

Xoxo

Beste, ik ben hetzelfde als jij 1m64 en 52 kg ik kreeg motiva demi 245 en 265cc had een 75A en heb nu 70D ik hoop dat het bij jou ook zoiets word. Mvg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 18-1-2018 om 20:38 zei LaLexSu1981:

@Elisa85 ik heb demi implantaten. Heel tevreden. Ik kwam van 75 a en nu 70 D ik kreeg 245 en 266cc grtjes

Hoi, het is al een tijdje geleden dat er in dit bericht werd gereageerd maar kwam hem tegen omdat ik op zoek ben naar foto's van Motiva demi. Ik twijfel nog erg tussen de 285 demi of 315/335 full. Eind juli heb ik de tweede consult met Fresow. Ben benieuwd wat hij adviseert :) Zou ik misschien een foto mogen zien hoe de demi nu staat? Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.