Ga naar inhoud

245 cc Motiva Ergonomix Demi


Aanbevolen berichten

Beste dames

Ik ben vrijdag 17/11 geholpen met 245cc Motiva Ergonomix Demi. Nu voorlopig ben ik een beetje teleurgesteld wat de grootte betreft. Ikzelf ben slank, 1m65 en 50kg. Had toch gehoopt op een 70C of mss zelfs 70D uit te komen, maar daar ziet het er voorlopig niet naar uit. Ik weet dat het nog geen week geleden is en dat ik mss nog wat geduld moet hebben, maar zijn er soms nog dames die hetzelfde cc van hetzelfde merk hebben laten plaatsen en hun ervaring willen delen met me? Vergroten ze nog met uit te zakken? 

Veel dank

Groetjes

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dhdh

 

Ik had lang getwijfeld tss de 255 cc en 295 cc anatomisch Sebbin. Uiteindelijk voor de 295 cc gegaan en ik kom nu uit op een 70 c (medische bh) voorlopig. Ben 9 dagen po. Ze zijn al goed ontzwollen en ook minder groot of juist na de ingreep. Ik ben 1m66 en 51 kg. 

grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jee. Na 9 dagen kleiner dan dag 1 dus? Dus dan zullen de mijne ook wss nog kleiner worden..... heb echt een verkeerde maat gekozen vrees ik dan. Bij mij staan ze echt nog niet op hun plaats na 6 dagen. Zijn niet gezwollen maar staan wel nog hard en hoog. Ik ben vrij sportief, heb een getrainde borstspier dus denk dat dit daardoor komt? Ze zijn volledig achter de spier geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dit lees word ik toch ook een beetje bang hihi. Ik ben ook 165 en 50 kilo en krijg 230 , maar dan voor de borstspier. Mijn PC zegt dat meer niet mooi zal zijn. Zijn ze bij jou dual plane geplaatst of echt volledig achter de spier? Volledig achter de spier wordt geloof ik nauwelijks meer gedaan! Volgens mij is het wel zo dat de spier nog moet ontspannen bij ahcter de spier en dan zal het ietsje groter worden.. wat was jou voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desi3:

als ik dit lees word ik toch ook een beetje bang hihi. Ik ben ook 165 en 50 kilo en krijg 230 , maar dan voor de borstspier. Mijn PC zegt dat meer niet mooi zal zijn. Zijn ze bij jou dual plane geplaatst of echt volledig achter de spier? Volledig achter de spier wordt geloof ik nauwelijks meer gedaan! Volgens mij is het wel zo dat de spier nog moet ontspannen bij ahcter de spier en dan zal het ietsje groter worden.. wat was jou voorsituatie?

Volledig achter de spier. Al mijn vriendinnen dit een bv hebben laten doen, hebben allemaal achter de spier. De plastisch chirurg sprak zelfs niet van een andere manier. Hij zei dat voor de spier of dual plane goedkoper was en veel in privé klinieken werden gedaan. Mijn voorsituatie was een kleine 70B. Maar zelfs die gaapte soms al wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Margaretha:

Dag dames,

 

Ik ben 164 en 52kg. Ik heb 215cc voor de spier en vindt dat het zeker niet groter had gemogen. Ik ken er niet zoveel van maar zou het kunnen dat voor de spier net iets groter oogt omdat dit dan niet wordt 'vastgehouden' door de spier?

 

Groetjes

Ik denk het wel, achter de spier verlies je sowieso wat cc. Op welke cupmaat ben jij uitgekomen met de 215cc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de keuze voor de borstspier mocht ik tot max 215 cc om het nog natuurlijk te laten zien daarmee dat het bij mij achter borstspier is geplaatst omdat ik voor 295 koos. Wou heel graag een C en in mijn geval met 215 ging ik op een B uitkomen. Alle technieken hebben voor- en nadelen. Ik heb dual plane gekozen omdat deze techniek de nadelen van volledig achter borstspier vermindert... vb. Borst beweegt natuurlijker zonder dat rand zichtbaar wordt en prothese beweegt niet bij aanspannen borstspier. Best goed luisteren naar je dr. Ieder persoon is anders de 1 heeft meer of minder cc nodig dan de ander om zelfde resultaat te hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Gigi36:

Ik had de keuze voor de borstspier mocht ik tot max 215 cc om het nog natuurlijk te laten zien daarmee dat het bij mij achter borstspier is geplaatst omdat ik voor 295 koos. Wou heel graag een C en in mijn geval met 215 ging ik op een B uitkomen. Alle technieken hebben voor- en nadelen. Ik heb dual plane gekozen omdat deze techniek de nadelen van volledig achter borstspier vermindert... vb. Borst beweegt natuurlijker zonder dat rand zichtbaar wordt en prothese beweegt niet bij aanspannen borstspier. Best goed luisteren naar je dr. Ieder persoon is anders de 1 heeft meer of minder cc nodig dan de ander om zelfde resultaat te hebben. 

Klopt. Mijn chirurg zal het liefst via die techniek werken, maar ik heb schrik dat ik te weinig cc heb genomen voor achter de spier. Heeft niemand foto's soms?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Margaretha:

Dag dames,

 

Ik ben 164 en 52kg. Ik heb 215cc voor de spier en vindt dat het zeker niet groter had gemogen. Ik ken er niet zoveel van maar zou het kunnen dat voor de spier net iets groter oogt omdat dit dan niet wordt 'vastgehouden' door de spier?

 

Groetjes

Groetjes

Mag ik meekijken in jouw album? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee dhdh, 

ik heb de zelfde lengte en gewicht ik heb gekozen voor 255. Maar twijfel juist of dit geen 70e gaat worden... dat vindt ik voor mijn lengte en gewicht best groot. Ik ben wel heel benieuwd hoe het er bij jou uitziet. Ik laat het dualplane plaatsen. Helaas pas in januari maar kan hier nog wat tips vragen om alsnog kleiner te kiezen of zo te laten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Derks:

Hee dhdh, 

ik heb de zelfde lengte en gewicht ik heb gekozen voor 255. Maar twijfel juist of dit geen 70e gaat worden... dat vindt ik voor mijn lengte en gewicht best groot. Ik ben wel heel benieuwd hoe het er bij jou uitziet. Ik laat het dualplane plaatsen. Helaas pas in januari maar kan hier nog wat tips vragen om alsnog kleiner te kiezen of zo te laten! 

Ik weet nog niet welke maat ik zal hebben, want heb nu nog een spanbh aan. Ik denk dat ik zal uitkomen op een grote B... ga je ook motiva demi nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Dhdh:

Beste dames

Ik ben vrijdag 17/11 geholpen met 245cc Motiva Ergonomix Demi. Nu voorlopig ben ik een beetje teleurgesteld wat de grootte betreft. Ikzelf ben slank, 1m65 en 50kg. Had toch gehoopt op een 70C of mss zelfs 70D uit te komen, maar daar ziet het er voorlopig niet naar uit. Ik weet dat het nog geen week geleden is en dat ik mss nog wat geduld moet hebben, maar zijn er soms nog dames die hetzelfde cc van hetzelfde merk hebben laten plaatsen en hun ervaring willen delen met me? Vergroten ze nog met uit te zakken? 

Veel dank

Groetjes

Xoxo

Beste, ik ben 2 november geopereerd. Ik ben 1m64 en 51 kg. Ik kwam van een 75a nu heb ik met motiva 245 demi toch wel een enorme boezem! Mocht voor mij zeker niet groter. Bij mij zijn ze eerlijk gezegd nog niet veel kleiner geworden na operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei LaLexSu1981:

Beste, ik ben 2 november geopereerd. Ik ben 1m64 en 51 kg. Ik kwam van een 75a nu heb ik met motiva 245 demi toch wel een enorme boezem! Mocht voor mij zeker niet groter. Bij mij zijn ze eerlijk gezegd nog niet veel kleiner geworden na operatie. 

Oh echt? Dat geeft wel wat hoop! Ook achter de spier geplaatst? 

Ik zou ook niet vermoeden dat ze kleiner worden maar zie eerder vaak dat ze naarmate ze op hun plaats komen te zitten, dat ze dan groter lijken te worden. Bij anderen, ik hoop bij mij ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook al verschillende topics gelezen dat zelfs na een paar weken na de borstvergroting sommigen een cup groter gaan ... we zullen geduld moeten hebben en afwachten wat het wordt :) Vanmiddag op 2de controle benieuwd of de draadjes eruit zullen mogen want die jeuken nu wel enorm .... Kom wel wat zot dat ik nog niet veel in het huishouden kan doen, al kriebelt het wel. Mijn man helpt wel waar nodig maar is toch niet hetzelfde of dat je het zelf doet. Gelukkig zijn mijn kids wat groter, dochtertje van 8 en zoontje van 6,5. Ze kunnen al redelijk zelf hun plan trekken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.