Ga naar inhoud

Lisette1967 : 4 december 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo dames zal voorstellen me naam is lisette 4 december heb een wissel deze zitten er 15 jaar in heb nu 300cc rond voor me borstspier ik krijg 500 of 550 rond achter me spier ben best heel zenuwachtig nu me vraag heb nu Veel meer pijn en ben benieuwd hoe groot het is wie heb er foto's van 500 of 550 cm rond achter de borstspier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎11‎-‎2017 om 17:19 zei Lisette1967:

Hallo dames zal voorstellen me naam is lisette 4 december heb een wissel deze zitten er 15 jaar in heb nu 300cc rond voor me borstspier ik krijg 500 of 550 rond achter me spier ben best heel zenuwachtig nu me vraag heb nu Veel meer pijn en ben benieuwd hoe groot het is wie heb er foto's van 500 of 550 cm rond achter de borstspier

Hoi hoi

Bij welke pc ga je deze keer geopereerd worden en in welke kliniek?

Misschien handig om volgende keer met punten, komma's en hoofdletters te typen hihi.. Dan is het ietsje beter te lezen. Zeker als de teksten langer worden :)

Als je prothesen voor de borstspier geplaatst worden, waar ze nu ook zitten, zul je minder last hebben, dan wanneer ze een nieuwe pocket achter je spier moeten maken.. Dus beetje afhankelijk van welke plaatsing je gaat krijgen :)

Heel veel succes alvast! En laat me nog even weten wat ik verder in je titel moet zetten: plastisch chirurg en kliniek :35: 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.