Ga naar inhoud

zachtheid van de motiva


Aanbevolen berichten

Hoi, ik meldde mij een tijdje terug aan op dit forum en vond al heel wat nuttige info terug. Er zitten hier echte kenners bij! Ik heb onlangs een eerste consult gehad bij dr. Verdonck. Na zijn uitleg was er nog wat twijfel tussen de mentor en de motiva, maar ik zou nu toch graag kiezen voor de motiva. Via de website van mentor vind je heel wat before and after foto's die een heel duidelijk resultaat geven van het gekozen profiel. Zo vind ik de moderate profile gel plus van mentor een heel natuurlijk resultaat geven. 

Maar nu ik voor de motiva wil gaan, vind ik jammer genoeg nergens gelijkaardige info terug.  Ook niet via de websites in Amerika. Op één website in Japan vond ik een voor- en na foto met gebruik van de motiva midi en dit gaf een ontzettend mooi resultaat. Heeft er iemand ervaring met dit model? Iemand die wel een interessante link kent om hier wat foto's met gebruik van dit type te bekijken? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende maand krijg ik mijn nieuwe borsten. Ik koos voor de motiva. Graag had ik eens rond gehoord hoe snel deze nu eigenlijk zacht worden en aanvoelen als eigen borsten. Ik las ook al dat je de randen er van veel minder voelt dan bij andere implantaten. Is dat werkelijk zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.