Ga naar inhoud

Noozxx : 28 november 2017 : Dr. Rogge : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Dag allemaal ik word aanstaande dinsdag geopereerd door dr rogge. Ik krijg een borst vergroting, van een a zou ik naar een c- volle c gaan. Hoeveel cc er in gaat weet ik eigenlijk niet heeft hij niks van gezegt. Wel weet ik dat het maat 5-6 mss 7 als het lukt en mooi is zou worden. Ik ben heel erg zenuwachtig en kan bijna al niet meer slapen ben er heel erg mee bezig. Bang voor de pijn vooral en dat alles goed verloopt. Ik ben nog nooit geopereerd geweest en een infuus is dus ook de eerste keer (waar ik ook wel wat schrik voor hem). Onder de oksel is hoe het bij mij zal gebeuren , achter de spier. Daarom dat ik ook erg vrees voor de pijn :blink: maar ik zie het wel zitten en ga er voor gaan. Zijn er hier meiden die ook bij dokter rogge zijn geweest? Die me wat kunnen vertellen over de pijn en dat je blij met met de resulaten? Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet bij dr. Rogge geweest, ik heb 295 cc achter borstspier laten plaatsen insnede is onder de borst gemaakt. Mijn chirurg is niet voor het plaatsen via de oksel.  Had ook schrik voor de pijn en was dan ook op van de zenuwen. De eerste drie dagen waren de ergste, borsten stonden gespannen pijn bij de minste beweging, maar ben nu 1 week po en het gaat al beter, de pijn is heel veel verminderd. Juist nog branderige steken met momenten. Ik heb een prothese gekozen die niet breder is of mijn borstklier omdat ik een mooi natuurlijk effect wou. Ik had een lege 75 A en denk dat ik nu op een C zit, mijn medische bh is toch een C. Maar naar het schijnt zullen mijn borsten nog veel veranderen de komende weken ... dus ben benieuwd. Ben wel blij dat het resultaat er al is, geen opvallende bolle rondingen en heel natuurlijk, als je wilt wil ik je wel een foto doorsturen. Alvast veel succes dinsdag en het komt allemaal goed je zal zo content zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Gigi36:

Ik ben niet bij dr. Rogge geweest, ik heb 295 cc achter borstspier laten plaatsen insnede is onder de borst gemaakt. Mijn chirurg is niet voor het plaatsen via de oksel.  Had ook schrik voor de pijn en was dan ook op van de zenuwen. De eerste drie dagen waren de ergste, borsten stonden gespannen pijn bij de minste beweging, maar ben nu 1 week po en het gaat al beter, de pijn is heel veel verminderd. Juist nog branderige steken met momenten. Ik heb een prothese gekozen die niet breder is of mijn borstklier omdat ik een mooi natuurlijk effect wou. Ik had een lege 75 A en denk dat ik nu op een C zit, mijn medische bh is toch een C. Maar naar het schijnt zullen mijn borsten nog veel veranderen de komende weken ... dus ben benieuwd. Ben wel blij dat het resultaat er al is, geen opvallende bolle rondingen en heel natuurlijk, als je wilt wil ik je wel een foto doorsturen. Alvast veel succes dinsdag en het komt allemaal goed je zal zo content zijn :)

Hey dankje voor je antwoord! Amai 1 weekje nu , kan je al dingen doen zoals huishoudelijke taken? Goed voor je dat de pijn al aan het minderen is, ben zo bang voor de pijn en ben redelijk klein zerig ook dusja haha :29: oh ja ik wil het echt heel erg dus ik zal het er moeten bijnemen hopelijk duurd het gewoon niet te lang. En ja dat zou wel leuk zijn voor een foto te mogen zien. Dankje wel ik hoop het heel erg dat ik tevreden zal zijn. Alvast bedankt voor je antwoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een weekje kan ik al terug rustig koken wasje instoppen wandelen en wat opruimen juist voor de grote huishoudelijke taken heb ik een huishoudhulp ingeschakeld. Mijn dochtertje is 8 en zoontje 6.5 dus ze kunnen al redelijk hun plan trekken. Ben wel nog enorm moe denk van de narcose geweest en het feit dat ik niet goed slaap op mijn rug....heb meer last van mijn rechter- dan van mijn linkerborst. Maar ben superblij met het resultaat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Gigi36:

Na een weekje kan ik al terug rustig koken wasje instoppen wandelen en wat opruimen juist voor de grote huishoudelijke taken heb ik een huishoudhulp ingeschakeld. Mijn dochtertje is 8 en zoontje 6.5 dus ze kunnen al redelijk hun plan trekken. Ben wel nog enorm moe denk van de narcose geweest en het feit dat ik niet goed slaap op mijn rug....heb meer last van mijn rechter- dan van mijn linkerborst. Maar ben superblij met het resultaat :)

Ja ik slaap ook niet goed op mijn rug daar ben ik ook wel bang , wel goed dat je al wat dingen kan doen ben benieuwd bij mij heb er toch wel veel stress voor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...

Hoi, zou je mij ook willen toevoegen aub?

Na 2 zwangerschappen zijn mijn al kleine borsten veranderd in theezakjes. Vroeger had ik een kleine B, nu een A. Ik wil hier echt iets aan veranderen maar durf nog niet goed. Ik lees hier toch veel verhalen over langdurige pijnklachten, slecht slapen,.... mijn kindjes zijn nog klein, dus mijn slaap is heilig. Hoe is het ondertussen met jou? Groetjes, @Noozxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.