Ga naar inhoud

Twee verschillende adviezen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Al eerder vertelde ik dat ik heel erg twijfelde. Om deze twijfel uit de lucht te halen ben ik bij een andere arts geweest namelijk Dr.Verdonck. Deze gaf me het advies 300 cc dual plane, terwijl Dr.Meesters mij het advies had gegeven 220 cc voor de spier. Ik weet nu echt niet meer wat te doen. Mijn voorkeur gaat uit naar voor de spier maar lees zoveel verschillende dingen op het forum. Toen ik dokter Verdonck vroeg of het voor de spier ook nodig was zei hij dat hij dat helemaal niet deed, moet ik zijn advies dan wel zo serieus nemen? 

Iemand die ook zo getwijfeld heeft met maten en plaatsing ?

Help!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Waarom wil je zelf liefst plaatsing voor de spier?

Waarom stelt dr. Meesters voor de spier voor? Indien hij enkel plaatsing

voor de spier doet zou ik mss nog een derde consult plannen bij iemand die beide technieken gebruikt.

Ik heb 300cc dual-plane, 11,1 diameter, 4,8 projectie, neem gerust een kijkje. 

 

Hoop dat je er snel uitraakt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Eecc15il:

Hey!

Waarom wil je zelf liefst plaatsing voor de spier?

Waarom stelt dr. Meesters voor de spier voor? Indien hij enkel plaatsing

voor de spier doet zou ik mss nog een derde consult plannen bij iemand die beide technieken gebruikt.

Ik heb 300cc dual-plane, 11,1 diameter, 4,8 projectie, neem gerust een kijkje. 

 

Hoop dat je er snel uitraakt!

 

Hallo, dokter Meesters kan beide plaatsingen doen. Ze stelt voor de spier voor omdat ik van mezelf genoeg borst heb en mijn borspier door het sporten ver ontwikkeld is wat een nadeel zou kunnen zijn voor de prothese. Daarom begrijp ik niet dat de belgische arts Verdonck dit niet heeft gezien(hij plaatst wel alleen dual plane). Hoe was jou voorsituatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.