Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Opelke

Bilvergroting met eigen vet

Recommended Posts

Ik vind operaties ook heel interessant. Ik kijk ook autopsiefilmpjes. Maar dat vinden de meeste mensen in mijn omgeving dan weer raar :P:4:

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Opelke hahaha ik vind die filmpjes ook heel interessant. En kijk er ook naar,en als je bij nio op consult gaat kan je idd gelijk voor je billen vragen. Is niet raar hoor. Ik heb consult voor me billen gedaan en ook gelijk voor Bwc 

xx jenette

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@BrownieG  je zit niet echt op je implantaten , ze zitten net boven het gedeelte waar je op zit ,onder de bilspier worden ze geplaatst 

xx jenette

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Aloysa bedankt voor de tip, ik ga zeker effe kijken. Ben er wel heel benieuwd naar ,maar ook net als @BrownieG ben ik niet echt een fan van dg,voor implantaten moet je echt bij nio zijn.  Voor borsten weet ik dat al want die heb ik al van hem. En aangezien hij dat zo vaak doet. Denk ik dat die billen ook wel goed komen

xx jenette

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Aloysa heb jij de livestream gezien ??? Ben zo benieuwd. Las dat het wel implantaten zijn  het duurdt 30 min om ze te plaatsen en ja mag na 1dag al zitten:o:o vraag me af hoe dat zo snel kan allemaal 

xx jenette 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Jenette Ik heb een poging gedaan, maar de stream liep de hele tijd vast, dus ben afgehaakt. Verder geen idee wat die nieuwe techniek inhoudt. Er was een buitenlandse pc die de techniek aan de pc’s van DG leerde? Ze zou in ieder geval nog een vlog erover posten binnenkort. 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@@@Aloysa thanxxx

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou dames  ik overweeg om mijn billen te gaan doen in turkije, krijg ook een full lipo.

nu lekker veel bij praten met @Jenette

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@flege  altijd gezellig om te kletsen over vrowendingen en ervaringen uit te wisselen 

xxx jenette 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎21‎-‎3‎-‎2018 om 10:21 zei Jenette:

je zit niet echt op je implantaten , ze zitten net boven het gedeelte waar je op zit ,onder de bilspier worden ze geplaatst 

xx jenette

Klopt maar bedoelde meer dat je zo kort na je operatie op je gat mag zitten. Als ik alle reviews lees zit niemand de eerste paar dagen erop. Met of zonder implantaten. En dat heeft meer met de verzorging in het genezingsproces te maken en de spanning die er al zo snel op zit. Ik kan mij er dan weinig bij voorstellen dat de VS zo achterlopen op ons? Vraag eens na bij Nio als je wil. Wel nieuwsgierig naar die nieuwe techniek ;) Hoe meer info hoe beter toch..

xx 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎22‎-‎3‎-‎2018 om 17:24 zei flege:

nou dames  ik overweeg om mijn billen te gaan doen in turkije, krijg ook een full lipo.

nu lekker veel bij praten met @Jenette

Spannend en ben benieuwd hoe het bij jouw verloopt :) Jij gaat voor de BBL?

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-3-2018 om 21:18 zei BrownieG:

Spannend en ben benieuwd hoe het bij jouw verloopt :) Jij gaat voor de BBL?

xx

hi

ik heb afgelopen week een consult gehad met de chirurg.

omdat ik 2 zwangerschappen heb gehad,raden hij mij een tommy tuck aan.

aangegeven dat ik dit echt niet zou willen.

dr. gaf wel aan dat als hij al het vet bij mijn buik wegzuigt er slappe huid  zal gaan hangen.

aangeven dat hij 2-3cm vet bij mijn buik zal laten zitten zodat mijn slappe huid niet gaat hangen.

ik ga dus voor een lipo zones (buik boven en onder,rug,lovehandels, binnen kant been) hier kan de dr 2l vet weghalen.

ik ga ook voor een bbl er zal 0,800l terug geplaatst worden in mijn dijen en bovenkant bil.

ik zal september onder het mes gaan....

ik hou jullie op de hoogte

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kans is groot dat je cellulitis krijgt dan als je het met eigen vet laat doen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Mima:

De kans is groot dat je cellulitis krijgt dan als je het met eigen vet laat doen...

cellulites?? alles is met eigen vet

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoii allemaal mijn operatiedatum voor de Bilvergroting met implantaten is bekend. Dinsdag 3 juli om half 1. Ben ik aan de beurt het worden ovale implantaten van ieder 375 CC.    In de parkkliniek door dr nio ,Ben zo zenuwachtig 

xx jenette 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com