Ga naar inhoud

Bilvergroting met eigen vet


Opelke

Aanbevolen berichten

@Jenette Ik heb een poging gedaan, maar de stream liep de hele tijd vast, dus ben afgehaakt. Verder geen idee wat die nieuwe techniek inhoudt. Er was een buitenlandse pc die de techniek aan de pc’s van DG leerde? Ze zou in ieder geval nog een vlog erover posten binnenkort. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste Reactie

@@@Aloysa thanxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flege  altijd gezellig om te kletsen over vrowendingen en ervaringen uit te wisselen 

xxx jenette 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎3‎-‎2018 om 10:21 zei Jenette:

  je zit niet echt op je implantaten , ze zitten net boven het gedeelte waar je op zit ,onder de bilspier worden ze geplaatst 

xx jenette

 

Klopt maar bedoelde meer dat je zo kort na je operatie op je gat mag zitten. Als ik alle reviews lees zit niemand de eerste paar dagen erop. Met of zonder implantaten. En dat heeft meer met de verzorging in het genezingsproces te maken en de spanning die er al zo snel op zit. Ik kan mij er dan weinig bij voorstellen dat de VS zo achterlopen op ons? Vraag eens na bij Nio als je wil. Wel nieuwsgierig naar die nieuwe techniek ;) Hoe meer info hoe beter toch..

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 27-3-2018 om 21:18 zei BrownieG:

Spannend en ben benieuwd hoe het bij jouw verloopt :) Jij gaat voor de BBL?

xx

 

hi

 

ik heb afgelopen week een consult gehad met de chirurg.

 

omdat ik 2 zwangerschappen heb gehad,raden hij mij een tommy tuck aan.

aangegeven dat ik dit echt niet zou willen.

dr. gaf wel aan dat als hij al het vet bij mijn buik wegzuigt er slappe huid  zal gaan hangen.

aangeven dat hij 2-3cm vet bij mijn buik zal laten zitten zodat mijn slappe huid niet gaat hangen.

 

ik ga dus voor een lipo zones (buik boven en onder,rug,lovehandels, binnen kant been) hier kan de dr 2l vet weghalen.

ik ga ook voor een bbl er zal 0,800l terug geplaatst worden in mijn dijen en bovenkant bil.

 

ik zal september onder het mes gaan....

 

ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoii allemaal mijn operatiedatum voor de Bilvergroting met implantaten is bekend. Dinsdag 3 juli om half 1. Ben ik aan de beurt het worden ovale implantaten van ieder 375 CC.    In de parkkliniek door dr nio ,Ben zo zenuwachtig 

 

xx jenette 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎6‎-‎2018 om 15:57 zei Jenette:

Hoii allemaal mijn operatiedatum voor de Bilvergroting met implantaten is bekend. Dinsdag 3 juli om half 1. Ben ik aan de beurt het worden ovale implantaten van ieder 375 CC.    In de parkkliniek door dr nio ,Ben zo zenuwachtig 

 

xx jenette 

Hey hey, gefeliciteerd met je datum. Kan mij voorstellen dat je zenuwachtig bent want het begint al op te schieten. 

 

Ga je nog je eigen topic vullen met je ervaring? Zijn er zat die het willen maar eigenlijk weinig vanaf weten dus je doet een hoop ladies een plezier ermee ;) 

 

Good Luck en op naar mooie billen :) 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@BrownieG  hoi het is inmiddels nu 10 dagen geleden dat ik ben geopereerd. Ik ga geen topic of iets bijhouden ben daar nl niet zo goed in. Ik kan je wel vertellen dat het de afegelopen dagen geen pretje is geweest en het is absoluut niet te vergelijken met een borstvergroting maar als er hier mensen zijn die vragen hebben of eventueel informatie willen dan mag dat natuurlijk altyd. Ik beantwoord ze graag  want ik wilde ook graag alles weten allen helaas voor mij was er weinig te vinden en doen vrouwen er vaak geheimzinnig over dus dames heb je vragen stel ze gerust ik geef je zon eerlijk mogelijk antwoord 

xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Op ‎13‎-‎7‎-‎2018 om 19:54 zei Jenette:

@BrownieG  hoi het is inmiddels nu 10 dagen geleden dat ik ben geopereerd. Ik ga geen topic of iets bijhouden ben daar nl niet zo goed in. Ik kan je wel vertellen dat het de afegelopen dagen geen pretje is geweest en het is absoluut niet te vergelijken met een borstvergroting maar als er hier mensen zijn die vragen hebben of eventueel informatie willen dan mag dat natuurlijk altyd. Ik beantwoord ze graag  want ik wilde ook graag alles weten allen helaas voor mij was er weinig te vinden en doen vrouwen er vaak geheimzinnig over dus dames heb je vragen stel ze gerust ik geef je zon eerlijk mogelijk antwoord 

xx jenette

 

Hoi hoi, Het is nu inmiddels effe geleden en Brownie is nu weer effe actief op BF. Superdruk gehad! Klinkt heftig hoor als ik je zo hoor.

Hoe heb je het ervaren? En happy mee nu? 

Greetz xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoii het is nu bijna 5 mnd geleden

ik ben er nu echt heel blij mee echt waar. Maar t was echt heel pittig hoor heel veel pijn vooral de eerste week na de operatie  na 3 weken complicatie van het litteken wat opengegaan was met infectie dat was echt geen pretje kan ik je vertellen ik heb in totaal 5 weken alleen maar kunnen staan op om mijn buik kunnen liggen. Al met al ben ik er nu heel blij mee. Maar als ik alles van te voren had geweten qua pijn enz enz zou in het nooit meer overdoen

 

groetjes jenette xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2018 om 15:49, Bloemmetje zei:

@Jenette hay! 

Mag ik je een pb sturen?

Ik zag je namelijk een paar keer voorbij komen met een bilvergroting met implantaten..

 

Liefsxx

sorry voor mijn late reactie 

maar natuurlijk mag je mij een bericht sturen 

gr jenette xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenette  :23: en ik maar denken dat je al snel  zat te zwaaien met je achterste! Klinkt inderdaad best zwaar en zeker met je infectie :wacko: Dus 5 weken lang niet zitten vanwege je infectie en je litteken? Hoe heb je dit voor elkaar gekregen met werk en huishouden? Ben wel blij dat het allemaal goed is afgelopen bij je en nu ervan profiteert. Hoe voelt het nu in je billen? Zwaarder of zal dit ook naarmate tijd gewoon worden? Brownie is niet nieuwsgierig hoor :45: 

 

Ik heb zn idee dat het hetzelfde proces is als mijn boobs hihi.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG nee ik was niet aan t zwaaien met mijn billen :D tja hoe ik dat gedaan heb die 5 weken nou laat ik je vertellen dat je heel veel geduld in t huishouden moet hebben. Je staat of ligt natuurlijk heel de dag dus je kan wel voorzichtig met geknepen billen lopen. En heel voorzichtig lichte dingen doen. Eten maken. Stoffen enz enz. En laat ik je vertellen dat ik heel erg handig met mijn voeten en vooral tenen ben geworden. Hahaha. Omdat je natuurlijk ook niet mag bukken. Nu is gelukkig alles goed gekomen. Al zijn me billen nog steeds wel wat gevoelig. En als je er zeg maar vol op zit is ook geen pretje dus het gaat wel steeds beter alleen het herstel is dus echt heel lang. Komt mischien ook omdat ik niet meer heel piep ben. Maar als je staat of loopt voel je er helemaal niks van ook niet dat er wat in zit zeg maar  nou volgens mij heb ik nu wel al je vragen beantwoord  vind t wel heel lief van je 

groetjes jenette xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.