Opelke

Bilvergroting met eigen vet

Recommended Posts

Bwa gewoon beetje onzeker. Ik vind uiterlijk belangrijk :P ik wil op korte termijn graag permanente make up laten doen aan men ogen. Die eyeliner lukt voor geen meter. Nu had ik dat laatst laten doen en dat was zo mooi... het internet staat vol met adressen maar wie is echt goed.. Ik ken persoonlijk ook niemand in mijn omgeving die dat heeft laten doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎25‎-‎12‎-‎2017 om 12:45 zei Opelke:

Bwa gewoon beetje onzeker. Ik vind uiterlijk belangrijk :P ik wil op korte termijn graag permanente make up laten doen aan men ogen. Die eyeliner lukt voor geen meter. Nu had ik dat laatst laten doen en dat was zo mooi... het internet staat vol met adressen maar wie is echt goed.. Ik ken persoonlijk ook niemand in mijn omgeving die dat heeft laten doen.

Ik heb ook permanente make up (lippen en wenkbrauwen) bij een hele goeie laten doen maar dat is wel rdam. Stuur maar een pb als je het adres wenst. Zij staat heel bekend in deze regio en professioneel. Zij heeft ook een facebookpagina en is niet goedkoop maar wel een prof!!

Beauty comes from the inside too he ;) 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh rotterdam dat is wel heel ver voor mij. Dat is 4u rijden :( Ik ben daar wel al op citytrip geweest. Prachtige stad! Ik heb nu een waardebon via een veilingsite gekocht voor permanente make up in eindhoven. Ik ga daar eens kijken,  was toch supergoedkoop dus als ik het niet vertrouw laat ik het gewoon niet doen. Als het in een donker huis is ren ik heel hard weg :45: 

Ja inderdaad,  schoonheid zit vanbinnen! (Maar als de buitenkant ook aangenaam is om naar te kijken, des te beter):45:

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:45::45: Succes! Laat maar eens weten of het is gelukt :) of dat je in zn achteruit bent gegaan met piepende banden..hahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zal je zeker op de hoogte houden. Doet het pijn? Is het net gevoel hetzelfde als tattooering? Haha ik begin ze te knijpen  :45::45: en is het echt aan te raden om na een jaar bij te werken of hoeft dat niet? Lopen de lijnen ook uit of blijven die scherp?  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Opelke Ik ben ook zn schijterd wat pijn betreft .. als het aan mij ligt overal narcose voor :45: 

Maar dat 3D tatoeëren van de wenkbrauwen viel reuze mee. Je krijgt sowieso een verdovende crème en als je een lieverd hebt dan pauzeert ze effe ;) Beter is om door te gaan en af en toe op je tanden te bijten. Tja, afhankelijk van je huid en het spulletje wat ze gebruiken was het effect bij mij goed zichtbaar en heb ik deze pas na 2 jaar moeten bijwerken. De lijnen zijn bij mij scherp gebleven en de inkt niet uitgelopen tot een zwarte streep streep...

Ik heb echt haartjes ertussen gehad en een goeie vorm aangemeten gekregen wat goed paste bij mijn gezicht. Heel natuurlijk!

Heb je haar info dgg per pb ( misschien zie je hier een paar voorbeelden) . Mijn lippen deden wel zeer maar ging ook voor cherryrood  whahahahaha. je ziet het nu nog heel lichtjes en moet deze gaan bijwerken maar gebruik wel lippenstift voorlopig..  deed wel een beetje auwie en wat ik zei...ben niet zo van de pijn. En het gevoel dat ze door mij lip heen ging aaaahhh jakkie

Ach, iedereen beleeft het anders.. zoals met een bv :) 

xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden