Ga naar inhoud

jootje81 : 14 november 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

Ik ben in 2007 geopereerd,ik ben 1.63m en was toen 47 kilo.Had bijna geen borsten.Er kon toen max 255 cc anatomisch duale plane in.Mijn borsten waren toen ook al wat ongelijk maar daar heeft de plastisch  chirurg niks mee gedaan.Door de jaren heen ben ik gegroeid en een kindje gekregen,Mijn gewicht is nu rond de 63 kilo.En mijn huid was over de protheses heen gaan hangen.En mijn linkerborst was nog groter geworden.

Ik ben vorige week dinsdag 14 november geopereerd. Heb een prothese wissel gehad door dr Peters,en in mijn linkerborst 550cc gekregen en rechterborst 600cc (duale plane high profile rond van mentor.)

Ik ben nu al heel tevreden over mijn borsten,maar nog steeds veel pijn in mijn rechterborst vooral in de buurt van borstbeen/spleetje tussen de borsten.Binnen zijkant borst.Ook af en toe steken. En als ik een beetje buk of omhoog ga van bed voel ik de prothese bewegen of zo.

Wie heeft dit ook?Heb van mijn huisarts al extra tramadol gekregen.Omdat ik bijna 3 uur moet rijden als ik naar Peters zou moeten.En mijn bh zit zo strak dat hij helemaal niet lekker zit,hoort dit zo of moet het juist wat losser?Ik heb al een 2 keer xl en de bandjes zo los mogelijk.

Ik hoop wat te horen van de meiden hierover.

Groetjes Jo

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @jootje81,

Wat heerlijk dat je nieuwe borsten hebt! Vindt je rond ook anders dan anatomisch? 

 

Je bent nog maar kort geleden geopereerd, dus die pijntjes zijn echt heel normaal. Denk dat het ook een beetje aan de grootte ligt. Hoe groter hoe meer pijn. Althans dat leek mij logisch :P

 

wat betreft het bewegen, dat had ik ook. Het borrelde zelfs gewoon wat, Haha! Maar ook dat is heel normaal. Dat trekt allemaal weg.

 

Voor de bh zou ik even mailen met je pc, die weten daar vaak wel raad mee.

 

Goed luisteren naar je eigen lichaam en geniet vooral van je nieuwe borsten! Fijn herstel gewenst ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@jootje81

 

Hoi meis.

 

Het is alweer enige weken geleden dat je je prothese wissel hebt gehad, hoe is het nu met je, ben je tot nu toe tevreden met het resultaat?

 

Ik zag dat je ook geen officiële titel had, dus dat heb ik even aangepast en tevens heb ik topic verhuisd naar een andere categorie, wellicht is het leuk als je hier in je topic af en toe even je updates neerzet.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.