Ga naar inhoud

Ruimte tussen de borsten in


Aanbevolen berichten

Hey dames,

Ben weer terug van weg geweest, Voor de zomervakantie had ik besloten een borstvergroting te gaan doen.

Na een consult bij dr Hupkens had ik een afspraak gemaakt voor de operatie. 

Ik begon alleen ontzettend te twijfelen of ik wel de juist arts had gekozen.

Is dr Peters niet beter dacht ik toen ??? Nu lees ik ontzettend veel over Verdonck..

 

Mijn vraag is : Welke arts zullen jullie mij aanraden ?

ik heb best een flinke ruimte tussen mijn borsten in.

Welke arts kan dit zo goed mogelijk wegwerken ?

 

Alvast super bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ooh ik ben ook zo ontzettend onzeker over welke arts het beste bij mij zou passen. Nogal kritisch en weet niet wat het mooiste word. Ik zag de fotos en ervaringen van iemand bij Dr Hupkens en dat vind ik er ontzettend mooi uit zien... Ben benieuwd naar foto's van Verdonck.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, 

 

ikzelf heb Verdonck borstjes gekregen ^_^. Zit ook wel met een vlakte tussen mijn borsten...Ben wel tevreden over zijn werk hoor. Maar Verdonck is erom gekend om het natuurlijk te houden en geen al te grote vergroting te doen. Hij zal ook niet al te gauw de borstplooi gaan aanpassen.

Naar hetgeen ik haar al gezien en gelezen heb denk ik dat Nio en Plovier hierin de besten zijn. Ik zou toch ook eens op hun deur gaan aankloppen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.