Ga naar inhoud

Sun04 : 2 februari 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast Sun04

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

De knoop is doorgehakt!
Ik zal mijn borstvergroting toevertrouwen aan dr. Verdonck in zijn eigen kliniek te Diest. Operatiedatum moet nog worden vastgelegd.
Een eerste consult heb ik al achter de rug. Wat een fijne (eerlijke) man en omgeving!
Daarbij raadde hij me 230cc dual plane (full, rond) aan om van mijn kleine A naar een grote B/kleine C te gaan (ik ben 1m57 en weeg 49kg). 

Mijn voorkeur gaat uit naar de Motiva-implantaten.

230 cc lijkt me echter klein wetende dat ik liever naar een mooie C zou gaan, dus vroeg ik me af of er hier nog dames zijn die bij hem een 'kleiner' aantal cc hebben laten plaatsen? Zijn jullie hierover tevreden?

As. donderdag heb ik een 2de passessie bij dr. Verdonck dus ik hoop dat hij ietsje groter kan/wil gaan.
Ik vond de 1ste passessie namelijk snel gaan...
Alvast enorm bedankt voor jullie reacties! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom op het forum!

 

Als je je pc zijn naam in de zoekfunctie ingeeft kan je een heleboel info vinden want er zijn heel wat patiënten van hem actief op het forum :) 

Ik krijg hier regelmatig de indruk dat hij eerder voorzichtig is met het aantal cc’s. Als jij een duidelijk beeld hebt van wat je wilt (en wat je echt te klein vindt) kan je mss bij je volgende consult voorbeeldfoto’s meenemen van jouw wensen. Zodat het voor hem duidelijk is waar je op hoopt en hij je ook eerlijk kan zeggen of dat mogelijk is.

 

Zelf voel ik me wel goed bij een pc die de mogelijkheden laat afhangen van mijn voorsituatie en niets ‘forceert’. Maar zoals je hier vaak kan lezen vinden veel vrouwen het achteraf net ietsje te klein en ik denk dat ik tot men grote verbazing mezelf ondertussen ook tot dat clubje reken :D

 

Heel veel succes nog! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Eecc15il:

Hey welkom op het forum!

 

Als je je pc zijn naam in de zoekfunctie ingeeft kan je een heleboel info vinden want er zijn heel wat patiënten van hem actief op het forum :) 

Ik krijg hier regelmatig de indruk dat hij eerder voorzichtig is met het aantal cc’s. Als jij een duidelijk beeld hebt van wat je wilt (en wat je echt te klein vindt) kan je mss bij je volgende consult voorbeeldfoto’s meenemen van jouw wensen. Zodat het voor hem duidelijk is waar je op hoopt en hij je ook eerlijk kan zeggen of dat mogelijk is.

 

Zelf voel ik me wel goed bij een pc die de mogelijkheden laat afhangen van mijn voorsituatie en niets ‘forceert’. Maar zoals je hier vaak kan lezen vinden veel vrouwen het achteraf net ietsje te klein en ik denk dat ik tot men grote verbazing mezelf ondertussen ook tot dat clubje reken :D

 

Heel veel succes nog! 

 

Hoi!

Bedankt, ik heb op korte tijd al veel gehad aan dit forum :) 

Goede tips, ik zal eens verder kijken op zijn naam, maar ik heb inderdaad ook al die indruk dat dr. Verdonck graag voor het meest naturelle gaat (wat goed is, maar ik wil achteraf inderdaad geen "damn veel te klein"-gevoel :p). Nu ja grote borsten met striemen er rond is natuurlijk ook niet mooi dus ik ga donderdag wat jij zei doen: foto's meenemen en benadrukken dat ik niet bang ben van ietsje groter :) 

Ik heb even in je album gekeken en jouw borstgrootte en profile zijn wel waar ik op hoop, maar of hij me 300cc gaat geven, ben ik bang voor :P Klopt het dat dual plane maakt dat je cc's "verliest"? Nog eens bedankt voor je tips @Eecc15il X

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Sun04:

Hoi!

Bedankt, ik heb op korte tijd al veel gehad aan dit forum :) 

Goede tips, ik zal eens verder kijken op zijn naam, maar ik heb inderdaad ook al die indruk dat dr. Verdonck graag voor het meest naturelle gaat (wat goed is, maar ik wil achteraf inderdaad geen "damn veel te klein"-gevoel :p). Nu ja grote borsten met striemen er rond is natuurlijk ook niet mooi dus ik ga donderdag wat jij zei doen: foto's meenemen en benadrukken dat ik niet bang ben van ietsje groter :) 

Ik heb even in je album gekeken en jouw borstgrootte en profile zijn wel waar ik op hoop, maar of hij me 300cc gaat geven, ben ik bang voor :P Klopt het dat dual plane maakt dat je cc's "verliest"? Nog eens bedankt voor je tips @Eecc15il X

 

Hoe ik het heb begrepen ‘verlies’ je bij dual-plane vooral bovenaan wat bolling omdat je spier het bovenaan wat plat duwt, maar dat zorgt ook vaak voor een natuurlijk effect.

En heb de indruk dat er bij dual-plane vaak wordt gekozen voor minstens een hoog profiel (Of medium+, zijn zoveel verschillende benamingen) waardoor dit weer wat gecompenseerd wordt. 

 

De ene 300cc is ook de andere niet. Mijn prothese is 11,1 in diameter en 4,8 projectie. Een 300cc van een ander merk of ander profiel (laag, medium, hoog, extra hoog) kan heel andere afmetingen hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had onlangs ook een bezoekje bij dr. Verdonck. Ik ben zelf 1m 68cm groot en weeg 51 kg. Momenteel heb ik ook een cupmaat A en zou zelf ook graag uitkomen op een gemiddelde C. ik vermoed dat het aantal cc bij ons wat gelijkend zal zijn. Bij de mentor raadde hij mij de 235cc aan, maar 250cc vond hij ook nog wel kunnen. Nu ik toch voor de motiva zou willen gaan twijfel ik wel wat tussen de full en de midi. Maar van die midi vind ik nergens voorbeelden terug. Wel wat moeilijk inschatten vind ik. Volgende week heb ik mijn tweede passessie. De operatie staat gepland voor december. Wanneer de jouwe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ben ook onlangs bij Verdonck geweest. Hij raadde mij 220cc aan voor om van A/B naar C te gaan. Ik ben 165cm en 52kg maar mijn bovenlichaam is wel heel fijn door mijn aziatische roots. Maar ik denk dat ik voor een maar groter zal gaan. Ik wou sowieso niet groter dan 250cc maar er zijn heel veel slank gebouwde meisjes die 300cc insteken en er heel mooi uitzien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Timsy:

Ik had onlangs ook een bezoekje bij dr. Verdonck. Ik ben zelf 1m 68cm groot en weeg 51 kg. Momenteel heb ik ook een cupmaat A en zou zelf ook graag uitkomen op een gemiddelde C. ik vermoed dat het aantal cc bij ons wat gelijkend zal zijn. Bij de mentor raadde hij mij de 235cc aan, maar 250cc vond hij ook nog wel kunnen. Nu ik toch voor de motiva zou willen gaan twijfel ik wel wat tussen de full en de midi. Maar van die midi vind ik nergens voorbeelden terug. Wel wat moeilijk inschatten vind ik. Volgende week heb ik mijn tweede passessie. De operatie staat gepland voor december. Wanneer de jouwe?

@Timsy Hoi! Ik word pas begin februari geopereerd omdat ik in januari nog op wintersport ga (voor ik een tijdje niet meer mag sporten) ;). Bij jou is het aftellen dan! Spannend :)!

Zag jij een echt verschil tussen de 235cc en 250cc? Ik heb dat trucje met de zakjes rijst geprobeerd en vond 275cc wel mooi, maar dat scheelt dan wel van de 230cc die Verdonck aanraadde... Alles hangt af van je beginsituatie zeker... Morgen zie ik hem voor een 2de consult, duimen dat er meer bij kan ;).

Voor mijn doel hebben we het enkel over de motiva's gehad en dan meer bepaald de ronde, full profile dual plane omdat ik bovenaan mijn borsten echt niets heb. Hij zei dat dual plane ervoor zorgt dat de bolling bovenaan je borst er natuurlijker uitziet zeker als je daar weinig vet hebt (want: implantaat wordt wat "platgedrukt" achter de spier) dus ik denk dat de full je niet moet afschrikken:) tenzij je echt eerder een anatomische vorm wilt en niet te veel projectie dan lijkt midi wel wat? Kan je best aan hem navragen, maar ik vind ook geen foto's van midi profiles...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Grownbabe:

Hey ik ben ook onlangs bij Verdonck geweest. Hij raadde mij 220cc aan voor om van A/B naar C te gaan. Ik ben 165cm en 52kg maar mijn bovenlichaam is wel heel fijn door mijn aziatische roots. Maar ik denk dat ik voor een maar groter zal gaan. Ik wou sowieso niet groter dan 250cc maar er zijn heel veel slank gebouwde meisjes die 300cc insteken en er heel mooi uitzien! 

 Hi @Grownbabe :) Raadt hij ze je voor de spier aan? Onze gestalte lijkt zowat hetzelfde (heb trouwens ook Aziatische roots ;)), maar mij zei hij meteen dat het dual plane moet aangezien ik onvoldoende vetlaag heb daar. Ik zag wel een vlog van Talisa Loup, die 230cc voor de spier heeft en dat is best groot maar mooi uitgedraaid, terwijl 230cc achter de spier me dan weer te klein lijkt voor hetgeen ik wil :/ lastig. Morgen alweer passen dus ik hoop dat hij zegt dat groter ook kan. Misschien moet ik toch maar eens zeggen dat het gerust een C mag worden ipv "grote B kleine C".

Ja gek he dat sommige fijne meisjes wel heel wat meer cc's kunnen/mogen. Ligt dat misschien aan de 'smaak' van de chirurg? Of een beginsituatie met meer borst, kan ook...

Heb je al een idee van wanneer je operatie zal doorgaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Sun04! Ik ben 1m71, weeg 56kg en kreeg op 18/10 motiva ergonomix full 295cc (dual plane). Ik ben gestart met een A-cup. Tijdens het eerste consult vond ik de grootste pasmaat (was 300cc) eigenlijk wel mooi maar omdat hij zei dat dat zou uitkomen op een D-cup schrok me dat af en zei ik dat ik voor een maatje kleiner wilde gaan. Dat was dan 250cc of 275cc... Na men consult en hier te lezen op het forum begon ik te twijfelen. Zou het wel groot genoeg zijn? Zou ik toch niet voor de grotere gaan? Ik had dan een mailtje gestuurd met de vraag of hij toch die 295cc ook kon voorzien. Dat was geen probleem. De dag van de operatie zelf zou ik dat vlug nog even bespreken met hem. Hij zei me dat die 295cc op het randje naturel/fake zou zijn, maar ik ben heeeeel erg blij dat ik daarvoor gegaan ben. Ik ben van men A'tje naar 80C gegaan (in men sportbh's). Ik ben nu 36 dagen po en heel gelukkig met men nieuwe boobs. Van mij mocht het zelfs nog een beetje meer geweest zijn :D het is waar wat iedereen hier zegt, het went zooo snel!

Verdonck zei me voor ik naar het ok ging: je moet jezelf de vraag stellen of je teleurgesteld zou zijn als ze wat te groot zouden uitvallen of eerder als ze wat kleiner zouden uitvallen. In mijn geval zou ik ongelukkig geweest zijn mochten ze kleiner uitvallen dus ik heb er goed aan gedaan om toch voor die 295cc te gaan. Het verschil tss 275 en 295 is niet veel hoor maar toch, ik zou spijt gehad hebben... 

Met die 230cc zal je waarschijnlijk uitkomen op een mooie B-cup. Als je liever een C-cup hebt zou ik voor de 250cc of zelfs 275cc gaan. 

Goed dat je nog eens voor de tweede keer op consult gaat! Dan kan je nog eens passen. Dit forum is ook een grote hulp bij het maken van je keuze. Uiteindelijk ben jij wel degene die de touwtjes in handen heeft maar toch, het is echt een hulp om al die ervaringen te lezen. Zo kan je je ook een beter beeld schetsen van hoe alles zal verlopen enz... 

Zowiezo ben je bij dr. Verdonck in goede handen! Hij is echt een topchirurg met een topteam! Je kon geen betere chirurg kiezen ;) 

Succes met het maken jouw keuze en daarna aftellen naar de grote dag!!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even toevoegen aan men bericht dat ik men borsten absoluut niet fake vind. Dat was ook een must voor mij! Ik wilde mooie natuurlijke borsten en dan is het ook. Natuurlijk zijn ze nu nog volop aan het indalen en ze zijn zelfs al een beetje zachter. Nog eventjes wachten (paar maand) en dan zie ik het definitieve resultaat. Ik ben er nu al verliefd op dus het kan alleen maar beter worden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook lang getwijfeld tss 255 cc en 295 cc, bij mij zijn het implantaten van Sebbin geworden. Bij mijn eerste gesprek had ik ook aangegeven dat ik het vooral natuurlijk wil, dat het niet twee bollen zijn die op mijn lichaam geplakt zijn, 295 cc was het maximum dat ik mocht gaan, voor de borstspier ging het niet gaan want dan zou het er fake uitzien, dus is het achter de borstspier geworden bij mij. Mijn dr. zei dat ik niet over de breedte van mijn borstklier mocht gaan om het natuurlijk te laten uitzien. Vorige week ben ik dus geopereerd met 295 cc en ben supercontent met het resultaat, het is heel natuurlijk, niet te groot, niet te klein, als je wil @Sun04 stuur ik jou een fotootje door, heb al veel positieve reacties gekregen. Ik heb nu een 70 C in medische bh, wat ik wou :) En het went snel geloof mij maar .... grtjs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Sun04:

 Hi @Grownbabe :) Raadt hij ze je voor de spier aan? Onze gestalte lijkt zowat hetzelfde (heb trouwens ook Aziatische roots ;)), maar mij zei hij meteen dat het dual plane moet aangezien ik onvoldoende vetlaag heb daar. Ik zag wel een vlog van Talisa Loup, die 230cc voor de spier heeft en dat is best groot maar mooi uitgedraaid, terwijl 230cc achter de spier me dan weer te klein lijkt voor hetgeen ik wil :/ lastig. Morgen alweer passen dus ik hoop dat hij zegt dat groter ook kan. Misschien moet ik toch maar eens zeggen dat het gerust een C mag worden ipv "grote B kleine C".

Ja gek he dat sommige fijne meisjes wel heel wat meer cc's kunnen/mogen. Ligt dat misschien aan de 'smaak' van de chirurg? Of een beginsituatie met meer borst, kan ook...

Heb je al een idee van wanneer je operatie zal doorgaan?

 

Hij raadde mij dual plane aan, zoals bij de meeste :P Super toevallig dat je ook aziatisch bent. Verdonck heeft het graag naturelle maar zo weinig cc's aangeraden krijgen heb ik precies bijna bij niemand gezien op het forum. Is het dan omdat we anatomisch anders zijn? ik weet het niet. 

Bij de meeste nemen ze wel veel groter aan tijdens de 2e passessie dus ik ben enorm benieuwd wat je gaat nemen :)

230cc vond ik ook heel mooi in bikini of naakt maar met kleren aan merk je wel bijna nooit. 

Als je een duidelijk zichtbaar resultaat wil, kan je best groter ccs nemen. Ikzelf wil geen enorme borsten, ik wil graag een beetje meer volume, daarom dat ik wel blij was dat Verdonck mij niet zo'n grote cc's aanraadde.

Ik heb trouwens wel de 2e genomen tijdens het passen, maar mensen zeggen dat het veel groter lijkt tijdens passen dan in het echt.. bij mij gaat het waarschijnlijk over Motiva rond en full. ik zie 230cc precies nergens staan, dus neem ik aan dat je een ander soort hebt..?

 

Ik kan pas eind januari/februari door mijn werk :( en wanneer plan je de operatie te laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

@Grownbabe 

Heb mijn 2de passessie achter de rug en het wordt 255cc Motiva full round dual plane :)! Verdonck zei dat dat de max is voor mijn kleine gestalte (ben echt een fijntje; er zit 16-17cm tussen mijn 2 tepels als dat een idee kan geven? :p). Jij hebt zo te lezen al meer borst om mee te beginnen ;).

Die 255 leken me ook wel echt het maximum anders zouden mijn borsten mijn lichaam overheersen aangezien ik geen grote vormen heb voor de rest. De 255cc zouden van mijn AA/A een volle C maken dus hopelijk klopt dat :)!

De afspraak is nu dat als er genoeg ruimte is de 255 erin gaan en anders de 235cc van Motiva :). Ben ik helemaal akkoord mee.

Oh ja, 2 februari is mijn operatiedatum! Misschien dat we elkaar dan nog wel kruisen als je rond die periode gaat ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-11-2017 om 08:18 zei Bunny87:

Hey @Sun04! Ik ben 1m71, weeg 56kg en kreeg op 18/10 motiva ergonomix full 295cc (dual plane). Ik ben gestart met een A-cup. Tijdens het eerste consult vond ik de grootste pasmaat (was 300cc) eigenlijk wel mooi maar omdat hij zei dat dat zou uitkomen op een D-cup schrok me dat af en zei ik dat ik voor een maatje kleiner wilde gaan. Dat was dan 250cc of 275cc... Na men consult en hier te lezen op het forum begon ik te twijfelen. Zou het wel groot genoeg zijn? Zou ik toch niet voor de grotere gaan? Ik had dan een mailtje gestuurd met de vraag of hij toch die 295cc ook kon voorzien. Dat was geen probleem. De dag van de operatie zelf zou ik dat vlug nog even bespreken met hem. Hij zei me dat die 295cc op het randje naturel/fake zou zijn, maar ik ben heeeeel erg blij dat ik daarvoor gegaan ben. Ik ben van men A'tje naar 80C gegaan (in men sportbh's). Ik ben nu 36 dagen po en heel gelukkig met men nieuwe boobs. Van mij mocht het zelfs nog een beetje meer geweest zijn :D het is waar wat iedereen hier zegt, het went zooo snel!

Verdonck zei me voor ik naar het ok ging: je moet jezelf de vraag stellen of je teleurgesteld zou zijn als ze wat te groot zouden uitvallen of eerder als ze wat kleiner zouden uitvallen. In mijn geval zou ik ongelukkig geweest zijn mochten ze kleiner uitvallen dus ik heb er goed aan gedaan om toch voor die 295cc te gaan. Het verschil tss 275 en 295 is niet veel hoor maar toch, ik zou spijt gehad hebben... 

Met die 230cc zal je waarschijnlijk uitkomen op een mooie B-cup. Als je liever een C-cup hebt zou ik voor de 250cc of zelfs 275cc gaan. 

Goed dat je nog eens voor de tweede keer op consult gaat! Dan kan je nog eens passen. Dit forum is ook een grote hulp bij het maken van je keuze. Uiteindelijk ben jij wel degene die de touwtjes in handen heeft maar toch, het is echt een hulp om al die ervaringen te lezen. Zo kan je je ook een beter beeld schetsen van hoe alles zal verlopen enz... 

Zowiezo ben je bij dr. Verdonck in goede handen! Hij is echt een topchirurg met een topteam! Je kon geen betere chirurg kiezen ;) 

Succes met het maken jouw keuze en daarna aftellen naar de grote dag!!! :53:

@Bunny87 Hey! Bedankt voor je berichtje, ik heb er veel uitgehaald :). Zo leuk dat je er blij mee bent!! Hopelijk verloopt je herstel vlot :).

 

Mijn max is 255cc met de Motiva's full round dual plane en dat zou me een volle C moeten geven dus dat wordt het ;). Als hij tijdens de operatie merkt dat er onvoldoende ruimte is dan worden het die van 235cc Motiva maar dat vind ik dan ook oké :). Ik ben uiteindelijk echt een kleintje en fijntje dus meer dan 255 zou mijn lichaam compleet uit balans krijgen en dat wil ik niet... Hij zei dat met de 235cc ik een evenwicht tussen naturel en fake zou hebben en met de 255cc net ietsje minder natuurlijk omdat het aan de zijkanten iets gaat uitsteken, maar dat vind ik zelf eigenlijk mooi :).

Ik zei "het is maar 20cc verschil" maar Verdonck antwoordde dat door mijn gestalte en weinig vetweefsel 20cc een groter verschil kan maken dan bij vollere dames...

 

2 februari is het aan mij!

Nu aftellen maar en veeeeel info en inspo halen op dit forum ;). Hou je goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@Sun04

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat je een operatie datum hebt, dus ik heb gelijk even de titel aangepast en het topic verhuisd, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

x

Hoi @Desert-Rose, bedankt voor je aanpassingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Sun04 said:

@Bunny87 Hey! Bedankt voor je berichtje, ik heb er veel uitgehaald :). Zo leuk dat je er blij mee bent!! Hopelijk verloopt je herstel vlot :).

 

Mijn max is 255cc met de Motiva's full round dual plane en dat zou me een volle C moeten geven dus dat wordt het ;). Als hij tijdens de operatie merkt dat er onvoldoende ruimte is dan worden het die van 235cc Motiva maar dat vind ik dan ook oké :). Ik ben uiteindelijk echt een kleintje en fijntje dus meer dan 255 zou mijn lichaam compleet uit balans krijgen en dat wil ik niet... Hij zei dat met de 235cc ik een evenwicht tussen naturel en fake zou hebben en met de 255cc net ietsje minder natuurlijk omdat het aan de zijkanten iets gaat uitsteken, maar dat vind ik zelf eigenlijk mooi :).

Ik zei "het is maar 20cc verschil" maar Verdonck antwoordde dat door mijn gestalte en weinig vetweefsel 20cc een groter verschil kan maken dan bij vollere dames...

 

2 februari is het aan mij!

Nu aftellen maar en veeeeel info en inspo halen op dit forum ;). Hou je goed! 

Zeker goed luisteren naar je pc zij hebben de meeste ervaring. Ik heb lang getwijfeld tss 255 cc en 295 cc Sebbin anatomisch dual plane en uiteindelijk voor de grootste gegaan. Ik had een A en heb nu C in medische BH. 295 was ook het maximum dat ik mocht gaan om het nog natuurlijk te laten zien. En ben heel tevreden met het resultaat en vooral blij dat ik niet kleiner ben gegaan want ging maar op een B uitkomen dan. Ik ben 1,66 en weeg 51 kg. En ze wennen snel hoor ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 23 november 2017 om 00:42 zei Sun04:

@Timsy Hoi! Ik word pas begin februari geopereerd omdat ik in januari nog op wintersport ga (voor ik een tijdje niet meer mag sporten) ;). Bij jou is het aftellen dan! Spannend :)!

Zag jij een echt verschil tussen de 235cc en 250cc? Ik heb dat trucje met de zakjes rijst geprobeerd en vond 275cc wel mooi, maar dat scheelt dan wel van de 230cc die Verdonck aanraadde... Alles hangt af van je beginsituatie zeker... Morgen zie ik hem voor een 2de consult, duimen dat er meer bij kan ;).

Voor mijn doel hebben we het enkel over de motiva's gehad en dan meer bepaald de ronde, full profile dual plane omdat ik bovenaan mijn borsten echt niets heb. Hij zei dat dual plane ervoor zorgt dat de bolling bovenaan je borst er natuurlijker uitziet zeker als je daar weinig vet hebt (want: implantaat wordt wat "platgedrukt" achter de spier) dus ik denk dat de full je niet moet afschrikken:) tenzij je echt eerder een anatomische vorm wilt en niet te veel projectie dan lijkt midi wel wat? Kan je best aan hem navragen, maar ik vind ook geen foto's van midi profiles...

Beste, ik heb motiva midi implantaten. Ik ben 1m64 en 51 kg. Je mag mij gerust een privébericht sturen om foto's te zien. Heel tevreden en natuurlijk resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Sun04

 

Wat leuk! Ik lees nu dat je ook op 2 februari bij Verdonck mag! Ik ook!! 

Gelukkig begint de tijd al een beetje op te schieten :4: kan niet wachten tot t zover is.

Mocht je t leuk vinden, we hebben een Februari Boobies club voor iedereen die in februari trotse eigenaar wordt van 2 prachtige boobies. Je kunt je dan aanmelden in pb bij @best_boobie

 

Liefs, Auks

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 10-1-2018 om 06:56 zei Auks:

Hoi @Sun04

 

Wat leuk! Ik lees nu dat je ook op 2 februari bij Verdonck mag! Ik ook!! 

Gelukkig begint de tijd al een beetje op te schieten :4: kan niet wachten tot t zover is.

Mocht je t leuk vinden, we hebben een Februari Boobies club voor iedereen die in februari trotse eigenaar wordt van 2 prachtige boobies. Je kunt je dan aanmelden in pb bij @best_boobie

 

Liefs, Auks

Hey @Auks!

Ja het komt nu wel echt dichterbij hè :D 

Ik ben al volop voorbereidingen aan het treffen. Ik tel met je mee af!

Leuk dat je me op de hoogte brengt van de februariclub :). Ik ga zo meteen toegang vragen. Groetjes (en waarschijnlijk tot 2 februari hè :)) x

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sun04:

 

Hey @Auks!

Ja het komt nu wel echt dichterbij hè :D 

Ik ben al volop voorbereidingen aan het treffen. Ik tel met je mee af!

Leuk dat je me op de hoogte brengt van de februariclub :). Ik ga zo meteen toegang vragen. Groetjes (en waarschijnlijk tot 2 februari hè :)) x

 

Nou zeg dat!! Begin er steeds meer zin in te krijgen! En ook steeds meer mn originele lelijker te vinden :blink:

 

Ben ontzettend benieuw hoe laat we alle 2 moeten, zou toch te grappig zijn als we elkaar nog tegenkomen daar! 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, ik ben 1,67m en weeg 53 kg, voorsituatie 75AA, wou een uitkomen op een goeie C. 12 januari geopereerd met 300cc Sebbin implantaten. Volgende week vrijdag mag drukverband eraf en plaats ik foto's op m'n profiel. Ben zo benieuwd! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 18-1-2018 at 5:13 PM, jcjcjc said:

Hey meiden, ik ben 1,67m en weeg 53 kg, voorsituatie 75AA, wou een uitkomen op een goeie C. 12 januari geopereerd met 300cc Sebbin implantaten. Volgende week vrijdag mag drukverband eraf en plaats ik foto's op m'n profiel. Ben zo benieuwd! :)

Proficiat ik heb 295cc sebbin 10 weken geleden laten plaatsen :) ik zal volgen wil jou gerust ook foto doorsturen. Proficiat met de boobies :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.