Ga naar inhoud

Wat met baby na BV?


Minimoedere

Aanbevolen berichten

Titel klinkt wat raar maar wist niet goed hoe ik het anders kort kon omschrijven ;)

 

In december heb ik een afspraak voor een borstvergroting.

Onze dochter is nu 11 maanden en hangt heel erg aan mij... Hoe fantastisch ik dat nu uiteraard vind, het maakt me een beetje 'bang' voor de dagen en weken na de operatie...

Aangezien je dan niets mag heffen/tillen/armen boven hoofd/... Het is ook een avontuurlijk meisje en mama en papa zijn de beste klimrekken ooit!

 

Gezien haar leeftijd kan ik haar ook nog niet uitleggen wat en hoe en waarom mama haar niet zal kunnen oppakken...

 

Dus mijn vraag is eigenlijk; hoe hebben jullie dat toen gedaan? Tips? 

En vanaf wanneer kan/mag je die liefjes weer oppakken? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is te doen maar je hebt echt hulp nodig! zeker de eerste 2 weken.

ons kleintje was 10 maandjes toen ik men bv heb gehad. en ik had het niet gekunnen zonder de hulp van men man en men oudste zoon.

 

ik kreeg wel van tip vanuit de kliniek. als je je kindje toch moet oppakken (zo weinig mogelijk liefst de eerste 6 weken) je ellebogen goed tegen je lichaam te houden en enkel kracht uit je onderarmen gebruiken.

 

maar eigenlijk moet je 6 weken wachten met ze op te pakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een zoontje van drie en een half en een dochtertje van anderhalf.

 

Ik heb gewacht tot ze goed kon lopen en we hebben haar al geleerd om zelf de trap en de bank op en af te gaan wanneer ik erachter sta.

Ik ben donderdag 3 weken po en heb hulp tot en met volgende week woensdag dan ben ik bijna 4 weken po.(eerst mijn man, nu mijn oom die iets meer dan een week blijft logeren en mijn vader nog drie dagen) Waar ik dan nog mee zit is het in en uit bed tillen..mijn man werkt dichtbij en heeft een uur pauze dus hij kan haar in bed liggen smiddags en ik probeer elke dag iemand te regelen die ik kan bellen om haar eruit te halen. Ook de opvang schakel ik af en toe in. Het is een heel gepuzzel, maar ik ben blij dat ik de hulp heb gevraagd. Ik kan steeds meer zelf en voel me erg goed, maar dat is ook een valkuil. 

Hopelijk lukt het jou ook met hulp van anderen! 

Er bestaan ook camping bedjes met een opening aan de achterkant, zodat je ze niet over de rand hoeft te tillen.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.