Ga naar inhoud

xpammie : 15 januari 2018 : Dr. Halbesma : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Mijn naam is Pam,

66kg, 1.71m lang en op dit moment een a 'cupje' :( Ik word op 15 januari geopereerd door Dr. Halbesma en nou zou ik graag wat ervaringen willen horen van vrouwen die ook door hem geopereerd zijn. Zelf had ik een heel goed gevoel bij deze dokter, omdat hij in mijn ogen heel kundig was en ook echt de tijd voor mij nam:D 

 

Dit ben ik dus:P 

ps: Ik weet dus niet goed welke grootte ik moet nemen, aangezien er 375cc en 400cc in past. 400cc zou iets hoger komen te zitten dan de 375. Is er iemand die mij een beetje kan adviseren? Ik ben namelijk bang dat ik spijt ga krijgen als ik 375cc neem, terwijl ik dus ook groter kan nemen...

 

xoxo Pam:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op ‎19‎-‎11‎-‎2017 om 21:56 zei xpammie:

Mijn naam is Pam,

66kg, 1.71m lang en op dit moment een a 'cupje' :( Ik word op 15 januari geopereerd door Dr. Halbesma en nou zou ik graag wat ervaringen willen horen van vrouwen die ook door hem geopereerd zijn. Zelf had ik een heel goed gevoel bij deze dokter, omdat hij in mijn ogen heel kundig was en ook echt de tijd voor mij nam:D 

 

Dit ben ik dus:P 

ps: Ik weet dus niet goed welke grootte ik moet nemen, aangezien er 375cc en 400cc in past. 400cc zou iets hoger komen te zitten dan de 375. Is er iemand die mij een beetje kan adviseren? Ik ben namelijk bang dat ik spijt ga krijgen als ik 375cc neem, terwijl ik dus ook groter kan nemen...

 

xoxo Pam:wub:

Hoi hoi

Door je aanvraag voor de januariboobsclub, was ik even op zoek naar je topic. In welke kliniek gaat je operatie plaatsvinden? 
Ik ga je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je hier al je verdere updates in kwijt. Dus je operatieverslag en alle andere updates die anderen weer kunnen lezen en gebruiken voor hun zoektocht naar een pc :)


Lees in de januariclub, waar ik je zometeen ga toevoegen, even de regels door, zodat ook daar alles overzichtelijk blijft :) (bovenin het tabje) 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.