Ga naar inhoud

HELP..Oplossing als Tepels te hoog geplaatst zijn?


Aanbevolen berichten

Hallo dames 

Ik heb 2/3 jaar geleden een borstverkleining met lift gehad bij dr koopman van bergman clinics nu waren mijn tepels onwijs hoog geplaatst en had ik enorme littekens van 1.5 cm dik ook waren de tepels niet rond.

Ik ben terug gegaan en hij gaf mij ongelijk en werd gewoon weggestuurd.

 

Ik heb toen een klacht ingediend en hij besloot toen een litteken correctie te doen en de onderkant weer vasthechten zodat de tepels op de juiste plaats kwamen te zitten.

En ra ra ra weer hetzelfde probleem.

Ik voel me zo onzeker de ene borst is ook heel scheef.

Mijn borsten zijn gezakt waardoor de tepel nog hoger staat nu.

Als ik ze van onder omhoog houd staan ze wel goed.

 

WIE weet wat ik hieraan kan doen??

Ik dacht aan ronde siliconen een beetje hoog geplaatst misschien komt het dan wel op zijn plaats.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tasjababy

Dit is een probleem dat je eigenlijk zelden hier ziet, vandaar dat er niemand op je topic gereageerd heeft.

Ik denk ook dat je beter eens voor een second opinion kunt gaan. Het oordeel van een professional lijkt me vele malen zwaarder wegen, dan het oordeel van een leek. Hier op het forum zitten eigenlijk alleen maar leken, dus je kunt geen ander goed advies verwachten,  zeker omdat wij er nog niet mee te maken gehad hebben.

 

Mij lijkt echter een prothese ook niet de juiste oplossing.  Hoe meer gewicht/druk op je borstplooi, hoe groter de kans op een verzakte plooi.

 

2 uur geleden zei Tasjababy:

Ahh kom op dames is er nou niemand die mij advies kan geven

 

Dit had trouwens wel iets vriendelijker gekund, toch? ;)

 

BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei best_boobie:

@Tasjababy

Dit is een probleem dat je eigenlijk zelden hier ziet, vandaar dat er niemand op je topic gereageerd heeft.

Ik denk ook dat je beter eens voor een second opinion kunt gaan. Het oordeel van een professional lijkt me vele malen zwaarder wegen, dan het oordeel van een leek. Hier op het forum zitten eigenlijk alleen maar leken, dus je kunt geen ander goed advies verwachten,  zeker omdat wij er nog niet mee te maken gehad hebben.

 

Mij lijkt echter een prothese ook niet de juiste oplossing.  Hoe meer gewicht/druk op je borstplooi, hoe groter de kans op een verzakte plooi.

 

Dit had trouwens wel iets vriendelijker gekund, toch? ;)

 

BB

 Hoi BB 

Ik dacht aan een hoge prothese zodat ik boven meer volume heb.

Misschien dat de tepels dan gelijk blijven?

 

Is het niet vriendelijk dan?

Het is niet onvriendelijk bedoeld hoor BB 

 

Gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Tasjababy:

 Hoi BB 

Ik dacht aan een hoge prothese zodat ik boven meer volume heb.

Misschien dat de tepels dan gelijk blijven?

 

Is het niet vriendelijk dan?

Het is niet onvriendelijk bedoeld hoor BB 

 

Gr 

Ik ben bang dat een prothese jouw probleem niet op gaat lossen.. Je weefsel hangt gewoon erg laag, en dat zou evt zelfs aan de kwaliteit van je huid kunnen liggen.. Ik neem aan dat je wel altijd een bh draagt? 

Maar nogmaals.. ik zou dit echt laten beoordelen door een goede pc.. Dan heb je pas zekerheid.... Nu ben je aan het gissen en daar wordt je ook niet gelukkiger van helaas... Probeer echt even op een andere manier info te verkrijgen, info waar je ook echt iets mee kunt. Als je een sterke zaak wilt hebben, dan is dat je enige weg helaas.

Succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Tasjababy:

@best_boobie 

 

Wat bedoel je met ik heb kapsel aangemaakt?

In het vorige topic zei je dat het aan me ribben hechten lastig wordt.

Als ze een flinke stuk wegsnijden worden me borsten weer kleiner ben bang dat het weer gaat doorzakken.

Ik draag ook niet consequent een bh.

 

Gr 

Het niet consequent dragen van een bh, kan wel absoluut veroorzaker zijn van het doorzakken van je weefsel.. .Is Koopman hiervan op de hoogte, dat je niet altijd, of misschien zelfs niet zo vaak, een bh draagt?
Bij zwaardere borsten, ookal zijn ze verkleind, moet je gewoon een bh dragen, altijd, elke dag, ook in de avond. Je huid is verzwakt en rekt makkelijk, dat is ook te zien aan je borsten en daardoor gebeurt dit..

Nee het hechten van dat soort weefsel is niet heel makkelijk, omdat er te veel rek in zit.. En als je prothesen gehad had, dan had je kapsel aangemaakt rond die prothesen. Als de borstplooi dan verzakt, dan kunnen ze dat kapsel dubbelvouwen en meehechten. Maar dat is dus bij jou NIET van toepassing. 

Ja, het ligt eraan wat ze weg moeten snijden.. Hoeveel weefsel daar zit.. Kan ook zijn dat ze alleen huid wegsnijden, dan blijft de weefselhoeveelheid gelijk.... 

Maar bh dragen is echt hoofdschuldige hieraan.. Geen onkunde van een pc.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

Het niet consequent dragen van een bh, kan wel absoluut veroorzaker zijn van het doorzakken van je weefsel.. .Is Koopman hiervan op de hoogte, dat je niet altijd, of misschien zelfs niet zo vaak, een bh draagt?
Bij zwaardere borsten, ookal zijn ze verkleind, moet je gewoon een bh dragen, altijd, elke dag, ook in de avond. Je huid is verzwakt en rekt makkelijk, dat is ook te zien aan je borsten en daardoor gebeurt dit..

Nee het hechten van dat soort weefsel is niet heel makkelijk, omdat er te veel rek in zit.. En als je prothesen gehad had, dan had je kapsel aangemaakt rond die prothesen. Als de borstplooi dan verzakt, dan kunnen ze dat kapsel dubbelvouwen en meehechten. Maar dat is dus bij jou NIET van toepassing. 

Ja, het ligt eraan wat ze weg moeten snijden.. Hoeveel weefsel daar zit.. Kan ook zijn dat ze alleen huid wegsnijden, dan blijft de weefselhoeveelheid gelijk.... 

Maar bh dragen is echt hoofdschuldige hieraan.. Geen onkunde van een pc.

xx BB

@best_boobie

 

Het Is nu sinds 4 maandjes dat ik on de avond geen bh meer aankan omdat ik zo een pijn krijg steken op de littekens als ik slaap.

De bvk heb ik in 2015 gedaan.

Dus daar kan het niet aan liggen.

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Tasjababy:

@best_boobie

 

Het Is nu sinds 4 maandjes dat ik on de avond geen bh meer aankan omdat ik zo een pijn krijg steken op de littekens als ik slaap.

De bvk heb ik in 2015 gedaan.

Dus daar kan het niet aan liggen.

 

Gr

Oh ja, dat stond er in eerste instantie niet bij. Had ik dus niet kunnen weten ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.