Ga naar inhoud

Dr. Nio of Dr. Fresow?


Utopia

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

aanstaande vrijdag ga ik op consult bij Faceland in Utrecht voor een borstvergroting die vergoed gaat worden door mijn verzekering.

 

Nu ben ik al meer dan een jaar aan het oriënteren en heb al heel wat operatieverslagen gelezen. Nu zie ik ook hele mooie resultaten van Dr. Nio  voorbij komen. Ik twijfel nu om ook een consult aan te vragen bij hem. 

 

Ik ben zelf tenger gebouwd en ben 1.70 lang, ik weeg ongeveer 60 kg en heb 2 kindjes gehad dus mijn huid is al wat slapper. Ik hoor vaak dat Fresow meer van de natuurlijke boobies is en Nio vaak wat groter durft te plaatsen. Dit is voor mij wel een aandachtspunt aangezien ik toch wel graag rond de 300 cc zou willen. 

 

Nu ben ik heel benieuwd; als je door Fresow of Nio bent geopereerd, wat is je ervaring met deze chirurgen en waarom heb je voor een bepaalde chirurg gekozen? Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.

 

groetjes Utopia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Utopia

 

Ik ben afgelopen maandag geopereerd door Nio.

Ik had zoveel mooie boobs van hem gezien en wilde ook wat groter.

Ik heb 650cc en ben dik tevreden!

 

Waarom plan je geen consult bij beide, dan kan je een weloverwogen keuze maken!

 

Heel veel plezier in de zoektocht!!!

 

Liefs KK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik kan alleen zeggen dat ik in januari bij Nio boobies krijg. Heb dezelfde bouw en een kindje gehad. Cup a en krijg 500cc. Hij is een arts die iets meer durft, en vaak ook i.p.v. een borstlift iets grotere prothesen plaatst. Ik vond ook dat hij echt de tijd nam, dus ik kan niks zeggen over faceland maar Nio is echt een hele goede arts.

 

veel succes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei KK-love:

Hi @Utopia

 

Ik ben afgelopen maandag geopereerd door Nio.

Ik had zoveel mooie boobs van hem gezien en wilde ook wat groter.

Ik heb 650cc en ben dik tevreden!

 

Waarom plan je geen consult bij beide, dan kan je een weloverwogen keuze maken!

 

Heel veel plezier in de zoektocht!!!

 

Liefs KK

 

Gefeliciteerd met je boobies! Heb je foto’s die ik mag zien? Ik ga sowieso even op zoek naar je operatieverslag. 

 

En inderdaad, ik denk dat het goed is om meerdere consulten bij verschillende chirurgen te doen. Krijg je bij dr. Nio hemzelf te spreken of een consulent? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei CupA84tje:

Hi,

Ik kan alleen zeggen dat ik in januari bij Nio boobies krijg. Heb dezelfde bouw en een kindje gehad. Cup a en krijg 500cc. Hij is een arts die iets meer durft, en vaak ook i.p.v. een borstlift iets grotere prothesen plaatst. Ik vond ook dat hij echt de tijd nam, dus ik kan niks zeggen over faceland maar Nio is echt een hele goede arts.

 

veel succes :) 

 

Jij ook vast succes! Is er een wachtlijst of wilde je zelf graag in januari geopereerd worden? En weet je al welke cupmaat je ongeveer gaat krijgen met 500cc? 

 

Ik zou graag een mooie D/kleine E willen. Groter past denk ik ook niet bij mijn postuur..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is de cupmaat die je dan ongeveer zal krijgen. Met de pas sessie paste dit echt heel mooi. Ik had pas in januari weer vrije uren maar met de wachtlijst viel het wel mee denk ik. Alleen als je via Parkkliniek gaat duurde het wel lang vertelde iemand mij toen. (Daar werkt Nio namelijk ook)Maar dat was in augustus. Ik ben via Olvg west geweest @KK-love trouwens ook dat scheelt namelijk heel wat euro’s. En uiteindelijk word ik alsnog bij Parkkliniek geopereerd wegens een operatiestop bij Olvg west.

Maar je hebt daar wel een verwijsbriefje voor nodig via je huisarts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.