Ga naar inhoud

Louke48 : 30 maart 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

Na veel gelezen te hebben toch maar besloten om ook een accountje aan te maken. 

 

Ik ben een jongedame van 22 jaar. Al sinds mijn puberteit had ik door dat er niet veel borst kwam. Ik zat drie jaar in een relatie en mijn toenmalig vriendje wou niet dat ik iets aan mijn borsten liet doen. Ikzelf was hier super ongelukkig over. Voel mij helemaal niet vrouwelijk. 

 

Ik heb een kleine b cup. Als het zelf geen A cup is. Onlangs ben ik op consultatie geweest bij Mertens Marianne, ik ken persoonlijk iemand dat jaar borsten daar heeft laten vergroten en zij is er enorm tevreden van. 

 

Ze was vriendelijk enzv. maar ik verschoot enorm van de prijs. Het kon gaan tussen de 3600 en de 4300 euro. Na dit eerste consult wist ik eigenlijk nog niet veel. Enkel foto’s genomen en gezegd dat ze niet naar een d cup zou kunnen gaan. Ik zou dan nog eens moeten terug komen met uitslagen van een echo en bloed. Ik betaalde 50 euro. 

 

Ik wou graag een tweede opinie, nu heb ik van de vriendin van een kennis van ons vernomen dat zij haar borsten heeft laten vergroten bij dokter p dedoncker. Ook haar zus heeft dit daar laten doen en ze zijn allebei zeer tevreden. 

 

Ik heb een afspraak gemaakt voor komende week en ben echt super benieuwd. Hebben jullie ervaringen met één van beiden? 

 

En iemand een idee waarom er zo een prijsverschil is tussen dr Mertens en dr de doncker ? 

 

Alvast bedankt 

 

Groetjes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij allebei geen ervaring, ga zelf bij dr. van Straten in Nijmegen, dus ik kan je helaas niet verder helpen.

Maar ik wil je wel even welkom heten op forum!:D Ik vind het knap van je dat je de stap nu hebt durven zetten. Ik ben zelf ook 22 en nu ook besloten om het te gaan doen. Vind je ex-vriendje wel stom hoor, als jij onzeker bent over je borsten is het niet eerlijk van hem om een BV dan niet te accepteren! Wij supporten je hier in ieder geval wel:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/11/2017 om 13:00 zei Jasmijn_:

Ik heb bij allebei geen ervaring, ga zelf bij dr. van Straten in Nijmegen, dus ik kan je helaas niet verder helpen.

Maar ik wil je wel even welkom heten op forum!:D Ik vind het knap van je dat je de stap nu hebt durven zetten. Ik ben zelf ook 22 en nu ook besloten om het te gaan doen. Vind je ex-vriendje wel stom hoor, als jij onzeker bent over je borsten is het niet eerlijk van hem om een BV dan niet te accepteren! Wij supporten je hier in ieder geval wel:147:

 

Hey Jasmijn! 

Dankje voor je reactie. Is het bij jou al gepland of is het al gebeurt? 

 

Vind het allemaal zo spannend en je leest dan zoveel over alle soorten siliconen. Anatomische en ronde, dan lees ik ergens dat ronde het natuurlijkst zijn en dan weer andersom! Om gek van te worden haha :-) 

 

alvast bedankt voor je reactie, hopelijk reageert er ook nog iemand die dat ervaring heeft met één van de chirurgen. 

 

Groetjes :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Louke48:

 

Hey Jasmijn! 

Dankje voor je reactie. Is het bij jou al gepland of is het al gebeurt? 

 

Vind het allemaal zo spannend en je leest dan zoveel over alle soorten siliconen. Anatomische en ronde, dan lees ik ergens dat ronde het natuurlijkst zijn en dan weer andersom! Om gek van te worden haha :-) 

 

alvast bedankt voor je reactie, hopelijk reageert er ook nog iemand die dat ervaring heeft met één van de chirurgen. 

 

Groetjes :) 

Ik heb mijn consult morgen en de operatie staat gepland voor 22 december! Wanneer deze week heb jij je consult?

 

Ja klopt, er komt zoveel informatie op je af hier op dit forum, aan de ene kant heel fijn maar het maakt het er soms ook niet makkelijker op! Voor steun zit je hier zeker goed, iedereen is super lief! :D

 

Hopelijk meld iemand anders zich nog die je advies kan geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Lastig hè rond of anatomisch. Ik heb 10 jaar anatomisch gehad en heb in augustus ronde gekregen i.v.m. kapselvorming. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij mezelf weinig verschil zie anatomisch of rond. Woog ik wel 10 jaar geleden iets minder. Er is nu voor rond gekozen omdat bij revisie eerder kans is op draaien.

 

Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 21/11/2017 om 13:12 zei Jasmijn_:

Ik heb mijn consult morgen en de operatie staat gepland voor 22 december! Wanneer deze week heb jij je consult?

 

Ja klopt, er komt zoveel informatie op je af hier op dit forum, aan de ene kant heel fijn maar het maakt het er soms ook niet makkelijker op! Voor steun zit je hier zeker goed, iedereen is super lief! :D

 

Hopelijk meld iemand anders zich nog die je advies kan geven!

 

Op 21/11/2017 om 13:13 zei dian85:

Hoi hoi,

 

Lastig hè rond of anatomisch. Ik heb 10 jaar anatomisch gehad en heb in augustus ronde gekregen i.v.m. kapselvorming. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij mezelf weinig verschil zie anatomisch of rond. Woog ik wel 10 jaar geleden iets minder. Er is nu voor rond gekozen omdat bij revisie eerder kans is op draaien.

 

Succes met je keuze.

 

 

Alvast bedankt :-)

 

Ben op consult geweest. Super aangename dokter. Hij raadde me aan om 350 cc te steken en anatomische prothese aangezien ik redelijk weinig borst vanbinnen heb. 

 

 

Vind het enorm spannend! Litteken zou wel onder de borst zijn i.p.v. tepel. Wat is er bij jullie gebeurt of afgesproken? Heb schrik dat het zo zichtbaar gaat zijn.. 

 

 

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Louke48:

 

 

 

Alvast bedankt :-)

 

Ben op consult geweest. Super aangename dokter. Hij raadde me aan om 350 cc te steken en anatomische prothese aangezien ik redelijk weinig borst vanbinnen heb. 

 

 

Vind het enorm spannend! Litteken zou wel onder de borst zijn i.p.v. tepel. Wat is er bij jullie gebeurt of afgesproken? Heb schrik dat het zo zichtbaar gaat zijn.. 

 

 

groetjes 

 

Hoi, het is ook erg spannend. Kon je van te voren maar even echt passen hoe het gaat worden. Ik heb ook littekens onder de borst. Dit heeft tijd nodig dat het weer de echte huidskleur heeft. Smeer nu elke dag litteken crème er op. Zijn na bijna 4 maanden nog rood maar niet knalrood. Weet dat dit goed komt. Wees zeker eerste jaar voorzichtig met je littekens in de zon. Met factor 50 insmeren.

Ben je bang dat je litteken goed zichtbaar gaat zijn of de vergroting van je borsten?

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2017 om 19:37 zei dian85:

Hoi, het is ook erg spannend. Kon je van te voren maar even echt passen hoe het gaat worden. Ik heb ook littekens onder de borst. Dit heeft tijd nodig dat het weer de echte huidskleur heeft. Smeer nu elke dag litteken crème er op. Zijn na bijna 4 maanden nog rood maar niet knalrood. Weet dat dit goed komt. Wees zeker eerste jaar voorzichtig met je littekens in de zon. Met factor 50 insmeren.

Ben je bang dat je litteken goed zichtbaar gaat zijn of de vergroting van je borsten?

 

Groetjes! 

 

Hey Dian, 

Ik bedoel dat ik schrik heb dat het litteken zichtbaar gaat zijn. Kan er mij moeilijk iets bij inbeelden. 

Als ik kijk op zijn website zie ik het bij geen enkele vrouw.. Dus als je gewoon in je blote borsten zou staan, zie je het dan? 

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Louke48:

 

Hey Dian, 

Ik bedoel dat ik schrik heb dat het litteken zichtbaar gaat zijn. Kan er mij moeilijk iets bij inbeelden. 

Als ik kijk op zijn website zie ik het bij geen enkele vrouw.. Dus als je gewoon in je blote borsten zou staan, zie je het dan? 

 

groetjes! 

Hoi,

Als het litteken weer huidskleur heeft dan valt het minder tot niet op. Denk dat het ook wat afhankelijk is van hoe jouw lichaam het litteken heelt. Bij mij zijn ze volgens mij voor de tweede keer best wel breed (heb een wissel gehad in augustus). Hoop dat dit nog wat smaller gaat worden. Ze zijn nu nog rood/roze. Na verloop van tijd weer huidskleur. Bloot zie je het dan misschien. In badkleding zeker niet. Denk er goed om dat je je littekens goed gaat verzorgen. Zeker het eerste jaar goede bescherming in de zon. Komt vast goed alleen genezing heeft tijd nodig.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Louke48

Heb je al een afspraak voor een operatie gemaakt? Ik kan dr. De doncker eigenlijk alleen maar met KLEM AFraden.. Die heeft al heel wat bij elkaar geprutst en heb ontzettend slechte resultaten van hem gezien, die hij ook niet ging oplossen.. 
Ik zou even iets verder kijken naar een goede pc.. 
Is er een speciale regio waarin je zoekt?

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi @Louke48

Heb je al een afspraak voor een operatie gemaakt? Ik kan dr. De doncker eigenlijk alleen maar met KLEM AFraden.. Die heeft al heel wat bij elkaar geprutst en heb ontzettend slechte resultaten van hem gezien, die hij ook niet ging oplossen.. 
Ik zou even iets verder kijken naar een goede pc.. 
Is er een speciale regio waarin je zoekt?

 

xxx BB

Oei verschiet ik wel even van! Heb net een afspraak vastgelegd maar nog geen voorschot betaald of dergelijke.. 

 

Regio Antwerpen, Vlaams Brabant, Gent.. wil gerust even rijden hoor. 

 

Ben blij dat je me dit stuurt.. was er zo van overtuigd dat hij goed was! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Louke48:

Oei verschiet ik wel even van! Heb net een afspraak vastgelegd maar nog geen voorschot betaald of dergelijke.. 

 

Regio Antwerpen, Vlaams Brabant, Gent.. wil gerust even rijden hoor. 

 

Ben blij dat je me dit stuurt.. was er zo van overtuigd dat hij goed was! 

 

Groetjes

Dan ben ik net op tijd... Ik snap dat je schrikt, maar gelukkig lees ik je bericht op tijd!!
Hm, in die regio zou ik zeggen: Dr. De Meyere (Artemedis, Gent (Sint-Denijs-Westrum)) en dr. Colpaert.
Staan allebei heel goed bekend!!

Ik weet dat je bij De Meyere 3500 betaald, hij plaatst voornamelijk voor de spier. Heb je echter te weinig weefsel, dan zou het kunnen zijn dat hij een anatomische prothese wil plaatsen met een extra dunne rand (verkiest hij boven dual plane plaatsing, omdat hij erg voorstander is van voor de spier) maar dan is het wel duurder.
Colpaert daar ken ik de prijzen niet van. Hij werkt op enkele plekken, zou je even kunnen googlen :) 

Dan heb je ook nog Plovier, plaatst veel dual plane, is ook heel goed, en heeft zijn kliniek: Be-Clinic in Overijse.
Hij is wel ietsje duurder dacht ik, maar je krijgt wel kwaliteit. 

xxx BB
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei best_boobie:

Dan ben ik net op tijd... Ik snap dat je schrikt, maar gelukkig lees ik je bericht op tijd!!
Hm, in die regio zou ik zeggen: Dr. De Meyere (Artemedis, Gent (Sint-Denijs-Westrum)) en dr. Colpaert.
Staan allebei heel goed bekend!!

Ik weet dat je bij De Meyere 3500 betaald, hij plaatst voornamelijk voor de spier. Heb je echter te weinig weefsel, dan zou het kunnen zijn dat hij een anatomische prothese wil plaatsen met een extra dunne rand (verkiest hij boven dual plane plaatsing, omdat hij erg voorstander is van voor de spier) maar dan is het wel duurder.
Colpaert daar ken ik de prijzen niet van. Hij werkt op enkele plekken, zou je even kunnen googlen :) 

Dan heb je ook nog Plovier, plaatst veel dual plane, is ook heel goed, en heeft zijn kliniek: Be-Clinic in Overijse.
Hij is wel ietsje duurder dacht ik, maar je krijgt wel kwaliteit. 

xxx BB
 

 

Pff, krijg al een benauwd gevoel nu! 

Het is zo moeilijk om een chirurg te vinden waar je je goed bij voelt. Bij deze man voelde ik me dan goed en dan lees ik dit :( 

 

 

Hij raadde me aan om een 350 cc anatomisch achter de borstspier te steken. 

Dit zou het natuurlijkste resultaat geven aangezien ik nu redelijk weinig borst heb. 

 

Heb al veel gehoord over dr Plovier ook.. Misschien eens een afspraak maken dan.. 

Hebt u al ervaringen gelezen over dr Mertens? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop hier onderhand lang genoeg rond om te weten dat als best_boobie zo iets zegt, ze niet voor grap doet en duidelijke argumenten heeft. Meid met erg veel kennis over “dit wereldje” en over langere tijd.  Maar is altijd schrikken als je overtuigt was.

 

plovier heb ik hier al zeer veel goede dingen over gelezen! Ook Verdonck is toch wel een zeer goede wat ik zo hoor, alleen weet niet hoe ver hij van jou zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Valeria:

Ik loop hier onderhand lang genoeg rond om te weten dat als best_boobie zo iets zegt, ze niet voor grap doet en duidelijke argumenten heeft. Meid met erg veel kennis over “dit wereldje” en over langere tijd.  Maar is altijd schrikken als je overtuigt was.

 

plovier heb ik hier al zeer veel goede dingen over gelezen! Ook Verdonck is toch wel een zeer goede wat ik zo hoor, alleen weet niet hoe ver hij van jou zit

 Ja juist daarmee dat ik ineens verschiet, en ook al heb ik een goed gevoel ik ga toch mijn afspraak annuleren. 

Wil geen risico nemen, het is te belangrijk hé!

 

Ga eens een afspraak maken bij hen! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat best_boobie dit laat weten. Zo ben ik niet terug gegaan naar de plastisch chirurg die mij de eerste keer heeft geopereerd 10 jaar geleden, omdat hij op een zwarte lijst staat/stond.

Hoop dat je er gauw uit komt en met mooie borsten rond mag lopen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 13/12/2017 om 12:31 zei dian85:

Wat goed dat best_boobie dit laat weten. Zo ben ik niet terug gegaan naar de plastisch chirurg die mij de eerste keer heeft geopereerd 10 jaar geleden, omdat hij op een zwarte lijst staat/stond.

Hoop dat je er gauw uit komt en met mooie borsten rond mag lopen.

 

Groetjes

 

13 uur geleden zei Tuuske:

Hallo, 

Ik en mijn tante hebben het een maand geleden laten doen bij Dr Mertens. 

Wij zijn allebei super tevreden van het resultaat dat we hebben.

Zeker een aanrader!

Grtjs X

 

Hey hey! 

Gisteren op consult geweest bij dr Verdonck en mijn afspraak ligt vast voor in maart! Spannend hoor :)! 

 

Fijn dat je super tevreden bent over dr Mertens ! Veel succes met je nieuwe boobies! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎12‎-‎2017 om 11:47 zei Louke48:

 

 

Hey hey! 

Gisteren op consult geweest bij dr Verdonck en mijn afspraak ligt vast voor in maart! Spannend hoor :)! 

 

Fijn dat je super tevreden bent over dr Mertens ! Veel succes met je nieuwe boobies! 

 

Groetjes 

Oh wat leuk zeg, goed gevoel bij Verdonck dus?

Mag ik de preciese datum weten? Dan ga ik je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Zo kun je gewoon alle verdere updates en straks je operatieverslag en zo, in dit topic zetten. Staat alles overzichtelijk bij elkaar :) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 25/12/2017 om 13:23 zei best_boobie:

Oh wat leuk zeg, goed gevoel bij Verdonck dus?

Mag ik de preciese datum weten? Dan ga ik je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Zo kun je gewoon alle verdere updates en straks je operatieverslag en zo, in dit topic zetten. Staat alles overzichtelijk bij elkaar :) 

xxx BB

Oh! Sorry voor mijn late antwoord ik was op vakantie :)  

 

Ik word geopereerd vrijdag 30 maart! Best wel spannend ! 

 

Dankjewel voor alle nuttige tips en info :) 

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Louke48,

 

Wat leuk, en spannend natuurlijk!!

Er zijn heel veel dames hier die ook bij Verdonck geweest zijn.

Ik mag 2/2 ook bij hem.

 

Ben je er nu ook een beetje uitgekomen met de maat? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Auks:

@Louke48,

 

Wat leuk, en spannend natuurlijk!!

Er zijn heel veel dames hier die ook bij Verdonck geweest zijn.

Ik mag 2/2 ook bij hem.

 

Ben je er nu ook een beetje uitgekomen met de maat? ^_^

Word je geopereerd of is het consultatie ? :)

 

het wordt een 350 cc motiva ergonomix. Zou moeten uitkomen op een mooie D. 

 

Zo spannend allemaal.. heb jij al een idee ? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Louke48:

Word je geopereerd of is het consultatie ? :)

 

het wordt een 350 cc motiva ergonomix. Zou moeten uitkomen op een mooie D. 

 

Zo spannend allemaal.. heb jij al een idee ? 

Groetjes

Geopereerd. Consultatie heb ik in november al gehad. 

 

Ja zeker spannend!! :blush:

Ik ga voor 375cc Mentor rond, en ben zo onwijs benieuwd hoe het er uit gaat zien! 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Auks:

Geopereerd. Consultatie heb ik in november al gehad. 

 

Ja zeker spannend!! :blush:

Ik ga voor 375cc Mentor rond, en ben zo onwijs benieuwd hoe het er uit gaat zien! 

Groetjes

 

Ouh! Spannend zeg! Het is bijna zover dan voor jou :) 

 

Ik ben ook benieuwd, zowel voor jou als voor mij! Heb alleen schrik voor het litteken, dat is al.. 

 

van welke cup vertrek je ? 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Een kleine update :wub:

 

ondertussen ben ik geopereerd door dokter Verdonck! Wat een aangename man en wat een aangenaam team. Ze doen er echt alles aan om je op je gemak te stellen. Echt heel fijn! 

 

Iedereen was zo vriendelijk en zorgde ervoor dat je geen stress hoefde te hebben. Na dat mijn infuusje geprikt was kwam dr Verdonck aftekenen, een beetje later kwam zijn collega me halen om naar de operatiezaal te gaan. Een beetje humor en de stress was volledig weg, en ik ook haha :) 

 

Ik werd wakker op de operatietafel, werd rechtgehouden en mocht eens even kijken en voelen, kan er me niet super veel meer van herinneren maar ik was wel super blij. Zelf een traantje van geluk :wub:

 

Eens ik goed wakker was en niet meer misselijk mocht ik naar huis. Heb wel extreme pijn gehad. Lang leve die goede pijnstillers! Nu 2 dagen later gaat het al beter. Ik voel me net een t-rex en stap als quasimodo, herkenbaar bij iemand ? :4:

 

voor de rest gaat het wel! De linkerkant doet meer pijn als de rechterkant.. En ik wil zooo graag douchen.. Ook mijn verbandje komt naar boven :( 

 

voor de rest ben ik very happy met mijn nieuwe boobies en ook over dr Verdonck en zijn team! 

 

Liefs. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.