Ga naar inhoud

Yalenka: 6 december 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallootjes,

Nou het is echt waar wat de meiden allemaal schrijven dat het elke dg wat beter gaat. Ik heb nu een goede nacht gemaakt. Het uit bed komen is nog steeds niet fijn, maar ook sneller ebt die pijn weg. Ik voel me goed, en nagenoeg geen pijn meer.

Die bh en band, pfff die ga ik verbranden als ze uit mogen in de vuurkorf ;-) Gelukkig gaat de tijd vrij snel, en omdat de pijn weg is kan je steeds meer doen. Daar moet je natuurlijk weer voor oppassen, omdat je al snel weer teveel gaat doen.

Gelukkig ben ik van het relax type en heb er geen moeite mee om niets te doen, heb een excuus toch :D

Merk jij ook al dat het allemaal beter gaat ? En de zwelling wordt die al wat minder ? Heb jij trouwens ook een dik buikje ? Daar maak ik me wel zorgen om. Heb normaal een mooi plat buikje, maar lijk nog steeds na twee weken wel 4 maanden zwanger ! Ik heb daar wel ergens iets over gelezen, maar dat kan ik niet terug vinden en zou wel de bevestiging willen dat dat idd met de narcose of zo te maken heeft en weg trekt !

Volgens mij, als ik het zo lees, gaat het aardig goed met je hè ? Fijn is dat om die martel bh weken door te komen !

Fijn weekend !

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallootjes,

Nou het is echt waar wat de meiden allemaal schrijven dat het elke dg wat beter gaat. Ik heb nu een goede nacht gemaakt. Het uit bed komen is nog steeds niet fijn, maar ook sneller ebt die pijn weg. Ik voel me goed, en nagenoeg geen pijn meer.

Die bh en band, pfff die ga ik verbranden als ze uit mogen in de vuurkorf ;-) Gelukkig gaat de tijd vrij snel, en omdat de pijn weg is kan je steeds meer doen. Daar moet je natuurlijk weer voor oppassen, omdat je al snel weer teveel gaat doen.

Gelukkig ben ik van het relax type en heb er geen moeite mee om niets te doen, heb een excuus toch :D

Merk jij ook al dat het allemaal beter gaat ? En de zwelling wordt die al wat minder ? Heb jij trouwens ook een dik buikje ? Daar maak ik me wel zorgen om. Heb normaal een mooi plat buikje, maar lijk nog steeds na twee weken wel 4 maanden zwanger ! Ik heb daar wel ergens iets over gelezen, maar dat kan ik niet terug vinden en zou wel de bevestiging willen dat dat idd met de narcose of zo te maken heeft en weg trekt !

Volgens mij, als ik het zo lees, gaat het aardig goed met je hè ? Fijn is dat om die martel bh weken door te komen !

Fijn weekend !

Hoi hoi,

Wat fipjn om te lezen dat het veel beter met je gaat en dat je een goede nachtrust hebt gehad. Ik had het gisteren avond iets minder. Ik denk dat ik de paracetamol te snel wlde afbouwen. Nu gaat het wel weer.

Ik heb denk ik nog wel last van zwellingen. Ja ik heb dus ook een 3 maanden zwangerschaps buikje terwijl ik ook normaal een platte buik heb. Ik had iets gelezen ivm vocht vasthouden na een narcose? Vraag het anders a.s. maandag even bij je bezoek aan ACCZ!

Ik had ze gisteren nog gebeld ivm mijn bh welke zo strak zit dat ik een grote blaar heb en diepe striemen(snede's). Vandaag zal ik na het douchen eerst een dun hemdje aantrekken en dan pas de martel Bh + band.

Ik moet een manier bedenken hoe ik mijn oksels kan scheren en mijn wenkbrauwenl kan epileren ;0)....

Ik heb overigens een cadeaubon van de hunkemöler van mijn vriendinnen gekregen ;0). Over 5 weken en 2 dagen kan ik deze gaan besteden.

Mijn telefoon alarm gaat af wanneer ik de bh + band in de fik mag steken ;0).

Fijn weekend.

X

Yalenka

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of het mogelijk is om een 2e dezelfde Bh + bovenband bij te kopen bij ACCZ en zo ja wat de kosten hiervan zijn?

Bij een andere willekeurige kliniek zag ik dat een Bh € 75,-- kost.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yalenka,

je mag gewoon je oksels scheren en wenkbrouwen epileren hoor, heb ik ook vanaf de tweede dag gedaan. tenzij het niet lukt natuurlijk.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Het is nu precies een week geleden en ik moet zeggen dat ik vandaag een goede dag heb. Ik hoop dat ik nog meer goede dagen krijg.

Het douchen vind ik echt het heerlijkste moment van de dag.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nog even en dan mogen mijn hechtingen eruit.

Het gaat heel erg goed met mij vind ik zelf :148: . Ik neem nu nog maar alleen in de ochtend 500 mg paracetamol in. Uit bed komen gaat mij heel goed af.

Één nadeel is wel dat ik vocht vasthoud en ja tuurlijk een rot plek namelljk mijn buik :152: . Ik heb normaal een platte buik.

Ik hoop dat dit snel weer weg trekt.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Yalenka,

Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat ! Eigenlijk als je de meeste verhalen zo leest gaat het bijna allemaal volgens hetzelfde boekje !

De vrouw die naast mij lag op de dag van de operatie zag ik weer toen de hechtingen er uit gingen, en die was echt al vanaf de eerste week weer volop aan het werk, reed al auto en droeg al kleding welke ze over haar hoofd aan kon doen. Ik weet niet of dat allemaal zo verstandig is. Ik volg graag de aanwijzingen op, alleen al omdat ik niet het risco wil lopen dat de prothesen zouden draaien ! Ik wil deze operatie eigenlijk niet nog een x overdoen ;-)

Je zult echt merken dat je zelfs op moet passen niet teveel dingen te gaan doen. Sommige dingen gaan wel, die niet teveel kracht kosten, maar ik merk dat ik sneller geneigd ben het te doen maar merk dat wel 's avonds. Vandaag voor het eerst auto gereden, best eng maar goed te doen.

Heb jij eigenlijk veel blauwe plekken opgelopen ?

Nog maar paar dagen en dan heb je 1/3 er al op zitten. Kijk jij er ook zo naar uit weer lekker op je zij te slapen ?

X Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Yalenka,

Wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat ! Eigenlijk als je de meeste verhalen zo leest gaat het bijna allemaal volgens hetzelfde boekje !

De vrouw die naast mij lag op de dag van de operatie zag ik weer toen de hechtingen er uit gingen, en die was echt al vanaf de eerste week weer volop aan het werk, reed al auto en droeg al kleding welke ze over haar hoofd aan kon doen. Ik weet niet of dat allemaal zo verstandig is. Ik volg graag de aanwijzingen op, alleen al omdat ik niet het risco wil lopen dat de prothesen zouden draaien ! Ik wil deze operatie eigenlijk niet nog een x overdoen ;-)

Je zult echt merken dat je zelfs op moet passen niet teveel dingen te gaan doen. Sommige dingen gaan wel, die niet teveel kracht kosten, maar ik merk dat ik sneller geneigd ben het te doen maar merk dat wel 's avonds. Vandaag voor het eerst auto gereden, best eng maar goed te doen.

Heb jij eigenlijk veel blauwe plekken opgelopen ?

Nog maar paar dagen en dan heb je 1/3 er al op zitten. Kijk jij er ook zo naar uit weer lekker op je zij te slapen ?

X Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisje,

Tjee dat is wel snel dat degene na een week weer is gaan werken en alles weer doet. Maarja misschien kan ze ook niet anders omdat ze er misschien alleen voor staat?

Ik doe het ook liever rustig aan voor zover dat kan, ik zou deze operatie ook niet graag over willen doen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik na 6 weken volledig mag/kan gaan sporten.

Nee ik heb geen blauwe plekken. Jij wel?

Wat goed dat je alweer auto bent gaan rijden. Lijkt mij wel raar om onderhands te sturen.

Misschien zien we elkaar wel op de eindcontrole bij AACCZ zonder het eigenlijk te weten ;0).

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yalenka

De vrouw stond er inderdaad alleen voor, maar ik had het simpelweg niet gekund van de pijn ! Of misschien als je moet, dat het dan anders is !

Ik heb 1 klein blauw plekje, vlak naast de wond ! De eerste 2 dagen ook ietswat tussen mijn nieuwe aanwinsten, maar die was zo weg. Die bij de wond is nog steeds een beetje blauw. Zijn ze bij jou ook zo gevoelig ? Niet pijnlijk, maar super gevoelig ?

Volgens mij nemen ze het bij accz voor de zekerheid best ruim de herstelperiode. En de dame achter de balie zei datna 6 weken ik alles weer mocht doen wat ik wilde, dus volgens mij mag je dan echt wel sporten hoor. Je zult zelf voelen wat wel en wat niet gaat ! Ik wil eigenlijk ook wel weer hardlopen, maar dat gaat toch niet met dit weer, en binnensport is niets voor mij !

Ik mocht bellen voor de nacontrole, dat kwam niet op 6 weken. Hoe langer er na des te mooier je boobies zijn en ze gaan weer fotos maken. Als jij nu je nacontrole datum weet, dan laat je me die weten, dan kan ik misschien rond dezelfde tijd een afspraak maken.

We zijn bijna op de helft! Joehoeee

Fijne weeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marisje,

Mijn borsten zijn super gevoelig. Heb jij dat ook met opstaan uit je bed dat je ze onzettend gespannen staan? Komt misschien ook omdat ik de hele nacht op mijn rug moet slapen.

Jij bent bijna op de helft whiehoeeee :101: ....

Ik laat je weten wanneer op eind controle ga.

O ja ik heb gisteren ook auto gereden. Zoals gewend bovenhands maar dit had ik heel snel in de gaten dus toen weer onderhands. Moeilijk soms dat je moet opletten wat wel en niet mag....

Fijn weekend.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh ja ik ben bijna op de helft. Dat is ook niet zo lief naar jou toe ? Sorry

Zat gewoon in mijn hoofd dat we gelijk op liepen

Ik merk dat nu ik masseer dat er al wat meer huid zit, en ze niet meer helemaal glimmend strak zijn. Alleen aan de zijkant, maar daar zit bij mij of het meeste vocht, of de bolling zit gewoon daar ? Mijn tepels zijn zo gevoelig dat ik bijna heel de dag het gevoel heb dat er iemand aan zit ;-)

Maar volgens mij heb ik gelezen dat de eerste 3 maanden je gevoel weg of minder is, of dat ze übergevoelig zijn.

Masseer ook mijn litteken zachtjes en dat helpt ook merkt ik, die wordt al wat zachter.

Langzaam doe ik ook al weer wat dingen in huis, en dat gaat goed.

Succes morgen met het uithalen van de hechtingen !

X Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft niks hoor! Het is ook maar een weekje verschil :rolleyes: ....

Ik merk dat vandaag mijn borsten nogal warm aanvoelen en ik heb ook last van de tussenspier. Een terugval misschien?

Ik slaap dan wel op mijn rug maar ik heb altijd wel last gehad van slaap stuipjes als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat lopen en dat ik geen complicaties ga ondervinden.

Vandaag had ik gegoogld en ik las ergens dat je niet mag opdrukken na 6 weken. Ik zou graag willen weten wat ik wel na 6 weken mag ivm sporten.

Mijn favoriete sport is bodystep, bodypump, bodyattack, XCO enz enz....

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Vanochtend zijn de hechtingen eruit gehaald. Het ziet er allemaal prima uit.

Vanavond ga ik beginnen met de litteken creme en met het masseren van mijn :1big_boobs::68: ....

Na 6 weken mag ik beginnen met sporten :33: . Alles mag weer ik moet alleen goed naar mijn lichaam luisteren.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je deze stap ook al weer gehad hebt !

Heb je ook met een spiegel naar de littekens gekeken ? Viel dat je mee ?

O meis voordat we het weten lopen we in de mooiste lingerie ;-)

We moeten eigenlijk een samenzijn regelen om met zn allen die band ritueel te mishandelen als die uit mag ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb in de spiegel naar mijn littekens gekeken en ik vind het reuze meevallen.

Ik ga in januari 2011 ook lingerie scoren. Ik ga als 1e mijn cadeaubon van de hunkemöler besteden welke ik van mijn vriendinnen gekregen heb :lol: ....

Haha dat zou wel wat zijn als we al onze banden tezamen zouden kunnen mishandelen.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's van mijn boobs vandaag geplaatst in de gallerij :1boobs::blush: ...

Before genomen op 05-12-'10

After genomen op 07-12-'10 :blush: ....

Recente foto's zullen snel volgen :57: .

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maris,

Ja ik dacht van wel dat je ook afgeschermd foto's kon plaatsen.

Het gaat elke dag een stukje beter, het maseren vind ik heel rot. Eingelijk heb ik een mega hulp namelijk mijn mannetje :147: ....

Vanochtend ben ik naar de kapper geweest ik was mijn lange haar zat :49: ....

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yalenka,

Net gaan spieken naar je nieuwe picjes, ziet er al heel goed uit hé meid, ze staan al veel minder strak en er komt al heel mooi een natuurlijke vorm in! Mag je trots op zijn hoor! :136:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Nu almost 4 weken verder. Ik ben nog steeds zeer tevreden :126:.

Merry new Year 2011.

X

Yalenka :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lekker weer sporten. Ik denk dat ik heel veel spierpijn ga krijgen :125: ....

Wat dacht je van de BH en de rotband die mag dan eindelijk uitttttttt :59: .

Wat goed van je dat je elke dag gaat wandelen.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.