Ga naar inhoud

Yalenka: 6 december 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jaaaaa vandaag is de grote :1bouncingboobs: dag!!!!

Heel veel succes en we horen het wel hoe alles gegaan is!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karen bedankt voor je tips :68: .

Overnachten in Bocholt is geen optie ivm de kinderen en Sinterklaasviering. We vertrekken tegen 04:30 uur, slapen kan ik toch niet :91: .

Vanochtend was de laatste dag op de sportschool. Vanavond ga ik met een aantal meiden van de sportschool ergens gezellig wat eten.

Heb al wel een hometrainer gekocht want ja je benen mag je toch wel blijven gebruiken. Ik sport zo'n 4 á 5 x in de week en dan dat ga ik toch wel heel erg missen.

Verders heb ik van mijn mannetjes een ipad gekregen voor oa op bed. Dit vond ik zo liefffffffffffffffffff :123: ...

Gisteren heb ik nog een heerlijke leuke badjas gekocht, natuurlijk wel een maatje groter :01: ....

Mag je trouwens na 2 weken weer autorijden en hoe lang moet je je armen naar beneden houden?

X

Yalenka

Wat lief van die Ipad, daar vemaak je je wel even mee denk ik hahaha!!!

Autorijden kan makkelijk hoor na 2 weken. Ik ben het na een week gaan doen maar toen ging het nog wat stroef. Na 9 dagen heb ik een mailtje naar mn pc gestuurd om te vragen wanneer autorijden weer mocht en het mocht gewoon weer als het lukte dus vanaf toen ben ik gaan rijden, heb nooit ergens last van gehad, ook niet van het schakelen. Maar ja, misschien dat jij wat meer last hebt, gewoon aankijken dus en uitproberen. Armen naar beneden houden is nogal vaag vind ik. in dat mailtje waarin ik vroeg wanneer ik weer mocht rijden vroeg ik het ook over mn armen, ik kreeg toen terug dat je gewoon je haar mag wassen, fohnen, oksels scheren etc....daar moet je allemaal ver je armen voor omhoog doen en dat mag, zolang je maar niet teveel kracht zet met je armen, dus bijv ramen zemen enzo dat mag dus niet. Maar die andere dingen deed ik al vanaf dag 2 weer en kan volgens mijn pc geen kwaad. Vraag het anders even na hoe jouw pc erover denkt, is toch overal anders.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lieve meiden,

Ik ben weer thuis. Het lijkt allemaal goed gegaan te zijn ik heb wel moeite met ademen, maar dat hoort er gewoon bij.

Mijn verslag volgt zsm.

X Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslagje zittend op mijn bed op mijn ipad :rolleyes: ....

We zijn om 04:30 vertrokken vanuit Arnhem. Ik had zoiets je weet maar nooit met het weer, beter te vroeg aankomen dan te laat en we moesten nog tanken.

We hebben geen gelukkig geen hinder ondervonden van het weer en het verkeer. Om 05:30 uur kwamen we aan, beetje vroeg dus :D .

Om 06:10 mochten we de overdekte garage in rijden. Ik had overigens wel een koffertje bij mij met de nodige spulletjes je weet maar nooit of je een nachtje moet blijven.

Affijn op de 3e etage aangekomen namen we plaats in de wachtkamer/gang. Ik zag enkele personeelsleden voorbij komen en later ook dr. van Onselen.

Snel hierna kwam ik in een soort tussenkamertje terecht. De aardige anasthesist legde mij het een en ander uit. Daarna kwam dr. van Onselen om foto's te nemen en om mijn borsten af te tekenen. Ik was van tevoren bang voor de narcose maar dit viel achteraf heel erg mee. Om 07:00 uur werd ik geopereerd.

Ik werd rillend wakker, een 2e anasthetist gaf mij een middeltje hiervoor.

Na een 1e controle van de arts kon ik eindelijk eten. Ik genoot van mijn kopje thee en mijn croissant met jam.

De anasthesist kwam nog langs en daarna nog dr. van Onselen en toen mocht ik eindelijk naar huis.

Om 12:00 uur waren we alweer thuis.

Nu even over mijn borsten. Het is pijnlijk maar het is het allemaal zeker waard. Ik voel er voorzichtig en soms kan ik echt niet bevatten.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yalenka,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten ! ! :1big_boobs:

geniet er maar van en laat je lekker in de watten leggen !

hopelijk valt de pijn wat mee? !

x Sonny

Dank je.

Vandaag gaat het beter dan gisteren. Ik blijf wel trouw mijn paracetamolletjes nemen :blush: .

Ik ga zo douchen het lijkt mij wel vervelend om de bh weer aan te krijgen.

Ik wordt hier goed verzorgd hoor! Een betere roomservice kan ik mij niet wensen. :P

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi yalenka,

Lekker is dat hè de eerste x onder de douche !

En als je ze nu al zo mooi vind, moet je bedenken dat ze nog mooier gaan worden als alles tot rust is gekomen !

Dat anti ril middeltje heb ik helemaal niet gekregen :-) maar gelukkig wel een heater onder de deken die de verpleegster eerst nog op koude lucht had staan !

Lukt het een beetje om uit bed te komen ?

Fijn om lotgenoten te treffen hier hè ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi yalenka,

Lekker is dat hè de eerste x onder de douche !

En als je ze nu al zo mooi vind, moet je bedenken dat ze nog mooier gaan worden als alles tot rust is gekomen !

Dat anti ril middeltje heb ik helemaal niet gekregen :-) maar gelukkig wel een heater onder de deken die de verpleegster eerst nog op koude lucht had staan !

Lukt het een beetje om uit bed te komen ?

Fijn om lotgenoten te treffen hier hè ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heerlijk dat douchen zeg ;). Ik heb nog niet alle stift streepjes er af kunnen krijgen. Maar dat komt wel weer bij een 2e of 3e douche beurt ^_^

De bh weer aantrekken is wat minder prettig....

Moet de witte bovenband ook samen met de bh 6 weken aangehouden worden?

Gisteren ging het zeer moeizaam om mijn bed uit te komen maar vandaag gaat het stukken beter.

Ik heb toch weer mijn navel piercing in kunnen doen :D ....

Ik ben heel blij dat dit forum bestaat en dat ik hier met andere meiden over kan praten.

Ik ben heel benieuwd hoe mijn borsten er over een tijdje uit gaan zien.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die streepjes komen vanzelf wel ;-) Die band moet je ook gewoon 6 weken dragen volgens mij hoor ! Ik zal het voor de zekerheid maandag nog wel eens vragen.

Dat is niet verkeerd dat het opstaan al aardig ging. Ik heb het nog steeds, is eigenlijk het rotste moment van de dag.

Mijn hechtingen gaan er maandag de 13e uit ! Lijkt me wel eng om te gaan masseren ! Maar zal wel snel wennen.

Vandaag zagen we een verandering in mijn borsten, de goede kant op !

Kan je een beetje slapen op je rug ?

Marisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die streepjes komen vanzelf wel ;-) Die band moet je ook gewoon 6 weken dragen volgens mij hoor ! Ik zal het voor de zekerheid maandag nog wel eens vragen.

Dat is niet verkeerd dat het opstaan al aardig ging. Ik heb het nog steeds, is eigenlijk het rotste moment van de dag.

Mijn hechtingen gaan er maandag de 13e uit ! Lijkt me wel eng om te gaan masseren ! Maar zal wel snel wennen.

Vandaag zagen we een verandering in mijn borsten, de goede kant op !

Kan je een beetje slapen op je rug ?

Marisje

Ik heb het al gevraagd B) . De band moet ik ook 6 weken blijven dragen. Deze houdt namelijk mijn Boobs bij elkaar.

Ik slaap altijd op mijn rug dus dat is geen probleem voor mij.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yalenka,

Fijn dat je al in staat was je verslagje te schrijven, en je hebt ook al kunnen douchen, daar knapt een mens van op hé. Leuk te lezen ook dat je ze al mooi vind, zullen inderdaad nog veel mooier gaan worden dus dat beloofd! :wub: Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo yalenka,

Hoe is het vandaag gegaan ?

Misschien merk je al dat het langzaam wat minder wordt de pijn ! Wordt je goed verzorgd ?

X maris

He Maris,

Heb wel wat minder pijn. Als ik wakker wordt en op moet staan dan pffff dan voel je het wel heel goed. Heb vooral moeite met ademen mede ook door de band en bh denk ik.

Ik tel de dagen af dat die rot bh/band af mag.

Ik wordt goed verzorgd hoor! Mijn mannetje is een week thuis en dan heb ik ook nog hulp van mijn oudste dochter en mijn zoontje is ook heel erg lief voor mij.

Ik neem nog steeds 3000 mg paracetamol per dag in en dan 1000 mg in één keer. Ik denk dat ik volgende week moet gaan afbouwen.

Hoe gaat het met jou?

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar dat opstaan. Lees dat van heel veel vrouwen.

Dat is nog steeds wel zo, maar kan sinds maandag zelf uit bed, en is de pijn eigenlijk op het opstaan na nagenoeg weg.

Dan blijft er 5 weken rustig aan doen over, maar omdat de pijn weg is is dat goed te doen !

Ik heb tot maandag 4000 geslikt per dag, om de 6 uur 1000 mg. Maandag avond nog voor ik naar bed ging een keer, maar dat was de laatste dosis.

Wat alle meiden schrijven is echt waar. Elke dag gaat een stukje beter, al had ik op mijn pijn pieken vorige week daar weinig vertrouwen in ;-)

Mijn dochtertje heeft een afstreep kalender gemaakt tot de dag dat die bh af mag. En elke dag zetten we in de ochtend een kruis dat er weer een dag voorbij is.

Kan je beetje goed slapen ?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar dat opstaan. Lees dat van heel veel vrouwen.

Dat is nog steeds wel zo, maar kan sinds maandag zelf uit bed, en is de pijn eigenlijk op het opstaan na nagenoeg weg.

Dan blijft er 5 weken rustig aan doen over, maar omdat de pijn weg is is dat goed te doen !

Ik heb tot maandag 4000 geslikt per dag, om de 6 uur 1000 mg. Maandag avond nog voor ik naar bed ging een keer, maar dat was de laatste dosis.

Wat alle meiden schrijven is echt waar. Elke dag gaat een stukje beter, al had ik op mijn pijn pieken vorige week daar weinig vertrouwen in ;-)

Mijn dochtertje heeft een afstreep kalender gemaakt tot de dag dat die bh af mag. En elke dag zetten we in de ochtend een kruis dat er weer een dag voorbij is.

Kan je beetje goed slapen ?

Xxx

Hoi Maris,

Slapen lukt wel. Mijn bed is verstelbaar en ik slaap niet plat dit vind ik het prettigst. Mijn mannetje gaat voor mij een electrische verstelbare spiraal van het weekend kopen. Dit lijkt mij het handigst om beter uit bed te komen. Volgende week maandag moet hij helaas weer aan het werk.

Het heerlijkste moment van de dag vind ik het douchen dan kan de martel bh en bovenband even af ;o)....

Het paracetamol gebeuren ben ik eigenlijk al een beetje aan het afbouwen ook al is de pijn nog wel aanwezig maar ik wil er niet afhankelijk van zijn.

Hoe gaat het vandaag met jou?

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.