Ga naar inhoud

Yalenka: 6 december 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben moeder van 3 kinderen (14, 12 en 9 jaar).

Na 10 jaar heb ik besloten om de knoop door te hakken en heb ik op 12 november een consult behad bij Dr. van Onselen van het ACCZ kliniek.

Ik ben 40 jaar, 1,69 cm, 63 kg en heb cupmaat B75. Er gaat bij mij 430 cc tussen de borstspier geplaatst worden.

Mijn operatiedatum is 6 december 2010. Ik vind het allemaal heel erg spannend en ben natuurlijk best wel zenuwachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hallo Yalenka,

Ik ben maandag aan de beurt bij dezelfde kliniek en dokter. Ik ben ook erg nerveus, maar kijk erg uit naar het moment van nieuwe boobies !

Heb jij ook zo'n fijn gesprek gehad ? Die was voor mij de doorslag.

Groetjes,

Maris

Beste Maris,

Je gaat een weekje eerder dan ik. Het aftellen is voor jou echt begonnen :48: .

Ik heb een heel fijn en duidelijk gesprek gehad. Ben echt heel benieuwd hoe je het allemaal ervaart en natuurlijk naar het resultaat.

Gr,

Yalenka....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat ineens snel he?

Ik kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt, het is ook hartstikke spannend allemaal maar voor je het weet word je wakker met je nieuwe droomboobs!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat ineens snel he?

Ik kan me voorstellen dat je de kriebels krijgt, het is ook hartstikke spannend allemaal maar voor je het weet word je wakker met je nieuwe droomboobs!!!

xxx

Ja het gaat ineens heel hard. Ik ben zo benieuwd wat het resultaat gaat zijn.

We gaan zaterdag 4 december al een kerstboom halen ;), dan kan ik tenminste ook nog mee helpen om de boom op te tuigen.

De kerstkaarten en zegels heb ik ook al in huis :D .

Gr,

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yalenka,

Die week is echt zo voorbij hoor ! Weet je al hoe laat je in Duitsland moet zijn ?

Ik heb in een hotel geslapen op nog geen 5 minuten lopen van de kliniek !

Voordat je het weet zitten ze :1boobs: er !

Marisje

Hoi Marisje,

Nee ik heb nog geen bericht gehad hoe laat ik er moet zijn.

Het is voor mij 63 km rijden.

Hoe gaat het met jou?

Gr,

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net een verslagje neergezet. Realiseer me dat die niet bemoedigend is, maar ervaar het zo. Gelukkig zegt mijn pijn niets over die van anderen' en zal een kaarsje branden voor minimale pijn voor jou !

Ik moest het dubbele aantal km, dus niet haalbaar in de ochtend ! Vandaag of morgen zal je zeker de tijd doorkrijgen !

X marisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net een verslagje neergezet. Realiseer me dat die niet bemoedigend is, maar ervaar het zo. Gelukkig zegt mijn pijn niets over die van anderen' en zal een kaarsje branden voor minimale pijn voor jou !

Ik moest het dubbele aantal km, dus niet haalbaar in de ochtend ! Vandaag of morgen zal je zeker de tijd doorkrijgen !

X marisje

Ik heb het zojuist gelezen en het klinkt inderdaad niet bemoedingend. Ik heb mij er zelf al op ingesteld dat ik heel veel pijn ga krijgen.

Erg lief van je :143: .

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee heey!

Gefeliciteerd met je datum...!!! :43:

430 cc gaat je echt wel een mooie cupmaat geven!

welke maat wil je zelf uitkomen?

ik heb 450 cc gehad en zit nu op een 75E..

Spannend joh, nu komt het echt heeeel dichtbij !!

Dank je :148: ....

Ik ging voor een grote C maar ik denk dat dit toch meer een (grote) D gaat worden? :125:

Gr,

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 5 dagen en dan is het zover.

Ik heb nog geen bericht gehad hoe laat ik er moet zijn. Ik had tijdens het consult aangegeven dat mijn voorkeur de ochtend is. Hopelijk is dit mogelijk.

Hebben jullie nog tips voor mij?

Gr,

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist post ontvangen en ik moet 06:15 uur aanwezig zijn. Wauw wat vroeg zeg! :134:

Hopelijk zitten de weersomstandigheden een beetje mee.

Gr,

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yalenka,

Tjonge, dat is vroeg zeg?? Dan hebben ze zeker een volle dag dat je zo vroeg moet. Ach, aan de andere kant, heb je niet zoveel honger 's morgens en ben je waarschijnlijk ook op tijd weer naar huis. Dat is ook wel lekker!

Tips, ja, zorg dat je niets, maar dan ook echt niets hoeft te doen na je operatie, hahaha. Laat je echt verwennen, hoor!

En trek een vest en joggingbroek/makkelijke broek aan naar de kliniek. Een vest met een rits is heel handig. Een paar instappers als schoenen. Maak het je zo makkelijk mogelijk, want thuis krijg je niets meer over je hoofd aan of uit. Strakke broeken krijg je bijna niet meer vast, kracht ontbreekt gewoon. En bukken om wat uit te doen is ook niet echt fijn. Maar verder wil ik je niet bang maken hoor. Bereid je voor op de eerste week veel pijn. De tweede week is goed te doen en daarna gaat het per dag beter.

Fijn sinterklaas weekend en veel succes maandag!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo yalenka,

Ik heb in hotel meastral geslapen , dat is echt op nog geen 5 minuten lopen. Koste € 55 en hoef je niet heeeeel vroeg je bed uit.

Succes met alle voorbereiding en veel lezen hier op het forum. Dat geeft echt positieve kracht om de ervaringen te lezen over de operatie en de tijd er na !

Ga aan je denken !

Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karen bedankt voor je tips :68: .

Overnachten in Bocholt is geen optie ivm de kinderen en Sinterklaasviering. We vertrekken tegen 04:30 uur, slapen kan ik toch niet :91: .

Vanochtend was de laatste dag op de sportschool. Vanavond ga ik met een aantal meiden van de sportschool ergens gezellig wat eten.

Heb al wel een hometrainer gekocht want ja je benen mag je toch wel blijven gebruiken. Ik sport zo'n 4 á 5 x in de week en dan dat ga ik toch wel heel erg missen.

Verders heb ik van mijn mannetjes een ipad gekregen voor oa op bed. Dit vond ik zo liefffffffffffffffffff :123: ...

Gisteren heb ik nog een heerlijke leuke badjas gekocht, natuurlijk wel een maatje groter :01: ....

Mag je trouwens na 2 weken weer autorijden en hoe lang moet je je armen naar beneden houden?

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi..

Ooh dus toch geen hotel... nou dan maar gewoon op tijd wegrijden!

Hihi, niet slapen de nacht van te voren? Ik heb de nacht van te voren echt als een roosje geslapen, nog ff heerlijk de hele nacht op mijn buik!!

Lief van je mannetje dat ie je een kadootje heeft gegeven... :)

Ik heb echt 4 weken geen auto gereden, maar daarna heb ik het weer wel gedaan en vond het echt geen enkel probleem, ging gewoon weer vanzelf zonder pijn! Als je eerder auto gaat rijden zou ik onderhands sturen en t liefst in een automaat rijden als je die hebt dan ;)

Je armen mag je ook minstens 4 weken niet boven je hoofd houden... Ik heb dit ook niet gedaan totdat ik geen pijn meer had, toen ben ik het voorzichtig aan weer gaan proberen! Op het begin merk je t wel hoor, je voelt het dan echt onder je oksel, omdat je die spieren ff niet meer hebt gebruikt!

Ik wens je alvast heel veel succes maandag meis !

zet hem op he!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Yalenka,

Ik wil je heel veel succes wensen morgen met je operatie.

Het is echt een fijne kliniek en de begeleiding is ook heel fijn !

Op dit forum heb je jezelf een beetje voor kunnen bereiden op bepaalde dingen. En ook na de operatie helpt het hoor !

Spannend hoor, en voor je het weet ben je ook al een week verder !

Ga aan je denken !

Maris

Link naar reactie
Delen op andere sites

heel veel succes met je bv morgen... :1bouncingboobs:

ikzelf ben 48 en heb woensdag 01/12 een bv gehad.

heb gisteren reeds voor de 1ste keer terug auto gereden, moeizaam maar het gaat!

ik kreeg 510cc achter de spier en had alleen donderdag VRESELIJKE pijn;

het betert echt elke dag wat meer !

je hoeft niet bang te zijn Yalenka; gisteren en vandaag heb ik al geen enkele pijnstiller overdag meer genomen.

alleen eentje gisterenavond om te slapen.

doe het goed meisje; ik zal aan je denken !

veel liefs. :53:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.