Ga naar inhoud

Gewicht toename na borstvergroting


Gast

Aanbevolen berichten

Hoihoi!

 

normaal sport ik 5 keer per week en dinsdag heb ik mijn borsten gekregen!! Nu schrik ik enorm van mijn gewicht! Ik woog voor de operatie 62,3 en gister woog ik 67 terwijl ik mijn voeding redelijk in controle probeer te houden.. kan het zijn dat het nog een hoop vocht is?

 

en nog een vraag overdag is mijn pijn dragelijk maar in de ochtenden echt niet! Ik ben nu 5 dagen po 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Fickta, dat is inderdaad vocht dat je ophoudt. Maak je geen zorgen hoor, dat komt wel weer goed :) Ik had ook steeds meer pijn in de ochtend, dan stonden ze ook telkens heel erg gespannen. Dat is waarschijnlijk omdat we dan langere tijd hebben stilgelegen. Nog veel succes met je herstel & geniet van je boobs! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Bunny87:

Hey @Fickta, dat is inderdaad vocht dat je ophoudt. Maak je geen zorgen hoor, dat komt wel weer goed :) Ik had ook steeds meer pijn in de ochtend, dan stonden ze ook telkens heel erg gespannen. Dat is waarschijnlijk omdat we dan langere tijd hebben stilgelegen. Nog veel succes met je herstel & geniet van je boobs! :wub:

Dank je meid! Ik maakte me al zorgen hihi! Jaa dat zal inderdaad wel! Dank je!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei KK-love:

Hi @Fickta drink je brandnetelthee? dit zou helpen met vochtafdrijving...

Nee dat doe ik nog niet dat kan ik morgen wel even halen.. herken mijn lichaam niet meer en kan me niet voorstellen dat ik zo veel ben aangekomen in vet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Jasmijn_:

Dit is echt mijn grootste nachtmerrie! Ik heb nogal de neiging om veel te eten, en dit hou ik goed onder controle met sporten, maar dat kan ik natuurlijk straks een tijdje niet :unsure:

 

Hoe gaat het met je Fickta?

Jaaa ik was hier ook al bang voor. Ik hoop dat het vorral vocht is .. 

 

verder gaat het goed behalve de ochtendenden zijn vreselijk! Als ik eenmaal mijn medicijnen heb gehad gaat het de rest van de dag wel, als slaap ik wel veel.. maar de ochtenden zijn bij mij echt killing!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Fickta:

Jaaa ik was hier ook al bang voor. Ik hoop dat het vorral vocht is .. 

 

verder gaat het goed behalve de ochtendenden zijn vreselijk! Als ik eenmaal mijn medicijnen heb gehad gaat het de rest van de dag wel, als slaap ik wel veel.. maar de ochtenden zijn bij mij echt killing!! Xx

Het zal best wel meevallen!! Je let iig al op je eten, meer kan je niet doen :53:

 

Dat de ochtenden erg zijn, herken ik wel van mijn knie operaties. Al je pijnstillers zijn dan uitgewerkt en dan lijkt het heel lang te duren totdat je nieuwe weer wat gaan doen <_< Fijn dat het verder goed gaat, nog steeds happy ermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fickta:

Nee dat doe ik nog niet dat kan ik morgen wel even halen.. herken mijn lichaam niet meer en kan me niet voorstellen dat ik zo veel ben aangekomen in vet..

Ach lieve schat, je maakt jezelf helemaal gek zo!

Gooi die weegschaal voor deze weken even de deur uit anders word je alleen maar verdrietig.

Je let op je eten, je drinkt goed en meer kan je niet doen!

Als je zo gefixeerd bent op je gewicht praat je jezelf snel een stoornis aan (qua eten of qua sport)

Ik ken dit want ik heb zelf een eetstoornis gehad...

 

Je bent een gezonde, prachtige vrouw en na deze weken kan je weer vol op aan de bak.

Voor nu gewoon genieten dat je boobs hebt, je maakt jezelf anders zo ongelukkig!!!:119::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fickta 

 

ik was ook 5 kilo zwaarder (2 kilo implantaten) ongv 1,5 week later was alles weer normaal. Uiteindelijk woog ik zelfs minder dan voor de operatie.

 

het is in ieder geval heel erg normaal! Lekker veel water drinken, let op je zout en cafeïne inname. Ook zonder theetjes en andere gekkigheid gaat het weg. Ook kan je last krijgen van obstipatie (denk door de narcose) en daar ook weer zwaarder/opgeblazen van worden. Ook heel normaal.

 

nu lekker de focus op herstel. En als je een beetje op je eten let komt er vast geen vet bij. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Jasmijn_:

Het zal best wel meevallen!! Je let iig al op je eten, meer kan je niet doen :53:

 

Dat de ochtenden erg zijn, herken ik wel van mijn knie operaties. Al je pijnstillers zijn dan uitgewerkt en dan lijkt het heel lang te duren totdat je nieuwe weer wat gaan doen <_< Fijn dat het verder goed gaat, nog steeds happy ermee?

Jaa dat is waar!

 

vandaag een stukje gewandeld en dat helpt al een hoop mentaal hihi! Jaaa precies klote is dat hè die ochtendenden! Jaaa helemaal happy ze zijn echt zo mooi! Ben er zo gelukkig mee!! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Pienn:

Hee @Fickta ik was/ben ook enorm opgezet. Leek wel vijf maanden zwanger :wacko: het gaat hier langzaam er af, maar nog steeds een opgezette buik. In de ochtend zijn mijn borsten ook het pijnlijkst. 

Jaa precies! Ah oké er is dus hoop hihi!! Hopelijk zakt de pijn in de ochtend bij jou ook een beetje af dan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Zee-Bra77:

Je nieuwe borsten wegen toch ook wat ......

Dus we komen ook zonder vocht en eten toch zeker een kilo aan met alle cc's die ik voorbij zie komen bij iedereen ;)

Ja dat is absoluut waar volgens de park wegen mijn boobs 1kg Haha dus dat klopt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KK-love:

Ach lieve schat, je maakt jezelf helemaal gek zo!

Gooi die weegschaal voor deze weken even de deur uit anders word je alleen maar verdrietig.

Je let op je eten, je drinkt goed en meer kan je niet doen!

Als je zo gefixeerd bent op je gewicht praat je jezelf snel een stoornis aan (qua eten of qua sport)

Ik ken dit want ik heb zelf een eetstoornis gehad...

 

Je bent een gezonde, prachtige vrouw en na deze weken kan je weer vol op aan de bak.

Voor nu gewoon genieten dat je boobs hebt, je maakt jezelf anders zo ongelukkig!!!:119::53:

Jaaa je hebt helemaal gelijk meer kan ik nu niet doen hihi, het was gewoon echt schokking voor mij! Maar idd het komt helemaal goed ze zijn het helemaal waart :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei KK-love:

Ach lieve schat, je maakt jezelf helemaal gek zo!

Gooi die weegschaal voor deze weken even de deur uit anders word je alleen maar verdrietig.

Je let op je eten, je drinkt goed en meer kan je niet doen!

Als je zo gefixeerd bent op je gewicht praat je jezelf snel een stoornis aan (qua eten of qua sport)

Ik ken dit want ik heb zelf een eetstoornis gehad...

 

Je bent een gezonde, prachtige vrouw en na deze weken kan je weer vol op aan de bak.

Voor nu gewoon genieten dat je boobs hebt, je maakt jezelf anders zo ongelukkig!!!:119::53:

 

Hier nog iemand met een eetstoornis. En die fixatie is inderdaad gevaarlijk, maar wel begrijpelijk! 

Helemaal eens met wat je schrijft dus, wees vooral trots op jezelf want daar heb je alle recht toe :wub:  En jij ook KK-love!! :53:

 

@Fickta Woehoee, wandelen lijkt me fijn ja! Even dat huis uiit en in beweging :D Echt super dat je er zo blij mee bent!! En voor je het weet sta je weer in de sportschool ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jodyboobie:

@Fickta 

 

ik was ook 5 kilo zwaarder (2 kilo implantaten) ongv 1,5 week later was alles weer normaal. Uiteindelijk woog ik zelfs minder dan voor de operatie.

 

het is in ieder geval heel erg normaal! Lekker veel water drinken, let op je zout en cafeïne inname. Ook zonder theetjes en andere gekkigheid gaat het weg. Ook kan je last krijgen van obstipatie (denk door de narcose) en daar ook weer zwaarder/opgeblazen van worden. Ook heel normaal.

 

nu lekker de focus op herstel. En als je een beetje op je eten let komt er vast geen vet bij. :D

Oh dat doet me goed dat het bij jou ook snel goed kwam hihi! Ik probeer idd veel te drinken en weinig extra zout te eten!

 

komt helemaal goed dank je wel! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.