Ga naar inhoud

happynewboobs : 27 november 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@happynewboobs ja dat is ook zo. Ik heb ook een album gemaakt met foto's van borsten die ik heel mooi vind. Ik hoop dat de pc dan een beetje een idee en beeld krijgt hoe ik het zou willen. 

Hoe was de narcose? Ik ben nog nooit onder narcose geweest en dat lijkt me best eng..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's van borsten die je mooi vindt, geeft ze een goede indruk van wat je wilt. En zij kunnen je dan vertellen of je dat resultaat ook kunt verwachten. 

De narcose was een eitje! Was voor mij ook voor het eerst, maar het viel me 100% mee. Ik kreeg een infuus, waardoor het werd toegediend. Een zuurstofmasker op m'n mond en neus. En met 1 diepe ademhaling was ik in dromenland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei happynewboobs:

Wat klinkt dat goed zeg! Dat je zo lekker geslapen hebt en niet veel pijnstillers nodig hebt. Ben blij voor je. Fijn om ze dan te zien als je gaat douchen hè! Bij jou zijn ze toch voor de borstspier geplaatst, als ik me niet vergis? Je hebt het erover dat ze  nog heel hoog zitten en dat is bij mij niet. Het lijkt eigenlijk van boven of er niks gebeurt is. Zal dat zijn omdat ze bij mij dual plane geplaatst zijn? 

Bij mij inderdaad voor de spier geplaatst, maar ik vrees de spierpijn morgen ;-). Ze zijn niet super hoog hoor. Ik heb je toegevoegd aan mijn album, dan kan je het zien...

Ik ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen, slaap lekker zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei happynewboobs:

@Sophiee supermooi geworden! 

Dankjewel! Net wakker geworden, alsof er een grote dikke man op mijn borstkas is gaan zitten, hahahaha. 

 

Die onderste rand van de sportbh begint trouwens wel een beetje vervelend te worden. Die druk op mijn huis is echt irritant. Het drukt niet op de wond hoor maar ik voel dat het een beetje beurs wordt. Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophiee o jee, dit is jouw derde dag! Vond het gisteren het vervelendst. Maar.... vandaag gaat het weer een stuk beter. Dus goed nieuws voor jou, haha. Hoop voor je dat de druk in de loop van dag afneemt. En anders kun je altijd 2 paracetamolletjes nemen, want die gebruik je toch weinig?

Heb geen last van die rand eigenlijk. Begint een beetje te jeuken af en toe, maar dat lijkt me alleen een goed teken toch?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Rosalynn_ sorry dat ik zo laat reageer! Ik heb je meteen toegevoegd. Morgen ben je al aan de beurt! Wat spannend hè?! Ik las dat je voor bang bent voor naalden en het infuus. Maar zag ook dat veel meiden al hebben uitgelegd dat het echt allemaal meevalt. En die tip van dat pilletje zal vast helpen;-) Ik heb je voorstel topic ook gelezen en zag dat je bang was dat 270cc teveel zou zijn. Maar je foto's zien er mooi uit hoor! Ik heb 300 cc dual plaine en vind die van mij echt niet te groot. Ziet er heel natuurlijk uit, vind ik dan hè :-) En ik had ook 75 AA en ben 1.73.

Heel veel sterkte morgen. Dr. vd Weij weet heel goed wat hij doet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.